1) Βασικος κανονας του ABS: οταν ενεργοποιηθει σε φρεναρισμα ΔΕΝ αφηνουμε τα φρενα! Το γραφουν ολα τα εγχειριδια σε ολα τα οχηματα που ειναι εξοπλισμενα με το συστημα, ανεξαρτητως τυπου.
2) Απαντηθηκε απο συμφορουμιτη. Το ABS επεμβαινει οταν αισθανθει διαφορα στην ταχυτητα περιστροφης των τροχων. Το κατεβασμα μπλοκαρει στιγμιαια τον τροχο.
3) Ditto. Κατω απο καποια χαω το ABS δε λειτουργει. Σε λεπτη πουδρα χωματος δε, πανω απο αυτα τα χαω, ειναι σιγουρο οτι θα επεμβει και θα επιμηκυνει παρα πολυ την αποσταση φρεναρισματος. Αλλά παλι το ιδιο θα συμβει και σε λαδια, σε παγο, σε νερα... Δε νομιζω οτι περιμενει κανεις απο το ABS να ειναι πανακεια.
Εχω κανει 18000χλμ με το δικο μου και ηδη τα μπροστινα μου τακακια ειναι τελειωμενα. Τα πισω απο τα 10000χλμ... Γιατι; Γιατι νιωθω τοση σιγουρια με το ABS που απλα παταω τα φρενα με ολη τη δυναμη και αφηνω το συστημα να κανει τη δουλεια του. Το ζητημα ειναι οτι το Στρομ γενικα εχει, στην καλυτερη, μετρια φρενα.![]()
![]()
![]()