Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Λάδια

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.363

    Λάδια

    Ρε guys έχω μια απορία... To manual λέει ότι καλό είναι να βάζεις τα λάδια της Shell, αλλά ακούω από πολύ κόσμο ότι καλύτερα είναι αυτό της Bel Ray???

    Τι λεν οι ειδήμονες?

  2. #2
    Άλλο ένα thread για λάδια... Τι να σου πω, για ένα τέτοιο θέμα θα πάρεις τόσες απαντήσεις όσοι και οι συμφορουμήτες εδώ μέσα.:smilea:

    Ας αρχίσουμε με τα δικά μου..
    Αυτά που γράφουν τα manual είναι συμφωνίες μεταξύ εταιριών. Το ίδιο manual για τα μοντέλα 2003-2005 έλεγε μόνο Motorex! Μάλιστα το θέμα πήγαινε και ένα βήμα πιο πέρα αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπήρχε συνεργασία (πέραν του marketing) μεταξύ KTM – Motorex και στο R&D των λαδιών, οπότε και αυτά ήταν τα μόνα και πλέον ειδικά που έπρεπε να βάζει κανείς! Κολοκύθια μετά ριγάνεος που λέει κι ο Τράγκας.

    Το παν είναι το λάδι να καλύπτει τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής και όχι τη μάρκα. Και εκεί όμως χρειάζονται μικρο-αποκλίσεις όσο αφορά το SAE, καθώς άλλα λάδια θα πρέπει να έχεις στην Αυστρία και άλλα στο Ελλαδιστάν ντάλα καλοκαίρι που λέει ο λόγος.

    Για να μη σε κουράζω άλλο, φρόντισε τα λάδια να καλύπτουν προδιαγραφές JASO MA και να έχουν SAE 15W-50 που σε καλύπτει για όλο το χρόνο σε συνάρτηση με το κλίμα της Ελλάδος (και όχι 10W-40 κατά την ταπεινή μου γνώμη που είναι για πιο ψυχρά κλίματα αλλά και κινητήρες με μικρότερες ανοχές). Τώρα αν θα είναι full-synthetic, semi-synthetic ή ηλιέλαιο με πρόσθετο ορυκτέλαιο, αυτό έχει να κάνει με το πόσο συχνά θα το αλλάζεις. Όλα παίζουν.

    Στην τελική όμως βάζεις Shell μιας και αυτό λέει ο κατασκευαστής, για την ψυχική σου ηρεμία και την αποφυγή αναζητήσεων. Αλλά και στην περίπτωση στραβής αυτό θα είναι με το μέρος σου, μιας και δε θα μπορεί να σου πει ΤΙΠΟΤΑ καμία ΚΤΜ και κανένας μαστρο-τέτοιος ότι ευθύνεται το λάδι για τη ζημιά.
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ARISPEED1
    Εγγραφή
    10/02/2008
    Μηνύματα
    530
    Ti μηχανή διαθέτεις ;

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.363
    Σε ευχαριστώ Vegeta για το reply.

    Έχω ένα LC4 του 03.

    Άσχετο αλλά εν μέρη σχετικό...

    Σήμερα το πήγα στο μάστορα να τα τσεκάρει και του συμπλήρωσε. Αργότερα που το κοίταξα μου φάνηκε ότι έχει πάρα πολλά, δλδ η στάθμη ήταν πάνω από την άνω γραμμή. Βέβαια τα κοίταξα με το μηχανάκι σχεδόν κρύο. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να πάθει κάτι?

  5. #5
    Παρακαλώ!
    Σωστή η ερώτηση του ARISPEED1, μιας και εγώ θεώρησα δεδομένο ότι έχεις κάτι σε ADV 950 ή 990.
    Όσο αφορά το LC4 τώρα, από τα λίγα που έχω διαβάσει, έχει ιδιαίτερο-ιδιόρρυθμο τρόπο αλλαγής λαδιών (εξαερώσεις και τέτοια πράγματα). Αν κρίνω δε από το 950 που είμαι κάτοχος θα έχει και κάποιο ιδιαίτερο τρόπο για τον έλεγχο στάθμης των λαδιών. Περίμενε μήπως απαντήσουν οι κάτοχοι αντίστοιχου μοντέλου ή βρες-διάβασε τι λέει το manual.
    Τα παραπανίσια λάδια τώρα είναι εξ' ίσου "βλαβερά" όσο και τα λιγότερα, καθώς από τις πιέσεις που θα αναπτυχθούν, αυτά θα πρέπει να βρουν έξοδο διαφυγής..
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  6. #6
    για πολλοστη φορα... (διαβαζετε-ψαχνετε και προηγουμενς συζητησεις- εχουν χιλιοειπωθει καποια πραγματα)

    φουλ συνθετικο λαδακι θα βαζεις 15-50

    εγω εβαζα μοτουλ 300V , ΤΟΠ λαδακι!

    η μετρηση της σταθμης γινεται με 5 λεπτα δουλεμα στο ρελαντι απο κρυο μοτερ. 5 λεπτα υπομονη με σβηστο κινητηρα και μετρας με την μοτο σε καθετη θεση ισσοροπιας!

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ARISPEED1
    Εγγραφή
    10/02/2008
    Μηνύματα
    530
    Ο μηχανολόγος ΚαΤαΝας τοχε ξεκολ@$ei to δικό του 640,κάτι ξέρει κ συμφωνώ .

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.363
    Σε ευχαριστώ Katana... Και δικαιωματικά το κράξιμο...
    Sorry mate και thanks για το reply...

  9. #9
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Παντως στο 990 για να δεις σταθμη λαδιων πρεπει να κανεις μεγαλη βολτα.
    Σε δοκιμη που εκανα εναν γυρω στο τεραγωνο εδειχνε μαλακιες,Η"ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΠΟΤΕ.
    Πρεπει να δουλεψει καλα το μοτερ,παντα για το 990,σβηνεις και σε 1 λεπτο τσεκαρεις τον δεικτη.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    Παντως στο 990 για να δεις σταθμη λαδιων πρεπει να κανεις μεγαλη βολτα.
    Σε δοκιμη που εκανα εναν γυρω στο τεραγωνο εδειχνε μαλακιες,Η"ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΠΟΤΕ.
    Πρεπει να δουλεψει καλα το μοτερ,παντα για το 990,σβηνεις και σε 1 λεπτο τσεκαρεις τον δεικτη.
    Σωστά, ο κινητήρας πρέπει να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας (τουλάχιστον 4 μπάρες στο θερμόμετρο όπως λέει στο manual) και αφού την αφήσεις για 1 λεπτό περίπου στο ρελαντί σε αυτή τη θερμοκρασία και σε επίπεδο έδαφος (όχι στο πλαϊνό αλλά ούτε και στο κεντρικό σταντ) σβήνεις και τσεκάρεις..
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
    αλλά ούτε και στο κεντρικό σταντ) σβήνεις και τσεκάρεις.. [/B]
    Γιατί καλέ, το κεντρικό τι τό'χουνε;

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
    (όχι στο πλαϊνό αλλά ούτε και στο κεντρικό σταντ)

    οχι στο πλαινο, οχι στο κεντρικο,
    τοτε που???

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  13. #13
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    οχι στο πλαινο, οχι στο κεντρικο,
    τοτε που???

    Στα χέρια!
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Στα χέρια!
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  15. #15
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Βέβαια να πω οτι το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε με τις μηχανές μας είναι μια δοκιμή.

    Πρώτα μετράμε τη στάθμη κρατώντας τη μηχανή όρθια με τα χέρια, μετά στο κεντρικό σταντ, και τέλος στο πλαϊνό.

    Ε, βλέπουμε λοιπόν τί διαφορές υπάρχουν και μετά πράτουμε αναλόγως. Στο δικό μου π.χ. όρθιο vs κεντρικό σταντ δεν έχει καμία αξιοσημείωτη διαφορά, οπότε και γλυτώνω τα ντράβαλα.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λάδια...
    από Electra στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2009, 17:07
  2. Κιβωτιο!η Εγω Η Τα Λαδια!!!!
    από maikz750madness στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 26/12/2004, 16:10
  3. Aλλαγη λαδια σε ΧΤ 400
    από danaos75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2004, 16:10
  4. Λάδια.. φωτιά!
    από derd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2004, 12:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF