Μια αλυσίδα καθαρά racing χωρίς rings σαν την did ert ή την renthal r1 και πολλές άλλες τις οποίες τις δίνουν για off road racing με συχνή λύπανση πόσα χιλιόμετρα βγάζει? Έχει δοκιμάσει κανείς?
Μια αλυσίδα καθαρά racing χωρίς rings σαν την did ert ή την renthal r1 και πολλές άλλες τις οποίες τις δίνουν για off road racing με συχνή λύπανση πόσα χιλιόμετρα βγάζει? Έχει δοκιμάσει κανείς?
Δεν έχω δοκιμάσει τις συγκεκριμένες αλλά έχω δοκιμάσει αντίστοιχες cz και η ιδαφορά είναι τεράστια.
Βέβαια στη περίπτωση μου δεν ήταν αντίστοιχου φορτίου αλυσίδες, η χωρίς oring μπήκε μέχρι να έρθει αυτή που φοράω κανονικά, και ήταν σημαντικά ελαφρότερη.
Νομίζω πάντως οτι οι αγωνιστικές αλυσίδες γι αυτό υπάρχουν, είναι ελαφρές και την αλλάζεις μετά απο κάθε αγώνα.
Τι εννοείς δεν ήταν αντιστοιχου φορτίου?
Τι μηχανή έχεις?
Δηλαδή από με oring και χωρίς oring είδες αισθητή διαφορά?!?
![]()
![]()
![]()
Καλύτερα να μην εμπιστεύεσαι τις καθαρά racing αλυσίδες για καθημερινή χρήση ...
Όπως είπε ο Στέφανος, είναι υπολογισμένες για περιορισμένη χρήση (χλμ, λίπανση, συνθήκες λειτουργείας κ.λ.π.)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από r6mania
Τι εννοείς δεν ήταν αντιστοιχου φορτίου?
Τι μηχανή έχεις?
Δηλαδή από με oring και χωρίς oring είδες αισθητή διαφορά?!?
Αντίστοιχου φορτίου εννοώ ότι οι κατασκευαστές αλυσίδων βγάζουν πολλές αλυσίδες στο ίδιο νούμερο όπως φαίνεται εδώ:http://www.czretezy.cz/produkty_a/se...alog_as601.php
Είναι φανερό ότι σε 520 αλυσίδα μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε 7 διαφορετικές αλυσίδες όλες χωρίς oring που η πιό άδύνατη σπάει σε φορτίο 27400 Ν και η πιο ισχυρή 36000 Ν, τεράστια διαφορά σε ικανότητα αλλά και σε βάρος.
Καλό είναι να γνωρίζουμε τα στοιχεία της αλυσίδας που βάζει η μαμά στο μηχανάκι μας, ώστε αν αλλάξουμε κατασκευαστή να έχουμε στοιχεία ώστε να διαλέξουμε μια με παρόμιες ικανότητες με την μαμίσια.
Κατά την γνώμη μου δεν κάνουν για καθημερινή χρήση εκτός αν μιλάμε για μικρό μηχανάκι.