Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: υψος ζελατίνας

  1. #1

    υψος ζελατίνας

    καλημέρα,
    μήπως κάποιος από σας έχει σηκώσει την μανίσια ζελατίνα του έτσι ώστε να την έχει βιδώσει στις 4 τέρμα κάτω (2 από κάθε πλευρά) τρύπες ? Μία θέση πιο κάτω δηλαδή από το να την πιάσει μόνο στις 2 τελευταίες (1 από κάθε πλευρά). Βέβαια για να την βιδώσω στις 4 τελευταίες τρύπες έπρεπε να βρω άλλες 2 αλλεν βίδες γιατί οι ανοξείδωτες δεν χωράνε έχουν μεγάλο κεφαλάκι. Λέτε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την σταθερότητα της ζελατίνας ?

  2. #2
    Εγω το εχω κανει. Πιο ακριβως ειναι το ερωτημα σου;

  3. #3
    το ερώτημα είναι αν θα έχω πρόβλημα σταθερότητας της ζελατινας σε υψηλές ταχύτητες. μην μου φύγει δηλαδή. κάπου διάβασα ότι κάποιος την έχει πιάσει μόνο με μία βίδα στην τελαιυταία τρύπα από καθε πλευρά αλλά μου φαίνετε λίγο επικίνδυνο. Εγώ την έπιασα με 2 βίδες από καθε πλευρά αλλα στις 2 τερμα κάτω τρύπες. Δηλαδή απ τις 4 τρύπες που εχει από καθε πλευρά η βάση της ζελατίνας εγω χρισιμοποιώ τις 2 τελαιυταίες

  4. #4
    Προσωπικα την εχω βαλει τερμα πανω, αλλα τοσο ωστε να πιανει και τις 4ις βιδες.
    Ειδα οτι εχει περιθωριο για μια σκαλα ακομα, εαν στηριξω στις δυο τελευταιες μονο, αλλα δεν στο προτινω. Η λογικη μου λεει πως στις μεγαλες ταχυτητες και με τρανταγματα και κραδασμους, εαν το κανω, αργα η γρηγορα θα φαω την ζελατινα στην μαπα. Με την ιδια λογικη επισης, φανταζομε οτι θα τρεμει πολυ και θα εχω προβληματικη οπτικη.
    Γνωμη μου ειναι, αν δεν σε ικανοποιη, στο τελευταιο νορμαλ υψος, (δηλαδη με 4αβιδο), καλυτερα να περασεις σε μια αφτερ μαρκετ ψηλοτερη, για να εχεις το κεφαλι σου υσηχο.

  5. #5
    αφου την εχεις πιάσει κι εσύ με τις 4 τερμα κατω βίδες κι λες οτι είναι οκ θα το αφίσω κι εγώ ετσι (δηλαδη βλέπω τις 2 πάνω τρυπες απο την καθε πλευρα της βασης απο την θεση οδηγησης). το υψος με ικανοποιεί. απλός ανυσήχυσα γιατι δεν είναι μια απ τις 2 θεσεις που προτίνει ο κατασκευαστής αλλα μια πιο πανω και με αποτελεσμα να μην ταιριάζουν οι 2 απ τις 4 βιδες. βρήκα αλλες 2 βιδες με μικροτερο κεφαλι κι είναι μια χαρα. ευχαριστώ

  6. #6
    Πρόεδρος ΠΑ.ΣΥ.ΣΠΑ Το avatar του/της Tsakalaki
    Εγγραφή
    19/04/2006
    Μηνύματα
    281
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Προσωπικα την εχω βαλει τερμα πανω, αλλα τοσο ωστε να πιανει και τις 4ις βιδες.
    Ειδα οτι εχει περιθωριο για μια σκαλα ακομα, εαν στηριξω στις δυο τελευταιες μονο, αλλα δεν στο προτινω. Η λογικη μου λεει πως στις μεγαλες ταχυτητες και με τρανταγματα και κραδασμους, εαν το κανω, αργα η γρηγορα θα φαω την ζελατινα στην μαπα. Με την ιδια λογικη επισης, φανταζομε οτι θα τρεμει πολυ και θα εχω προβληματικη οπτικη.
    Γνωμη μου ειναι, αν δεν σε ικανοποιη, στο τελευταιο νορμαλ υψος, (δηλαδη με 4αβιδο), καλυτερα να περασεις σε μια αφτερ μαρκετ ψηλοτερη, για να εχεις το κεφαλι σου υσηχο.

    Τη καλύτερη δουλειά έχεις κάνει. είναι κάτι που έκανα απο τη πρώτη μέρα που το πήρα, και πλέον, μετά απο σχεδόν 51.000 χμλ μπορώ να πω οτι είμαι ευχαριστημένος.
    The golden light above you show me where you're from
    The magic in your eye bewitches all you gaze upon
    You stand upon your hill and behop all around you
    They wonder where you're from oh yeah they wonder where I found you
    Oh my love it's a long way where you're from, it's a long way
    Aμμουλιανη, διακοπές 2007
    Ανακοίνωση - προειδοποίηση Υπουργείου Εσωτερικών - Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης

  7. #7

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/03/2008
    Μηνύματα
    452
    εγω οταν καθομαι πανω στη μοτο βλεπω 2 τρυπες,, μια αριστερα και μια δεξια,,να την ανεβασω ακομα λιγο ωστε να φαινονται 4 τρυπες? η θαναι λιγο επικηνδινο?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    δεν νομίζω ότι υπαρχει πρόβλημα εγώ βλέπω τέσσερεις τρύπες την έχω στο πιο ψηλό που κρατιέται με 4 βίδες και 200ρίζω και δεν κουνιέται ρούπι!μην άγχεσαι
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nik7119
    εγω οταν καθομαι πανω στη μοτο βλεπω 2 τρυπες,, μια αριστερα και μια δεξια,,να την ανεβασω ακομα λιγο ωστε να φαινονται 4 τρυπες? η θαναι λιγο επικηνδινο?
    Εγώ δεν θα το έκανα...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    ρε παιδιά η μαμά suzuki έβαλε ρυθμιζόμενη ζελατίνα και μετά από μελέτη αντοχής τοποθέτησε σαν τελευταία ασφαλή ρύθμιση αυτήν που βλέπεις 4 τρύπες και που κρατιέται με 4 βίδες στην βάση της. Γιατί να μην το κάνεις? Άλλο να το πας ακόμη πιο πάνω και να κρατιεται μόνο από 2 βίδες εκεί όντως κινδυνεύεις επειδή δεν τηρείς το εργοστασιακό πιάσιμο 4 βιδών αλλά με 4 βίδες σφιχτοπιασμένες πιο το πρόβλημα?η ζελατίνα πιασμένη σε 4 χαμηλές και σε 4 ψηλές βίδες δέχεται ακριβώς την ίδια αντίσταση από τον αέρα!
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Διπλή ζελατίνα βγάζει η MRA αλλά και η Suzuki. Φαίνονται ακριβώς ίδιες. Ξέρει κανείς αν διαφέρουν κάπου;;
    Εκανα μια σύντομη βόλτα με ένα στρομ που φοράει τέτοια και νομίζω οτι κάνει πολύ καλή δουλειά... πήγα μέχρι 130 δεν είχα δρόμο για παραπάνω...

    Τι λέτε;;

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tazakos
    ρε παιδιά η μαμά suzuki έβαλε ρυθμιζόμενη ζελατίνα και μετά από μελέτη αντοχής τοποθέτησε σαν τελευταία ασφαλή ρύθμιση αυτήν που βλέπεις 4 τρύπες και που κρατιέται με 4 βίδες στην βάση της. Γιατί να μην το κάνεις? Άλλο να το πας ακόμη πιο πάνω και να κρατιεται μόνο από 2 βίδες εκεί όντως κινδυνεύεις επειδή δεν τηρείς το εργοστασιακό πιάσιμο 4 βιδών αλλά με 4 βίδες σφιχτοπιασμένες πιο το πρόβλημα?η ζελατίνα πιασμένη σε 4 χαμηλές και σε 4 ψηλές βίδες δέχεται ακριβώς την ίδια αντίσταση από τον αέρα!
    Διαφωνώ η πιο ψιλή θέση πρέπει να είναι αυτή που βλέπεις τις 2 και όχι τις 4 τρύπες....
    Στο manual λέει οτι μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 θέσεις. Αν την βάλεις έτσι ωστε να φαίνονται 4 τρυπες τις 3 θέσεις τις κάνεις 4...


    Ασε που ακόμα και στην πιο ψιλή θέση (manual) μοιάζει σαν να είναι αποκομένη απο την μοτο.. σαν να "πετάει" εκτός μοτο... φαντάσου παραπάνω... ΙΜΗΟ!!!

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    Τι να πω, εγώ την έχω από την μέρα που την αγόρασα στην 4η θέση σύμφωνα με την μέτρησή σου, βλέπω δηλαδή 4 τρύπες, δεν κουνάει καθόλου, και πάλι δεν καλύπτει ικανοποιητικά (1,90μ) και ψάχνομαι για MRA.
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/03/2008
    Μηνύματα
    452
    παιδες το σπυρωμα που ειναι πανω στο φερινκ οπου βιδωνουν οι 4 βιδες που κρατιεται η βαση της ζελατινας,,κλοτσαει ευκολα?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ύψος σέλας ...
    από ruyjin στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2006, 10:16
  2. Προσοχή στο Ύψος Ασκλειπιού...
    από dimmeneidis στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2006, 23:44
  3. Πώς θα σταματήσει το τρίξιμο της ζελατίνας???
    από OdySV στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2006, 12:04
  4. ύψος αναβάτη για το Ζ....
    από ctpanoramix στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2004, 17:27
  5. Αγορά ζελατίνας/ανεμοθώρακα
    από sourtaggias στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2004, 19:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF