1) Πιο γρήγορο σε απόλυτους χρόνους είναι το R6. Αλλά για να είναι πιο γρήγορο θέλει χέρια αγωνιζόμενου αλλιώς είναι πολύ δύσκολο να το εκμεταλευτείς στο έπακρο λόγω της δύναμης του ψηλά και της έλειψης αυτής χαμηλά. Πρέπει να πάιζει συνέχεια σε υψηλές στροφές και ενας μέσος αναβάτης είναι δύσκολο να το έχει συνέχεια εκεί. Αλλιώς κρεμάει στις εξόδους και χάνει χρόνο. Και στον δρόμο επίσης δεν βολεύει για τον ίδιο λόγο.
2) Το πιο γρήγορο κατα μέσο όρο χρόνων σε όλα τα χέρια είναι το Triumph 675. Λόγω κινητήρα και σχέσεων κιβωτίου γυρίζει πολύ γρήγορα χωρίς πολύ κόπο και λόγω ροπής διευκολύνει και πιο άπειρους αναβάτες καθώς και την κίνηση στον δρόμο. 3 χρονιές τώρα χωρίς καμία μετατροπή βγαίνει πρώτο στο mega συγκριτικό της Almeria.
3) Το ZX636 είναι ενα κλικ πιο αργό από τα άλλα δυο αλλα θέλει γενικά πιο πολύ προσπάθεια συγκριτικά αλλα σου δίνει την αίσθηση ότι πας πιο γρήγορα γεγονός που το θεωρώ καλό γιατί σημαίνει ότι σε εξιτάρει πιο πολύ.
4) GSXR και CBR είναι στο ίδιο επίπεδο, εύκολα και φιλικά και μάλλον είναι θέμα γουστου η επιλογή.
5) Το 848 πάντως στο συγκριτικό βγήκε χαλαρά τελευταίο αλλα επειδή μου αρέσουν τα δικίλυνδρα θα το έπαιρνα μόνο εαν μου περίσευαν χρήματα.
Δεν νομίζω ότι ενας μέσος αναβάτης μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 600αρια στα όριά τους για να καταλάβει τις διαφορές τους. Πιο πιθανά ενας μέσος αναβάτης να βολευτεί και να γυρίσει γρηγορότερα με τα GSXR και CBR παρά με τα άλλα. Είναι θέμα αίσθησης, εμπειρίας και εμπιστοσύνης.
- Από την άλλη το ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ και με τεράστια διαφορά είναι το R6 !!! και πιθανά να το επέλεγα κι ας ήταν και το πιο αργό από όλα.
- Σαν δεύτερη επιλογή μου θα είχα το Triumph γιατί μου αρέσει που είναι 3κύλινδρο με ροπή και που είναι το πιο μαζεμένο από όλα.
- Τα Kawasaki πάντα μου άρεσαν γιατί είχαν την δική τους προσωπικότητα άρα πάιζουν σαν 3η επιλογή
- Το GSXR αν και μου αρέσει πολύ, θεωρώ ότι έχει γίνει σούπα και το βλέπεις συνέχεια παντού και μόνο γι αυτό το λόγο δεν θα το έπαιρνα ως 3η επιλογή.
- Το Honda εκτός από αδιάφορο εμφανισιακά δεν γουστάρω και την Honda σαν αντιπροσωπία και εξυπηρέτηση καθώς και τιμολογιακή πολιτική οπότε το αφήνω τελευταίο αν και αποτελεί την καλυτερη επένδυση μιας και έχει πολύ εύκολη μεταπώληση.
Τα παραπάνω αποτελούν φυσικά προσωπικές επιλογές με τα δικά μου κριτήρια που ανέφερα.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
αυτη ειναι απαντηση ρε SeNNinhA!!!! τετοιες απαντησεις θελω ρε παιδια. αυτου του στυλ που να περιλαμβανουνε κριτιτκη και για χρηση εκτος πιστας...
Το αβαταρ σου φιλε lari τα λεει ολα!!Εχεις επιλεξει ηδη την μοτοσυκλετα σου και δεν το εχεις παρει χαμπαρι!!![]()
![]()
Ορμα στο Κ8 600 τωρα που ειναι και καιρος για βολτες!!![]()
![]()
![]()
Keep spamming!!!:a13:
Στον δρόμο GSXR και CBR θα σε βολέψουν πιο πολύ. Ιδιαίτερα το GSXR.
R6 και 848 είναι τα χειρότερα λόγω απόδοσης κινητήρα το ένα και πιο απόλυτου (σκληρού) στησίματος το δεύτερο
Το 675 δεν σου παρέχει καμία κάλυψη από αέρα (όχι ότι τα άλλα έχουν και πολύ βέβαια) αλλα ο κινητήρας τραβάει απο χαμηλά.
Το 636 είναι τρένο σε σταθερότητα και μάλλον κάπου στην μέση από τα άλλα αλλα μάλλον σε εξιτάρει λόγω χαρακτηρα.
Εγώ θα έπαιρνα όποιο μου αρεσει πιο πολύ εμφανισιακά διότι όυτως ή άλλως τα SS έτσι όπως έχουν γίνει κάνουν σχεδόν μόνο για πίστα και στο δρόμο πρέπει να κάνεις πολλές υποχωρήσεις. Πάντως όντως το GSXR είναι πιο all around
Εαν πάλι δεν μπαίνεις πίστα καλύτερα να κοιτάξεις κάτι σε street fighter που πάνε πολύ καλύτερα στον δρόμο πια και γυρνάνε και αρκετά αξιόλογα και στην πίστα.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Το 675 δεν σου παρέχει καμία κάλυψη από αέρα![]()
Και οι υπόλοιποι τι θα κάνουμε?Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ SUZUKAKHΔΕΣ!!!!!!!!!!![]()
![]()
Καλά. Δεν παίρνω και όρκο. Ότι πεις. :smilea: :smilea:Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
μηχανή:675 με dubble bubble φορτωμένη ΤΙΓΚΑ με σαμάρια και tail bag.Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Καλά. Δεν παίρνω και όρκο. Ότι πεις. :smilea: :smilea:
αναβάτης:γαϊδούρι ύψους 1,87 και 85 κιλά (με δερμάτινη ολόσωμη όμως και καλό κράνος)
αποτέλεσμα:220 χλμ/ώρα ΣΤΑΘΕΡΑ στην εθνική κ ο αναβάτης-γαϊδούρι να βαριέται!![]()
![]()
καποια αλλη αποψη απο τους εμπειρους ανθρωπους αυτου του φορουμ????
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Το ακριβωτερο ειναι και το καλυτερο.
![]()
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Το ακριβωτερο ειναι και το καλυτερο.![]()
![]()
![]()
Το ακριβότερο είναι το καλύτερο ε?![]()
Για ρίξε μια ματιά εδώ !
![]()
![]()