Σελίδα 57 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 747525354555657585960616267107157 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 841 έως 855 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #841
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgoskoz
    Εγώ σε λίγο θα κάνω το σερβις των 6000km (έχω 5400). Μηπως ξέρει κανεις κόστος?(στο περίπου) (650 SA K8)
    Από τότε που το πήρα όταν κινούμε με μικρή ταχύτητα (πχ σε κατηφόρα με νεκρα) ακουγετε ότι βρίσκει ο δίσκος καθώς κυλάει η ρόδα.Είπα θα τριφτεί λίγο και δεν θα ακούγετε.Το παρουσιάζει όμως ακόμη.Συμβαίνει και σε εσάς?Θα το πω στο σερβις αλλά μήπως ξέρεται τι μπορεί να είναι?
    Δεν ειναι τιποτα.Ετσι "βρισκουν" τα τακακια πανω στους δισκους.

  2. #842
    Αρχικά δημιουργήθηκε από NikHell
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Για τους φίλους που με αποθαρρύνουν. Θεωρείται παιδιά ότι λόγω εμπειρίας γενικά δεν πρέπει να ασχοληθώ με το "σπορ", ή ότι η συγκεκριμένη μηχανή είναι μεγάλη για την αφεντιά μου. Αν ισχύει το δεύτερο, παρακαλώ για ιδέες....

    Αν αρχικά τη χρησιμοποιώ για βόλτες στα πέριξ, μέχρι να συνηθίσω και να αποκτήσω εμπειρία ( λέγοντα πέριξ εννοώ επαρχιακούς με μικρή κυκλοφορία).

    Θα διαφωνήσω κάθετα με τους προλαλήσαντες. Την πήρα πέρυσι, με μηδενική εμπειρία επίσης, στα 35 μου. Πήγα κατ'ευθείαν στο 0-300 riding school με 1500 χιλιόμετρα, ίσα που ήξερα να αλλάζω ταχύτητες σωστά. Έμαθα το σωστό τρόπο οδήγησης και δεν είχα ΠΟΤΕ πρόβλημα. Διακοπές το καλοκαίρι πέρυσι μόνος μου με τη μοτοσικλέτα και σε δύσκολο δρόμο, δουλειά και διασκέδαση γενικώς, δε με δυσκόλεψε ποτέ και πουθενά, ούτε εθνική, ούτε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, οκ, μόλις τη συνήθισα λίγο.
    Φιλικά πάντα, αν δεν κάνεις σχολείο με το "καλημέρα" άσε τους επαρχιακούς, ακριβώς επειδή δεν έχουν κίνηση, όλοι πάνε "αεροπορία", πετάγονται από όπου να'ναι όποιοι να'ναι και δεν είναι και το ασφαλέστερο άσχετος οδηγός σε στροφηλίκι. Το λάθος πληρώνεται με πόνο.
    Το βάρος είναι όντως το ένα και μοναδικό της μειονέκτημα που δε διορθώνεται (για το θέμα αέρας-Εθνική οδός υπάρχουν ζελατίνες). Μου έχει ξαπλώσει στο παρκάρισμα και από τις δύο μεριές... Ε δεν θα κάτσω να σκάσω. Έγινε πέρυσι, μετά συνηδειτοποίησα ότι ΔΕΝ παρκάρουμε σε έντονες ανωφέρειες/κατωφέρειες και τέλος.
    Αν σου αρέσει οπτικά, μη το σκέφτεσαι καθόλου. Ώριμος είσαι ώστε να μην κάνεις αηδίες, εμπειρία στο δρόμο λογικά έχεις για να ξεχωρίζεις τον κίνδυνο από μακριά, μην αφήνεις μέρα να περνάει, εγώ ακόμα μουτζώνομαι που δε το πήρα νωρίτερα.
    Το cbf250 θα θέλεις να το πετάξεις μετά από 2 μήνες. Εκτός αν δε βγείς ποτέ πιο μακριά από την Ομόνοια-Σύνταγμα-Θησείο... Όλα είναι θέματα μυαλού. ΟΚ έχει άλογα στις 10,000 στροφές. Ε στην αρχή, μην ανεβάζεις τόσο... Αυτό έκανα και εγώ. Αλλά μόλις συνήθισα, τα είχα, δεν χρειάστηκε να μπω στη διαδικασία να το αλλάξω.

    Για το θέμα κουνημάτων. Ναι, εμφανίζει μερικά όταν έχει πλάγιο άνεμο. Αν δεν κάνετε το λάθος να σφίξετε τα χέρια στο τιμόνι, τελικιάζει ακόμα και με αέρα κουνώντας ελαφρά, χωρίς να επηρεάζεται η πορεία του. Φυσικα και επηρεάζει και η βαλίτσα...

  3. #843
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
    Εψαξα για μπροστινα ελατηρια White Power ή Hyperpro και δεν βρηκα τιποτα παρα μονο κατοπιν παραγγελιας και μετα απο 2 μηνες...
    Γνωριζει κανεις καταστημα εν Ελλαδι που να φερνει ?


    edit : Το k-shock υπολογιζει μετα απο κανα μηνα..ετοιμοπαραδοτο παντως τιποτα...
    Απορία: Τι τα θέλεις τα καινούρια ελατήρια; Είμαι 95 κιλά, ακόμα και σε πίστα το μπροστινό δεν έχει τερματίσει. Δικάβαλος το ίδιο (όχι σε πίστα φυσικά, αλλά φρενάρισμα με το ABS υπερωρία). Αύξησε την προφόρτιση μερικές γραμμές. Αν πιστεύεις ότι πάλι δεν καλύπτεσαι, βάλε πιο χοντρά λάδια.
    Για το πίσω, στην εργαλειοθήκη έχει ένα γάντζο. Μειώστε την προφόρτιση του ελατηρίου. Είναι όντως σκληρό με έναν επάνω, αλλά δικάβαλο τρελλή άνεση... Όπως το κυκλοφορεί ο κάθε ένας.

  4. #844
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Εγώ πάντως στην εθνική κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη με 3 βαλίτσες και πάρα πολύ αέρα δεν κατάλαβα κούνημα στο τιμόνι ούτε αστάθεια παρά μόνο όταν υπήρχε πολύ δυνατός πλάγιος άνεμος. Αλλά και στο ανέβασμα χωρίς αέρα το ταξίδι ήταν υπέροχο και με ταχύτητες 160-180. Μόνο όταν περνούσα τα 200 ένιωθα ελαφρύ το τιμόνι κι αυτό γιατί δεν ρύθμισα την προφόρτιση παρότι είχα φορτώσει πολύ τη μηχανή.

  5. #845
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
    Εγώ πάντως στην εθνική κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη με 3 βαλίτσες και πάρα πολύ αέρα δεν κατάλαβα κούνημα στο τιμόνι ούτε αστάθεια παρά μόνο όταν υπήρχε πολύ δυνατός πλάγιος άνεμος. Αλλά και στο ανέβασμα χωρίς αέρα το ταξίδι ήταν υπέροχο και με ταχύτητες 160-180. Μόνο όταν περνούσα τα 200 ένιωθα ελαφρύ το τιμόνι κι αυτό γιατί δεν ρύθμισα την προφόρτιση παρότι είχα φορτώσει πολύ τη μηχανή.
    Ναι ΟΚ αλλά οι βαλίτσες βαραίνουν το πίσω, οπότε είσαι ΟΚ σε γενικές γραμμές. Πιο μεγάλη σημασία θα είχε να παίξεις με το αμορτισέρ παρά με το πηρούνι.
    Για να τερματίσει το μπροστινό, ξέρω και εγώ; Να ανέβει κανείς να κάτσει στο ρεζερβουάρ, να στηρίξει όλο το βάρος στα χέρια και να τσαρουχώσει το φρένο σε συνδυασμό με μεγάλη λακούβα; ΟΚ συμβαίνουν και τέτοια, αλλά πόσο συχνά;

  6. #846
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    όχι δεν είπα ότι τερμάτισε το μπροστινό το αντίθετο μάλιστα.... ελάφρωσε πολύ.... όπως λες έπρεπε να ρυθμίσω το πίσω.

  7. #847
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Απορία: Τι τα θέλεις τα καινούρια ελατήρια; Είμαι 95 κιλά, ακόμα και σε πίστα το μπροστινό δεν έχει τερματίσει. Δικάβαλος το ίδιο (όχι σε πίστα φυσικά, αλλά φρενάρισμα με το ABS υπερωρία). Αύξησε την προφόρτιση μερικές γραμμές. Αν πιστεύεις ότι πάλι δεν καλύπτεσαι, βάλε πιο χοντρά λάδια.
    Για το πίσω, στην εργαλειοθήκη έχει ένα γάντζο. Μειώστε την προφόρτιση του ελατηρίου. Είναι όντως σκληρό με έναν επάνω, αλλά δικάβαλο τρελλή άνεση... Όπως το κυκλοφορεί ο κάθε ένας.
    1.Δεν εχω το μοντελο με το ABS . (Δεν ξερω αν παιζει ρολο)
    2.Αυξησα την προφορτιση .
    3.Για να αλλαξω λαδια μπροστινου τα οποια κοστιζουν κατι λιγοτερο απο 15 ευρω χρεωνομαι 70-80 ευρω εργατικα . Γι'αυτο θεωρησα πως ειναι πιο λογικο να αλλαζα κατευθειαν ελατηρια αφου θα πληρωσω τοσα..
    4.Και να μην τερματισει σε παρατεταμενες στροφες που μπαινεις με 150+ θα το ηθελα πιο σταθερο .
    (Ξερω..παρε αλλο μηχανακι )
    - Omnia mea mecum porto -

  8. #848
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Θα διαφωνήσω κάθετα με τους προλαλήσαντες. Την πήρα πέρυσι, με μηδενική εμπειρία επίσης, στα 35 μου. Πήγα κατ'ευθείαν στο 0-300 riding school με 1500 χιλιόμετρα, ίσα που ήξερα να αλλάζω ταχύτητες σωστά. Έμαθα το σωστό τρόπο οδήγησης και δεν είχα ΠΟΤΕ πρόβλημα. Διακοπές το καλοκαίρι πέρυσι μόνος μου με τη μοτοσικλέτα και σε δύσκολο δρόμο, δουλειά και διασκέδαση γενικώς, δε με δυσκόλεψε ποτέ και πουθενά, ούτε εθνική, ούτε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, οκ, μόλις τη συνήθισα λίγο.
    Φιλικά πάντα, αν δεν κάνεις σχολείο με το "καλημέρα" άσε τους επαρχιακούς, ακριβώς επειδή δεν έχουν κίνηση, όλοι πάνε "αεροπορία", πετάγονται από όπου να'ναι όποιοι να'ναι και δεν είναι και το ασφαλέστερο άσχετος οδηγός σε στροφηλίκι. Το λάθος πληρώνεται με πόνο.
    Το βάρος είναι όντως το ένα και μοναδικό της μειονέκτημα που δε διορθώνεται (για το θέμα αέρας-Εθνική οδός υπάρχουν ζελατίνες). Μου έχει ξαπλώσει στο παρκάρισμα και από τις δύο μεριές... Ε δεν θα κάτσω να σκάσω. Έγινε πέρυσι, μετά συνηδειτοποίησα ότι ΔΕΝ παρκάρουμε σε έντονες ανωφέρειες/κατωφέρειες και τέλος.
    Αν σου αρέσει οπτικά, μη το σκέφτεσαι καθόλου. Ώριμος είσαι ώστε να μην κάνεις αηδίες, εμπειρία στο δρόμο λογικά έχεις για να ξεχωρίζεις τον κίνδυνο από μακριά, μην αφήνεις μέρα να περνάει, εγώ ακόμα μουτζώνομαι που δε το πήρα νωρίτερα.
    Το cbf250 θα θέλεις να το πετάξεις μετά από 2 μήνες. Εκτός αν δε βγείς ποτέ πιο μακριά από την Ομόνοια-Σύνταγμα-Θησείο... Όλα είναι θέματα μυαλού. ΟΚ έχει άλογα στις 10,000 στροφές. Ε στην αρχή, μην ανεβάζεις τόσο... Αυτό έκανα και εγώ. Αλλά μόλις συνήθισα, τα είχα, δεν χρειάστηκε να μπω στη διαδικασία να το αλλάξω.

    Για το θέμα κουνημάτων. Ναι, εμφανίζει μερικά όταν έχει πλάγιο άνεμο. Αν δεν κάνετε το λάθος να σφίξετε τα χέρια στο τιμόνι, τελικιάζει ακόμα και με αέρα κουνώντας ελαφρά, χωρίς να επηρεάζεται η πορεία του. Φυσικα και επηρεάζει και η βαλίτσα...
    Δεν διαφωνω σε γενικες γραμμες με αυτα που γραφεις, αλλα θα ελεγα οτι ειναι η εξερεση και οχι ο κανονας. Και οπως ο ιδιος αναφερεις οι κυνδυνοι ειναι πολλοι.
    Νομιζω οτι κανεις μας δεν μπορει να ξερει τι ειναι ο καθενας μας και πως σκεφτετε οποτε καλυτερα να εισαι προς την safe πλευρα.

  9. #849
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/05/2008
    Μηνύματα
    10
    Φίλοι,

    Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.

    Σε γενικές γραμμές είμαι φίλος της ασφάλειας και έχοντας και δύο παιδιά δεν είναι να τη δω Σουμάχερ της δίτροχης ασφάλτου, εννοώ να κάνω παλαβομάρες με το δίτροχο. Άλλωστε ακόμη και με το αυτοκίνητό μου που έχω πάνω από 140.000 Km είμαι γενικά ήρεμος οδηγός.

    Σε κάθε περίπτωση, ότι και να αποφασίσω, συγγνώμη αλλά....... την έχω ερωτευθεί αυτή τη μηχανή.....

    Όλα έτσι ξεκινάνε άλλωστε....

    Ευχαριστώ και πάλι όλους.

    Φιλικά
    Νίκος
    Nick

  10. #850
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Το γκαζι ειναι γλυκο ομως!!!
    Τελος παντων αφου σου αρεσει αγορασε τη.Το σιγουρο ειναι οτι ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα της απο το χοντα 250. Ειναι ΜΗΧΑΝΗ.

    Ασχετο.
    Για πρωτη φορα ειδα διαφημηση σε περιοδικο μοτοσυκλετας το Bandit και μαλιστα ολοκληρη σελιδα απο τη σουζουκι.Αυτο κατι σημαινει!! Καλα λεω οτι παραγιναμε πολλοι :rotflmao:

    Προχθες παρκαρισα διπλα απο ενα 1250. Αν δεν ειχε την διαφορα των πιρουνιων και του ψαλιδιου ουτε που ξεχωριζουν. Ο κινητηρας ειναι ολοιδιος στο μεγεθος. Καλα κανω και κοροιδευω τον κοσμο οτι ειναι 1250 κυβικα, και φυσικα ολοι με πιστευουν

  11. #851
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Φίλε NikHell, αν ενδιαφέρεσαι για μεταχειρισμένο να ξέρεις ότι μάλλον θα δώσω το δικό μου γιατί την κάνω τον άλλο μήνα στο εξωτερικό. Είναι το αεροελαιόψυκτο μοντέλο 2006. Αν θες λεπτομέρειες ρίξε ένα πμ.

    Να ξέρεις ότι τα Bandit είναι πολύ τίμια μηχανάκια.

    Τα λέμε...

  12. #852

    Bandit vs faser vs vstrom vs cbf

    Bandit vs faser vs vstrom vs cbf
    Παιδια θέλω τη βοήθειά σας
    Έχω ένα CB500 του 2002 και "έπαιξα πολυ καλά μπάλα" μαζί του. Ηρθε η ώρα για κάτι καινούργιο όμως. Τα παραπάνω μοντέλα δεν είναι ίδια κατηγορία, είναι αυτά όμως που μου αρέσουν και κάποιο απο αυτά θα είναι η επιλογή μου.
    Ρωτάω τα εξής:
    Καινούργιο ή μεταχειρισμένο (2005+);
    (δεν εχω σκοπό να το κρατήσω πάνω από 3 χρόνια)
    Δικύλινδρο η τετρακυλονδρο;
    Χρήση:
    πόλη: Με τη δουλειά κάνω πολά χιλιόμετρα όχι κέντρο (συνήθως) και όχι κοντά πχ Αγία Παρασκευή (έδρα)-Πορτο ραφτο ή Πολιτεία ή Πειραιάς ή Γλυφάδα (σκεφτήτε ότι ένα 250 που είχα "τα'φτυνε")
    εκδρομές: Κάργα!! Όχι μεγάλες αποστάσεις (πχ Αθήνα Θεσαλλονίκη) αλλά νησιά, Χαλκίδα Κόρινθος κλπ
    Δευτερο άτομο: η κοπέλα ευτυχώςανεβαίνει ;-) περίπου 50κγ και εγώ 80κγ
    fering ή naked (αυτή που έχω τώρα είναι naked και με έχει κουράσει!)
    Επίσης θέλω (δεν θέλω - χρειάζομαι) βαλίτσα
    Αν κανείς θέλει τη cb ή πουλάει κάποια από τις 4 στείλτε pm.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Κώστας
    ΥΓ Νομίζω οτι αυτού του είδους τα forums είναι ότι καλύτερο. Ακούς απόψεις από άτομα που δεν έχουν να κερδίσουν κάτι από εσένα (όπως η πωλητές) και οι απόψεις είναι στο 99% των μηνυμάτων πολύ χρήσιμες!
    Σκουτερ δεν σκεφτομαι δεν μ' αρέσουν. Αν έχετε καμία άλλη πρόταση είμαι ανοιχτός.
    Abs?
    Αξίζει στην κατηγορία αυτή (για το bandit έχει μόνο 400€)
    Δημοσίευσα αυτό το post και ως νεα συζήτηση. Sorry δεν έχω μάθει ακόμα τα κόλπα!

  13. #853
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    kkobits, έχεις πμ.

  14. #854

    Re: Bandit vs faser vs vstrom vs cbf

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kkobits
    Bandit vs faser vs vstrom vs cbf
    Μιά που δε θα το κρατήσεις πολύ, πάρε μεταχειρισμένο για να μη χάσεις πολλά λεφτά στην μεταπώληση (όλα αυτά είναι αξιόπιστα οπότε λογικά δε θα έχεις προβλήματα για έκτακτα συνεργεία), όλα έχουν fairing αλλά την καλύτερη προστασία την έχει το Vstrom, όλα παίρνουν τις ίδιες βαλίτσες, όλα είναι το ίδιο γρήγορα περίπου, έχουν μικρές διαφορές στην κατανάλωση και όλα κάνουν τη δουλειά που θέλεις. Πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο οπτικά! Σε τελική ανάλυση, η μοτοσικλέτα είναι κέφι πάνω από όλα... ABS έχουν και τα 3, δεν έχω διαβάσει παράπονα στα περιοδικά για κανένα από τα 3 και στο δικό μας τουλάχιστον έχω άποψη και το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Ληστή το 1250 έχει ένα τεράστιο "καρούμπαλο" εκεί που είναι ο συμπλέκτης. Δεν εξέχει τόσο όσο οι κύλινδροι της BMW, αλλά μοιάζει... Απο εκεί το καταλαβαίνω εγώ. Α, και νομίζω ότι το 1250 γράφει πόσα κυβικά είναι, το "μικρό" όχι.

    Nikhell πάρε το χωρίς να αναρρωτιέσαι άλλο... Με υπομονή, με ένα καλό σχολείο και ΠΟΤΕ χωρίς κράνος/μπουφάν/γάντια/μακρύ παντελόνι ακόμα και σε καύσωνα. Δεν είναι μόνο η πτώση, είναι και εντομάκια, πετραδάκια, ο ήλιος... Προσέχουμε για να έχουμε.

    Band(age)it τι να σου πω, Υλίκη με 180+ και ένα Civic κολλημένο πίσω μου, με τη βαλίτσα (με έπιασε κάτι ανάμεσα σε μέγιστη εγκεφαλική μαλ... και παράνοια) δεν κατάλαβα να κουνάει. Προφόρτιση αν δεν κάνω λάθος έχω στο 3 εμπρός και στο τέρμα (4?) πίσω. Τι λάστιχα φοράς; Ίσως να είναι εκεί η λύση του μυστηρίου.

  15. #855
    Εκανα τα πρώτα 250χλμ και εγώ με το καινούργιο bandit 650sa με αρκετά θετικές εντυπώσεις μετά από τέσσερα χρόνια με το cb500 είναι ανετο και ευκολοοδηγητο αλλά βέβαια το πάω μέχρι 5000 στροφές λίγο προσοχή στα παρκαρίσματα μανούβρες λόγω βάρους 50 κιλά διαφορά από το cb .

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF