Σελίδα 10 από 155 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314152060110 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 2320

Θέμα: Xt 660 Z

  1. #136
    Φίλε, επειδή ρώτησα στη Yamaha για όλες τις χούφτες,

    ΟΛΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!

    Εγώ έβαλα μπλε χούφτες από το WR...

    Και είναι κούκλα!!!

    (Έπρεπε να στραβώσω 3 φορές τις μανέτες που, είναι πολύ ευαίσθητες, δεν σπάνε εύκολα αλλά λυγίζουν για πλάκα, για να σκεφτώ να βάλω χούφτες)
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  2. #137
    Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
    Συμφωνώ μαζί σου, μέχρι ενός σημείου.

    Όντως, η ποιότητα δεν είναι αυτή που ήταν σε πολλά μοντέλα.

    Αλλά αν η Yamaha έβγαζε την ΧΤ με αναρτήσεις αγωνιστικές, ABS, και άλλα "απαραίτητα" πράγματα για πολλούς, θα ανέβαινε ΠΟΛΥ η τιμή.

    Πόσοι λοιπόν θα αγόραζαν μία ΧΤ που θα κόστιζε 8000-8500 ή μιά Τενερέ με 9500-10000?

    Απ'ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνετε απλά πράγματα.....

    Τι αγωνιστικές αναρτήσεις φίλε μου? Εδώ έχουν βάλει ότι πιο φτηνο είχε η Paioli.

    Επαναλαμβάνω, τα XT της δεκαετίας του 80 ΕΙΧΑΝ καλύτερες αναρτήσεις.

    Το τωρινό παέι καλύτερα λόγω πλαισίου-κατανομής μαζών-γεωμετρίας.

    Το τενερε -πιστεύω μιας και δεν το έχω οδηγήσει- εάν έχει ίδιας ποιότητας αναρτήσει, απλά θα είναι ακατάλληλο για αυτά που το διαφημίζει η Yamaha στις διάφορες φωτό και βιντεάκια.....


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #138
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Απ'ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνετε απλά πράγματα.....

    Τι αγωνιστικές αναρτήσεις φίλε μου? Εδώ έχουν βάλει ότι πιο φτηνο είχε η Paioli.

    Επαναλαμβάνω, τα XT της δεκαετίας του 80 ΕΙΧΑΝ καλύτερες αναρτήσεις.

    Το τωρινό παέι καλύτερα λόγω πλαισίου-κατανομής μαζών-γεωμετρίας.

    Το τενερε -πιστεύω μιας και δεν το έχω οδηγήσει- εάν έχει ίδιας ποιότητας αναρτήσει, απλά θα είναι ακατάλληλο για αυτά που το διαφημίζει η Yamaha στις διάφορες φωτό και βιντεάκια.....

    Φίλε dirtbird, εγώ είπα ΑΝ έβαζε αγωνιστικές αναρτήσεις ...

    Και επειδή είχα μία XR500 του 1984, ναι, οι αναρτήσεις της ήταν πιο εντούρο από το ΧΤR του 2007, και είχα οδηγήσει πολλές φορές ΧΤ500 και 550 , και πάλι ΝΑΙ, ήταν πιο εντουράδικες.

    Δεν έμπαινα όμως σε στροφές με 140 και κλίση, μάλιστα δεν πήγαινα ούτε πάνω από 110-120 γιατί ήμουν φτερό στον άνεμο !!!

    Οι μηχανές που αναφέρεις ανήκουν σε μιά άλλη γενιά...

    Εμένα με καλύπτουν αυτές που έχει το XTR (μέχρι τώρα τουλάχιστον), είναι αρκετά καλές και άνετες. Δεν χαμπαριάζουν κακοτοπιές και λακούβες και είναι αρκετά σφιχτές για το δρόμο.

    Δεν σκαρφαλώνω όμως βουνά, στους χωματόδρομους με σαμάρια και διάφορες δυσκολίες που έχω βρει, είναι άψογες. Έ, δεν ζητάω παραπάνω...

    Αν κάποιος θέλει περισσότερα στο χώμα, ή τα χώνει και το κάνει άλογο ή παίρνει άλλο μηχανάκι.

    Και απ'ότι έχω δει τουλάχιστον στα βιντεάκια της Yamaha, δεν δείχνει την Τενερέ να σκαρφαλώνει τίποτα βουνά σαν κατσίκι...

    Στους "δρόμους" που δείχνουν, γιατί να μην μπορεί να πάει η Τενερέ; Ή το ΧΤR;

    Πάντα φιλικά,

    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  4. #139
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Σε μαύρο...
    Δύο παρατηρήσεις: Η μανίσια ποδιά ταιριάζει με τα προστατευτικά κάγκελα, και η δέστρα κάτω από το φανάρι για ρυμούλκηση.Κάπου είχα διαβάσει ότι αυτό μπορεί να τραυματίσει τα πιρούνια......


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	destra.jpg 
Προβολές:	508 
Μέγεθος:	76,3 KB 
ID:	133046
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  5. #140
    Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
    Φίλε dirtbird, εγώ είπα ΑΝ έβαζε αγωνιστικές αναρτήσεις ...

    Και επειδή είχα μία XR500 του 1984, ναι, οι αναρτήσεις της ήταν πιο εντούρο από το ΧΤR του 2007, και είχα οδηγήσει πολλές φορές ΧΤ500 και 550 , και πάλι ΝΑΙ, ήταν πιο εντουράδικες.

    Δεν έμπαινα όμως σε στροφές με 140 και κλίση, μάλιστα δεν πήγαινα ούτε πάνω από 110-120 γιατί ήμουν φτερό στον άνεμο !!!

    Οι μηχανές που αναφέρεις ανήκουν σε μιά άλλη γενιά...

    Εμένα με καλύπτουν αυτές που έχει το XTR (μέχρι τώρα τουλάχιστον), είναι αρκετά καλές και άνετες. Δεν χαμπαριάζουν κακοτοπιές και λακούβες και είναι αρκετά σφιχτές για το δρόμο.

    Δεν σκαρφαλώνω όμως βουνά, στους χωματόδρομους με σαμάρια και διάφορες δυσκολίες που έχω βρει, είναι άψογες. Έ, δεν ζητάω παραπάνω...

    Αν κάποιος θέλει περισσότερα στο χώμα, ή τα χώνει και το κάνει άλογο ή παίρνει άλλο μηχανάκι.

    Και απ'ότι έχω δει τουλάχιστον στα βιντεάκια της Yamaha, δεν δείχνει την Τενερέ να σκαρφαλώνει τίποτα βουνά σαν κατσίκι...

    Στους "δρόμους" που δείχνουν, γιατί να μην μπορεί να πάει η Τενερέ; Ή το ΧΤR;

    Πάντα φιλικά,

    Nα υποθέσω ότι δεν έχεις αυξήσει (1 κλικ-όχι παραπάνω) την προφόρτιση του αμορτισέρ?

    Για τα δικά μου γούστα, οι αναρτήσεις του ΧΤ δεν επαρκούν ούτε στην άσφαλτο, ούτε στο -εκδρομικό- χώμα. Και επίσης θα περίμενα κάτι παραπάνω από το μοτέρ (έχει να βγάλει αλλά με μεγάλο κόστος στο θόρυβο....).

    Από την δική μου οπτική γωνία δεν τίθεται θέμα ότι μη κάλυψης των αυξημένων απαιτήσεων μου, τουναντίον.....

    Εδώ μιλάμε για μη κάλυψη των ελάχιστων standard που θα μπορούσα να έχω.

    Όπως και να'χει, το πακετάκι της Ohlins το έχω έτοιμο (ας ελπίσω ότι θα κάνουν και τα ελατήρια) αν αλλάξω το ΧΤ με Tenere και προσωπικά δεν τραβάω μεγάλο ζόρι.


    Και στους δρόμους που'δείχνουν', αλλιώς είναι να πηγαίνεις για να σε τραβήξουν βίντεο και αλλιώς να πηγαίνεις κάνοντας ταξίδι...




    Να σημειώσω ότι και εγώ είχα πολύ χαμηλές απαιτήσεις από το ΧΤ. Κάτι που με παίδεψε σε γνωστή διαδρομή (το ανέφερα νωρίτερα) κάτι που οδήγησα ένα άλλο ΧΤ που είχε Ohlins, αποφάσισα ότι δεν άξιζε τον κόπο να κοπανιέμαι......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #141
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird


    Όπως και να'χει, το πακετάκι της Ohlins το έχω έτοιμο (ας ελπίσω ότι θα κάνουν και τα ελατήρια) αν αλλάξω το ΧΤ με Tenere και προσωπικά δεν τραβάω μεγάλο ζόρι.

    Πόσο πήγε το μαλλί αν επιτρέπεται? Παραγγελία απο net η εγχώρια αγορά?

  7. #142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    Πόσο πήγε το μαλλί αν επιτρέπεται? Παραγγελία απο net η εγχώρια αγορά?
    Τιμές λιανικής, 528? αμορτισέρ-ελατήριο και 99? ελτήρια μπροστά....

    Υπολόγισε + τα λάδια για εμπρός, + πολύ βρίσιμο για την πρόσβαση στην πάνω βίδα του αμορτισέρ......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #143
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Τιμές λιανικής, 528? αμορτισέρ-ελατήριο και 99? ελτήρια μπροστά....

    Υπολόγισε + τα λάδια για εμπρός, + πολύ βρίσιμο για την πρόσβαση στην πάνω βίδα του αμορτισέρ......
    Ισως το μόνο after market αξεσουαρ που αξίζει τα λεφτά του...

    Ειχα ρωτήσει ενα φίλο στο forum που είχε αλλάξει και αυτός το αμορτισερ και τα ελατήρια.. (΄νομιζω το είχε βάλει και αγγελία πριν κανα μήνα) ..

    Μου είχε πει ότι είδε τεράστια διαφορά και ήταν πολύ ικανοποιημένος...

  9. #144
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Nα υποθέσω ότι δεν έχεις αυξήσει (1 κλικ-όχι παραπάνω) την προφόρτιση του αμορτισέρ?

    Για τα δικά μου γούστα, οι αναρτήσεις του ΧΤ δεν επαρκούν ούτε στην άσφαλτο, ούτε στο -εκδρομικό- χώμα. Και επίσης θα περίμενα κάτι παραπάνω από το μοτέρ (έχει να βγάλει αλλά με μεγάλο κόστος στο θόρυβο....).

    Από την δική μου οπτική γωνία δεν τίθεται θέμα ότι μη κάλυψης των αυξημένων απαιτήσεων μου, τουναντίον.....

    Εδώ μιλάμε για μη κάλυψη των ελάχιστων standard που θα μπορούσα να έχω.

    Όπως και να'χει, το πακετάκι της Ohlins το έχω έτοιμο (ας ελπίσω ότι θα κάνουν και τα ελατήρια) αν αλλάξω το ΧΤ με Tenere και προσωπικά δεν τραβάω μεγάλο ζόρι.


    Και στους δρόμους που'δείχνουν', αλλιώς είναι να πηγαίνεις για να σε τραβήξουν βίντεο και αλλιώς να πηγαίνεις κάνοντας ταξίδι...




    Να σημειώσω ότι και εγώ είχα πολύ χαμηλές απαιτήσεις από το ΧΤ. Κάτι που με παίδεψε σε γνωστή διαδρομή (το ανέφερα νωρίτερα) κάτι που οδήγησα ένα άλλο ΧΤ που είχε Ohlins, αποφάσισα ότι δεν άξιζε τον κόπο να κοπανιέμαι......
    Φίλε, σεβαστή η γνώμη σου και οι απαιτήσεις σου.

    Εμένα πάντως, μέχρι τώρα δεν με έχει απογοητεύσει. Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι με τα Ohlins θα δεις διαφορά και σου εύχομαι καλοφόρετα και καλές βόλτες!

    Ούτε κι εγώ σκέφτομαι να πάρω την Τενερέ αλλά δεν αποκλείω τίποτα στο μέλλον...

    Από τη στιγμή που έχεις κάτι που σε ικανοποιεί...

    Θα σου πρότεινα να μπεις στο XT660.COM και να διαβάσεις εκεί το ταξιδιωτικό του τύπου που ξεκίνησε από Δανία και πήγε Νότιο Αφρική με ένα XTR με μοναδική αλλαγή το μεγάλο τεπόζιτο των 22 λίτρων.

    Αν διαβάσεις από που πέρασε και τι τράβηξε το ΧΤ, με όλα μαμίσια, θα πάθεις πλάκα!

    Ο τύπος διέσχισε δύο ηπείρους!!! Τη μία σχεδόν σε χώμα και δρόμους (αν μπορούν να χαρακτηριστούν δρόμοι) εξαιρετικά δύσκολους!!!

    Και από τα ποστ του, μαθαίνουμε ότι η μηχανή είναι μια χαρά και πάει τρελλά!!!

    Γι'αυτό, επιμένω πάλι, είναι διαφορετικές οι ανάγκες του καθενός...

    Το ΧΤ είναι μια σκληρή μηχανή που μπορεί να ταξιδέψει ΠΟΛΥ μακριά...

    Βέβαια, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης...

    Α, δεν έχω αυξήσει την προφόρτιση... Θα δω διαφορά;
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  10. #145
    Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy


    Α, δεν έχω αυξήσει την προφόρτιση... Θα δω διαφορά;
    Αν δεν κυκλοφορείς συχνά δικάβαλος μην το κάνεις....

    Ούτε κι εγώ σκέφτομαι να πάρω την Τενερέ αλλά δεν αποκλείω τίποτα στο μέλλον...
    Δεν με κατάλαβες..... εγώ σκέφτομαι να την πάρω (αν την βρω.....:a13: :a13, γιατί και μου αρέσει καλύτερα και είναι πιο κοντά στις ανάγκες που καλύπτω με το ΧΤ....

    βασικά δεν έχει αυτήν την απίστευτη βλακεία (αντιγραφή από BMW)...... να περνάνε οι εξατμίσεις κάτω από το σκελετό.... σε μηχανάκι on-of....


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #146
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Αν δεν κυκλοφορείς συχνά δικάβαλος μην το κάνεις....



    Δεν με κατάλαβες..... εγώ σκέφτομαι να την πάρω (αν την βρω.....:a13: :a13, γιατί και μου αρέσει καλύτερα και είναι πιο κοντά στις ανάγκες που καλύπτω με το ΧΤ....

    βασικά δεν έχει αυτήν την απίστευτη βλακεία (αντιγραφή από BMW)...... να περνάνε οι εξατμίσεις κάτω από το σκελετό.... σε μηχανάκι on-of....

    Άντε, με το καλό!!! Να πάμε και καμιά βολτίτσα!!!



    Βασικά κάθε Κυριακή την κάνουμε με την κυρά... οπότε με βλέπω χωρίς κλικ!

    Ποιά BMW εννοείς;

    (Όχι και αντιγραφή bmw ρε συνάδελφε!!! Μ'εσφαξες!!!)
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  12. #147
    Και όμως.....

    τα μέχρι πρότινος GS650, από κάτω περνάνε..... :smilea:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Και όμως.....

    τα μέχρι πρότινος GS650, από κάτω περνάνε..... :smilea:

    Ποιά;

    Αυτά με τη μούφα εξάτμιση;



    Κυκλοφορεί και mod 2 σε 1 για εξατμίσεις ΧΤ...

    (Άκου bmw... Πάνω απ' το πτώμα μου!!! Καραπροσβόλα!!! Πάρτη πίσω!!!)

    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  14. #149
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Η μηχανή σε μαγαζί στην Αγγλία...........
    Τιμή όπως γράφει το χαρτί στην ζελατίνα 4899 = 6125 Ευρό........
    Μπορεί να μου πει κανείς , γιατί πλερώνουμε 1365 Ευρό παραπάνω από τους Άγγλους....
    Γ@μώ την μπανανία μου μέσα , γ@μώ.....
    Αδελφε μην ταραζεσε.Αυτη η τιμη ειναι χωρις Φ.Π.Α. Νομιζω 15% ειναι στην Αγγλια.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  15. #150
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Μπρε φαγωθηκατε με την αναρτηση.Καντε λιγο υπομονη να το δουμε πως παει και τα ξαναματαλεμε.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

Παρόμοια θέματα

  1. Maska apo XT 660
    από Primal στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2006, 15:51
  2. Βοηθεια για Xt 660 R!!
    από fasma στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2006, 17:07
  3. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF