Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 55

Θέμα: Πάει και η ΜΖ

  1. #1
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Πάει και η ΜΖ

    The MZ plant that has made motorcycles in the eastern German state of Saxony since 1922 is to close at the end of the year after its Malaysian backers pull the plug on losses, a news report said.

    MZ, which stands for Motorcycle Works Zschopau, the town in the Ore Mountains where the company is based, has generated losses for Hong Leong Industries since being taken over in 1996.
    The Freie Presse newspaper from the nearby city of Chemnitz said the plant would close on December 31.
    The closure had been widely anticipated, as this is the date when subsidies from the state of Saxony end. Some 40 workers at the concern are set to lose their jobs.

    MZ is one of the world's oldest motorcycle makers, continuing to produce through World War II and afterwards under the communist East German government.



    (clopypaste από bikenet)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	110402top.jpg 
Προβολές:	1701 
Μέγεθος:	93,9 KB 
ID:	133187
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #2

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ηταν αναμενόμενο, αλλά και πάλι στεναχωριέμαι...

    Θα μείνουν μόνο τα Kanuni στην Τουρκία να θυμίζουν την πάλαι ποτέ Παγκόσμια Πρωταθλήτρια και την εταιρεία που ξεστράβωσε τον κόσμο όλο στα δίχρονα, μεσω του μεγάλου Walter Kaaden.

    Για κοιταξτε τι κάνουν oι Αγγλοι με τα παλιο ΜΖ. Ναι τα 251 ειναι αυτα τα ταπεινα μονοκύλινδρα...
    Ειναι απο το πρωτάθλημα MZ του 2008.

    http://www.bmzrc.net/


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pveb5983.jpg 
Προβολές:	1698 
Μέγεθος:	62,3 KB 
ID:	133188
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
    Κρίμα

    +1!

    Oχι βεβαια οτι ειχα καμμια ιδιαιτερη συμπαθεια, αλλα οπως και να το κανουμε... μοτοσυκλετες εφτιαχνε!

  5. #5
    Πιστευω πως το ονομα της εταιριας συνδεθηκε με αυτα τα ανεκδιηγητα διχρονα που πλυμηριζαν της ανατολικες χωρες. Μπορει τωρα να τα βλεπουμε με καποια νοσταλγια, αλλα τοτε στην χωρα μας τα κυκλοφορουσαν μονο κατι κουλτουριαρεοι κιθαριστες φοιτητες με κνε οδηγητη στην κολοτσεπη. Δυσκολα θα τις βλεπαμε σημερα σαν τις μηχανες του συγχρονου αριστερου, μια και ακομα και ο τσιπρας οδηγει BMW.

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Eνταξει! Μην το παιρνεις και προσωπικα, σε γενικες γραμμες τετοιο στυλ μηχανακι ηταν το mz.
    vestroma ξέρεις την ιστορία τηα MZ και πως επηρέασε την ιστορία της Suzuki?

    Μαλλον οχι.... :o

    Για την Ιστορία να ξέρεις οτι η Suzuki τις πρωτες της επιτυχίες τις χρωστάει στην MZ, τότε που δεν ηξερε που της παν τα 5 και η ΜΖ κέρδιζε GP.
    Βαλε στο google Walter Kaaden και Ernst Degner και θα δεις τι εγινε.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Καλώς ή κακώς η ΜuZ έχει βάλει το λιθαράκι της στην ιστορία της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα.Φθηνά,σχετικά αξιόπιστα,ήταν το μέσο μεταφοράς για πολλούς που ήθελαν ένα μεταφορικό μέσο για την δουλειά τους.Κάποιοι πιο τολμηροί έκαναν και ταξίδια μακρινά ή κοντινά.Ακόμα θυμάμαι ένα ταξιδιωτικό με Muz στην Ιταλία.Βέβαια όπως όλες οι μοτοσυκλέτες έτσι και αυτές ταυτίστηκαν με ένα κομμάτι της κοινωνίας των μοτοσυκλετιστών.Τι να πρωτοπείς όμως για αυτά τα ηρωϊκά μηχανάκια και τις ιστορίες που τα περιβάλλουν.Εδώ στο Περιστέρι κυκλοφορούν αρκετά ακόμα και γουστάρω να "μυρίζω" την διχρονίλα τους,να ακούω το χαρακτηριστικό "σπαστό" ήχο της εξάτμισης-κανόνι που έχουν.Για την ιστορία της στους αγώνες δεν χρειάζεται αναφορά.ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ GP τελεία και παύλα.Οπως είπε και ο Αρης η Suzuki ήταν δίπλα τους για να μάθει πως φτιάχνονται οι δίχρονοι κινητήρες πως εξελίσονται για να μπορέσει αργότερα να διαπρέψει και αυτή στους αγώνες.Υπάρχουν πολλές και μυθικές ιστορίες για το πως αναβάτες,μοτέρ και σχέδια πέρναγαν τα "συρματοπλέγματα" για να μελετηθούν από τους δυτικούς.


    Εγώ πιστευώ ότι σαν ιστορική εταιρεία σίγουρα θα ανακάμψει.Οι κινέζοι χρηματοδότες μάλλον δεν είχαν ποτέ όραμα ούτε ποτέ έδειξαν φρέσκιες σχεδιαστικές ιδέες αν και το χιλιάρι που έβγαλαν άρεσε αρκετά.Με όνομα βαρύ σαν ιστορία.


    Μuz σε αγαπάμε...και σε ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στην μοτοσυκλέτα.

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
    Εγώ πιστευώ ότι σαν ιστορική εταιρεία σίγουρα θα ανακάμψει.Οι κινέζοι χρηματοδότες μάλλον δεν είχαν ποτέ όραμα ούτε ποτέ έδειξαν φρέσκιες σχεδιαστικές ιδέες αν και το χιλιάρι που έβγαλαν άρεσε αρκετά.Με όνομα βαρύ σαν ιστορία.
    Το 1000 ήταν όμορφο σαν σχήμα. Κάποια απ΄τα μονοκύλινδρα της ήταν επίσης όμορφα αλλά παρόλο το μοτέρ της yamaha δεν πήγαν καλά.
    Το Baghira απ΄την άλλη δεν βλεπόταν και γιαυτό δεν πούλησε καθόλου, παρόλο που τα τεχνικά χαρ. του ήταν αξιόλογα και έβγαινε σε καλή τιμή.

    Κρίμα, όχι μόνο για την MZ και την ιστορία της, αλλά γιατι ή Γερμανία έμεινε πλέον μόνο με έναν κατασκευαστή μοτοσυκλετών.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Ασχετο αλλά σχετικό.Ρε παιδιά το μούτρο του χιλιαριού ΜΖ δεν είναι το ίδιο με το αυτό που έχει το καινούριο ΚΤΜ ?

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
    Ασχετο αλλά σχετικό.Ρε παιδιά το μούτρο του χιλιαριού ΜΖ δεν είναι το ίδιο με το αυτό που έχει το καινούριο ΚΤΜ ?
    Αν εννοείς του RC8 δεν θα το έλεγα. Το ΚΤΜ είναι πολύ στενό και με μακρόστενο προβολέα, ενώ το ΜΖ είχε 2 ανεξάρτητα σώματα .
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Aναμενόμενο αλλά κρίμα...







    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mz.jpg 
Προβολές:	1624 
Μέγεθος:	37,8 KB 
ID:	133194

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Αν εννοείς του RC8 δεν θα το έλεγα. Το ΚΤΜ είναι πολύ στενό και με μακρόστενο προβολέα, ενώ το ΜΖ είχε 2 ανεξάρτητα σώματα .


    Τωρα που το λες...είναι τα περίεργα παιχνίδια που κάνει στο μάτι η σύγχρονη σχεδίαση μοτοσυκλετών


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc8_4.jpg 
Προβολές:	1618 
Μέγεθος:	22,9 KB 
ID:	133196

  13. #13

  14. #14
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Κριμα, αν και πιστευω πως συντομα θα βρεθει καποιος επενδυτης για να αγορασει τα δικαιωματα της ΜΖ.

    Εδω η εταιρεια επεζησε σε πολεμους και στην διχοτομηση της Γερμανιας, δεν νομιζω οτι ειναι ενα κεφαλαιο που θα κλεισει ετσι αδοξα.

    Εχοντας οδηγησει (οκ, για λιγο) το Baghira, ηταν μια πολυ καλη ψηλοφτερη μοτοσικλετα στα προτυπα των Ιαπωνικων, αλλα τους εφαγε η σκατα σχεδιαση και η ρετσινια της "φτηνιας" απο την εποχη του Ανατολικου μπλοκ.

    Τα S & SF δεν τα ειχα δει καν (ισως σε καμια εκθεση αλλα δεν θυμαμαι) παντως απ οτι διαβαζα σε εγχωριο και σε ξενο τυπο, δεν ηταν σε καμια περιπτωσης κακες μοτοσικλετες...

    Μακαρι να ξανασταθει στα ποδια της, ειδικα τωρα που το πεδιο ειναι προσφορο για υπερποντιους επενδυτες, δεν νομιζω οτι θα ειναι πολυ δυσκολο.


  15. #15
    Καλα τα λετε τωρα που εκλεισε το μαγαζι. Δεν ειδα ομως κανεναν να τρεχει να παραγγελνει κανενα. Η περιμενατε να παρουν ολοι οι αλλοι πρωτα να δειτε αν θα σας βγουν καλα;

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2007, 23:30
  2. Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 18:41
  3. Παει Και Αλλο;
    από SKORPIOS στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2004, 22:29
  4. Αντε καλά να μας πάει και σημερις! Χαίρετε!
    από petridist στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 10:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF