Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 45

Θέμα: Τραβαει;;;

  1. #1
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398

    Τραβαει;;;

    Καλησπερα.
    Εχω μια απορια. Το μοντελο multistrada 620 τραβαει η ειναι τα ζα μου αργα;;; Εχει καποιες επιδοσεις η μπα; Σε ταξιδι με τον αερα πως τα παει; Και κατι ακομη, δεν μπορω να το ταξινομησω. Τα περιοδικα το παρουσιαζουν σα street, αλλα πολλοι κατοχοι το θεωρουν ψευδο on-off.
    Αξιζει ν' αντικαταστησω το fazer μ' αυτο; Σημειωτεον, ενδιαφερομαι για καινουργιο.
    Ποιες αναγκες θελω να εξυπηρετησω μ' αυτο...
    Κανω χειμωνα - καλοκαιρι για επαγγελματικους λογους 2 ταξιδια το μηνα απο Αθηνα-Γιαννενα. Επειδη για τις ενδοαστικες μετακινησεις χρηιμοποιω το Xmax, για μεσα στην πολη το θελω μονο για τις βραδινες μου βολτες που δεν ειναι παραπανω απο 200 χιλιομετρα τη βδομαδα, οι οποιες ειναι μεσα στο αστικο δικτυο κι οχι σε ταξιδια. Επισης, τη θελω για διακοπες. Και συνηθως τη φορτωνω, οχι υπερβολικα [πλαινες, μπαγκαζιερα].
    Πιστευετε οτι ειναι ενα μηχανακι που θα μου κρατησει σαν το fazer η θα βγαλει προβληματα; Απο εκει και περα ειναι βαρετο μηχανακι; Αξιζει να δωσω το fazer γι' αυτο; Με προβληματιζει καπως οτι εχει 40 αλογα λιγοτερα. Η ειναι σαν τη Breva που εχει τερατωδη ροπη; Οπως εχω πει και αλλου δε μου αρεσουν τα πειραγματα, αλλα υπαρχει καποιο εγκεκριμενο κιτ βελτιωσης απ' τη μαμα Ducati κι αν ναι ειναι οικονομικο;
    Δεν τα ξερω καθολου τα ιταλικα. Και παροτι το συγκεκριμενο μηχανακι δεν εχει τη φινετσα της δικης μου, που εχει φοβερη μασκα, μου γυαλισε καπως, αλλα οι μεγαλυτερες εκδοσεις του ειναι απαγορευτικες για 'μενα, μιας και δε θελω να ξαναπαρω μεταχειρισμενο υστερα απο ατοπηματα του παρελθοντος.

    Οποιος θελει και ξερει ας μου πει δυο λογια γι' αυτο το μηχανακι. Ειναι κριμα να δωσω μια αρτια μηχανη για να το παρω και μετα στα φαναρια να κρυφοκοιταω το fazer που και εμφανισιακα σαφως ειναι πιο στυλατο και να λεω μεσα μου τι εκανα ο μακακας.

    Δε μ' ενδιαφερει να μου προτεινετε καποια αλλη μοτοσυκλετα. Δε θα εδινα σε αλλη περιπτωση το fazer [αλλωστε εψαχνα και πλαστικα να το τροποποιησω αισθητικα εννοειται σε fjr] αλλα εχω φαει κολλημα μ' αυτο το μηχανακι.

    Μ' ενδιαφερει εν πρωτης η συμπεριφορα του στον αερα και μετα οι επιδοσεις του.

    Ειναι τελικα value for money η Ducati Multistrada 620;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της yannis24
    Εγγραφή
    21/02/2005
    Μηνύματα
    588
    οτι τραβαει τραβει....Ducati ειναι...με οτι αυτο συνεπαγεται !!!!

    εγω παντως ΔΕΝ θα το αλλαζα....

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2006
    Μηνύματα
    167

    Re: Τραβαει;;;

    Γεια σου φίλε.
    Είχα και γω ένα Fz6 του 2004.Το είχα μόνο για βόλτες,καθώς μέσα στη πόλη του Ηρακλείου έχω σκουτεράκι και ήμουνα,μπορώ να πω,πολύ ευχαριστημένος.Το έδωσα το 2007 μόλις οδήγησα το Multistrada,το 1000άρι βέβαια.Θα σου πρότεινα,χωρίς δεύτερη σκέψη,να προτιμήσεις μεταχειρισμένο 1000άρι από 2005 μοντέλο και μετά.Είναι κρίμα να δώσεις 8000 ευρώ για το καινούργιο
    620,και να μη δώσεις τα ίδια λεφτά να πάρεις το 100άρι.
    Το Multistrada 1000 είναι ένα ολοκληρωμένο τουριστικό μηχανάκι με πολύ καλό κράτημα,πολύ ευχάριστη οδική συμπεριφορά,δυνατό αρκετά παντού,αλλά όχι ιδιαίτερα άνετο για τουριστικό μηχανάκι.Πάντως πιο ξεκούραστο από το Fz6 είναι λόγω θέσης οδήγησης.Και με πιο ψιλή ζελατίνα έχεις πολύ καλή προστασία από τον αέρα.Όσον αφορά το 620 μου φαίνεται λίγο για να κάνεις τις διαδρομές που θες εκτός πόλης.Λίγα άλογα,μονός δίσκος μπροστά,ελαφρύ βέβαια.Για Κρήτη θα ήταν ικανοποιητικό,αλλά για τη πάνω Ελλάδα νομίζω ότι το 1000άρι είναι η ενδεδειγμένη λύση.
    Λες ότι δε θες να πάρεις μεταχειρισμένο.Διαφωνώ.Δε θα πάρεις μεταχειρισμένο Ducati,θα πάρεις ένα στρωμένο και σε καλή κατάσταση Multistrada 1000.Έτσι να το σκεφτείς.Και άμα το πάρεις και από
    μαγαζί τόσο το καλύτερο.Να έχει βιβλιαράκι service,πάντως.
    Όσον αφορά το τουριστικό εξοπλισμό,έχεις να διαλέξεις μεταξύ των πλαστικών (1) και υφασμάτινων,με πολύ καλές και σε καλή τιμή τις βαλίτσες της Famsa (2).
    Όσον αφορά τη συντήσηση,ε,το Ducati είναι σαφώς πιο πολυέξοδο,αλλά όχι ιδιαίτερα.Αλλά είναι.
    Το καλό με το Ducati είναι ότι δε νομίζω ότι μπορεί κανείς εύκολα να το βαρεθεί αυτό τομηχανάκι.
    Να τον εδιαολίσει ναι (π.χ. με τα μικροπροβλήματα στα ηλεκτρικά),αλλά να το βαρεθεί όχι.
    Αλλά ότι και να σου λέμε εσύ είσαι ο τελικός κριτής.Οπότε άμε να δοκιμάσεις και το 620 και το 1000 και μετά αποφασίζεις (να πάρεις το 1000άρι).Πάντως,άμα είναι να δώσεις το Fz6,πάρε ένα πολύ καλύτερο μηχανάκι.Αλλιώς κράτα το.
    Καλό ψάξιμο σου εύχομαι.

    φιλικά,
    Γιώργος


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	valitses.jpg 
Προβολές:	1162 
Μέγεθος:	75,9 KB 
ID:	135102

  4. #4
    Να πω και εγω τη γνωμη μου...

    Εχω οδηγησει το 1000 το Μουλτιμουσταρδα.

    Καταρχας οπτικα το θεωρω ασχημο -σιγουρα προτιμω το Fazer απο εμφανιση.
    ΟΜΩΣ, απο εκει και περα το μουλτι πραγματικα ειναι "αλλου".

    Καταρχας ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ σχεση με on-off εστω και "ψευδο". Το μηχανακι ειναι 101% street.
    Στο δρομο παταει τρομερα και μπαινει στις στροφες με οσα θες.

    Το πλαισιο ειναι τρομερα ακαμπτο... Σου δινει σιγουρια, αλλα θελει και χιλιομετρα για να σε ενημερωνει (ενω το Fazer ειναι πιο "ομιλητικο" εχοντας πιο χαμηλα ορια).
    Το συνολο πλαισιο/αναρτησεις/φρενα ειναι πραγματικα κορυφαια και δινουν μια απιστευτα στιβαρη αισθηση στη μηχανη, σε σημειο που το fazer θα σου φανει σαν να ηταν απο γομμολαστιχα.

    Αν νομιζεις οτι υπερβαλλω παρε ενα multi για τεστ κ θα δες μονος σου.

    Και παμε τωρα στο μοτερ: το χιλιαρι (ποσο μαλλον το 650) εχει ΛΙΓΟΤΕΡΑ αλογα απο το Fazer σου, αλλα τα κυβικα και η ΡΟΠΗ "σκοτωνουν".
    Το 1000αρι ειναι σουζομηχανημα! Ειλικρινα θελει ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ να ΜΗΝ σηκωνεται με 1η, ενω και η 2α του σηκωνεται πολυ ευκολα.
    Με το που περασει τις 4 χιλ στροφες ο μπροστινος εχει ηδη παει προς τα ουρανια!

    Απλα οπως τα περισσοτερα δικυλινδρα η δυναμη αυτη δεν εχει μεγαλη διαρκεια, οπως σε ενα τετρακυλινδρο. Εκει ομως που το 4κυλινδρο ειναι ψοφιο, το αλλο ξεμπαζωνει την ασφαλτο.

    Το 620 τωρα... Δεν το εχω οδηγησει, αλλα πλαισιο/αισθηση ειναι ιδια.
    Απο εκει και περα οι αναρτησεις και τα φρενα ειναι σαφως πιο Budget απο το 1000αρι αλλα δεν νομιζω οτι θα ηταν υποδεεστερα απο το fazer.

    Οσον αφορα το μοτερ... Εχω οδηγησει αλλα Ducati με το μοτερ αυτο και εχω να σου πω οτι ειναι πολυ ευστροφο και απο ροπη τουλαχιστον πραγματικα δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με το fazer.
    Απο το ρελαντι και μεχρι τις 6 χιλ η ροπη του multi ειναι τελειως αλλου.

    Μετα τις 7 χιλ που ξυπναει το Fazerακι, η ροπη ερχεται στα ιδια επιπεδα και βεβαια ψηλα το fazer κατατροπωνει σε απολυτα νουμερα το μικρο δικυλινδρο.

    Θα ελεγα παντως οτι στο δρομο θα νοιωσεις το μουλτι πιο δυνατο απο το Fazer -μεχρι τη στιγμη που θα αποφασισεις να του πιεις το αιμα. Εκει, το fazer εχει το πανω χερι (αλλα εκει πλαισιο/αναρτησεις/φρενα το προδιδουν).

    Προταση μου: κανε ενα test ride το 620. Μονο ετσι θα καταλαβεις.
    Βεβαια προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειπε κ ο φιλος απο πανω.... Αν αντεχεις οικονομικα και τη συντηρηση, παρε ενα καλοδιατηρημενο 1000αρι Multi. ΔΕΝ Θα το μετανοιωσεις καθολου...
    Τα σημερινα Ducati ειναι απολυτως αξιοπιστα.
    Νίκος
    Open Horizons

  5. #5
    Παλαιο Μελος Το avatar του/της dimdoc
    Εγγραφή
    13/10/2005
    Μηνύματα
    166
    Το μουλτι δεν παραγεται πλεον σε 620 κυβικα. Αν βρεις ενα (δυσκολο), θα ειναι οτι εχει απομεινει σε καποια εκθεση
    Πηγαινε για καλομτχ 1000


    ...ex 88 SS 600 GR

  6. #6
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    εγω αν και κατοχος 1000 04 με 60,000χλμ θα έλεγα οτι τα εξοδα οσο αυξανουν τα χλμ αυξανουν δραματικα ... καλο το ξηροκαμπανο αλλα το πληρωνεις χρυσο ..σε δισκους αξονες ,καλαθι ...κτλ... επισης το οργανο-κοντερ εχει ευαισθησια στα νερα ...και παρολο που καποια αλλαχτηκαν στην εγγυηση την ευαισθησια τους συνεχιζουν να την εχουν..... αυτα ειναι για μενα τα πιο βασικα μειονεκτηματα του μοντελου που εχουν παρουσιαστει στα περισσοτερα μουλτι γι αυτο και το 1100 δεν το εβγαλε ξηροκαμπανο ....τωρα οσον αφορα τα θετικα συμφωνω και επαυξανω ... βεβαια μετα απο καποιο διαστημα που τα θετικα του τα θεωρεις δεδομενα πλεον τα αρνητικα αρχιζουν να σου κατακρεουργουν τα νευρα και τη τσεπη σου....
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  7. #7
    Καλά τα λένε τα παιδιά από πάνω. Να τονίσω δυο λεπτομέρειες.

    To multi σαφώς δεν είναι on-off, είναι (σχετικά άνετο) street αλλά σε πεζοδρόμια που το TDM του κολλητού μου δεν ανεβαίνει/κατεβαίνει το multi πάει.

    Ο κινητήρας του 620 είναι γνωστός πολλά χρονιά από τα monster μπορείς εύκολα να μάθεις για την αξιοπιστία του. Τα ηλεκτρικά έχουν όμως θέματα (απ’ ότι έχω ακούσει πολλοί συναγερμοί δημιουργούν προβλήματα για παράδειγμα), αν και το δικό μου δεν έχει βγάλει τίποτε σοβαρό (η πίσω λάμπα καιγότανε νωρίτερα από το αναμενόμενο, αλλάχτηκε με led και ησύχασα).

    Ακούω δε περί ασχήμιας και θεωρώ ότι όντος η μουτσούνα του είναι παρωχημένη, αλλά το υπόλοιπο θεωρώ ότι είναι πανέμορφο (ειδικά η ουρίτσα του είναι τρέλα – η βάση των μάρσιπε στο 620 έργο τέχνης)

    Η αεροψυξη πάντως θα σου φανεί περίεργη. Καλά χιλιόμετρα να έχουμε!

  8. #8
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Δεν ειμαι σε φαση να παρω 1000αρα δυστυχως. Αφ' ενος οικονομικα, αφ' ετερου νιωθω οτι δεν τα εχω εξαντλησει τα 600. Αναφερθηκατε καποιοι για τον 620 στο μανστερακι. Δεν προκειται ομως για την ιδια μηχανη. Νομιζω [δεν ξερω απο προσωπικη πειραι] οτι το μαστερακι στον αερα δεν κρατιεται. Κι επειδη εχω την εμπειρια του Brembo δε θα γυριζα σε κατι σαν το μανστερακι. Ομως θελω να καταληξω οτι το μανστερακι εχει αλλη κατανομη βαρους. Βεβαια και αισθητικα ειναι πολυ πιο ματσο μηχανη απο το multistrada, αλλα δεν το συζηταω για αγορα. Θελω να πω μπορει ο κινητηρας αυτος να ειναι αρτιος στο μανστερακι αλλα τελικα στη multistrada αξιζει; Αλλωστε αντιλαμβανομαι οτι ειναι λαθος να παιρνεις την ιδια μηχανη, αλλα αν επαιρνα 1000αρι δε θα επαιρνα κατι αλλο απο ενα μπορντω fazer. Ομως δεν το συζηταω για 1000αρι. Πολλα τα λεφτα για αγορα, service και ειναι ψιλοαπαγορευτικο για βολτες εντος πολης. Απ' οσο καταλαβαινω για να προτεινετε ολοι ανεπιφυλακτα τη 1000αρα, το 620 θα με απογοητευσει. Πειτε μου αν κανω λαθος. To fazer 600 ειναι πολυ παιχνιδιαρικο στο δρομο. Μου δωσατε την εντυπωση οτι με το 620 ναι μεν μπορω να κανω ταξιδι, αλλα αν θελησω να παιξω μαζι του, θα τσινισει. Φυσικα στις χαμηλες ειναι ενα δελεαρ οτι αποδιδει. Ολα αυτα μαζι, συν την εμφανιση του [ασχετα αν οντως εχει ωραιο κ..λαρακι] με κανουν να νιωσω πως μαλλον δεν κανει για 'μενα αυτο το μηχανακι. Εντουτοις, θα παω μαλλον να το τεσταρω.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2006
    Μηνύματα
    167
    Αναφερθηκατε καποιοι για τον 620 στο μανστερακι. Δεν προκειται ομως για την ιδια μηχανη. Νομιζω [δεν ξερω απο προσωπικη πειραι] οτι το μαστερακι στον αερα δεν κρατιεται.
    Μη νομίζεις,έτσι είναι.Άσε που δε μπορεί να καθήσει και άνθρωπος στη θέση του συνοδηγού.

    Αλλωστε αντιλαμβανομαι οτι ειναι λαθος να παιρνεις την ιδια μηχανη, αλλα αν επαιρνα 1000αρι δε θα επαιρνα κατι αλλο απο ενα μπορντω fazer. Ομως δεν το συζηταω για 1000αρι. Πολλα τα λεφτα για αγορα, service και ειναι ψιλοαπαγορευτικο για βολτες εντος πολης.
    Πάρε ένα 1000άρι να κάνεις πιο άνετα τη δουλειά σου.Μη τα φοβάσαι τα κυβικά.

    Απ' οσο καταλαβαινω για να προτεινετε ολοι ανεπιφυλακτα τη 1000αρα, το 620 θα με απογοητευσει. Πειτε μου αν κανω λαθος. To fazer 600 ειναι πολυ παιχνιδιαρικο στο δρομο. Μου δωσατε την εντυπωση οτι με το 620 ναι μεν μπορω να κανω ταξιδι, αλλα αν θελησω να παιξω μαζι του, θα τσινισει. Φυσικα στις χαμηλες ειναι ενα δελεαρ οτι αποδιδει. Ολα αυτα μαζι, συν την εμφανιση του [ασχετα αν οντως εχει ωραιο κ..λαρακι] με κανουν να νιωσω πως μαλλον δεν κανει για 'μενα αυτο το μηχανακι. Εντουτοις, θα παω μαλλον να το τεσταρω.
    Καλά,αν είναι το Fz6 παιχνιδιάρικο,τότε ήντα να πω για το Multistrada;Καταρχάς έχει πλήρως
    ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος-πίσω,οπότε μπορείς να παίξεις και να κάνεις ότι θες.
    Για την εμφάνιση συμφωνώ.Από όπου και να το κοιτάξεις το Fz6 είναι ωραίο.
    Τέλος πάντων,ξα σου.



  10. #10
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    εγω αν και κατοχος 1000 04 με 60,000χλμ θα έλεγα οτι τα εξοδα οσο αυξανουν τα χλμ αυξανουν δραματικα ... καλο το ξηροκαμπανο αλλα το πληρωνεις χρυσο ..σε δισκους αξονες ,καλαθι ...κτλ... επισης το οργανο-κοντερ εχει ευαισθησια στα νερα ...και παρολο που καποια αλλαχτηκαν στην εγγυηση την ευαισθησια τους συνεχιζουν να την εχουν..... αυτα ειναι για μενα τα πιο βασικα μειονεκτηματα του μοντελου που εχουν παρουσιαστει στα περισσοτερα μουλτι γι αυτο και το 1100 δεν το εβγαλε ξηροκαμπανο ....τωρα οσον αφορα τα θετικα συμφωνω και επαυξανω ... βεβαια μετα απο καποιο διαστημα που τα θετικα του τα θεωρεις δεδομενα πλεον τα αρνητικα αρχιζουν να σου κατακρεουργουν τα νευρα και τη τσεπη σου....




    Ayto me τους δισκους φανταζομαι ισχυει μονο στην περιπτωση που εχεις βγαλει το πλαινο καπακι...

  11. #11
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    Ayto me τους δισκους φανταζομαι ισχυει μονο στην περιπτωση που εχεις βγαλει το πλαινο καπακι...
    οχι ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις ...ισως αν το βγαλεις ειναι καλυτερα ...το εχω βγαλει κατα διαστηματα αλλα δυστυχως εσκισα ολα μου τα τζιν στο δεξι μπατζακι ... κοιτα καπου στα 30.οοοχλμ θελουν αλλαγη αν δεν το κυκλοφορεις μεσα στη πολη ...αν ναι ισως και νωριτερα ..εγω τωρα στα 60 τα θελω ολα πακετο ...δηλαδη ενα συνολο περι στα 500 εουρο ... αλλα δεν ειναι εκει το θεμα ..καθε 3 και λιγο αρχιζουν και πατιναρουν και η μονη λυση που εχω βρει ειναι να τους βγαζω και να τους ψεκαζω ελαφρα με αντισκοριακο ...ελαφρα ομως ...βελτιωνετε πολυ ετσι η κατασταση ... αλλα ειναι σπαστικο ρε αδερφε ειδικα αμα το κανεις 4 χρονια !
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  12. #12
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    επειδη εχει τυχει να οδηγησω ενα φαζερ ενος φιλου πολλες φορες και ενα 620 μουλτι στη πιστα των σερρων για μενα το μουλτι ειναι ποιο στημενο μηχανακι και ποιο παιχνιδιαρικο ...εξαρτατε βεβαια τι ενοοει ο καθενας με τη λεξη παιχνιδι ...το φαζερ απο φρενα και αναρτηση ειναι χαλια ,κατα προσωπικη αποψη ,και ειδικα ψηλα και στα πολλα χλμ που εχει και τη δυναμη του υστερει πολυ σε στησιμο ...χαμηλα πολυ ψωφιο ..οποτε που ειναι το παιχνιδι ; ...το 620 ειναι ποιο δυνατο χαμηλα και φυσικα ψηλα δεν εχει τη δυναμη του φαζερ ...δεν ξερω αν το 620 θα σου αρεσει μετα το φαζερ ...γιατι συγκριτικα δεν ειναι σε ολα καλυτερο απο το φαζερ ... πρεπει να δεις τα + και - του καθενα..για να συγκρινεις ..παντως σαν μηχανη ειναι πιο ολοκληρωμενο
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  13. #13
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    οχι ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις ...ισως αν το βγαλεις ειναι καλυτερα ...το εχω βγαλει κατα διαστηματα αλλα δυστυχως εσκισα ολα μου τα τζιν στο δεξι μπατζακι ... κοιτα καπου στα 30.οοοχλμ θελουν αλλαγη αν δεν το κυκλοφορεις μεσα στη πολη ...αν ναι ισως και νωριτερα ..εγω τωρα στα 60 τα θελω ολα πακετο ...δηλαδη ενα συνολο περι στα 500 εουρο ... αλλα δεν ειναι εκει το θεμα ..καθε 3 και λιγο αρχιζουν και πατιναρουν και η μονη λυση που εχω βρει ειναι να τους βγαζω και να τους ψεκαζω ελαφρα με αντισκοριακο ...ελαφρα ομως ...βελτιωνετε πολυ ετσι η κατασταση ... αλλα ειναι σπαστικο ρε αδερφε ειδικα αμα το κανεις 4 χρονια !

    αν και μ'αρεσει ο ηχος του ξηροκαμπανου, νομιζω οτι ειναι καλυτερα που τον καταργησε στο επομενο μοντελο.Η λογικη του ξηροκαμπανου ειναι οτι μπορεις σε αγωνα να αλλαξεις πολυ πιο γρηγορα τους δισκους,μιας και δε χρειαζεται να βγαλεις τα λαδια απ'τον κινητηρα, αλλα σε συνθηκες δρομου εχει μονο μειονεκτηματα σε σχεση με τον υγρο συμπλεκτη μιας και ειναι πολυ πιο ευπαθης και θελει αντικατασταση,αρα κοστιζει...

  14. #14
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    επειδη εχει τυχει να οδηγησω ενα φαζερ ενος φιλου πολλες φορες και ενα 620 μουλτι στη πιστα των σερρων για μενα το μουλτι ειναι ποιο στημενο μηχανακι και ποιο παιχνιδιαρικο ...εξαρτατε βεβαια τι ενοοει ο καθενας με τη λεξη παιχνιδι ...το φαζερ απο φρενα και αναρτηση ειναι χαλια ,κατα προσωπικη αποψη ,και ειδικα ψηλα και στα πολλα χλμ που εχει και τη δυναμη του υστερει πολυ σε στησιμο ...χαμηλα πολυ ψωφιο ..οποτε που ειναι το παιχνιδι ; ...το 620 ειναι ποιο δυνατο χαμηλα και φυσικα ψηλα δεν εχει τη δυναμη του φαζερ ...δεν ξερω αν το 620 θα σου αρεσει μετα το φαζερ ...γιατι συγκριτικα δεν ειναι σε ολα καλυτερο απο το φαζερ ... πρεπει να δεις τα + και - του καθενα..για να συγκρινεις ..παντως σαν μηχανη ειναι πιο ολοκληρωμενο
    Δεν ειναι μυστικο, ειναι γεγονος οτι το fazer υποστρεφει. Αλλα οταν ειναι ψηλα δεν ζοριζεται. Το τιμονι του κοβει γλυκα και στρωτα κι εκει αναφερομαι στο παιχνιδι. Επιπλεον μ' αρεσει ο τροπος που μπαινει στη στροφη και η επαναφορα του. Ειναι αμεσο. Τα φρενα του δεν ειναι τα καλυτερα που υπαρχουν αλλα αν τα μαθεις ειναι ικανοποιητικα. Εμενα προσωπικα το γεγονος οτι ειναι μαλακη η αναρτηση στα χαμηλα και στα ψηλα σκληραινει μου αρεσει ιδιαιτερα και ειναι μια αισθηση που σε μικροτερο βεβαια βαθμο την εχει και το xmax μου. Δε θελω να γυρισω σε μια μονοκομματη και μαλακη αναρτηση οπως ηταν το brembo που ειχα παλιοτερα. Για παραειγμα εγω πανω στη CBF βαριεμαι, δε μου παρεχει καμια συγκινηση. Καταλαβαινω οτι η Ducati λεει 60 ιππους και τους αποδιδει το μηχανακι στα χαμηλα, αλλα φοβαμαι πως στα ψηλα θα ειναι πολυ κουφιο. Αυτος ειναι ο βασικος μου φοβος. Κι οπως ειπε και καποιος παραπανω τα φοβαμαι τα 1000αρια. Κι οχι με την εννοια των κυβικων, η των επιταχυνσεων αλλα δεν ξερω αν ειμαι ετοιμος ν' ανεβω κατηγορια αφ' ενος κι αφ' ετερου ειναι και το κοστος συντηρησης. Για να γυρισω στο θεμα, δεν εχω καμια ορεξη να βγαζω το fazer μεσα στην ημερα και μεσα στην πολη, γιατι ναι μεν τη μαθαινεις την αισθηση αλλα διαρκως σου δινει την εντυπωση στις χαμηλες οτι θα σε ριξει. Στο ταξιδι ομως ειναι αστερι. Και παρεχει εναν α' βαθμο συγκινησης [δεν ειναι R η CBR, αλλη κατηγορια, αλλη κλαση]. Θα προτιμουσα σιγουρα μια μηχανη που να εχει δυναμη και χαμηλα και ψηλα, αλλα δυστυχως τετοιες μηχανες δεν ξερω αν υπαρχουν, η τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει καποια. Βεβαια δεν εχω καβαλησει κι οτι κυκλοφορει, αλλα απο την αλλη δεν εχω και τη δυνατοτητα ν' αγορασω οτι κυκλοφορει. Επομενως, θα προτιμουσα μια μηχανη στρωτη που να κλιμακωνει και να εχει δυναμη απο 1 χιλιομετρο εως και το τερμα της. Ουτε αυτη που εχω ομως, ουτε η Multi ανηκουν σε αυτη την κατηγορια. Κι εφ' οσον το δικο μου ειναι κατι που το ξερω, φοβαμαι πως θα με απογοητευσει βαθεια η Ducati που ειναι στο αλλο ακρο. Παλιοτερα ειχα ακουσει οτι ενα μηχανακι που αποδιδει σε ολο το φασμα ειναι το griso αλλα εκει παμε σε τελειως αλλα λεφτα και ασε που δεν υπαρχουν μηχανικοι εκτος Αθηνας που να ξερουν τη μαρκα οποτε αν συνεβαινε κατι σε κανα ταξιδι...Αλλα και παλι αλλα λεφτα.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  15. #15
    φίλε μου έχω 620 ακου λοιπόν :

    Απο 0 μέχρι 170 χλμ/ω πάει πολύ καλά ( πιο καλά ή ισάξια με το v-strom αν σου λέει κατι αυτό ) λόγω βάρους τονίζω

    μετά απο 45000 χλμ δεν έχει παρουσιάσει τίποτα

    κόστος συντήρησης όπως όλα τα μηχανάκια αν θες να διατηρείται σωστά
    δλδ λάδια στην ώρα τους , τακακια όταν πρέπει, λάστιχα, ρουλεμάν
    _σε οποιοδήποτε συνεργείο_
    μόνο για ιμάντες και χρονισμό σε εξουσιοδοτημένο ( δεν νομίζω οτι υπάρχει αλλος λόγος )

    απο φρένα είναι πάρα πολύ καλό αλλα επειδή το μπροστινό σύστημα προέρχεται απο το monster -μαλακία της ducati - και δεν είναι ρυθμιζόμενο δεν έχεις καλή αίσθηση και το φοβάσαι , αν χρειαστεί όμως θα λυγίσουν τα χέρια σου ναι , χωρίς πλάκα. (εγώ εχω το dark και έχω βάλει και το 2ο δίσκο)


    Απο touring πάει όπου θές , βαλίτσες δεν συμφωνώ για τις FAMSA που λέει ο Ταμ καλύτερα τις σκληρές

    Βασικά νομίζω οτι κακώς μπαίνεις στην διαδικασία συγκρίσεων με το fazer καμία σχεση , άλλο τελείως , καλύτερα να το συγκρίνεις με το multi 1000 με τα + και - του καθενός .
    το 1000ds είναι σαφέστατα ανώτερο απο το 620 αλλα έχει βγάλει πολλά, ειδικά αυτό με τους δίσκους που λέει ο GST είναι σπαστικό.

    Γενικά ειναι ένα πολύ καλό entry μοτο για παιχνιδιάρικη οδήγηση και αξιόπιστο αρκετά.

    και η ερώτηση τραβάει ?
    σκέψου την ξανά τόσο καλός είσαι?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τι τραβαει κ ο ραπτοπουλος.....
    από fantacid στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2009, 23:43
  2. μα τι ζορια τραβαει επιτελους
    από monstermind στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2006, 18:07
  3. Δεν τραβαει...
    από thelwscooter στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 19:04
  4. Τραβάει δεξιά;
    από adam_tsouk στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2005, 22:38
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 14:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF