Πριν απο το τενερε η μετα?Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Ρε μην ψαρώνετε!!! Και καινούργιο RD350 λένε ότι βγαίνει...![]()
![]()
![]()
Πριν απο το τενερε η μετα?Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Ρε μην ψαρώνετε!!! Και καινούργιο RD350 λένε ότι βγαίνει...![]()
![]()
![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
ΠΡΙΝ !!!!!!!!!!!! :a53:Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Πριν απο το τενερε η μετα?![]()
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
Ωραια και ανυσηχουσα ποια μηχανη θα οδηγησει ο γιος μου σε 15 χρονια που θα εχει βγαλει διπλωμα ...:smilea: Θα παραλαβει το τενερε που εχω παραγγειλει:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
ΠΡΙΝ !!!!!!!!!!!! :a53:![]()
![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Ωραια και ανυσηχουσα ποια μηχανη θα οδηγησει ο γιος μου σε 15 χρονια που θα εχει βγαλει διπλωμα ...:smilea: Θα παραλαβει το τενερε που εχω παραγγειλει:rotflmao:![]()
![]()
![]()
![]()
Πστ μου!!! Έλιωσα πρωί πρωί...
Αυτός είναι ο ορισμός του llack humor...
![]()
ΥΥ ΠΠ ΟΟ ΜΜ ΟΟ ΝΝ ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
Αυτο που μου την εχει δωσει πιο πολυ ειναι που δεν μου λενε οι μλκς ελα ρε φιλε σε 2 μηνες η 3 μηνες η σε 4 μηνες αλλα με πανε απο βδομαδα σε βδομαδα.Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
Πστ μου!!! Έλιωσα πρωί πρωί...
Αυτός είναι ο ορισμός του llack humor...
![]()
ΥΥ ΠΠ ΟΟ ΜΜ ΟΟ ΝΝ ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!
Ειναι δυνατον μια τετοια εταιρεια (και δεν μιλαω για την Ελληνικη) να ειναι τοσο καφενειο??
Δεν θα επρεπε να εχει ενημερωθει η μοτοδυναμικη απο την ΥΑΜΑΗΑ ιαπωνιας οτι θα σας στειλουμε πχ τον Σεπτεμβριο 100 μηχανες και ενημερωστε τα κοροιδα τους πελατες σας να μην περιμενουν αδικα??
Τι φοβουντε, μην χασουν 10 πελατες?:a31: :a31: :a31:
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Χώστα τους αλύπητα!Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Αυτο που μου την εχει δωσει πιο πολυ ειναι που δεν μου λενε οι μλκς ελα ρε φιλε σε 2 μηνες η 3 μηνες η σε 4 μηνες αλλα με πανε απο βδομαδα σε βδομαδα.
Ειναι δυνατον μια τετοια εταιρεια (και δεν μιλαω για την Ελληνικη) να ειναι τοσο καφενειο??
Δεν θα επρεπε να εχει ενημερωθει η μοτοδυναμικη απο την ΥΑΜΑΗΑ ιαπωνιας οτι θα σας στειλουμε πχ τον Σεπτεμβριο 100 μηχανες και ενημερωστε τα κοροιδα τους πελατες σας να μην περιμενουν αδικα??
Τι φοβουντε, μην χασουν 10 πελατες?:a31: :a31: :a31:
Είναι όντως ντροπή αυτό το λάου λάου που κάνει η Yamaha...
Ένας φίλος μου περιμένει από το Νοέμβριο του 2007 να αγοράσει την μαύρη XT660R του 2008.
Τον πάνε μήνα-μήνα. Τελικά ψήνεται να πάρει την Τενερέ (όταν έρθει)Ο άνθρωπος έχει πάρει δάνειο από το 2007, το πληρώνει, και μηχανή δεν έχει!!!
Βέβαια, έχει φάει κόλλημα, θα μπορούσε να πάρει άλλη μηχανή αλλά...
Αυτό δεν δικαιολογεί ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ τους Yamahaδες που κοροιδεύουν τον κόσμο...
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ για μια τέτοια εταιρεία...
Έχουν επαναπαυθεί στις δάφνες τους φαίνεται...
Αλλά από όσο πιο ψηλά πέσεις, τόσο πιο πολύ θα χτυπήσεις...
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
Ετσι μπραβο!!!
Εμπρος αδερφια ας ενωθουμε να παρουμε τις προκαταβολες μας πισω και να παμε να παρουμε παπακια με αυτοκολητα τενερε![]()
Και φυσικα οχι crypton![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Να και ένα συγκριτικό τεστ που κάποιους εδώ μέσα, τους στοίχειωνε τα βράδια εννέα μήνες τώρα, ύστερα από τρία test ride με μηχανές δύο εταιριών .......
BWM F800GS versus YAMAHA XTZ 660 λέιντης εντ τζεντλεμέν,
από το Ιταλικό περιοδικό motociclismo.......
Από όσα μπόρεσα να μεταφράσω από το net τα κυριότερα σημεία του συγκριτικού είναι παρακάτω.(Όσοι συνάδελφοι κατέχουν τα Φρανκολεβαντίνικα , αν δεν βαριούνται ας μας το μεταφράσουν όλο)
1.Τιμή....Σαφώς και η Tenere απευθύνεται και σε πολίτες που δεν είναι κάτοικοι του Μόντε Κάρλο.....
2.Υποδύναμη.....Στο δρόμο τα διπλάσια άλογα της GS φαίνονται και δεν το συζητάμε καν, σε ευθείες , προσπεράσματα κτλ. όπου είναι και πιο fun to ride.
Η διαφορά δεν φαίνεται εκτός δρόμου σε κλειστά κομμάτια και χαμηλές ταχύτητες, όπου το Tenere με το ψηλότερο τιμόνι , το μεγαλύτερο ground clearance, και τους μαρσπίεδες πιο μπροστά είναι ευκολότερο στην οδήγηση. Το GS θέλει προσοχή στο γκάζι , εκτός αν μπορείτε να το πάτε τάπα και Dakarίσια .
Σε κοτρόνο-χαντακοειδής καταστάσεις το USD του GS έχει πλεονέκτημα.
3.Άνεση.......Με 130 klm/h στην δημοσιά (GS 5000rpm Tenere 4500rpm), το Tenere προσφέρει καλύτερη προστασία από τον αέρα, αλλά στα παραπάνω χιλιόμετρα υπάρχουν στροβιλισμοί στην περιοχή πάνω από το κράνος. Το GS προσφέρει μικρότερη προστασία , αλλά χωρίς στροβιλισμούς σε όλες τις ταχύτητες.
Η σέλα του GS σε μεγάλες (2000 klm) αποστάσεις κουράζει , του Tenere που έχει περισσότερο αφρώδες υλικό είναι πιο ξεκούραστη.
Καθόλου κραδασμοί στο GS, ελάχιστοι (μονοκύλινδρο γαρ) στο Tenere.
To GS δεν ζεσταίνει σε κανένα σημείο, το Tenere παράγει θερμοκρασία, ιδιαίτερα πίσω και δεξιά , πράγμα που κάνει προβληματική την χρήση σαμαριών.
Φορτωμένες και οι δύο είχαν καλή οδική συμπεριφορά.
Συμπεράσματα :Το GS είναι πολύ καλό αν ψηλώσεις το τιμόνι, αλλάξεις ζελατίνα και το συνηθίσει ο δεξιός σου καρπός.
Το Tenere εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη, έχει καλύτερο μέσο όρο σαν all round μηχανή, και δεν θα σταματήσει πουθενά, απλά θα σταματήσει πριν από αυτό ο μέσος οδηγός.
Μέγα μειονέκτημα (κατά τους συγγραφείς ) τα πολλά ηλεκτρονικά , για τέτοιου είδους μηχανές (ιδιαίτερα στο GS), πράγμα που μάλλον θα μας αναγκάσει να κουβαλάμε μαζί στα εργαλεία μας , κολλητήρια και τσιπάκια....
Link
![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
[QUOTE][i]Αρχικά
Μέγα μειονέκτημα (κατά τους συγγραφείς ) τα πολλά ηλεκτρονικά , για τέτοιου είδους μηχανές (ιδιαίτερα στο GS), πράγμα που μάλλον θα μας αναγκάσει να κουβαλάμε μαζί στα εργαλεία μας , κολλητήρια και τσιπάκια....
QUOTE] Γιατι θα παρεις το GS??:rotflmao:
Πραγματι ωραιο αρθρο απο αυτα που μας γραφεις γιατι απο ιταλικα ειμαι:ZZZ: :ZZZ:
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Να και η γνώμη ενός ιδιοκτήτη v-strom...
.................................................................................................... .........................
Well my girl has her Tenere a week now and she loves it
Yesterday was her first day that she went with me off-pavement (dual-track, hard sand packed roads and some forest roads) and for a complete beginner she did absolutely wonderful
of course I had to test the bike on a forest road with a patch of loose sand and compared to my Wee-strom: the Tenere wins hands down on suspension and loose sand handling! Of course the Wee wins in vibration-control The Tenere also feels much more nimble/lighter than my Wee.
The suspension of the Tenere makes certain bumps just disappear where my Wee hits them hard!
so for off-pavement riding the Tenere is the better bike
the Tenere also has her first few scratches and a broken clutchhandle: my girl dropped it when the sidestand shot back into the riding position just when she wanted to park the bike
(btw: Wee is running Anakees, Tenere is running Tourances)
.................................................................................................... ...............................................
από το advrider.com
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Καλοο εε??Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Να και η γνώμη ενός ιδιοκτήτη v-strom...
.................................................................................................... .........................
Well my girl has her Tenere a week now and she loves it
Yesterday was her first day that she went with me off-pavement (dual-track, hard sand packed roads and some forest roads) and for a complete beginner she did absolutely wonderful
of course I had to test the bike on a forest road with a patch of loose sand and compared to my Wee-strom: the Tenere wins hands down on suspension and loose sand handling! Of course the Wee wins in vibration-control The Tenere also feels much more nimble/lighter than my Wee.
The suspension of the Tenere makes certain bumps just disappear where my Wee hits them hard!
so for off-pavement riding the Tenere is the better bike
the Tenere also has her first few scratches and a broken clutchhandle: my girl dropped it when the sidestand shot back into the riding position just when she wanted to park the bike
(btw: Wee is running Anakees, Tenere is running Tourances)
.................................................................................................... ...............................................
από το advrider.com
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Τιποτα νεο απο γιαμασα??
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Κάτι για νέο Τενερέ άκουσα...![]()
Και κάτι για παραδόσεις Ιούλιο...![]()
Αλλά δεν πιστεύω ότι ακούω...:a13:
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
Αμάν ρε πουστη μου κάθε φορά που μια ιαπωνική εταιρία βγάζει ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί αξιόπιστες και δοκιμασμένες λύσεις , οι οποίες δεν αποτελούν την επιτομή της τεχνολογικής εξέλιξης αλλά απευθύνονται στο 95% των αναγκών ενός πελάτη, θα πεταχτούν όλοι οι υποψήφιοι rossi να κατακρίνουν αυτές τις επιλογές, λέγοντας ότι αν δεν έχει USD ή WP ή δεν βγάζει 100 άλογα ένα μηχανάκι δεν μπορεί να λέγεται adventure. Αν έχουν τα κότσια όλοι αυτοί να πάνε να τα πουν σε άτομα όπως ο βροχιδης και οι υπόλοιποι που με ένα 125αρι η και 250αρι έκαναν χιλιάδες χιλιόμετρα ρε ερήμους και βουνά.![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasfazer
Αμάν ρε πουστη μου κάθε φορά που μια ιαπωνική εταιρία βγάζει ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί αξιόπιστες και δοκιμασμένες λύσεις , οι οποίες δεν αποτελούν την επιτομή της τεχνολογικής εξέλιξης αλλά απευθύνονται στο 95% των αναγκών ενός πελάτη, θα πεταχτούν όλοι οι υποψήφιοι rossi να κατακρίνουν αυτές τις επιλογές, λέγοντας ότι αν δεν έχει USD ή WP ή δεν βγάζει 100 άλογα ένα μηχανάκι δεν μπορεί να λέγεται adventure. Αν έχουν τα κότσια όλοι αυτοί να πάνε να τα πουν σε άτομα όπως ο βροχιδης και οι υπόλοιποι που με ένα 125αρι η και 250αρι έκαναν χιλιάδες χιλιόμετρα ρε ερήμους και βουνά.![]()
+660
Υπάρχει τέτοια πλύση εγκεφάλου που για να λέγεται adventure μιά μηχανή πρέπει έχει επιδόσεις στρητ, ΤΑ κορυφαία περιφερειακά, να'ναι 250 κιλά άδεια και να κοστίζει 20000...
Και καλά να τ' ακούς αυτά από νέους, που αυτό τους περάσανε, αυτό ξέρουν...
Οι παλιοί όμως?
Που με τα XT, XLR, κ.λ.π. έχουν οργώσει ΟΛΑ τα μέρη της Ελλάδας και όχι μόνο, έχοντας το 1/3 και λιγότερο της ιπποδύναμης των σημερινών (για ταχύτητες και άνεση ας μη μιλήσω), με ταμπούρα και καίγοντας άγιο λαδάκι ...
Καλές και χρυσές οι τεράστιες ιπποδυνάμεις κ.λ.π., αλλά δεν είναι απαραίτητες για τον καθένα...
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.