Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Πισω δισκος που σφυριζει! (οχι αδιαφορα...)

  1. #1

    Πισω δισκος που σφυριζει! (οχι αδιαφορα...)

    Το SM 950 που εχω (2.400 κμ τωρα) σε εντονο και μη φρεναρισμα στην αρχη εκανε
    σαν τρενο και οταν του αλλαξα τακακια στο μαλακοτερο τους (brembo)
    το κανει παλι αλλα σε μικροτεο βαθμο.
    Τι να κανω? Παιζει να αλλαξω πισω δισκο σε π.χ. Braking γιατι κατι αλλο
    δεν παιζει απο οτι εχω ψαξει...
    Σκεφτειτε να τον αλλαξω και να μου κανει παλι τα γ'ιδια....
    Αααα...Και σε παλιοτερο LC4 το ιδιο προβλημα θεραπευτηκε με αλλαγη δισκου.
    Τι φταιει? Το στρωσιμο? Ο δισκος σε σε συναρτηση με τα τακακια? Τα τακακια? Η Siemens?
    Γνωμες?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rearwave003.jpg 
Προβολές:	387 
Μέγεθος:	70,8 KB 
ID:	135608
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  2. #2
    to yliko ftaiei αλλα δεν βλεπω λογο να το αλλαξεις...

    ισα ισα... θα ξερεις πόσο φρεναρεις και ποτε ξενικας να φρεναρεις με το πισω αναλογα την πιεση στο πενταλ, θα αμθεις καλυτερο ελεγχο στο πισω φρενο δηλαδη...


    αραγε ξερεις ποσο χρησιμο ειναι το πισω φρενο; αν το μαθεις σωστα... απλα θα το χρησιμοποιεις παντου, ειδικα μεσα στην πολη αφού σου κλεινει την γραμμη και μειωνει το μεταξονιο κανοντας πιο ευελικτη την μοτοσυκλετα

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    to yliko ftaiei αλλα δεν βλεπω λογο να το αλλαξεις...

    ισα ισα... θα ξερεις πόσο φρεναρεις και ποτε ξενικας να φρεναρεις με το πισω αναλογα την πιεση στο πενταλ, θα αμθεις καλυτερο ελεγχο στο πισω φρενο δηλαδη...


    αραγε ξερεις ποσο χρησιμο ειναι το πισω φρενο; αν το μαθεις σωστα... απλα θα το χρησιμοποιεις παντου, ειδικα μεσα στην πολη αφού σου κλεινει την γραμμη και μειωνει το μεταξονιο κανοντας πιο ευελικτη την μοτοσυκλετα
    Πιστεψε με ξερω πως δουλευει και επειδη μου αρεσει να "πλασαρομαι" με αναποδα
    το τιμαω δεοντως το πισω και για αυτο με καιει...
    Πλεον αποφευγω να το πατησω γιατι με διαολιζει να το ακουω να σκουζει...
    Αν περιμενα να μαθω να φρεναρω απο το ποσο τσιριζει το πισω φρενο μαλλον θα ειχα πεσει
    αρκετες φορες...
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από black mamba
    Πιστεψε με ξερω πως δουλευει και επειδη μου αρεσει να "πλασαρομαι" με αναποδα
    το τιμαω δεοντως το πισω και για αυτο με καιει...
    Πλεον αποφευγω να το πατησω γιατι με διαολιζει να το ακουω να σκουζει...
    Αν περιμενα να μαθω να φρεναρω απο το ποσο τσιριζει το πισω φρενο μαλλον θα ειχα πεσει
    αρκετες φορες...

    πλασαρεσαι με διπλοκατεβασματα... και συνοδεια ελαχιστου πισω φρενου απλα για να εξομαλυνει την επιβραδυνση του πισω τροχου και το χτυπημα-αναπηδηση του ψαλιδιου...

    εχεις καποια καλυτερη μεθοδο να μαθεις κοντρολ πισω φρενου; να ξεριες ποσο ακριβως πατας αναλογα με τις συνθηκες;

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    πλασαρεσαι με διπλοκατεβασματα... και συνοδεια ελαχιστου πισω φρενου απλα για να εξομαλυνει την επιβραδυνση του πισω τροχου και το χτυπημα-αναπηδηση του ψαλιδιου...

    εχεις καποια καλυτερη μεθοδο να μαθεις κοντρολ πισω φρενου; να ξεριες ποσο ακριβως πατας αναλογα με τις συνθηκες;
    Γενικα αποφευγω τα διπλοκατεβασματα γιατι λυπαμαι το κοπανημα του αμορτισερ μερικες φορες....
    Η καλυτερη μεθοδος για εμενα ειναι η εμπειρια
    αλλα και ο συνδιασμος των κινησεων που μου λες.
    Εξαρταται απο το πως εχεις μαθει και το "στυλ" που εχεις αποκτησει και σε βολευει,
    καλως ή κακως...
    Παντως το καλυτερο σχολειο για το σωστο φρεναρισμα ειναι το χωμα...
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από black mamba

    Παντως το καλυτερο σχολειο για το σωστο φρεναρισμα ειναι το χωμα...

    εκει κι αν ειναι επιτακτικο αν σφυριζει το πίσω!

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Ο πίσω τροχός σταματάει να κοπανάει με πιο αργή απόσβεση επαναφοράς.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2006
    Μηνύματα
    24
    Το κοπάνημα της πίσω ρόδας ελέγχεται με το πάτημα της μανέτας του συμπλέκτη. Εκτός και αν έχεις μονόδρομο που αφήνει τη μανέτα τελείως και αναλαμβάνει μόνος του. Όσο κοπανάει η πίσω ρόδα τόσο πρέπει να ρυθμίζεις με συμπλέκτη...

  9. #9

    Re: Πισω δισκος που σφυριζει! (οχι αδιαφορα...)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από black mamba
    Το SM 950 που εχω (2.400 κμ τωρα) σε εντονο και μη φρεναρισμα στην αρχη εκανε
    σαν τρενο και οταν του αλλαξα τακακια στο μαλακοτερο τους (brembo)
    το κανει παλι αλλα σε μικροτεο βαθμο.
    Τι να κανω? Παιζει να αλλαξω πισω δισκο σε π.χ. Braking γιατι κατι αλλο
    δεν παιζει απο οτι εχω ψαξει...
    Σκεφτειτε να τον αλλαξω και να μου κανει παλι τα γ'ιδια....
    Αααα...Και σε παλιοτερο LC4 το ιδιο προβλημα θεραπευτηκε με αλλαγη δισκου.
    Τι φταιει? Το στρωσιμο? Ο δισκος σε σε συναρτηση με τα τακακια? Τα τακακια? Η Siemens?
    Γνωμες?
    Και στο ADV 950 που είμαι κάτοχος συμβαίνει αυτό (σκούξιμο του πίσω δίσκου) σε σπαστικό βαθμό λες και έχεις παπί με χαλασμένα ταμπούρα και imitation σιαγώνες! Η λύση τουλάχιστον για το ADV 950 βρίσκεται στους δίσκους του ADV 990 που είναι πλευστοί και ταιριάζουν απόλυτα στο ADV 950. Αν το SM έχει της ίδιας διαμέτρου δίσκους με το ADV 990 θα σου σύστηνα την αλλαγή με αυτούς ή εν πάση περιπτώσει με πλευστούς γενικώς για να αποφύγεις τις εκπλήξεις.
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  10. #10

    Re: Re: Πισω δισκος που σφυριζει! (οχι αδιαφορα...)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
    Και στο ADV 950 που είμαι κάτοχος συμβαίνει αυτό (σκούξιμο του πίσω δίσκου) σε σπαστικό βαθμό λες και έχεις παπί με χαλασμένα ταμπούρα και imitation σιαγώνες! Η λύση τουλάχιστον για το ADV 950 βρίσκεται στους δίσκους του ADV 990 που είναι πλευστοί και ταιριάζουν απόλυτα στο ADV 950. Αν το SM έχει της ίδιας διαμέτρου δίσκους με το ADV 990 θα σου σύστηνα την αλλαγή με αυτούς ή εν πάση περιπτώσει με πλευστούς γενικώς για να αποφύγεις τις εκπλήξεις.
    Λες να μην το σκεφτηκα...
    Aκριβως οπως τα λες!
    Ταμπουρο απο παπια :a14:
    Δυστυχως τα κεντρα του 950 & 990 εχουν 6 βιδες στηριξης
    και οχι 5 που εχει το δικο μου και το Superduke
    γ@μw τις ζαντες και την ατυχια μου μεσα
    Τεσπα thanx.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  11. #11
    bre sy κοιτα στο u-tube εναν αγωνα εντουρο παγκοσμιου απο τους τελευταιους σε καμμια φουρκετα που πατανε πισω φρενο και θα δεις τσιριγμα... ψυχολογικο εινια...
    μετα δεν θα φανταζεσαι οτι εχεις παπι αλλα οτι τρεχεις σε παγκοσμιο!

    ειναι και καλο προειδοποιητικο στα αυτοκινητα κατα την διεισδυση!

  12. #12

    Ασε, τη βρηκα τη λυση....

    :a5: :a5: :a5:



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sss.jpg 
Προβολές:	279 
Μέγεθος:	24,9 KB 
ID:	135651
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  13. #13
    eksoplismos kai prosoxi! Το avatar του/της giannis950
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    14
    ξεκινας να το σκαλιζεις και αυτο σιγα σιγα ε?αχ καημενο sm...
    to the feeling being "ready to race"....KTM power

  14. #14
    :a028:
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από black mamba
    :a028:

    άσχετο, συχνάζεις στο Γκάζι???

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2006, 15:29
  2. Απαντήσεις: 104
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2006, 10:16
  3. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 06:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF