Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Οδηγίες εγκατάστασης παροχής ρεύματος για ... επίδοξους μηχανικούς. Φωτορομάντζο.

  1. #1
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555

    Οδηγίες εγκατάστασης παροχής ρεύματος για ... επίδοξους μηχανικούς. Φωτορομάντζο.

    Για διευκόλυνση όσων θέλουν να βάλουν παροχή ρεύματος στην μηχανή μας, μιας και η χρήση συστημάτων πλοήγησης γίνεται ολο και πιο διαδεδομένη (και λόγω μόδας...), παραθέτω φωτορομάντζο από την τοποθέτηση του αντίστοιχου αξεσουάρ από την Touratech. Βέβαια παρόμοια θα είναι και για όμοια συστήματα άλλων εταιριων.
    Επέλεξα να το τοποθετήσω στο χώρο κάτω από τη σέλα για προστασία από κακόβουλους και από τα στοιχεία της φύσης.
    Φωτό του εξαρτήματος που ουσιαστικά είναι αναπτήρας αυτοκινήτου.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	01-030-0023-0_i_01.jpg 
Προβολές:	797 
Μέγεθος:	6,2 KB 
ID:	132088

  2. #2
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Αγοράζουμε από καταστήματα με ηλεκτρονικά είδη δύο "ματάκια" για να συνδέσουμε στα ελεύθερα άκρα του κόκκινου και μαύρου καλωδίου, εφόσον θέλουμε απευθείας σύνδεση στην μπαταρία καια τα τοποθετούμε.

    Παρεμβάλουμε την ασφάλεια που περιέχετε στο κιτ και είμαστε έτοιμοι για την σύνδεση...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	e (600 x 450).jpg 
Προβολές:	802 
Μέγεθος:	67,2 KB 
ID:	132089

  3. #3
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    2


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	f (600 x 450).jpg 
Προβολές:	796 
Μέγεθος:	62,7 KB 
ID:	132090

  4. #4
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    3


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	h (600 x 450).jpg 
Προβολές:	793 
Μέγεθος:	71,1 KB 
ID:	132091

  5. #5
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    4


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	c (600 x 450).jpg 
Προβολές:	790 
Μέγεθος:	63,3 KB 
ID:	132092

  6. #6
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    5


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	d (600 x 450).jpg 
Προβολές:	787 
Μέγεθος:	44,4 KB 
ID:	132093

  7. #7
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    6


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	b (600 x 450).jpg 
Προβολές:	778 
Μέγεθος:	53,9 KB 
ID:	132094

  8. #8
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Η σταθεροποίηση της πρίζας γίνεται με μια τρύπα στο πλάι και βίδωμα πάνω στο πλαστικό...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	g (600 x 450).jpg 
Προβολές:	779 
Μέγεθος:	34,8 KB 
ID:	132095

  9. #9
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Το πέρασμα του καλωδίου κάτω από τη σέλα όταν πια συνδέουμε διάφορες συσκευές γίνεται από την εγκοπή που φαίνεται στο πλαινό πλαστικο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	j (600 x 450).jpg 
Προβολές:	780 
Μέγεθος:	54,9 KB 
ID:	132096

  10. #10
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Το καλώδιο φτάνει άνετα μέχρι το τιμόνι οπου συνήθως (...) τοποθετούμε GPS ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p5010237 (600 x 450).jpg 
Προβολές:	786 
Μέγεθος:	61,2 KB 
ID:	132097

  11. #11
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Ελπίζω να βοήθησα όσους σκέφτονται να κάνουν τέτοια "μετατροπή" στο V-Strom τους.

    Η συνδεσμολογία δοκιμάστηκε στο 36ωρο με απόλυτη επιτυχία (ακόμα και σε έξοδο σε χωματόδρομο, που ευτυχώς ... δεν οδήγησε σε πτώση... )



  12. #12
    To infinity...and beyond! Το avatar του/της argy_kap
    Εγγραφή
    11/08/2005
    Μηνύματα
    864
    Η παρατήρηση μου είναι για το ΠΟΣΟ ΚΑΘΑΡΗ είναι η μηχανή σου κάτω απο την σέλα ρε Βασίλη! Ήμαρτον! Λέρωσε την λίγο!!


  13. #13
    Ανεξερεύνητο μέλος Το avatar του/της ereynitis
    Εγγραφή
    29/06/2010
    Μηνύματα
    302
    Ερώτησις. Γιατί 15-άρα ασφάλεια και όχι μικρότερη ή μεγαλύτερη;

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panoskl
    Εγγραφή
    06/04/2008
    Μηνύματα
    245
    Η ασφάλεια που βάζουμε εξαρτάται από την διατομή των καλωδίων που έχουμε χρησιμοποιήσει.
    Και η διατομή των καλωδίων καθορίζεται από το μέγιστο ρεύμα που θέλουμε να μπορεί να περάσει από τα καλώδια χωρίς αυτά να υπερθερμανθούν.
    Το μέγιστο ρεύμα που θα περάσει εξαρτάται πάλι από τη συσκευή που θέλουμε να τροφοδοτήσουμε (πόσο ρεύμα θα ζητήσει) αλλά και από το μέγιστο ρεύμα που μπορούν να "χειριστεί" κάθε ξεχωριστό κομμάτι της αλυσίδας (μπαταρία, καλώδια, κονέκτορες, πρίζα κλπ κλπ).

    Γενικά, αν σκεφτείς το όλο σύστημα και όλα του τα εξαρτήματα σαν κρίκους μιας αλυσίδας, βάζεις επίτηδες την ασφάλεια να λειτουργήσει ως ο πιο "αδύναμος" κρίκος. Τα αμπέρ της δηλ. να είναι λιγότερα ή ίσα (το πολύ) με τα αμπέρ που μπορεί να σηκώσει το πιο "αδύναμο" (από άποψη αντοχής ρεύματος) εξάρτημα.

    Έτσι εξασφαλίζεις ότι αν π.χ. η συσκευή που συνδέεις χαλάσει και πάει να τραβήξει ρεύμα μεγαλύτερο από το κανονικό της, θα καεί η ασφάλεια μόνο και τίποτα άλλο (ούτε καλώδια, ούτε κονέκτορες).

    Π.χ. θέλεις να τροφοδοτήσεις ένα φορτίο που θα ζητήσει 15Α, με καλώδια που αντέχουν 25Α μέσα από ένα πριζάκι που αντέχει το πολύ 10Α.
    Η ασφάλειά σου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι μεγαλύτερη από 10Α (όσο και ο ασθενέστερος κρίκος της αλυσίδας σου).
    Προφανώς, στο προηγούμενο παράδειγμα το λάθος είναι το πριζάκι που θα πρέπει να αλλαχτεί ώστε να αντέχει στα 15Α (ή περισσότερα).

    Αντίστοιχα, αν θέλεις να τροφοδοτήσεις φορτίο που θα ζητήσει 5Α, με καλώδια που αντέχουν 15Α από πριζάκι που αντέχει 15Α, μπορείς να βάλεις άνετα ασφάλεια 15Α ώστε να μπορέσεις μεθαύριο να εξυπηρετήσεις και ένα άλλο φορτίο που θα σου ζητήσει άλλα 10Α max (μαζί με το πρώτο φορτίο) ή 15Α max (μόνο του). Αν βάλεις ασφάλεια 5Α περιορίζεις το όλο σύστημα χωρίς λόγο αφού αντέχει μέχρι 15Α.
    I will take the mountains!

  15. #15
    Ανεξερεύνητο μέλος Το avatar του/της ereynitis
    Εγγραφή
    29/06/2010
    Μηνύματα
    302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panoskl Προβολή μηνύματος
    Η ασφάλεια που βάζουμε εξαρτάται από την διατομή των καλωδίων που έχουμε χρησιμοποιήσει.
    Και η διατομή των καλωδίων καθορίζεται από το μέγιστο ρεύμα που θέλουμε να μπορεί να περάσει από τα καλώδια χωρίς αυτά να υπερθερμανθούν.
    Το μέγιστο ρεύμα που θα περάσει εξαρτάται πάλι από τη συσκευή που θέλουμε να τροφοδοτήσουμε (πόσο ρεύμα θα ζητήσει) αλλά και από το μέγιστο ρεύμα που μπορούν να "χειριστεί" κάθε ξεχωριστό κομμάτι της αλυσίδας (μπαταρία, καλώδια, κονέκτορες, πρίζα κλπ κλπ).

    Γενικά, αν σκεφτείς το όλο σύστημα και όλα του τα εξαρτήματα σαν κρίκους μιας αλυσίδας, βάζεις επίτηδες την ασφάλεια να λειτουργήσει ως ο πιο "αδύναμος" κρίκος. Τα αμπέρ της δηλ. να είναι λιγότερα ή ίσα (το πολύ) με τα αμπέρ που μπορεί να σηκώσει το πιο "αδύναμο" (από άποψη αντοχής ρεύματος) εξάρτημα.

    Έτσι εξασφαλίζεις ότι αν π.χ. η συσκευή που συνδέεις χαλάσει και πάει να τραβήξει ρεύμα μεγαλύτερο από το κανονικό της, θα καεί η ασφάλεια μόνο και τίποτα άλλο (ούτε καλώδια, ούτε κονέκτορες).

    Π.χ. θέλεις να τροφοδοτήσεις ένα φορτίο που θα ζητήσει 15Α, με καλώδια που αντέχουν 25Α μέσα από ένα πριζάκι που αντέχει το πολύ 10Α.
    Η ασφάλειά σου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι μεγαλύτερη από 10Α (όσο και ο ασθενέστερος κρίκος της αλυσίδας σου).
    Προφανώς, στο προηγούμενο παράδειγμα το λάθος είναι το πριζάκι που θα πρέπει να αλλαχτεί ώστε να αντέχει στα 15Α (ή περισσότερα).

    Αντίστοιχα, αν θέλεις να τροφοδοτήσεις φορτίο που θα ζητήσει 5Α, με καλώδια που αντέχουν 15Α από πριζάκι που αντέχει 15Α, μπορείς να βάλεις άνετα ασφάλεια 15Α ώστε να μπορέσεις μεθαύριο να εξυπηρετήσεις και ένα άλλο φορτίο που θα σου ζητήσει άλλα 10Α max (μαζί με το πρώτο φορτίο) ή 15Α max (μόνο του). Αν βάλεις ασφάλεια 5Α περιορίζεις το όλο σύστημα χωρίς λόγο αφού αντέχει μέχρι 15Α.
    Σαφέστατος κι ευχαριστώ πολύ! Μου δημιούργησες νέα απορία όμως. Πως μπορώ να ξέρω την αντοχή κάθε κρίκου της αλυσίδας σε αμπέρ. Τα ανταπτοράκια και οι συσκευές συνήθως το γράφουν, αλλά π.χ. το θηλυκό αναπτήρα αυτοκινήτου ή τα καλώδια που έχω χρησιμοποιήσει δεν το γράφουν. Πώς μπορώ να μάθω το όριο φορτίου που αντέχουν; Πρέπει ν' αγοράσω αμπερόμετρο ή κάτι τέτοιο;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF