Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 57

Θέμα: Δείτε το όλοι και περιμένω να με βοηθήσετε

  1. #16
    ...ο θεατής μου !!! Το avatar του/της AVATOS
    Εγγραφή
    06/11/2007
    Μηνύματα
    119
    αν το χτυπημα μηδενισε την φορα που ειχε το κεφαλι σου τοτε φυσιολογικα εσπασε για να απορροφησει το χτυπημα.
    τωρα,ποσα τα χιλιομετρα και το βαρος του κεφαλιου σου,η ορμη κλπ ...

    ...τα κρανοι κανουν γκελ για να μηδενισουν ομαλα οι δυναμεις που ασκουντε ή σπανε για να απορροφησουν την κρουση.
    ...που να στα λέω κύριε πρόεδρε!

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της snow
    Εγγραφή
    25/06/2007
    Μηνύματα
    485
    pantos an einai elatomatiko to kranos??pos 8a to katalabeis??8a to kaneis crash test prin to agoraseis??!!!!to mono pou mporeis na kaneis einai na proseuxi8eis!!!!


    pantos se esose file xalali ta eurakia!

    kai dei3to se kanenan pou leei....<den forao kranos,alla pigeno siga siga ..>


  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Δεν νομιζω οτι δικαιολογητε το ΣΠΑΣΙΜΟ με αυτα τα χιλμ...... ( Εξαιρω αν χτυπησε το κεφαλι σε ιδιαιτερα εχμυρο αντικειμενο....

    Αν επεφτε με + 20 χιλμ δηλ με 60.... Ποιες οι περετερω συνεπειες για το κεφαλι του συγκεκριμενου αναβατη...???
    Φυσικά και δικαιολογείται...το κέλυφος ΔΕΝ πρέπει να'ναι άθραυστο γιατί τότε όλη την κινιτική ενέργεια θα την απορροφήση το κεφάλι=NEKΡΟΣ.-

  4. #19
    ένα καλό κράνος, θεωρητικά είναι σχεδόν άθραυστο...(τουλάχιστον σε ατυχήματα σαν αυτό που περιγράφεται πιο πανω)

    υποτίθεται ότι την απορόφηση της ενέργειας ένα καλό κράνος την επιτυγχάνει με τις πολλαπλες στρωσεις διαφορετικών υλικων (carbon-cevlar-fiber etc etc). Εννοείται ότι μεσω αυτων των στρώσεων η ενέργεια που δέχεται στο σημείο κρούσης, διαχέεται ομοιόμορφα σε όλο το κράνος και όχι στο κρανιο του αναβάτη

    αυτός είναι και ο λόγος που μετά απο μια πτώση ένα κράνος χρειάζεται αντικατάσταση ακόμα και αν δεν έχει εμφανή σημάδια...εάν εσωτερικά έχει ''σπασει'' κάπου το πλεγμα που έχει, στην επομενη πτώση, υπάρχει πιθανότητα να μην καταφέρει να εκτονώσει σωστά την ενέργεια απο το σημείο κρούσης στο υπόλοιπο κρανος...
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  5. #20
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Φυσικά και δικαιολογείται...το κέλυφος ΔΕΝ πρέπει να'ναι άθραυστο γιατί τότε όλη την κινιτική ενέργεια θα την απορροφήση το κεφάλι=NEKΡΟΣ.-

    Δηλ ....

    Το κελυφος στο συγκεκριμενο κρανος.....

    Θα εσπαγε στον ιδιο βαθμο ειτε με 40 ειτε με 100....??????

    Και αν οχι.....

    Τοτε μιλαμε για ποιο σοβαρες συνεπειες η οχι..???

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Δηλ ....

    Το κελυφος στο συγκεκριμενο κρανος.....

    Θα εσπαγε στον ιδιο βαθμο ειτε με 40 ειτε με 100....??????

    Και αν οχι.....

    Τοτε μιλαμε για ποιο σοβαρες συνεπειες η οχι..???
    Εννοείται στα 100 θα'σπαγε περισσότερο.
    Kανένα κράνος δε σε προστατεύει απόλυτα από στουκες με πολλά χλμ.Μην κοιτάς τί γίνεται στα motogp,εκεί έχεις περιβάλλον πίστας(όχι κωλονάκια,πεζοδρόμια κτλ) και συνήθως γλιστρίματα,όπου η ενέργεια απορροφάται πιο ομαλά.Αν το εξωτερικό κέλυφος ήταν πχ σιδερένιο(δηλ κράνη στρατού) ο αναβάτης πέθανε.Γιατί;Επειδή λόγω ακαμψίας η ενέργεια πάει σε :αυχένα,εγκεφαλονωτιαίο υγρό,εγκέφαλο.Μπορεί δηλ εξωτερικά να 'ναι άθιχτο και να λες"πωπω ρε συ κρανάρα,δεν έπαθε τίποτα" αλλά αυτός που το φορούσε θα'ναι -στην καλύτερη- σε κώμα.Είναι ακριβώς ο νόμος της Φυσιικής που λαμβάνουν υπ'όψη στα crash test αμαξιών: το άκαμπτο αμάξωμα δε θα τσαλακωθεί αλλά θα σε σκοτώσει ή θα σε σακατέψει,το εύκαμπτο θα πληρώσει τα σπασμένα και τη γλίτωσες...Ούτως ή άλλως σε πολύ γερό τράκο την έκατσες...

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akamarinos
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    299
    μια χαρα την εκανε την δουλεια του το shoei
    τωρα αμα πηγαινες με περισσοτερα ισως να ανοιγε περισσοτερο
    σαν το δικο μου
    στην τελικη αμα το καλοσκεφτεις και τα δυο κρανοι το ιδιο πραγμα εκαναν
    αφησαν το κεφαλι μας αθικτο

    το κατά ποσο καταστραφηκε το κρανος δεν σε ενδιαφερει
    Αυτό που σε ενδιαφερει είναι το κατά ποσο δεν καταστραφηκε το κεφαλι σου

    edit

    η photo είναι από σύγκρουση με κράσπεδο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00357 (medium).jpg 
Προβολές:	233 
Μέγεθος:	63,3 KB 
ID:	133340

  8. #23
    τι λέτε ρε? τέτοιο άνοιγμα στο κράνος χωρίς να ερθει σε επαφη με τιποτα αλλο παρα μονο με την ασφαλτο, και το θεωρείτε φυσιολογικό?

    δλδ αν κάποιος πέσει με πολλά, και φέρει τουμπες για κάμποσα μετρα, τη 2η-3η φορα που θα χτυπησει το κρανος κατω, τι θα γίνει με το κεφάλι του?
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  9. #24
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Το κράνος αυτό είναι Nolan με κόστος 150 ευρώ.
    Με αυτό έχω ρίξει κεφαλιά στην άσφαλτο με 140Km+ όταν γύρναγα απο επίδαυρο μαζί με τον pap, ράγισμα πουθενά, το κεφάλι μου μια χαρά και σερνόμουν για καμια 30m+


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	imgp1182.jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	69,9 KB 
ID:	133353

  10. #25
    Καλημέρα σας....

    Να θυμήσω ότι πέφτωντας με 40-50χλμ είναι σαν να πέφτεις από τον τρίτο όροφο.


    Όσοι λοιπόν αμφιβάλλουν για το αν έπρεπε να σπάσει το κράνος ή όχι ας αμολίσουν το κράνος τους από τον 3ο βάζωντας βέβαια και μια σακούλα άμμο μέσα αντίστοιχου βάρους με το κεφάλι τους....

    Επίσης όταν ένα κράνος συρθεί νομίζω ότι δεν θα έχει την ίδια φθορά με ένα που θα κάνει μπαμ! Εξάλλου δεν άνοιξε στην μέση. Από ότι βλέπω έσπασε στο σημέιο κρούσης.

    Τέλος κανείς μας δεν ξέρει πως ακριβώς έπεσε ο άνθρωπος και ποια ήταν τα πραγματικά χλμ.
    "I'm a classy honey kissy huggy lovey dovey ghetto princess"

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CHRISTINE
    Καλημέρα σας....

    Να θυμήσω ότι πέφτωντας με 40-50χλμ είναι σαν να πέφτεις από τον τρίτο όροφο.


    αυτό και αν ήταν άκυρο τώρα ..... ρε παιδια, πραγματικά σκεφτείτε λίγο παραπάνω ρε γμτ ...
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CHRISTINE
    Καλημέρα σας....

    Να θυμήσω ότι πέφτωντας με 40-50χλμ είναι σαν να πέφτεις από τον τρίτο όροφο.


    Όσοι λοιπόν αμφιβάλλουν για το αν έπρεπε να σπάσει το κράνος ή όχι ας αμολίσουν το κράνος τους από τον 3ο βάζωντας βέβαια και μια σακούλα άμμο μέσα αντίστοιχου βάρους με το κεφάλι τους....

    Επίσης όταν ένα κράνος συρθεί νομίζω ότι δεν θα έχει την ίδια φθορά με ένα που θα κάνει μπαμ! Εξάλλου δεν άνοιξε στην μέση. Από ότι βλέπω έσπασε στο σημέιο κρούσης.

    Τέλος κανείς μας δεν ξέρει πως ακριβώς έπεσε ο άνθρωπος και ποια ήταν τα πραγματικά χλμ.
    Ούτως ή άλλως πολλές φορές όταν κάποιος γλιτώνει λέει και υπερβολές(κοινώς φούσκες...)
    Δεν μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα κοιτώντας τη φθορά του κράνους απλά επειδή δεν γίνεται να επαναλάβει-προσομοιώσει το ατύχημα,καταλάβετέ το όσοι λέτε"δεν είναι νορμάλ φθορά,δε δικαιολογείται κτλ".
    Κρίνουμε πάντα εκ του αποτελέσματος:έζησε το παιδί;Το κράνος τα κατάφερε ΤΕΛΟΣ,δε μπα να'χει γίνει κολυμπηθρόξυλο.Καλό κράνος είναι αυτό που απορροφά όσο γίνεται μεγαλύτερη κινητική ενέργεια,ΟΧΙ αυτό που φαίνεται τζιτζι εξωτερικά...

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    αυτό και αν ήταν άκυρο τώρα ..... ρε παιδια, πραγματικά σκεφτείτε λίγο παραπάνω ρε γμτ ...


    Επειδή εγώ δεν κάνω έρευνες αλλά το έχω διαβάσει από ανθρώπους που κάνουν και είναι η δουλειά τους να το ξέρουν θέλεις να μου πεις το δικό σου επιχείρημα για αυτό και πως ξέρεις ότι είναι άκυρο.... γιατί αν όντως είναι άκυρο να το ξέρω για να μην το αναπαράγω κιόλας.
    "I'm a classy honey kissy huggy lovey dovey ghetto princess"

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    αυτό και αν ήταν άκυρο τώρα ..... ρε παιδια, πραγματικά σκεφτείτε λίγο παραπάνω ρε γμτ ...
    Καλά τα λέει:
    40km/h=11,11m/sec
    O τρίτος όροφος έχει ύψος περίπου 9,5m.Kai επειδή g=10m/sec^2 αν σκάσεις απ'τον 3ο
    Uκρούσης περίπου 9μm/sec,δηλ ΛΙΓΟΤΕΡΟ από 40 km/h
    Μην κοιτάς που συνήθως σερνόμαστε πέφτοντας...για ρώτα όσοι έχουν στουκάρει σε ανοιχτή πόρτα ταρίφα με 40km/h τη στιγμή της στούκας...αν είναι σε θέση να σου πει...

  15. #30
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CHRISTINE
    Επειδή εγώ δεν κάνω έρευνες αλλά το έχω διαβάσει από ανθρώπους που κάνουν και είναι η δουλειά τους να το ξέρουν θέλεις να μου πεις το δικό σου επιχείρημα για αυτό και πως ξέρεις ότι είναι άκυρο.... γιατί αν όντως είναι άκυρο να το ξέρω για να μην το αναπαράγω κιόλας.
    έχει ξανασυζητηθεί εκτενώς και αλλού..

    ωστόσο αγαπητή μου, η παρομοίωση που ανέφερες αφορά σε κτύπημα επί ακίνητου εμποδιου με αναπόφευκτο απότέλεσμα τις μέγιστες τιμές επιβράδυνσης.
    Όταν ένα σώμα πέφτει στην άσφαλτο με κάποια ταχύτητα το μοντέλο αλλάζει άρδην.

    Όσο για το κράνος έχω να πώ ότι ο ίδιος άνθρωπος, μετο ίδιο κράνος, με τα ίδια χλμ/ώρα, μετην ίδια μηχανή, στο ίδιο σημείο και 20 φορές να πέσει, στο κράνος θα βρείς 20 διαφορετικού τύπου ζημιές...

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2007, 00:35
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2007, 15:57
  3. Για δείτε το βιντεακι και πείτε...
    από meis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2007, 00:29
  4. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2005, 06:33
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2004, 20:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF