Το λοιπόν, πριν καμιά 15αριά μέρες βγήκε η μηχανή απο service με καινούρια τακάκια.
Παρατήρησα αμέσως ένα πολύ καλύτερο φρενάρισμα αλλά και ένα συνεχές θόρυβο από ξύσιμο τακάκια - δίσκος. Φυσιολογικά πράγματα υποθέτω ώσπου να στρώσουν τα τακάκια.
Καμιά 600αριά χιλιόμετρα μετά ο θόρυβος δεν έχεις σταματήσει και μάλιστα γίνεται εντονότερος.
Στη φωτό του δίσκου, η σημειωμένη "αυλάκωση" είναι καινούρια και μάλιστα υλικό (απο τον δίσκο;;;; ) έχει μείνει στα τακάκια. Αυτό βέβαια δικαιολογεί τον θόρυβο...
Αλλά αυτό που παρατήρησα και με παραξένεψε είναι ότι έχοντας μια ταχύτητα 30 - 40 χιλιομέτρων, και δίνοντας κλίση στη μοτό προς τα αριστερά, ο θόρυβος σταματάει για τη διάρκεια μεταβολής της κλίσης και μετά ξαναρχίζει. Δίνοντας κλίση δεξιά δε παρατήρησα ιδιαίτερη αλλαγή στη στάθμη θορύβου.
Μετά απο αυτό, τσέκαρα πρόχειρα το μπροστινό για τζόγους. Δίσκος, δαγκάνα, τροχός φαίνονται σταθερά.
Καμιά ιδέα;;;