Σελίδα 4 από 10 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 142

Θέμα: bros 400 | bandit 400 | cb 400 | bandit 250

  1. #46
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
    Και επειδή σε βρίσκω και ΑΣΧΕΤΟΥΛΙΚΟ με αυτό που καβαλάς, ο Σαρακάκης γιατί να έχει ανταλλακτικά αφού ΠΟΤΕ δεν έφερε το μηχανάκι ;;;
    Τα BROS 400 είναι ΟΛΑ παραεισαγωγής !!!
    O σαρακάκης είχε ΠΑΝΤΑ ανταλλακτικά για το bros . Απλός τελευταία έχει έλειψη λόγω μεταφοράς της αποθήκης ανταλλακτικών στον Ασπρόπυργο.
    Δεν με ξέρεις προσωπικά, τα υποκοριστικά στους φίλους σου
    V - 2 p o W e r


    γαζώνουν λέμε...

  2. #47
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Peace..easy tigers..get a

  3. #48
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
    O σαρακάκης είχε ΠΑΝΤΑ ανταλλακτικά για το bros . Απλός τελευταία έχει έλειψη λόγω μεταφοράς της αποθήκης ανταλλακτικών στον Ασπρόπυργο.
    Δεν με ξέρεις προσωπικά, τα υποκοριστικά στους φίλους σου
    Ας μην το ξεκίναγες ........... αν δεν σ' αρέσει η ζέστη μην πηδάς στο τηγάνι !!! Ή ακόμα καλύτερα μην ανάβεις τη φωτιά ........ κατανοητό ;;;
    Το ότι πετάς ένα emoticon που γελά, δεν σε απαλλάσσει από το νόημα αυτών που λες !!!

    Τέλος εδώ από εμένα ...........

    Για αυτά που λες για τον Σαρακάκη ελπίζω να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ για αυτά που λες, γιατί παίρνεις κάποιους ίσως στο λαιμό σου .........
    Τα μόνα ανταλλακτικά για BROS που έφερνε ο Σαρακάκης (τουλάχιστον παλιότερα) ήταν αυτά που ήταν κοινά με το TRANSALP ........

  4. #49
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    Peace
    Όπως και να'χει φίλε, προσπάθησε να οδηγήσεις και τα δύο και είμαι σίγουρος ότι θα καταλήξεις γρήγορα.

    Αν πολυμετράει η άποψη της κοπελιάς σου πάρτην μαζί -έστω και για μια σύντομη βόλτα- και άκου προσεκτικά τι έχει να σου πει, πολύ δε περισσότερο αν είναι και ψιλοάσχετη. Είναι ένα λάθος που κάνουμε ''εμείς οι έμπειροι αναβάτες'' να υποτιμούμε την γνώμη /άποψη όλων εκείνων που είναι ''εκτός'' της μοτο.

    Και συμβαίνει τις περισσότερες φορές να είναι αρκετά αντικειμενικοί αλλά και εύστοχοι στα σχόλιά τους...

    @redmonster: χαλάρωσε παλλικάρι μου, και άκου με λίγο περισσότερο σεβασμό την άποψη κάποιου αρκετά χρόνια μεγαλύτερού σου.

  5. #50
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Για να ξαναμπούμε σε τροχιά ..........
    ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ σου λένε CB 400 !!!

    Άρα ;;;

    Το BROS το είχε κολλητός μου την εποχή 97-99 και το ξέρω αρκετά καλά ..........

    Πλεονεκτήματα : Αξιόπιστο, στρίβει αρκετά καλά, πλαίσιο

    Μειονεκτήματα : Μονός εμπρός δίσκος = κακά φρένα και τραβάει στο φρενάρισμα (απότομο)
    κινητήρας ΑΔΥΝΑΜΟΣ που δεν ξεσπά ΠΟΥΘΕΝΑ και κάνει το μηχανάκι ΒΑΡΕΤΟ στην οδήγηση
    εξάτμιση που σαπίζει γρήγορα (μαμά)
    Άβολη σέλα και στενή χωρίς ικανοποιητικό χώρο για συνεπιβάτη


    CB 400

    Πλεονεκτήματα : Αξιόπιστο, οικονομικό, καλή θέση οδήγησης, άνετη σέλα, στρίβει επίσης αρκετά καλά, διαχρονική - κλασσική σχεδίαση, καλύτερη μεταπώληση, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, οι μηχανικοί δεν προβληματίζονται .......... το ξέρουν καλά, μοτερ που σηκώνει ΚΑΙ βελτιώσεις

    Μειονεκτήματα : Ψηλότερη τιμή, ατσάλινο πλαίσιο


  6. #51
    Σχεδιαστικη μαλακια το bros;
    Τωρα τι να σε πω... απο το 93 εως το 05 καβαλησα δυο 650αρια,και πολυ το εκτιμησα.Το δευτερο ολιγον (εως υπερβολικα) τουμπανο.
    Το μονομπρατσο οι τριαστερες ζαντες,τα κλιπ ονς,ο αλουμινενιος σκελετος ,το ποσο στενο ειναι σα μηχανακι σε σχεση με το cb, το μονο αμορτισερ πισω,φανταζομαι δε σου λενε τιποτα.
    12 χρονια στα κοκκινα με ελειπη συντηριση δε θα το ελεγα αναξιοπιστο.Και στην πολυ δεν πιανεται ειναι οτι καλητερο απο αυτα λογο ροπης αλλα το 650 οχι το 400.Το 400 ειναι αδυναμο για τα κιλα του.
    Το μονο δισκοφρενο ειναι μειονεκτημα γιατι θελει χερια,αλλιως σε ριχνει.Εχει κανει εντο με εμενα συνεπιβατη απο 180χλμ/ωρα.Βασικα προβληματα ανορθωτης και τρομπα.Ανταλακτικα μεταχειρησμενα ξεχνα τα,δεν υπαρχουν.Οτι εχει ο Σαρακακης αν εχει.Αλλιως απο ιαπωνια Γελαγωτης αλλα δεν συμφερει κι επειδη μιλαμε για 15 ετων μηχανακι θα ζητησει.

    Το cbδακι ειναι πιο αδιαφορο σα φατσα ,πιο αξιοπιστο μοτερ πιο ανετη σελα ,αν το χει φερει κι η αντιπροσωπια τοτε αυτο να παρεις.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  7. #52
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    Σχεδιαστικη μαλακια το bros;
    Τωρα τι να σε πω... απο το 93 εως το 05 καβαλησα δυο 650αρια,και πολυ το εκτιμησα.Το δευτερο ολιγον (εως υπερβολικα) τουμπανο.
    Το μονομπρατσο οι τριαστερες ζαντες,τα κλιπ ονς,ο αλουμινενιος σκελετος ,το ποσο στενο ειναι σα μηχανακι σε σχεση με το cb, το μονο αμορτισερ πισω,φανταζομαι δε σου λενε τιποτα.
    12 χρονια στα κοκκινα με ελειπη συντηριση δε θα το ελεγα αναξιοπιστο.Και στην πολυ δεν πιανεται ειναι οτι καλητερο απο αυτα λογο ροπης αλλα το 650 οχι το 400.Το 400 ειναι αδυναμο για τα κιλα του.
    Το μονο δισκοφρενο ειναι μειονεκτημα γιατι θελει χερια,αλλιως σε ριχνει.Εχει κανει εντο με εμενα συνεπιβατη απο 180χλμ/ωρα.Βασικα προβληματα ανορθωτης και τρομπα.Ανταλακτικα μεταχειρησμενα ξεχνα τα,δεν υπαρχουν.Οτι εχει ο Σαρακακης αν εχει.Αλλιως απο ιαπωνια Γελαγωτης αλλα δεν συμφερει κι επειδη μιλαμε για 15 ετων μηχανακι θα ζητησει.

    Το cbδακι ειναι πιο αδιαφορο σα φατσα ,πιο αξιοπιστο μοτερ πιο ανετη σελα ,αν το χει φερει κι η αντιπροσωπια τοτε αυτο να παρεις.
    To θέμα ΕΜΦΑΝΙΣΗ είναι υποκειμενικό και ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ............. τέλος !!!
    Μιλάς ΤΟΣΗ ΩΡΑ για το 650 και όχι το 400 !!! Αναξιόπιστο δεν το είπε κανείς ........
    Για τον κινητήρα τα ίδια λέμε ΑΔΥΝΑΜΟ (πάντα το 400), για τα φρένα πάλι συμφωνείς ΑΚΡΙΒΩΣ με αυτά που έγραψα !!! ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΛΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ !!! (δεν φωνάζω ............ να το δουν ΚΑΠΟΙΟΙ θέλω) Ότι έχει κοινό με το TRANSALP από τον Σαρακάκη και ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ !!!

    Ούτε το CB 400 είχε φέρει ο Σαρακάκης αλλά το μοτέρ του βγαίνει από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, χωρίς σημάντικές αλλαγές ......... ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ .....

  8. #53
    Χρησιμοποιησες την εκφραση σχεδιαστικη μαλακια η οποια ειναι για μενα ακυρη.Στις Ηπα εχουν ασχολειθει πολλοι με το να κανουν τα αντιστοιχα hawk πολεμικα.Αυτο αποδεικνυει απο μονο του οτι δεν ειναι σχεδιαστικη μαλακια .Στο bros γινονται μετατροπες που to cb δεν τις βλεπει ουτε στα πιο τρελα του ονειρα.Αυτο φυσικα δεν αφορα το παλικαρι που ρωτα και την τελικη του επιλογη.
    Υποκειμενικο το εμφανιση συμφωνει.Και τα harley ωραια ειναι (υποκειμενικο) .Το Bros ηταν πολυ νεοτεριστικο για την εποχη του. Τοτε που κυκλοφορουσαν τα ss 400αρια (1989), το bros και to bandit ηταν πραγματικα φρεσκες σχεδιασεις.Γι αυτο δεν το συγκρινω με το cbδακι ηταν και τοτε σχεδιαστικη αρχαιολογια με τα διπλα αμορτισερ. Κατα τα αλλα πολυ ισσοροπημενο μηχανακι.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bros.jpg 
Προβολές:	278 
Μέγεθος:	60,0 KB 
ID:	131987
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  9. #54
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap


    @redmonster: χαλάρωσε παλλικάρι μου, και άκου με λίγο περισσότερο σεβασμό την άποψη κάποιου αρκετά χρόνια μεγαλύτερού σου.

    Όταν με σέβεται ο άλλος τον σέβομαι , όταν δεν ... ούτε και εγώ τον σέβομαι
    V - 2 p o W e r


    γαζώνουν λέμε...

  10. #55
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
    Για να ξαναμπούμε σε τροχιά ..........
    ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ σου λένε CB 400 !!!

    Άρα ;;;

    Το BROS το είχε κολλητός μου την εποχή 97-99 και το ξέρω αρκετά καλά ..........

    Πλεονεκτήματα : Αξιόπιστο, στρίβει αρκετά καλά, πλαίσιο

    Μειονεκτήματα : Μονός εμπρός δίσκος = κακά φρένα και τραβάει στο φρενάρισμα (απότομο)
    κινητήρας ΑΔΥΝΑΜΟΣ που δεν ξεσπά ΠΟΥΘΕΝΑ και κάνει το μηχανάκι ΒΑΡΕΤΟ στην οδήγηση
    εξάτμιση που σαπίζει γρήγορα (μαμά)
    Άβολη σέλα και στενή χωρίς ικανοποιητικό χώρο για συνεπιβάτη


    CB 400

    Πλεονεκτήματα : Αξιόπιστο, οικονομικό, καλή θέση οδήγησης, άνετη σέλα, στρίβει επίσης αρκετά καλά, διαχρονική - κλασσική σχεδίαση, καλύτερη μεταπώληση, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, οι μηχανικοί δεν προβληματίζονται .......... το ξέρουν καλά, μοτερ που σηκώνει ΚΑΙ βελτιώσεις

    Μειονεκτήματα : Ψηλότερη τιμή, ατσάλινο πλαίσιο

    Το μεγαλύτερο μειονέκτημα για το cb για μένα είναι δυστηχώς το πλαίσιο..επειδή είναι παλιά τα μηχανάκια και τα δύο, προτιμώ να έχει αλουμινένιο πλαίσιο..όσα SF έχω δει πάσχουν από σκουριές..Επίσης προτιμώ το μονόμπρατσο πίσω. Η ιπποδύναμη του δεν με προβληματίζει τόσο, απλά ήθελα να είναι τετρακύλινδρο. Γενικά θεωρώ ότι αν εξαιρέσεις το μπροστινό και το δικύλινδρο μοτέρ το bros ήταν μπροστά από την εποχή του το 89, η τουλάχιστον έτσι πιστεύω ως άσχετος ακόμα που είμαι καθώς είμαι μικρός και ασχολούμαι όπως ξέρετε όλοι λίγο διάστημα με το άθλημα..Από την άλλη το cb το οδηγάω στην σχολή..(ναι σε φάση..πάρε την μηχανή και πήγαινε εκεί και έρχομαι εγώ σε λίγο με το αμάξι... ) Το θεωρώ ολοκληρωμένη πραγματικά μηχανή, έχει πολύ ωραίο (άκρως ερεθιστικό ) μοτέρ αλλά όπως είπα και παραπάνω με φρενάρει το ατσάλινο με σκουριές πλέον πλαίσιο. Και θα προτιμούσα να είχε μονό μοχλικό πίσω. Αυτήν την στιγμή είμαι ανάμεσα στα δύο, με βοηθήσατε ήδη να απορίψω τον λήσταρχο αφού δεν είμαι τώρα σε φάση να συντηρώ κάτι ιδιότροπο στην συντήρηση και στις βλάβες. Τώρα όσον αφορά τα ανταλλακτιά..ακόμα θυμάμαι πως με κοίταξε η σαραντινίδαινα όταν της είπα ότι θέλω μανιβέλα για mtx του 88 Παρόλα αυτά βρήκα, πιστεύω λοιπόν (προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου καλύτερα) ότι με τα δύο CB και BROS δεν θα αντιμετωπίσω κάτι σοβαρό..

    @ trap ναι η κοπέλα μου δεν είναι σχετική με το άθλημα..ίσως να έχει πλέον βασικές γνώσεις (μπορεί να ξεχωρίσει αν πηγαίνουμε βόλτα με δίχρονο ή τετράχρονο από το πως μυρίζει μετα ) επειδή είμαι εγώ κολλήμένος και όλη μέρα πρήζω όσους είναι γύρω μου.. Θα προσπαθήσω να την πάρω μαζί μου αλλά σίγουρα θα είναι μεγάλη η διαφορά σε σχέση με το ybr125 οπότε ίσως να τις βρει και όλες το ίδιο. Ας πούμε και που είναι μικρή η σέλα του bros είναι το ίδιο αν όχι πιο μεγάλη από του ybr (να μην πω για το mtx :rotflmao: ) και βολευόμαστε μια χαρά καθότι εγώ είμαι 1.75 ~70 (χωρίς το μεσημεριανό σουβλάκι!) κιλά και εκείνη 1.60 ~ 50-55. Ίσως την ενοχλήσουν και οι δύο στο γεγονός ότι είναι πιο σκυφτές από το ybr, με πιο σπορ θέση οδήγησης. Αλλά για μένα πλέον είναι must. Κάθε φορά που κατεβαίνω από το SF και ανεβαίνω στο δικό μου , βρίσκω τα μαρσιπιέ τόσο μπροστά που νομίζω ότι τσοπερίζει..

    ΥΓ τώρα κάτι για εξάτμιση, το ένα που έχω βρει έχει μία REMUS και το άλλο έχει μία MOTORSPORT(υποθέτω ότι κάνουν σαματά και είναι κάτι που δεν εκτιμώ, που μάλλον συνήθως κράζω), προτιμούσα την μαμά αλλά εφόσον υπάρχει θέμα φθοράς τότε τουλάχιστον εδώ είμαι καλυμένος..

    @ everyone είπαμε το έβαλα στις διαμάχες γιατί ήξερα ότι θα υπάρξει ο ανάλογος χαβαλές και το πείραγμα αλλά μην με κάνετε να νιώθω λες και τσακώνεστε εξαιτίας μου.. και γω έχω ακούσει διάφορα σχόλια εδώ μέσα (στα τεχνικά :a13: κυρίως ) αλλά δεν μπορώ να παρεξηγήσω κάποιον που έχει άλλα 25 χρόνια πάνω από μένα στην πλάτη του..κάποιο λόγο θα έχει.. άντε τώρα



    ΥΓ2 αν ξέχασα να απαντήσω σε κάποιον συγχωρέστε με μόλις γύρισα και είδα μαζεμένες απαντήσεις..

  11. #56
    Να μεινεις με το ybr κανα χρονο ακομα,να μαζεψεις 1000-2000 ευρω παραπανω και του χρονου τετοια εποχη πας και βαρας ενα gsr600 2-3 ετων με 4,000Ε ισως και λιγοτερα ετσι σκατα που τα εκανε η Μπουζουκι με την τιμη....6,000Ε καινουριο εχει...Μοντελο 2006 που εχω εγω μαξιμουμ 4,500Ε χωρις να θελει λαστιχα κτλ μαζεματα βρισκεις...

    Η παρτο τωρα και βαλε φεσι....Αλλα να ξερεις οτι παγια εξοδα θα εχεις γυρω στα 800-900 ευρω το χρονο χωρις τις βενζινες....Μιλαω για τυχον service(αναλογα το service),λαστιχα(350-400),ασφαλεια(100+) κτλ....

    Γιατι να δωσεις 2,000Ε,και βαλε για τα μαζεματα,για να παρεις μηχανακι 15ετιας....

  12. #57
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
    Να μεινεις με το ybr κανα χρονο ακομα,να μαζεψεις 1000-2000 ευρω παραπανω και του χρονου τετοια εποχη πας και βαρας ενα gsr600 2-3 ετων με 4,000Ε ισως και λιγοτερα ετσι σκατα που τα εκανε η Μπουζουκι με την τιμη....6,000Ε καινουριο εχει...Μοντελο 2006 που εχω εγω μαξιμουμ 4,500Ε χωρις να θελει λαστιχα κτλ μαζεματα βρισκεις...

    Η παρτο τωρα και βαλε φεσι....Αλλα να ξερεις οτι παγια εξοδα θα εχεις γυρω στα 800-900 ευρω το χρονο χωρις τις βενζινες....Μιλαω για τυχον service(αναλογα το service),λαστιχα(350-400),ασφαλεια(100+) κτλ....

    Γιατι να δωσεις 2,000Ε,και βαλε για τα μαζεματα,για να παρεις μηχανακι 15ετιας....
    δύσκολο γιατί ακόμα και να έβρισκα αυτά τα χρήματα, δεν θα ήμουν σε θέση σαν φοιτητής να το συντηρήσω..ψάχνω κάτι σε χαμηλή τιμή, πιο μεγάλο από το ybr και που να μην θέλει μαζέματα. Το bros απλώς έχει το πλεονέκτημα (αν δεις και στις αγγελίες ) ότι παίζουν δύο με 1) καινούρια λάστιχα michelen δεν θυμάμαι μοντέλο, 2) καινούρια αλυσιδογράναζα, 3) γενικό service 4) καινούρια εξάτμιση αν θυμάμαι καλά..γενικά είναι άριστα, δεν θέλουν κανένα μάζεμα και παίζουν με οροφή στα 1.000 ευρώ. Εκτός από αυτό επειδή δεν παίζει να βρω πιο οικονομικό από το δικό μου έχω σκοπό να το κρατήσω. Κάτι σαν δεύτερη μηχανή αλλά καλύτερη από την πρώτη εκτός αυτού έχω υποσχεθεί στην κοπέλα ότι δεν θα ξαναμιλήσω για καινούρια μηχανή για τα επόμενα 2 χρόνια.. :rotflmao: έχουμε πει να πάμε ταξίδι και όλο το αναβάλουμε και εκτός από αυτά έχω να υπολογίσω και έξοδα για καινούριο εξοπλισμό, δύο λίγο πιο καλά κράνη από αυτά που έχουμε τώρα ( θα ανοίξω άλλο thread lazer vs hjc vs uvex vs marushin :rotflmao: ) και ένα μπουφανάκι για εκείνη..

  13. #58
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Γενικά θα σου πω ότι τα βλέπεις λάθος τα πράγματα & το μόνο που κάνεις είναι να χάνεις λεφτά, παρότι μπορεί να φαίνεται ότι δίνεις λίγα για την αγορά.
    Συμφωνώ με την άποψη του mats & είναι εν γένει η λογική.

  14. #59
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Γενικά θα σου πω ότι τα βλέπεις λάθος τα πράγματα & το μόνο που κάνεις είναι να χάνεις λεφτά, παρότι μπορεί να φαίνεται ότι δίνεις λίγα για την αγορά.
    Συμφωνώ με την άποψη του mats & είναι εν γένει η λογική.
    δεν θα βρω του χρόνου να το δώσω ας πούμε το bros 600-700 ευρώ αν θελήσω να το δώσω? ξέρεις ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα μου αυτή τη στιγμή? ότι δεν μπορώ να βγω εύκολα εθνικό, νιώθω ότι απειλούμαι και έτσι δεν μπορώ να πάω μία μεγάλη διαδρομή. Για να ακολουθήσω δε σε μία εκδρομή του moto αποκλείεται, και δεν ήθελα να χάσω και αυτό το καλοκαίρι..έχω χάσει ήδη 22

  15. #60
    Αφου εχεις το YBR για την πολη δεν θα πολυκυκλοφορεις το <<μεγαλο>> οποιο και αν ειναι αυτο...Θα γλυτωσεις αρκετα χλμ οποτε δεν θα σου κοστισει πολυ....Και εγω με ενα CBF250 κανω τις δουλειες μου που του εχω και μια βαλιτσα πισω ΝΑ,με το συμπαθειο,και ουτε την πινακιδα ταψι δεν <<εχασα>> αφου για λασπωτηρας καλη ειναι....

    Εγω μιλησα,ουγκ,απο εκει και περα εσυ το μαχαιρι εσυ και το καρπουζι εσυ και τα λεφτα η κοπελα την παντοφλα....

    Αντε καληνυχταααααα :ZZZ: :ZZZ:

Σελίδα 4 από 10 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF