Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Laverda 3C 1000 (1973)

  1. #1
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Laverda Jota 1000 (1977)

    Την πέτυχα σε μαγαζί φίλου. Σχόλια αργότερα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	laverda1.jpg 
Προβολές:	256 
Μέγεθος:	78,1 KB 
ID:	132369
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Απίστευτος ήχος απ΄το μπουρί.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	laverda2.jpg 
Προβολές:	254 
Μέγεθος:	60,0 KB 
ID:	132370
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	laverda3.jpg 
Προβολές:	253 
Μέγεθος:	55,5 KB 
ID:	132371
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	laverda4.jpg 
Προβολές:	253 
Μέγεθος:	95,0 KB 
ID:	132372
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Service manual


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	laverda5.jpg 
Προβολές:	252 
Μέγεθος:	68,4 KB 
ID:	132374
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    Θέλεις να κατεβάζεις τον mμπάρμπα στο γκαράζ πρωινιάτικα, μΕ φαίνεται.....



    αν θυμηθεί που είναι...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Θέλεις να κατεβάζεις τον mμπάρμπα στο γκαράζ πρωινιάτικα, μΕ φαίνεται.....
    Toν είχα πάρει τηλέφωνο να ακούσει το 3 σε 1 που φόραγε. Μιλάμε για τρελλό ήχο..

    Το μηχανάκι δεν είναι του 1977 όπως έγραψα λανθασμένα στην αρχή. Μέχρι το 1973 φόραγε ταμπούρα και απ΄το 1975 είχε χυτές ζάντες. Υποθέτω λοιπόν (πιθανόν λανθασμένα) ότι είναι του 1974 καθώς βρήκα και κάποιες φωτό από 750 SFC του ΄74 που έχει ίδια δισκόφρενα και τροχούς.

    Το 1000 παρουσιάστηκε απ΄την Laverda το 1973 και ήταν το γρηγορότερο μηχανάκι παραγωγής με 130 mph (210 χλμ), ενώ το μοτέρ απέδιδε 78 hp στις 7.750 σαλ

    Κουκλάρα την διατηρεί ο ιδιοκτήτης, ενω την χρησιμοποιεί μόνο σε Ράλλυ Κλασικων όπως της αρμόζει.

    @ oldman: Το μανουάλι της το έχεις τελικά;;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ωραίο πράμα, αντρική μοτοσυκλέτα

    Στην 3η φωτό δουλευει στο ρελαντί η μου φαίνεται?

    Σε τι Rally παει? Βλεπω κατι number plates Hondos Center και αυτοκόλλητα απο Ραλλυ, αλλα δεν ειναι της Λέσχης Κλασσικων.
    Γινονται λοιπόν κι αλλα Ραλλυ κλασσικών μοτοσυκλετων στη Ελλάδα?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Για την Ιστορία η Jota ηταν αρχικά μοντελο μόνο για την Αγγλικη αγορά.

    Μάλιστα την εισήγαγαν σε κανονική μορφή 3C και εβαζαν εξατμίσεις, τιμονια, μαρπσιεδες κλπ στην Αγγλια, οι εκει εισαγωγείς τα οποία προέρχονταν απο Αγγλους προμηθευτές.

    Μετέπειτα αρχισε να την βγάζει ετσι η Laverda.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ωραίο πράμα, αντρική μοτοσυκλέτα

    Στην 3η φωτό δουλευει στο ρελαντί η μου φαίνεται?

    Σε τι Rally παει? Βλεπω κατι number plates Hondos Center και αυτοκόλλητα απο Ραλλυ, αλλα δεν ειναι της Λέσχης Κλασσικων.
    Γινονται λοιπόν κι αλλα Ραλλυ κλασσικών μοτοσυκλετων στη Ελλάδα?
    Δουλεύει όντως στο ρελαντί και μέτρας τις πιστονιές
    Μίλησα με τον ιδιοκτήτη της και το μοντέλο είναι 3C όπως είπες του 1973. Αγοράστηκε από τον Ν.Φώτο που είχε κάνει και το restore της μοτό.
    Ο ιδιοκτήτης είναι μέλος της ΣΙΣΠΑ. Τα αυτοκόλλητα είναι απ΄τον αγώνα που είχαν τον Μάϊο.

    ΥΓ: Ο ιδιοκτήτης με ρώτησε που θα μπορούσε να πάει το μπροστινό για service. Υπάρχει κάποιος που να τα γνωρίζει, ή πάει Κ-Shock πχ ;;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δουλεύει όντως στο ρελαντί και μέτρας τις πιστονιές
    Μίλησα με τον ιδιοκτήτη της και το μοντέλο είναι 3C όπως είπες του 1973. Αγοράστηκε από τον Ν.Φώτο που είχε κάνει και το restore της μοτό.
    Ο ιδιοκτήτης είναι μέλος της ΣΙΣΠΑ. Τα αυτοκόλλητα είναι απ΄τον αγώνα που είχαν τον Μάϊο.

    ΥΓ: Ο ιδιοκτήτης με ρώτησε που θα μπορούσε να πάει το μπροστινό για service. Υπάρχει κάποιος που να τα γνωρίζει, ή πάει Κ-Shock πχ ;;
    Φαίνεται απο το στροφόμετρο οτι δουλευει.

    Αν ειναι το πρωην του Ντανη Φωτου το εχω ξαναδει παλιά στο μαγαζί του Ευριπιδη.


    Πολυ περίεργο ρε παιδί μου.
    Κι αλλο Cassic Trophy γίνεται στην Ελλάδα..μερικες φορες δεν καταλαβαίνω πως λειτουργούν μερικά πράγματα.
    Ενταξει κανουν αγωνες αυτοκινήτων σαν ΣΙΣΠΑ και τρεχουν και μοτοσυκλέτες.
    Γιατι επρεπε να λεγεται ομως Classic Trophy, αφού υπάρχει κι αλλο Classic Trophy της Λεσχης Φιλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας (φετος εγινε το 15ο για την ιστορία).

    Και επίσης στο http://www.classicmotors.gr/NEW_clas.../GR/all_GR.htm εναφέρονται ενα σωρό λέσχες αλλα οχι η μεγαλύτερη.

    Δεν ψαχνω να βρω ακρη, απλα τα λεω...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δεν ψαχνω να βρω ακρη, απλα τα λεω...
    Ψαξε να βρείς την άκρη απ΄τις σχέσεις των προέδρων. Σύνηθες φαινόμενο.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #13
    Κουκλίτσα .... αν είναι αυτή του Φώτου την έχω ακούσει και εγώ , απίστευτος ήχος στο τέρμα γκάζι σηκώνει και πεθαμένους :hypnotize

    (γιατί την πούλησε ο λαλακας ;;; )


    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n

    ΥΓ: Ο ιδιοκτήτης με ρώτησε που θα μπορούσε να πάει το μπροστινό για service. Υπάρχει κάποιος που να τα γνωρίζει, ή πάει Κ-Shock πχ ;;

    Ο Φώτος την πήγαινε για επισκευές σε ένα γεροντάκι που ήξερε απ' έξω όλα τα ιταλικά... μήπως ξέρει αυτός .... (εκεί τραβιόμουν και εγώ με το Ducati ... )

    ρε Άρη (Sapila) μήπως θυμάσαι πως τον έλεγαν ;;; (αν ζει ακόμη ... )

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Κουκλίτσα .... αν είναι αυτή του Φώτου την έχω ακούσει και εγώ , απίστευτος ήχος στο τέρμα γκάζι σηκώνει και πεθαμένους :hypnotize

    (γιατί την πούλησε ο λαλακας ;;; )





    Ο Φώτος την πήγαινε για επισκευές σε ένα γεροντάκι που ήξερε απ' έξω όλα τα ιταλικά... μήπως ξέρει αυτός .... (εκεί τραβιόμουν και εγώ με το Ducati ... )

    ρε Άρη (Sapila) μήπως θυμάσαι πως τον έλεγαν ;;; (αν ζει ακόμη ... )
    Που ηταν το μαγαζί?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Που ηταν το μαγαζί?
    Μεταξουργείο αν θυμάμαι καλά γαμώ τα Αλτσχάϊμερ... (πάνε και κάααααατι χρόνια ... )

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Laverda 1000 V6 Enduro ,1978
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2007, 22:29
  2. Mts 1000
    από GST στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2004, 09:36
  3. Εντυπώσεις απο το VTR 1000 Firestorm
    από asmar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 11:00
  4. Fazer 1000
    από Θάνος στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 23:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF