Παμε παλι λοιπον.......Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Πάμε πάλι...
1)Όταν χτυπούσε το κεφάλι σου είδες κοντέρ;Μιλάω ακριβώς τη στιγμή της πρόσκρουσης;Δε νομίζω...
2)Η φωτό δείχνει γδάρσιμο,όχι πτώση σε σταθερό εμπόδιο,αν χτυπούσες σε σταθερό εμπόδιο θα σουν μακαρίτης,το ξαναλέμε άλλο να σέρνεσαι άλλο να στουκάρεις και να μείνεις στο σημείο πρόσκρουσης(μακριά από μας...)
3)Στα αμάξια άκαμπτα είναι μόνο τα σημεία που αν υποχωρήσουν θα πεθάνεις ούτως ή άλλως από εισχώρηση λαμαρίνας στην καμπίνα
Φίλε οι νόμοι της κινηματικής ισχύουν για κάθε περιγραφή κρούσης,είτε μας αρέσει είτε όχι.Μαλακό υλικό=απορρόφηση,σκληρό υλικό =την πληρώνει το εσωτερικό...Φυσική Λυκείου είναι...Απ'τη στιγμή που υπάρχουν μετρήσεις εργαστηριακές και επιστημονική μελέτη τό τί ακούγεται από μύθους καφετέριας δε μετράει![]()
Ξαναδιαβασε το θεμα του ποστ γιατι καπου το χανεις............
Ξαναδιαβασε και τις δικες μου απαντησεις ( γιατι καπου τις εχει χασει και αυτες..)
1) Δεν μιλαει η συγκεκριμενη αναβατης ( δημιουργος του ποστ) για προσκρουση σε σταθερο αντικειμενο αντιθετα λεει οτι.... προυγηθηκε σουρσιμο ( ΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ πανε και τα 40 κμ... Παμε πιο κατω.....)
2) Λεω οτι μου φερθηκε παραξενο να σπασει το κρανος με μολις 40 χιλμ ( μην εχοντας χτυπησει ομως σε αιχμηρο αντικειμενο- εμποδιο......)
(Και τελος παντων ποσοι απο εδω μεσα που εχουν πεσει με σαραντα χιλμ τους εχει σπασει το κρανος τους.......)
Τωρα απο την απλη πτωση των σαραντα χιλμ εχουμε βρεθει στα crash test αμαξιών και στα εννουμενα μαθηματα φυσικης για το τι θα παθουμε .....Οχι γιατι πεσαμε αλλα ... Για το τι παθουμε οταν εμβολιζουμε "σκετα " ενα σταθερο αντικειμενο με το κεφαλι ( Καμμια σχεση με το θεμα του δημιουργου του ποστ..)
Η γνωμη μου μου σχετικα με τα σπασμενα η οχι κρανη σε σκετους εμβολισμους με το κεφαλι ειναι ....
Οτι και να αντεξει το κεφαλι ...
Δεν θα αντεξει ο αυχενας......
Για να τελειωνουμε.......
Σωστο αυτο που λες αλλα..... ως προς το ενα και μονο χτυπημα του κρανους στο εδαφος ( και αυτο με προυποθεσεις....)
Αν υπαρχουν επαναλαμβανομενα χτυπηματα τοτε γυριζει μπουμερανκ......
Σπασμενα η Ασπαστα κρανη σημασια εχει να βγαινουμε σωοι και υγιεις .......
![]()
Υγ.. Οσο αφορα την πτωση μου.....
1) Μου το ειπε αλλος....
2) Κατσε ορθιος πανω στο μηχανακι σου και μετα κανε μια βουτια μπροστα απο το τιμονι και σκασε με το κεφαλι σου μπροστα απο τον τροχο σου......
Μετα .... Θα ερθει και το σουρσιμο......
3) Για τα 2 μολις cm του εξωτερικο μερος του κρανους απο το κεφαλι σου ομως δεν ειπες τιποτα..
Τελικα μονο απο τις φωτο.......Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
+990
Και σε μένα μια γρατζουνιά έπαθε....![]()
Κατι μου λεει οτι αυτο το θρεντακι εχει να πει πολλα....![]()
![]()
![]()
![]()
Κόψε κάτι.....Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Η παρακατω φωτο δειχνει πως εγινε το κρανος μου μετα απο πτωση με 80-90 χιλμ και προσκρουση σχεδον πρωτα με το κεφαλι ...
![]()
![]()
έως πολύ.....
Και επειδή εγώ είμαι ο μόνος που είδε την πτώση σου να διευκρινίσω ότι η ΓΩΝΙΑ πρόσκρουσης ήταν πολύ μεγάλη και οι οόποιο κίνδυνοι σοβαρού τραυματισμού που διέτρεξες είχαν να κάνουν με το ανώμαλο του εδάφους και συγκεκριμένα την παρουσία -λίγων- μικρών φυτευτών πετρών σε αρκετά πατημένο χωματόδρομο.
-----------------------------------------
Σε γενικές γραμμές το κράνος καλά έκανε και έσπασε, αν δεν γινόταν αυτό θα είχε μεταφερθεί μεγαλύτερη δύναμη στο κεφάλι του φίλου. Επίσης τα επιχειρήματα του στυλ 'αν χτυπήσει 2 ή 3 φορές κατά την πτώση' δεν στέκουν για την πλειονότητα των περιπτώσεων γιατί :
α) τις περισσότερες φορές, μία θα είναι η καλή 'κουτουλιά' που θα δώσεις
β) είναι επίσης απίθανο να χτυπήσεις σε μία πτώση στο ίδιο σημείο 2 φορές
και γ) να μην ξεχνάμε ότι ακόμα και σε απλή πτώση συστήνουμε την αλλαγή του κράνους γιατί πιθανόν να έχει υποστεί μη ορατή βλάβη η δομή του.
Προσέξτε ότι ΔΕΝ είμαι απόλυτος σε κανένα από τα επιχειρήματα μου ....
Πραγματικά μου προκαλεί εντύπωση πως κάποιοι έχουν καταφέρει και έχουν μοντελοποιήσει τους μηχανισμούς πρόσκρουσης έτσι ώστε να ξέρουν ακριβώς ποιά είναι αποδεκτή συμπεριφορά και ποιά όχι.....
Το μόνο -κατά τα φαινόμενα- σίγουρο είναι ότι ο φίλος δεν έπαθε τίποτα.....
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
μάλλον, φίλε, εννοείς πολύ μικρή...όσο μεγαλώνει πλησιάζει την κάθετο (90 μοιρες) που είναι ίσως και το χειρότερο σενάριο πτώσης...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
να διευκρινίσω ότι η ΓΩΝΙΑ πρόσκρουσης ήταν πολύ μεγάλη...
ακριβώς...το θέμα δεν χωρά σε κάνένα σταθερό πλαίσιο εξ'αιτίας του πλήθους των μεταβλητών...γι'αυτό και οι ''τυποποιημένες μετρήσεις'' από τα εργοστάσια.Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πραγματικά μου προκαλεί εντύπωση πως κάποιοι έχουν καταφέρει και έχουν μοντελοποιήσει τους μηχανισμούς πρόσκρουσης έτσι ώστε να ξέρουν ακριβώς ποιά είναι αποδεκτή συμπεριφορά και ποιά όχι.....![]()
και κάτι ακόμη: όσο πιο πολύ παραμορφωθεί ο προστατευτικός εξοπλισμός -ότι κι αν είναι αυτό- τόσο το καλλίτερο. Αυτό σημαίνει ότι η κινητική ενέργεια ΔΕΝ απορροφήθηκε από ζωτικά όργανα.
Επειδή το σχόλια που έκανα σχετικά με το ατύχημα του Stoubi πιθανόν να προσβάλλουν την αξιοπιστία του, ξεκαθαρίζω ότι η μόνη πηγή που είχε ο ίδιος σχετικά με το τι έγινε ήμουν εγώ αφού εκείνος δεν θυμόταν τίποτα μετά το περιστατικό.Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Κόψε κάτι.....![]()
έως πολύ.....
![]()
Συνεπώς για τα σημεία που επισημαίνω ως λάθος στην περιγραφή του, θεωρείστε μοναδικό υπεύθυνο εμένα.:o :o
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Εννοώ μεγαλύτερη των 90 μοιρών - αμβλεία.Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
μάλλον, φίλε, εννοείς πολύ μικρή...όσο μεγαλώνει πλησιάζει την κάθετο (90 μοιρες) που είναι ίσως και το χειρότερο σενάριο πτώσης...
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
α, από εκεί το κοίταγες?Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Εννοώ μεγαλύτερη των 90 μοιρών - αμβλεία.
καλώς...![]()
2)Σιγά μη το κάνω!!Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
2) Κατσε ορθιος πανω στο μηχανακι σου και μετα κανε μια βουτια μπροστα απο το τιμονι και σκασε με το κεφαλι σου μπροστα απο τον τροχο σου......
Μετα .... Θα ερθει και το σουρσιμο......
3) Για τα 2 μολις cm του εξωτερικο μερος του κρανους απο το κεφαλι σου ομως δεν ειπες τιποτα..![]()
![]()
![]()
3)To κέλυφος δεν είναι 2cm αλλά πολύ λιγότερο,τα αφρώδη υλικά όμως είναι περισσότερο
Αν είναι σε χωματόδρομο αλλάζει το θέμα,η στούκα στην άσφαλτο είναι χειρότερη.Εκτός κι αν κάποια μυτερή,μα πολύ μυτερή φυτευτή πέτρα που προεξέχει σε τρυπήσει σουβλάκι...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Και επειδή εγώ είμαι ο μόνος που είδε την πτώση σου να διευκρινίσω ότι η ΓΩΝΙΑ πρόσκρουσης ήταν πολύ μεγάλη και οι οόποιο κίνδυνοι σοβαρού τραυματισμού που διέτρεξες είχαν να κάνουν με το ανώμαλο του εδάφους και συγκεκριμένα την παρουσία -λίγων- μικρών φυτευτών πετρών σε αρκετά πατημένο χωματόδρομο.
α)Συνήθως ναι,εκτός και αν πέσεις φέτα με πολλά τότε μπορεί να κοπανάει συνεχώς το κεφάλιΑρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Σε γενικές γραμμές το κράνος καλά έκανε και έσπασε, αν δεν γινόταν αυτό θα είχε μεταφερθεί μεγαλύτερη δύναμη στο κεφάλι του φίλου. Επίσης τα επιχειρήματα του στυλ 'αν χτυπήσει 2 ή 3 φορές κατά την πτώση' δεν στέκουν για την πλειονότητα των περιπτώσεων γιατί :
α) τις περισσότερες φορές, μία θα είναι η καλή 'κουτουλιά' που θα δώσεις
β) είναι επίσης απίθανο να χτυπήσεις σε μία πτώση στο ίδιο σημείο 2 φορές
και γ) να μην ξεχνάμε ότι ακόμα και σε απλή πτώση συστήνουμε την αλλαγή του κράνους γιατί πιθανόν να έχει υποστεί μη ορατή βλάβη η δομή του.
β)Σωστόοοος
γ)Σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοςςςςςςςςςςςςς!!!!![]()