Παιδιά είναι πολύ πιο δύσκολο να γράψεις χρόνο με σημερινά αμάξια(ναι ρε καλά ακούτε).Γιατί ;Γιατί θες τέρμα γκάζι...το'χει πει ο Βάλτερ Ρερλ σε συνέντευξη στους 4Τ
Παιδιά είναι πολύ πιο δύσκολο να γράψεις χρόνο με σημερινά αμάξια(ναι ρε καλά ακούτε).Γιατί ;Γιατί θες τέρμα γκάζι...το'χει πει ο Βάλτερ Ρερλ σε συνέντευξη στους 4Τ
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Παιδιά είναι πολύ πιο δύσκολο να γράψεις χρόνο με σημερινά αμάξια(ναι ρε καλά ακούτε).Γιατί ;Γιατί θες τέρμα γκάζι...το'χει πει ο Βάλτερ Ρερλ σε συνέντευξη στους 4Τ
Καλά μην παίρνεις της μετρητής τι λέει ο Ρερλ την στιγμή που δεν έχει οδηγήσει αγωνιστικά ποτέ σημερινό αμάξι.
Εδώ φέτος ο Βωβός που οδήγησε WRC 08 είδε και έπαθε για να το συνηθίσει γιατί ήταν τελείως διαφορετικός ο τρόπος οδήγησης απο το 05 που είχε τρέξει ένα σωρό αγώνες .
![]()
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Kι όμως έχει...Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Καλά μην παίρνεις της μετρητής τι λέει ο Ρερλ την στιγμή που δεν έχει οδηγήσει αγωνιστικά ποτέ σημερινό αμάξι.
Όχι σαν τον Βωβό..... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Kι όμως έχει...
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Πού ??Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Kι όμως έχει...
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Εσύ μην γελάς γιατί ήταν εποχές που ο Μοσχούς τσάγιαζε τον Μακρέ'ι'Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Όχι σαν τον Βωβό..... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
Για περισσότερες λεπτομέρειες έλα για καφέ
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
θα 'θελεςΕπέμενες και με έβαλες δουλειές. 4Τ 219, δεν το έχουν περάσει στο lib, αλλά μπορώ να το φωτοσκανάρω. Κάτι για μηδενικές διαδρομές αναρτήσεων, έλλειψη ροπής, και επιδόσεις χειρότερες από 16V ραλλάκι θυμήθηκα.
Εάν θεωρήσουμε wannabereplica το 206 με τους πολυεστερικούς προφυλακτήρες, κάρα του τύπου Mi16 δεν στέκονται δίπλα σε WRX, για STi και EVO δεν το συζητώ καν, 160 γαλλικά μετρημένα άτια υποτίθεται ότι έβγαζε και πάταγε σε 14άρια.
ΥΓ Να βάλω κανά φωτοσκανάρισμα με τις τιμές μοτό του τότε να κλάψουμε όλοι μαζί;
Τι να την κάνεις την δύναμη αφού δεν μπορούσαν να την περάσουν στο χρονόμετρο; Όταν είχαν μετρήσει το 206 με το Τ16, τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά. :wacko:Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Την δύναμη που είχαν τα γκρουπ Β δεν την βλέπουν τα σημερινά WRC ούτε στον ύπνο τους.
Το ότι ο Βωβός δεν μπορεί να κουνήσει τα χέρια του, δεν αναιρεί τα ρεκόρ που κρατάει ο Ρερλ στο ring.Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Ρερλ Βωβός
Τον πατήρ.Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
ο Μοσχούς τσάγιαζε τον Μακρέ'ι'![]()
Να διαβάζεις πιο προσεκτικά και να μην βιάζεσαι....Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Επέμενες και με έβαλες δουλειές. 4Τ 219, δεν το έχουν περάσει στο lib, αλλά μπορώ να το φωτοσκανάρω. Κάτι για μηδενικές διαδρομές αναρτήσεων, έλλειψη ροπής, και επιδόσεις χειρότερες από 16V ραλλάκι θυμήθηκα.
Εάν θεωρήσουμε wannabereplica το 206 με τους πολυεστερικούς προφυλακτήρες, κάρα του τύπου Mi16 δεν στέκονται δίπλα σε WRX, για STi και EVO δεν το συζητώ καν, 160 γαλλικά μετρημένα άτια υποτίθεται ότι έβγαζε και πάταγε σε 14άρια.
ΥΓ Να βάλω κανά φωτοσκανάρισμα με τις τιμές μοτό του τότε να κλάψουμε όλοι μαζί;
405 Τ 16, όχι Mi16.....
Δεν νομίζω ότι το είχαν οδηγήσει ποτέ οι 4Τ ........ αλλά και να το'χαν....
:o :o
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Σκέψου τι θα έκανε στο γιοΑρχικά δημιουργήθηκε από apav
Τον πατήρ.![]()
![]()
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Αυτό είναι το ζουμί...Με πιο αδύναμο αμάξι πρέπει να ρισκάρεις συνεχώς για να γράψεις χρόνο αφού δεν έχεις δύναμη να διορθώσεις λάθη και να επανορθώσεις αργότερα.Πρέπει να κουβαλάς περισσότερα χλμ μέσ'τη στροφή κάτι που είναι σαφώς δυσκολότερο.Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Τι να την κάνεις την δύναμη αφού δεν μπορούσαν να την περάσουν στο χρονόμετρο; Όταν είχαν μετρήσει το 206 με το Τ16, τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά. :wacko:
Ρε σεις απ'τη στιγμή που ο ίδιος ο Walter έχει παραδεχτεί ότι σήμερα θες πολύ ρίσκο να γράψεις χρόνο τί το σκαλίζετε;;
Απόστολε τα σημερινά WRC γράφουν σαφώς καλύτερους χρόνους απο τα αυτοκίνητα εκείνης τις εποχής .Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Αυτό είναι το ζουμί...Με πιο αδύναμο αμάξι πρέπει να ρισκάρεις συνεχώς για να γράψεις χρόνο αφού δεν έχεις δύναμη να διορθώσεις λάθη και να επανορθώσεις αργότερα.Πρέπει να κουβαλάς περισσότερα χλμ μέσ'τη στροφή κάτι που είναι σαφώς δυσκολότερο.
Ρε σεις απ'τη στιγμή που ο ίδιος ο Walter έχει παραδεχτεί ότι σήμερα θες πολύ ρίσκο να γράψεις χρόνο τί το σκαλίζετε;;
Γιατί γίνεται αυτό? Μήπως επειδή (όπως γράφεις παραπάνω ) παίρνουν περισσότερα ρίσκα οι οδηγοί ?
ΟΧΙ βέβαια . Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο δύναμη στην μηχανή . Τώρα το τι λέει ο Walter (που αν δεν δώ το κείμενο να καταλάβω τι ακριβώς εννοεί επίτρεψέ με να έχω τις αμφιβολίες μου ) δεν με ενδιαφέρει.
Είναι ποτέ δυνατόν τα καινούρια WRC να είναι πιο δύσκολο να γράψουν χρόνους (με τα τόσα ηλεκτρονικά) απο αυτοκίνητα 25αετίας ? Αν είναι δυνατόν
![]()
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Πφφφ :oΑρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Να διαβάζεις πιο προσεκτικά και να μην βιάζεσαι....
405 Τ 16, όχι Mi16.....
Δεν νομίζω ότι το είχαν οδηγήσει ποτέ οι 4Τ ........ αλλά και να το'χαν....
:o :o
![]()
Τ16 ε; Μιλάμε για 400 κομμάτια όλα μαζί, λιγότερα και από μια επιτυχημένη χρονιά των Spec C STi.
Αναθεωρώ λοιπόν και το προσαρμόζω στο Τ16, 200 αλογάκια (μετρημένα και πάλι στην Γαλλία από Γάλλους), και τα γνωστά προβλήματα μετάδοσης και overboost;
Το Τ16 ως περιορισμένη έκδοση το συγκρίνουμε μόνο με grey import Spec C και τότε ... :a13:
:rotflmao: Όνειρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Σκέψου τι θα έκανε στο γιο![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν ρισκάρεις για να γράψεις τον χρόνο, αλλά ρισκάρεις λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας στην στροφή σε σχέση με τους ευθειάκηδες των Group B.Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Αυτό είναι το ζουμί...Με πιο αδύναμο αμάξι πρέπει να ρισκάρεις συνεχώς για να γράψεις χρόνο αφού δεν έχεις δύναμη να διορθώσεις λάθη και να επανορθώσεις αργότερα.Πρέπει να κουβαλάς περισσότερα χλμ μέσ'τη στροφή κάτι που είναι σαφώς δυσκολότερο.
Ρε σεις απ'τη στιγμή που ο ίδιος ο Walter έχει παραδεχτεί ότι σήμερα θες πολύ ρίσκο να γράψεις χρόνο τί το σκαλίζετε;;Αυτό που εννοεί ο Ρερλ, είναι ότι σήμερα απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια να πείσεις τον εγκέφαλο ότι μπορείς να κινηθείς με αυτούς τους ρυθμούς. Δεν έχεις το σταμάτα-ξεκίνα των Group B, αλλά πας συνέχεια με τα όρια σου για όσο αντέξεις.
Ειχα το dvd των 4Τ <<Η ιστορια των Ραλυ>> ή καπως ετσι....Στο κεφαλαιο με τα GroupB εδειχνε τους οδηγους μετα τις ειδικες,πολυ μεγαλυτερες απο τις σημερινες,να ειναι τεζα κατω,νερα,μασαζ κτλ...
Και να λεει ενας σε συνεντευξη.....Παμε οπως οπως στις στροφες και τα παταμε στην ευθεια,δεν γινεται να οδηγηθουν στις στροφες....
Και μετα βλεπεις αυτο και τι μου λετε για τα καινουρια rally cars.....
![]()
ΥΓ Και αναμεσα σε χιλιαδες τρελους που κανουν στην ακρη τελευταια στιγμη....
Όσο ξέρεις λες......Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Πφφφ :o
Τ16 ε; Μιλάμε για 400 κομμάτια όλα μαζί, λιγότερα και από μια επιτυχημένη χρονιά των Spec C STi.
Αναθεωρώ λοιπόν και το προσαρμόζω στο Τ16, 200 αλογάκια (μετρημένα και πάλι στην Γαλλία από Γάλλους), και τα γνωστά προβλήματα μετάδοσης και overboost;
Το Τ16 ως περιορισμένη έκδοση το συγκρίνουμε μόνο με grey import Spec C και τότε ... :a13:
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....