Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: SV 650 S or .....

  1. #16
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    καλά ρε διβ,

    λες και γράφω πρώτη φορά ρε παλικάρι μου...
    φυσικά και δεν τρέχει τίποτε που πέταξαν κανα-δυό το διωστηράκι εκτός, αλλά γιατί δεν μπορώ να ''πιπιλάω όσο θέλω την καραμέλα'' όπως έγραψες ή να σαρκάζω όσο θέλω (όπως θα το έθετα εγώ..?)

    και παίρνεις οτι έγραψα κατά γράμμα λες και με έχεις δει πολύ συχνα εδώ μέσα να δίνω συμβουλές σε άλλους τι να πάρουν και τι να αφήσουν...

    (εδώ πολλοί έρχονται και με ρωτάνε ''τι να πάρω'' και δεν μπαίνω στην διαδικασία καν να απαντήσω..)


    βαλε βρε ανθρωπε μου ενα γ@#$νο εμοτικον να ξερω.....που μου τα γραφεις ξερα λες και χρεωνεσαι τα εικονιδια....

    τεσπα...σορρυ αν ημουν καπως ''επιθετικος'' παντως γενικοτερη αναφορα εκανα με αφορμη τα γραφομενα σου....

    σαρκασμος ΟΚ, πλακα ΟΚ...
    λαλακιες

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  2. #17
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533
    Πάρε Cb.Έχει το κορυφαίο σταντ ,πολύ καλύτερο κι από άλλα "μεγαλύτερα" μηχανάκια.

    Αν πάρεις SV πάρε και 3-4 μοτέρ να έχεις ν'αλλάζεις γιατί σπάνε πιο εύκολα κι απ'τα σταντ.
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Περα απο τους κλασσικους (θλιβερα χιλιοειπωμενους εδω μεσα) αστεισμους με τους διωστηρες των Suzuki V2....(αληθεια αν υπηρχαν εδω μεσα αντιστοιχοι αριθμητικα κατοχοι τραιουμφ η αλλων μοτο απορω για ποσα τετοια προβληματα θα διαβαζαμε καθημερινα) ,θα πω το εξης.

    Οσο ποιοτικο και αν ηταν ,ακομα και με ΣΗΜΕΡΙΝΑ στανταρ,το CB,μιλαμε πλεον για ενα μηχανακι παλιας σχεδιασης που μαλλον μονο για commuting αξιζει αυτη την στιγμη.

    Επισης η χρονολογια κατασκευης του μου ακουγεται...... καπως....

    Για να ειμαι ειλικρινης κανενα απο τα δυο δεν αξιζει σημερα για την δουλεια που το θελεις,απλα το SV ειναι σαφως πολυ πιο δυνατο,πολυ πιο σπορ και εξισου οικονομικο για μεταχειρισμενο,οσον αφορα το κοστος συντηρησης.
    Τα ανταλλακτικα του υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα και δεν ειναι και ιδιαιτερα ακριβα.Για το Χοντα δεν ειμαι σιγουρος αν μπορω να πω το ιδιο.

    Προβλημα μηχανικο δεν προκειται να βγαλει οσο το οδηγει ανθρωπος και οχι κανιβαλος που το οδηγει σαν δικυλινδρο και δεν εχει σκοπο να βγαζει ολες τις διαδρομες με την ταχυτητα κολλημενη στον κοφτη.
    Βεβαια ακομα και ετσι θα ηθελα πολυ να μαθω ποσο θα αντεχε συγκριτικα με αλλα ΒεΔυο τηε κατηγοριας.
    Η εμπειρια εχει δειξει οτι αντεχει τοσο και περισσοτερο,για να μαθαινουν καποιοι.


    Αυτα.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #19
    exoun kolisei ta ELATIRIA Το avatar του/της LePa
    Εγγραφή
    03/10/2007
    Μηνύματα
    159
    antikimenika er6 exo katsei pano kai einai san podilato xoris ipervoles ala de sigrinete me to sv

    sto leo epidi milises gia poli
    http://www.bikepics.com/members/lepa/

  5. #20
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    SV με κλειστα τα ματια...αν ειναι φυσικα σε καλη κατασταση

    Το CB μην το κοιτας καθολου...σαφως πιο βολικο μεσα στην πολη, αλλα αστο...θα ειναι κανα πεμπτο χερι. Απλως καλα και αξιοπιστα μηχανακια, ηρθαν με καραβιες απο την Ιαπωνια, αγοραστηκαν και κανιβαλιστηκαν απο μηχανικους κα αναβατες, καιρος ειναι να αναπαυθουν και αυτα...

    Ψαξε και για κατι αλλο ομως, μην κολλας στον πρωτο μαντρα που θα βρεις...

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Παιδιά έχω εδώ και 3 μήνες Suzuki SV 650 s του 1999(πρώτο μηχανάκι,ούτε παπί δεν είχα).Είναι καταπληκτικό μηχανάκι.Ελαφρύ μαζεμένο και φιλικό,πραγματικά σε μαθαίνει οδήγηση.Μεσ την πόλη(Ρόδος) μια χαρά είναι.και στην Αθήνα που το ανέβασα το Πάσχα μια χαρά βόλεψε.Είδα 235 στη Αττική οδό(φυσικά είναι λίγο πειραγμένο,φίλτρο BMC,Remus εξάτμιση,άλλα ζιγκλέρ κλπ).Τρελλή ροπή και ρολλαριστό ρίχνει πολύ ξύλο σε Fazer,Hornet κλτ(δύναμη παντού και κοντό σαζμάν).Είμαι ο 4ος ιδιοκτήτης,έχει 83000χλμ και καίει 300ml λάδι στα 4.000χλμ.Πάρα πολύ ευχαριστημένος,απορώ γιατί στην Ελλάδα δεν πούλησε ενώ στο εξωτερικό είναι must...

  7. #22
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    ...............Είναι καταπληκτικό μηχανάκι......έχει 83000χλμ και καίει 300ml λάδι στα 4.000χλμ....Πάρα πολύ ευχαριστημένος.....

    πούστε, κε Κρούκη....?

    300ml λάδι καίγαν και τα triumph του '69...

    παρεμπιπτόντως αλλά και επειδή έθεσες το θέμα, μετά από μια μικρή έρευνα που έκανα σε διάφορα σιτες δεν είδα πουθενά κανένα τριούμφ να περνά τις μπιέλες στο κάρτερ...ανεξαρτήτως χρονολογίας και κατηγορίας.
    Εξ'αυτού λοιπόν θεωρώ αβάσιμα τα θεωρήματά σου...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    αληθεια αν υπηρχαν εδω μεσα αντιστοιχοι αριθμητικα κατοχοι τραιουμφ η αλλων μοτο απορω για ποσα τετοια προβληματα θα διαβαζαμε καθημερινα...
    Η εμπειρια εχει δειξει οτι αντεχει τοσο και περισσοτερο,για να μαθαινουν καποιοι.
    Αυτα.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    πούστε, κε Κρούκη....?

    300ml λάδι καίγαν και τα triumph του '69...

    παρεπιπτώντος αλλά και επειδή έθεσες το θέμα, μετά από μια μικρή έρευνα που έκανα σε διάφορα σιτες δεν είδα πουθενά κανένα τριούμφ να περνά τις μπιέλες στο κάρτερ...ανεξαρτήτως χρονολογίας και κατηγορίας.
    Εξ'αυτού λοιπόν θεωρώ αβάσιμα τα θεωρήματά σου...
    Τα'γραψες βλεπω με φορα μην τα ξεχασεις στην πορεια.

    Υ.Γ Δεν υπαρχει ειδικη κατηγορια στο φορουμ για τα Απροβληματιστα Αγγλικα σας μοτοσακα;
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  9. #24
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αδυνατώ να κατανοήσω τα γραφόμενά σου καλό μου παλικάρι...

    Αν θες εξηγείς τι προσπαθείς να πεις. Αν πάλι δεν θες, μαζί σου είμαι.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Αδυνατώ να κατανοήσω τα γραφόμενά σου καλό μου παλικάρι...

    Αν θες εξηγείς τι προσπαθείς να πεις. Αν πάλι δεν θες, μαζί σου είμαι.
    Αστο,αρκει που καταλαβα εγω
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    πούστε, κε Κρούκη....?

    300ml λάδι καίγαν και τα triumph του '69...
    Χωρίς να θέλω να παρέμβω σε διαφωνίες,αν σκεφτείς ότι το 80% των χλμ που γράφω έγιναν σε 5λεπτες συνήθως βόλτες στη Ρόδο-όπου καλά καλά δε ζεσταίνεται το μοτέρ=τα μέταλλα δεν προλαβαίνουν να διασταλλούν=μεγάλες ανοχές=κατανάλωση λαδιού- και το υπόλοιπο 20% κολοφεράτζα στην Αττική οδό με 200άρες=υψηλές rpm=ξαναμανα καταλάλωση λαδιού.Επίσης μιλάμε για V κινητήρα=κραδασμοί=λογικό κάποιο Ελαΐς να ξεφεύγει προς τα πάνω,οι προηγούμενοι 3 ιδιοκτήτες-και γω βεβαίως βεβαίως-το χουνε πάρει παρτούζα......ε τότε παιδιά πιστεύω ότι 300ml/4000km ενώ μιλάμε για μοτέρ 10ετίας με 83000xlm είναι μια χαρά...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Τα πραγματα ειναι απλα.
    Η καταναλωση λαδιου ειναι υπαρκτη και δεδομενη (οπως και να το κανουμε),αλλα ειναι η απολυτως μινιμουμ σε τετοιου ειδους μηχανακια.
    Εξαρταται σε τι ρυθμους τα δουλευεις και κατω απο οποιες συνθηκες.
    Απο ενα σημειο και μετα η καταναλωση λαδιου αυξανεται ειδικα οταν κινεισαι συνεχεια κοντα στο οριο στροφων του συγκεκριμενου κινητηρα.
    Δεν μιλαμε απλα για "ανοιγματακια".
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Τα πραγματα ειναι απλα.
    Η καταναλωση λαδιου ειναι υπαρκτη και δεδομενη (οπως και να το κανουμε),αλλα ειναι η απολυτως μινιμουμ σε τετοιου ειδους μηχανακια.
    Εξαρταται σε τι ρυθμους τα δουλευεις και κατω απο οποιες συνθηκες.
    Απο ενα σημειο και μετα η καταναλωση λαδιου αυξανεται ειδικα οταν κινεισαι συνεχεια κοντα στο οριο στροφων του συγκεκριμενου κινητηρα.
    Δεν μιλαμε απλα για "ανοιγματακια".
    Ανοιγματάκια;Δηλαδή;

    Πάντως λάδι καίγεται σίγουρα σε υψηλές rpm αλλά και μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ.
    Γιατί λέτε τα καινούρια μοτέρ-κυρίως αυτοκινήτων-καίνε λάδι; Επειδή δουλεύουν με φτωχό μίγμα σε χαμηλομεσαίες λόγω ρύπων Euro3.Το φτωχό μίγμα όμως προκαλεί υπερθέρμανση.Οπότε πλέον σχεδιάζουν τα μοτέρ με μεγαλύτερες ανοχές(για να μην έχουμε αγκαλίτσες χιτωνίου-πιστονιού... ).Μεγάλες ανοχές=λαδάκι...

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Ανοιγματάκια;Δηλαδή;

    Ναι δικιο εχεις.
    Εννοω οτι πολυ απλα ο συγκεκριμενος κινητηρας πρεπει να ζοριστει αρκετα και παρατεταμενα για να καταναλωσει λιπαντικο.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Sv 650s Meeting Thessaloniki.Τι λέτε?!
    από Multijohn στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2005, 09:48
  2. Suzuki SV-650S
    από m1ke στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2005, 23:27
  3. Fz6 Fazer η Suzuki sv 650s?????
    από KostasXios στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 16:35
  4. Βαλτε SV 650-100,TL R-S 1000 ection
    από gcrook στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 14:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF