Το RR μου των 750cc και 48hp είχε ένα κρυοματάκι εδώ και λίγο καιρό. Σκασιματάκια, σβήσιματάκια στο κλείσιμο του γκαζιού και γενικά μια γκρίνια με εξαίρεση όταν είχε ζεσταθεί ΠΟΛΥ. (κίνηση, Αθήνα και 35 βαθμοί περιβάλλοντος)
Μέτρησα ρεύματα, μπουζοκαλώδια, μέτρησα μπεκ, μέτρησα ότι μετριέται τεσπα αλλά τίποτα. Αυτή η ιστορία μιλάμε κανένα πεντάμηνο και.
Προχτές σε μια κρίση καταναλωτισμού του έβαλα Vpower Racing και ως δια μαγείας ηρέμησε. Τελείως. Ραπτομηχανή κανονικά. (1,46? άουτς)
Και λέω εγώ τώρα, ο συνομοσιολόγος, μήπως έχουν ρίξει λιγουλάκι την ποιότητα της βενζίνης τα παλικάρια λόγω διεθνών τιμών?
Το ίδιο είχα παρατηρήσει με το κουτί, απλώς εκεί μου συνέπεσε με την αλλαγή της, τελείως σπασμένης εσωτερικά εξάτμισης, οπότε το είχα συνδυάσει με αυτό. Αλλά το πάσχα πήγα Ιταλία και με το που έβαλα ντόπιο ζουμί το αυτοκίνητο συνήλθε.
Να σημειώσω ότι δεν βάζω μόνο από ένα βενζινάδικο. Και ότι αυτό από όπου συνήθιζα να βάζω θα με ξεχάσει από πελάτη.