Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 50

Θέμα: Ανταλλακτικά για srx400

  1. #16
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yiannis4
    Η λύση ίσως είναι να βρώ ένα φτηνό 600άρι και να κρατήσω το δικό μου για ανταλλακτικά....
    Τι μου κάνατε....... Έχετε κανένα υπόψη ???
    Δεν αξίζει να το κάνεις 600. Η λύση του μοτέρ είναι η καλύτερη. Όλα τα ιαπωνικά srx είχαν ως κωδικό το 1JK, οπότε μπαίνει χωρίς γραφειοκρατικά προβλήματα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #17
    Παλαίμαχος Το avatar του/της yiannis4
    Εγγραφή
    11/04/2005
    Μηνύματα
    109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν αξίζει να το κάνεις 600. Η λύση του μοτέρ είναι η καλύτερη. Όλα τα ιαπωνικά srx είχαν ως κωδικό το 1JK, οπότε μπαίνει χωρίς γραφειοκρατικά προβλήματα.
    Αυτό είναι γεγονός!
    Ο αριθμός κινητήρα γράφεται κανονικά σε χώρο κάτω από το ψυγείο λαδιού) όπου γραφόταν όταν ήρθε στην Ελλάδα μόνο το 1JK. Στο δικό μου (εγώ του έβγαλα την άδεια) επειδή ο υπάλληλος του μηχανολογικού δεν μπορούσε να χτυπήσει εκεί τον πενταψήφιο αριθμό για την άδεια τον χτύπησε στη βάση του κυλίνδρου!!!

    Αν αλλάξω κινητήρα θα το ξαναχτυπήσω λογικά πάλι εκεί....


    orcinious: Αν αγοράσω το μπροστινό από το rgv τι άλλο θα χρειαστώ ??? Πλάκες, clip-on, ???
    Απ' ότι θυμάμαι πρέπει να βρώ βάσεις για το φανάρι (ε byr0n)

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yiannis4
    Αυτό είναι γεγονός!
    Ο αριθμός κινητήρα γράφεται κανονικά σε χώρο κάτω από το ψυγείο λαδιού) όπου γραφόταν όταν ήρθε στην Ελλάδα μόνο το 1JK. Στο δικό μου (εγώ του έβγαλα την άδεια) επειδή ο υπάλληλος του μηχανολογικού δεν μπορούσε να χτυπήσει εκεί τον πενταψήφιο αριθμό για την άδεια τον χτύπησε στη βάση του κυλίνδρου!!!

    Αν αλλάξω κινητήρα θα το ξαναχτυπήσω λογικά πάλι εκεί....


    orcinious: Αν αγοράσω το μπροστινό από το rgv τι άλλο θα χρειαστώ ??? Πλάκες, clip-on, ???
    Απ' ότι θυμάμαι πρέπει να βρώ βάσεις για το φανάρι (ε byr0n)
    εγω το δινω κομπλε με τιμονοπλακες και κλιπ ον,
    αν το βρεις απο αλλου δεν ξερω.
    μπορεις παλι να το βαλεις με ενα τιμονακι fat bar για να γινει πιο ανετο αν και δεν μου αρεσει προσωπικα και θα χρειαστει γεμισμα η πανω τιμονοπλακα γαι να κανεις τρυπες για τα καβαλετα.

    οσω για το μοτερ ντου με την ποντα.:smilea:
    υπαρχει και καρτερ με στροφαλο απο 600 με μιζα ομως.
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  4. #19
    Παλαίμαχος Το avatar του/της yiannis4
    Εγγραφή
    11/04/2005
    Μηνύματα
    109
    Αποφάσισα να μην αλλάξω μπροστινό καθόλου (τουλάχιστον μέχρι να φέρω το srx σε καλή κατάσταση) για να μην χαλάσω την κλασική του εμφάνιση.
    Το προτιμώ περισσότερο ρετρό παρά γρήγορο....

    Πάντως ευχαριστώ όλα τα παιδιά που προσφέρθηκαν για μπροστινό (orcinious, T.R.E).

    Συνεχίζω με αργούς ρυθμούς λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.....

    Θα τα λέμε!!!

    (αν προλάβαινα...)

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yiannis4
    Αποφάσισα να μην αλλάξω μπροστινό καθόλου (τουλάχιστον μέχρι να φέρω το srx σε καλή κατάσταση)
    να βαλω και γω την σαλτσα μου σε αυτο το θεμα..
    Φερτο πρωτα σε καλη κατασταση, κανε με αυτο μερικα χλμ, και οταν το βαρεθεις, κανε μια ανακαινηση!
    Μπορεις να βαλεις τα παντα ( αντε καλα, σχεδον τα παντα), αλλα να ξερεις οτι κοστιζουν, και ειναι κατι που οταν (αν) το πουλησεις δεν θα παρεις ποτε πισω τα χρηματα (και τισ εργατοωρες)που εβαλες.
    Η ιδανικοτερη λυση ειναι να βρεις ενα ετοιμο φτιαγμενο, σαν του Βυρωνα, που το εδωσε κυριολεκτικα τσαμπα..
    Αν παλι γουσταρεις τοσο πολυ να το φτιαξεις μονος σου( οπως εγω) βαλε μπροστινο απο R1, ψαλιδι απο zephyr 550 (με το ομορφο εκκεντρο πισω), ζαντολαστιχα απο motard, μοτερ απο χτζ 660 υδροψυκτο (ετσι δεν θα χρειαστεις ψυγειο λαδιου ) και για εξατμηση μια χειροποιητη LPA (βρε τι συμτωση, μια τετοια εχω για πουλημα)
    Μετα να ευχεσαι να μην καταλαβει η γυναικα σου ποσο χρημα εχεις χωσει στο μηχανακι γιατι αλλιως σε βλεπω χωρισμενο!!!


    μητσος

  6. #21
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dkirkos
    Φερτο πρωτα σε καλη κατασταση, κανε με αυτο μερικα χλμ, και οταν το βαρεθεις, κανε μια ανακαινηση!
    +990

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #22
    Παλαίμαχος Το avatar του/της yiannis4
    Εγγραφή
    11/04/2005
    Μηνύματα
    109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dkirkos

    Μετα να ευχεσαι να μην καταλαβει η γυναικα σου ποσο χρημα εχεις χωσει στο μηχανακι γιατι αλλιως σε βλεπω χωρισμενο!!!


    μητσος

    +1000 και από μένα......
    Ειδικά τώρα που είναι και ο πελαργός στο δρόμο.....
    Γι'αυτό και ξεκινάω στο χαλαρό και σιγά σιγά βλέπουμε...
    Το τεπόζιτο καθαρίστηκε, τα καπάκια γυαλίζονται και από την άλλη εβδομάδα (εφόσον βρω χρόνο γιατί ο Ιούνιος θα είναι εφιάλτης από δουλειά όπως ήταν και ο Μάιος) λέω να ασχοληθώ με καρμπυρατέρ (λύσιμο-καθάρισμα-επισκευή μόνος)

    Να 'στε καλά όλοι ...

    Γιάννης

  8. #23
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yiannis4
    Ειδικά τώρα που είναι και ο πελαργός στο δρόμο.....

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yiannis4

    Ειδικά τώρα που είναι και ο πελαργός στο δρόμο.....
    αρα πρεπει να βιαστεις να το φτιαξεις γρηγορα! αλλιως δεν θα προλαβεις και το project θα μεινει στη μεση για καμποσο καιρο.. ρωτα και μενα που ο πελαργος χτυπησε 2 φορες!



    λέω να ασχοληθώ με καρμπυρατέρ (λύσιμο-καθάρισμα-επισκευή μόνος)

    ειναι ευκολη υποθεση τα carbs του srx. μια δυο συμβουλες μονο για να μην απογοητευτεις..
    το πιο δυσκολο κομματι ειναι να μπουν και να βγουν !
    και αυτο γιατι τα κολλαρα μετα απο τοσα χρονια ειναι σκληρα σαν κοκκαλα.
    παρε ενα πιστολι ζεστου αερα ( αφου βγαλεις τσοκ-ντιζες και χαλαρωσεις ολους τους σφυκτηρες) για να μαλακοσουν ολα τα κολλαρα. οταν ειναι να τα βαλεις, ακριβως το ιδιο..
    παρε και μια φλαντζα για το ποτηρακι του carb , δεν στοιχιζει και πολλα (8? περιππου), θα σε γλυτωσει απο πολλες βρισιες ομως! ( yam part nr. 5Υ1-14384-00-00, το 6 στο σχεδιαγραμα)
    παρε και ενα μπουκαλακι carb cleaner, κανει καλη δουλεια στα ζιγκλερακια..
    ελπιζω να βοηθησα..


    μητσος


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	clipboard01.jpg 
Προβολές:	192 
Μέγεθος:	56,4 KB 
ID:	132876

  10. #25
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dkirkos
    μητσος
    Ρε Μήτσο, δύο μηχανικά έχεις ταιριάξει; Τα μαμά εννοώ όχι FCR
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ρε Μήτσο, δύο μηχανικά έχεις ταιριάξει; Τα μαμά εννοώ όχι FCR
    οχι, και δεν βλεπω τον λογο, γιατι το πρωτευων που ειναι μηχανικο ειναι 28 (θα παω στην αποθηκη αργοτερα να μετρησω ακριβως) ενω το δευτερεων ειναι 32 ή 33, που σημαινει οτι συνολικα 8α ειναι πολυ μικρη η διατομη με δυο μαμα μηχανικα. αυτο που ειναι στα μελλοντικα σχεδια ειναι η μετατροπη σε μονο μηχανικο 40 (ή 39 ή 41 αναλογος τι θα εχω στο ραφι απο κανα ktm,husky κτλ)
    με κολαρο εισαγωγης απο grizzly 600 (που ειναι διχαλο και εχει την ιδια κεφαλη με τα srx/xt) αλλα θελει λιγο κοψε ραψε με το δοχειο λαδιου διοτι η εισαγωγη ειναι πιο μακρια και ολο το carb ερχεται πιο πισω..

    για φετος ομως δεν το βλεπω..


    μητσος

  12. #27
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dkirkos
    οχι, και δεν βλεπω τον λογο, γιατι το πρωτευων που ειναι μηχανικο ειναι 28 (θα παω στην αποθηκη αργοτερα να μετρησω ακριβως) ενω το δευτερεων ειναι 32 ή 33, που σημαινει οτι συνολικα 8α ειναι πολυ μικρη η διατομη με δυο μαμα μηχανικα. αυτο που ειναι στα μελλοντικα σχεδια ειναι η μετατροπη σε μονο μηχανικο 40 (ή 39 ή 41 αναλογος τι θα εχω στο ραφι απο κανα ktm,husky κτλ)
    με κολαρο εισαγωγης απο grizzly 600 (που ειναι διχαλο και εχει την ιδια κεφαλη με τα srx/xt) αλλα θελει λιγο κοψε ραψε με το δοχειο λαδιου διοτι η εισαγωγη ειναι πιο μακρια και ολο το carb ερχεται πιο πισω..

    για φετος ομως δεν το βλεπω..


    μητσος
    Η πατέντα που γινόταν παλιά στα XT ηταν με 2 μηχανικά αλλά μεγαλύτερα απο το ενα που εχει απο μαμα.
    Δεν θυμάμαι τώρα διάσταση, αλλά ενα XT (400 αρχικά μικρη εκδοση του 550) μιας φίλης που οδηγουσα, ηταν τρομερό.
    Ηταν φτιαγμένο πολύ καλά, με ανοιγμενα καρτερ για να γινει 600, και μια supertrapp και τα 2 μηχανικα και αφηνε τα Beneton πίσω σαν σταματημένα.

    Ειχε και βαριά γκαζιέρα βέβαια αλλά εφευγε σφαίρα απο πολυ χαμηλά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #28
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Η πατέντα που γινόταν παλιά στα XT ηταν με 2 μηχανικά αλλά μεγαλύτερα απο το ενα που εχει απο μαμα.
    Δεν θυμάμαι τώρα διάσταση, αλλά ενα XT (400 αρχικά μικρη εκδοση του 550) μιας φίλης που οδηγουσα, ηταν τρομερό.
    Ηταν φτιαγμένο πολύ καλά, με ανοιγμενα καρτερ για να γινει 600, και μια supertrapp και τα 2 μηχανικα και αφηνε τα Beneton πίσω σαν σταματημένα.

    Ειχε και βαριά γκαζιέρα βέβαια αλλά εφευγε σφαίρα απο πολυ χαμηλά.
    srx 600 με διπλα fcr 35 με επιταχυνση,wiseco high compression 101,5 mm ,carillo μπιελα.Εχω αφησει μ@λ@κες πολλους με tdm 850 στην αττικη οδο.Δεν πιστευαν με τιποτα οτι ενα μονοκυλινδρο ηταν κολλημενο πισω τους.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  14. #29
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
    srx 600 με διπλα fcr 35 με επιταχυνση,wiseco high compression 101,5 mm ,carillo μπιελα.Εχω αφησει μ@λ@κες πολλους με tdm 850 στην αττικη οδο.Δεν πιστευαν με τιποτα οτι ενα μονοκυλινδρο ηταν κολλημενο πισω τους.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ετσι ετσι!!

    Μονο που με το ΧΤ εκείνο το παιχνίδι σταμάταγε στα 150 γιατί μετα ηθελε 2 λωρίδες

    Ασε που ηταν με ταμπούρο...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #30
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ετσι ετσι!!

    Μονο που με το ΧΤ εκείνο το παιχνίδι σταμάταγε στα 150 γιατί μετα ηθελε 2 λωρίδες

    Ασε που ηταν με ταμπούρο...
    Εντελως αλλο στησιμο και γεωμετρια.Εχω κανει κι αλλες βελτιωσεις παντως πριν το μεγαλωμα του κινητηρα.Μπροστινο απο sv 650 και πισω ohlins.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανταλλακτικά για MINARELI - CARELLI - EUROPINO
    από kapeos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2011, 13:41
  2. ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ Srx400
    από benn1_gr στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2008, 00:53
  3. Ανταλλακτικα Για Cbr 600f
    από LINA στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 15:37
  4. Mεταχειρισμένα ανταλλακτικά για Honda NX.
    από miror στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2004, 10:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF