Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 36

Θέμα: Δίχρονο:ψόφιο χαμηλά,δαίμονας ψηλά.

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daddy78
    Φίλε μου άν το προβλημα εμφανίστηκε, πριν αλλάξεις την κούρμπα έλεγξε τη λειτουργία του PowerValve. Αν είναι ΟΚ, κοίτα καρμπ (καθάρισμα / jetting).
    τα καρμπυρατερ έχουν ρυθμιστει και καθαριστει.

    η κούρμπα έχει το πρόβλημα απ΄οτι φαίνεται...
    δεν κάνει καλή εφαρμογή κ θα πρέπει να ψαχτώ με άλλη

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    crm250.
    Μήπως απλά θα πρέπει να δεις το πίσω λάστιχο ...???


    (γιατί δεν νομίζω να υπάρχει CRM250 που να συμπεριφέρεται έτσι...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Ακούγεται για απλό προβληματάκι...

    1) Πολύ πλούσιο μίγμα στα χαμηλά.
    Ο κινητήρας μπουκώνει και καθώς οι στροφές αυξάνονται, καθαρίζει και ανοίγει κανονικά.

    Λύση: Παίξιμο με βελόνες (μια θέση κάτω) ή αλλαγή προζιγκλέρ με μικρότερο.
    Το πλούσιο μίγμα μπορεί να προέρχεται και απο πολύ βρώμικο φίλτρο.

    2) Αλλαγμένος χρονισμός εισαγωγής-εξαγωγής μίγματος.
    Ώς γνωστόν, τα δίχρονα δεν έχουν εκκεντροφόρους, οπότε η αλλαγή χρονιμού γίνετε απευθείας στο κύλινδρο και είναι κοινώς γνωστό στην ελληνική κοινότητα, ώς "θυρίδωμα"...

    Λύση: Δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός ...απο νέα κύλινδρα και να ζήσεις με το νέο χαρακτήρα της μηχανής.

    3) Βαλβίδες εξαγωγής, οι οποίες δεν δουλεύουν.
    Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί τα powervalves -με την εκάστοτε ονομασία της κάθε εταιρίας- να μην λειτουργούν, είτε απο μηχανική, είτε απο ηλεκτρονική βλάβη.
    Οι βαλβίδες εξαγωγής βρίσκονται πάντοτε στο κύλινδρο, εκεί που ξεκινάνε οι εξατμίσεις και η κάθε εταιρία έχει τα δικά της standard για το πως ρυθμίζονται.
    Απο το πρόβλημά σου ακούγεται ότι είναι τελείως ανοιχτές, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να σέρνεται χαμηλά και να ξανααποκτά δύναμη στα ψηλά.

    Λύση:
    Τσέκαρε για σπασμένες ντίζες.
    Τσέκαρε αν ο κινητήρας γυρνά τις βαλβίδες όταν γυρνάς το κλειδί στο on ή όταν παίρνει μπροστά ο κινητήρας.

    Αν το θέμα είναι ηλεκτρονικό, έχει χαλάσει ο ανορθωτής σου και οι βαλβίδες δεν έχουν την απαραίτητη σταθερή τάση για να δουλέψουν.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μήπως απλά θα πρέπει να δεις το πίσω λάστιχο ...???


    (γιατί δεν νομίζω να υπάρχει CRM250 που να συμπεριφέρεται έτσι...)
    τι σχέση θα μπορούσε να έχει το πίσω λάστιχο με το πως βγάζει τη δύναμη ανά εύρος στροφών?

    η προβληματική εφαρμογή της εξατμισης δεν νομίζεις οτι παίζει ρόλο?

  5. #20
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    τι σχέση θα μπορούσε να έχει το πίσω λάστιχο με το πως βγάζει τη δύναμη ανά εύρος στροφών?
    Έχει μεγάλη σχέση με το τι "φαίνεται" ότι κάνει το μηχανάκι ...


    Κοινώς, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ το CRM 250 να συμπεριφέρεται σαν RD 500 (αερόψυκτο).
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #21
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    σαν RD 500 (αερόψυκτο).
    400 maybe??

    Που είναι αυτός ο Rein όταν το χρειάζεσαι ΡΠΜ...

    Εχει διαλύσει καμμιά 10αριά τέτοια
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    ένας λόγος που με κάνει να πιστεύω ότι φταίει η εξάτμιση είναι το γεγονός ότι εκεί που συνδέεται η εξάτμιση με τον κινητήρα υπάρχει ελαφρυά διαρροή βενζίνης,λαδιού

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    ένας λόγος που με κάνει να πιστεύω ότι φταίει η εξάτμιση είναι το γεγονός ότι εκεί που συνδέεται η εξάτμιση με τον κινητήρα υπάρχει ελαφρυά διαρροή βενζίνης,λαδιού
    Βάλε λοιπόν ένα κορδονάκι (ζουάν Ελληνιστί) και δες αν αλλάζει η συμπεριφορά ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Έχει μεγάλη σχέση με το τι "φαίνεται" ότι κάνει το μηχανάκι ...


    Κοινώς, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ το CRM 250 να συμπεριφέρεται σαν RD 500 (αερόψυκτο).
    το crm στην παρούσα φάση φοράει μοταρντ ζαντολάστιχα.

    το πίσω λάστιχο διαστάσεων 160/60/17 χρήζει αλλαγής.
    μου φαίνεται φαρδύ! τι λες?

  10. #25
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    μου φαίνεται φαρδύ! τι λες?
    Εξαρτάται με το τι "αναφορές" έχεις ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εξαρτάται με το τι "αναφορές" έχεις ...
    μέχρι στιγμής έχω 18χρονες αναφορές!

    τώρα ασχολούμαι κ ενα δίχρονο μωρό!

    any suggestions please?

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrisR1
    τα διχρωνα ειναι ιδιετερα μηχανηματα και φαινονται απλα στην λειτουργικοτιτα τους αλλα για κατι απλο μπωρει να φταιη κατι πολυ συνθετο.

    ετσι απλα απλα ξεξινας απο το συσυτημα εξαγογεις καυσαεριων και μετα πρωχωρας και στο καρμπυρατερ και στην κξατμιση που ισως ειναι γεματι παλια λαδια.

    και βλεποντας και κανοντας.αααααααααα και εξαρτατε το μηχανακι και τα κυβικα του.
    θεος λεμε!!!!

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Βάλε λοιπόν ένα κορδονάκι (ζουάν Ελληνιστί) και δες αν αλλάζει η συμπεριφορά ...!!!
    Για κάνε και μια επεξήγηση να μαθαίνουμε και εμεις...

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    400 maybe??

    Ήταν Stan Stephens special, εντάξει?

    όλα κι' όλα, όχι να μας την βγαίνουν και οι ασκόνιστοι......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #30
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daddy78
    Για κάνε και μια επεξήγηση να μαθαίνουμε και εμεις...
    Να σφραγίσει την εξάτμιση !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μεταχειρισμένο δίχρονο 50άρι
    από bonepeeler στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2006, 16:11
  2. Χρονια Ψηλα NAKANO-1100...
    από SaraMaritis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 22:55
  3. χέζε ψηλά κ αγνάντευε!!!
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 16:57
  4. Mια σελιδα για το διχρονο
    από KeLeYTiS στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2005, 14:52
  5. Ταΰγετος, εκεί ψηλά
    από SF στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2005, 11:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF