Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: Πείραμα με Abs

  1. #16
    1) Βασικος κανονας του ABS: οταν ενεργοποιηθει σε φρεναρισμα ΔΕΝ αφηνουμε τα φρενα! Το γραφουν ολα τα εγχειριδια σε ολα τα οχηματα που ειναι εξοπλισμενα με το συστημα, ανεξαρτητως τυπου.

    2) Απαντηθηκε απο συμφορουμιτη. Το ABS επεμβαινει οταν αισθανθει διαφορα στην ταχυτητα περιστροφης των τροχων. Το κατεβασμα μπλοκαρει στιγμιαια τον τροχο.

    3) Ditto. Κατω απο καποια χαω το ABS δε λειτουργει. Σε λεπτη πουδρα χωματος δε, πανω απο αυτα τα χαω, ειναι σιγουρο οτι θα επεμβει και θα επιμηκυνει παρα πολυ την αποσταση φρεναρισματος. Αλλά παλι το ιδιο θα συμβει και σε λαδια, σε παγο, σε νερα... Δε νομιζω οτι περιμενει κανεις απο το ABS να ειναι πανακεια.



    Εχω κανει 18000χλμ με το δικο μου και ηδη τα μπροστινα μου τακακια ειναι τελειωμενα. Τα πισω απο τα 10000χλμ... Γιατι; Γιατι νιωθω τοση σιγουρια με το ABS που απλα παταω τα φρενα με ολη τη δυναμη και αφηνω το συστημα να κανει τη δουλεια του. Το ζητημα ειναι οτι το Στρομ γενικα εχει, στην καλυτερη, μετρια φρενα.

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/08/2007
    Μηνύματα
    135
    Αρχικά δημιουργήθηκε από K0K0$
    1) Βασικος κανονας του ABS: οταν ενεργοποιηθει σε φρεναρισμα ΔΕΝ αφηνουμε τα φρενα! Το γραφουν ολα τα εγχειριδια σε ολα τα οχηματα που ειναι εξοπλισμενα με το συστημα, ανεξαρτητως τυπου.

    2) Απαντηθηκε απο συμφορουμιτη. Το ABS επεμβαινει οταν αισθανθει διαφορα στην ταχυτητα περιστροφης των τροχων. Το κατεβασμα μπλοκαρει στιγμιαια τον τροχο.

    3) Ditto. Κατω απο καποια χαω το ABS δε λειτουργει. Σε λεπτη πουδρα χωματος δε, πανω απο αυτα τα χαω, ειναι σιγουρο οτι θα επεμβει και θα επιμηκυνει παρα πολυ την αποσταση φρεναρισματος. Αλλά παλι το ιδιο θα συμβει και σε λαδια, σε παγο, σε νερα... Δε νομιζω οτι περιμενει κανεις απο το ABS να ειναι πανακεια.



    Εχω κανει 18000χλμ με το δικο μου και ηδη τα μπροστινα μου τακακια ειναι τελειωμενα. Τα πισω απο τα 10000χλμ... Γιατι; Γιατι νιωθω τοση σιγουρια με το ABS που απλα παταω τα φρενα με ολη τη δυναμη και αφηνω το συστημα να κανει τη δουλεια του. Το ζητημα ειναι οτι το Στρομ γενικα εχει, στην καλυτερη, μετρια φρενα.
    Συμφωνώ απόλυτα!!!
    Ειδικά στο 1)
    Δεν αφήνουμε ποτε την μανέτα του φρένου οταν ενεργοποιηθεί το ABS!Συνεχιζουμε και πιέζουμε σταθερα!

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos1709
    to abs κανονικα επρεπε να ειχε διακοπτη επιλογησ και ειναι επικυνδινο στα λιγα χιλιομετρα σε λακουβα να πεσεισ δε φρεναρει
    συμφωνω απόλυτα κατι ξερει η ΒΜW και εχει βαλει τον διακοπτη και για το ΑΒΣ και για το αντισπιν

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από oscar
    συμφωνω απόλυτα κατι ξερει η ΒΜW και εχει βαλει τον διακοπτη και για το ΑΒΣ και για το αντισπιν
    Συμφωνώ ότι ένα διακοπτάκι για το ABS δεν θα ήταν κακή ιδέα, αλλα μου φαίνεται ότι δεν είναι τόσο σημαντικό....Ο χρόνος στο φρενάρισμα πανικού είναι τόσο μικρός που αποκλείεται κάποιος να σκεφτεί ότι τώρα με το ABS δεν θα έχω καλό φρενάρισμα οπότε πάτα το διακοπτάκι να απενεργοποιηθεί και μετά φρέναρε....Θα τους έχεις πάρει όλους σβάρνα πρίν κάν πατήσεις το διακόπτη...
    Απο την άλλη όταν βρεθείς σε ένα κακό δρόμο που τραβάει για πολλά χιλίομετρα και θες να το απενεργοποιήσεις απλά είναι πιο ευκολία να πατήσεις τον διακόπτη παρα να βγάλεις τη σέλα και να αφαιρέσεις τις ασφάλειες.....
    Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν με το διακοπτάκι της BMW απενεργοποιήται το ABS εν κινήση ή πρέπει να σταματήσεις πρώτα....

  5. #20
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΒΣ ΚΙ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΟΥ 07 ΜΕ 28000 ΧΜ.ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΜ ΜΕ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟ,ΓΟΝΑΤΙΖΕ Η ΜΗΧΑΝΗ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΠΑΝΙΚΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ ΒΓΗΚΑ ΑΛΩΒΗΤΟΣ,ΟΠΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΥΑΛΙ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ,ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΚΕΙ,ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΟΥΡΙ-ΜΟΥΤΖΟΥΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΑ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΕΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΑΒΣ ΣΤΟ 1000 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    auta

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paranoid
    ...............
    Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν με το διακοπτάκι της BMW απενεργοποιήται το ABS εν κινήση ή πρέπει να σταματήσεις πρώτα....

    πρεπει να σταματήσεις να γυρίσεις το κλειδι να πατήσεις τον διακόπτη απενεργοποίησης και μετά να βάλεις μπροστά. Αν το σβήσεις και το ξανανάψεις ενεργοποιείται αυτόματα...


    'Οπως και να 'χει... μπορείς να το θέσεις εκτός λειτουργίας

  7. #22
    οτι δειξει το σπρα'ι'τς
    Εγγραφή
    02/10/2007
    Μηνύματα
    101
    για ριξε μια ματια και εδω για να καταλαβεις που βρισκεται το <θεμα>http://vstromhellas.forumotion.com/f...topic-t458.htm
    όποιος εις την ορθήν του γνώμην περί οποιουδήποτε αντικειμένου προσθέσει την διαφοράν, η οποία το διακρίνει από όλα τα άλλα, αυτός θα έχει αποκτήσει την γνώσιν αυτού, ενώ προηγουμένως δεν είχε παρά απλώς μία γνώμη..

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Vfr με Abs ή όχι?
    από kostasdirt στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2009, 21:06
  2. CBF 600 Naked, υπάρχει και με ABS?
    από kachius στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2007, 12:55
  3. V-strom 650 με ABS ή όχι
    από antonismar στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2007, 14:55
  4. CBF-600 με ABS ή χωρίς;
    από eleanor_22 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 07:06
  5. ΥΑΜΑΗΑ TDM 900 με ABS ή χωρίς???
    από sourtaggias στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2005, 15:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF