Έχω ένα πρόβλημα με ένα r6 του 2001 (καρμπυρατέρ) μέχρι τις 4000-5000σαλ δεν δουλεύει ο 2ος κύλινδρος. ο κινητήρας ακούγεται καθαρά ότι δουλεύει ως 3κύλινδρος. μόλις περάσω τις 4000-5000σαλδουλεύει κανονικά. στην αρχή κοίταξα το μπουζί. το ρεύμα είνια κανονικό (γαλαζότατος σπινθήρας). μετά ξήλωσα καρμπυρατέρ και καθάρισα κάθε οπή του. το ίδιο πρόβλημα 1-2 βδομάδες πριν μου παρουσίαζε ο 3ος κύλινδρος. τότε, ήταν βουλωμένο ένα ζιγκλέρ. με το που το καθάρισα δούλεψε κανονικότατα. τώρα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα μου παρουσίασε ο 2ος κύλινδρος. παρόλο που καθάρισα τα πάντα στο καρμπυρατέρ του.
υπάρχει περίπτωση να είναι από ρεύμα? εννοώ να στέλνεται σε λάθος αβάνς ο σπινθήρας μόνο σε αυτό τον κύλινδρο?
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ που ξέχασα να αναφέρω. η μότο ήταν σε ακινησία για 3,5 χρόνια. σε αποθήκη. αλλάχτηκε μπαταρία φυσικά (όπως και τα αναλώσιμα λάδια, φίλτρα κλπ)
τι μπορεί να είναι? αν κάποιος μπορεί να διαφωτίσει θα ήμουν υπόχρεος
ευχαριστώ