Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 38

Θέμα: CBF-600 & βελτίωση κινητήρα

  1. #1
    πότε θα παλιώσω κι εγώ;!
    Εγγραφή
    08/04/2006
    Μηνύματα
    46

    Cbf 600 '04 & βελτίωση κινητήρα

    καλησπέρα σε όλους!

    έχει προχωρήσει κανείς σε βελτίωση κινητήρα;
    ροϊκή εξέλιξη, εκκεντροφόρους, ζιγκλεράκια;
    αν ναι, τι έχει χρησιμοποιήσει και τι αποτελέσματα υπήρξαν;
    σκέφτομαι για εκκεντροφόρους από το CBR του '98, ο ίδιος κινητήρας δεν είναι; και ζιγκλέρ Dynojet.

    θα χαρώ για κάθε εμπειρία ή γνώμη!
    η ζωή είναι ωραία!!!

  2. #2
    Τι να σου πω.Εγώ προσωπικά δεν θα τον πείραζα τον κινητήρα μια χαρά δουλεύει και μια χαρά με ικανοποιεί.Ενα φιλτράκι ΚΝ θα βάλω κάποια στιγμή να αναπνεύσει λίγο καλύτερα μαζί με την εξάτμιση που έχω ήδη βάλει και μέχρι εκεί...Αν κάποια στιγμή θεωρήσω ότι θέλω κάτι πιο γρήγορο θα πάρω ένα CBR ή ένα GSXR ή ένα R1 5 χιλιάρικα τα δίνουν περίπου έτσι κι αλλιώς.Αν πάντως κάνεις κάτι ποστάρισέ το να το δούμε.

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
    Τι να σου πω.Εγώ προσωπικά δεν θα τον πείραζα τον κινητήρα μια χαρά δουλεύει και μια χαρά με ικανοποιεί.Ενα φιλτράκι ΚΝ θα βάλω κάποια στιγμή να αναπνεύσει λίγο καλύτερα μαζί με την εξάτμιση που έχω ήδη βάλει και μέχρι εκεί...Αν κάποια στιγμή θεωρήσω ότι θέλω κάτι πιο γρήγορο θα πάρω ένα CBR ή ένα GSXR ή ένα R1 5 χιλιάρικα τα δίνουν περίπου έτσι κι αλλιώς.Αν πάντως κάνεις κάτι ποστάρισέ το να το δούμε.

    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
    Ενα φιλτράκι ΚΝ θα βάλω κάποια στιγμή να αναπνεύσει λίγο καλύτερα μαζί με την εξάτμιση που έχω ήδη βάλει και μέχρι εκεί...
    Καθόλου να μην το βάλεις Νικολή !

    Εγώ το έβαλα πριν τοποθετήσω το τελικό της εξάτμισης κι ένιωθα ότι το μοτέρ ανάπνευσε τέλεια μόλις συνδιάστηκαν και τα δυο, μόλις επανατοποθέτησα το "μαμά" φίλτρο για δοκιμή έμεινα μλκας με το πόσο ξαναγέμισε το μηχανάκι στις μεσαίες, άσε το φιλτράκι του εκεί που βρίσκεται μαζί με το τελικό που έχεις τοποθετήσει..

  5. #5
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Εχετε ενα αρτιο μηχανακι που ο ρολος του ΔΕΝ ειναι αυτος του κα...λογκαζου Ισως καποιοι να το αγορασαν για την αξιοπιστια κι επειδη συγκριτικα με αλλα ταχυτερα ειναι φτηνοτερο ειτε σε καινουργιο, ειτε σε μεταχειρισμενο. Αλλα νομιζω πως οι περισσοτεροι δεν το πηρατε γι' αυτο. Γιατι να πειραξεις ενα τετοιο μηχανακι; Αμα θελεις σωνει και καλα φτιαξε τον ηχο με ενα τελικο αλλα μην ψαχνεσαι τωρα να πειραξεις ενα αρτιοτατο μηχανακι σε αυτα που προσφερει και να του στερησεις τοσο την αξιοπιστια οσο και το στρωτο χαρακτηρα του. Δε μ' αρεσουν τα πειραγματα, αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν περασα κιολας απ' αυτη τη φαση. Προκειται για τιμιο μηχανακι σε αυτα που προσφερει αλλα μεσα σε αυτα δεν περιεχονται οι επιδοσεις. Θελω να πω δωσε κατι παραπανω και παρε το Hornet, φτιαξτου στην τελικη κι ενα κουστουμακι και θα 'σαι οκ. Δεν ειναι δυνατον ενα κινητηρα που εχει μια καποια χαρτογραφηση, να του την αλλαξεις ετσι αναιμακτα. Ακομα κι αν το πετυχεις θα σου κοστισει και θ' αλλοιωσει και το χαρακτηρα της μηχανης.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  6. #6
    πότε θα παλιώσω κι εγώ;!
    Εγγραφή
    08/04/2006
    Μηνύματα
    46
    καλημέρα!

    παιδιά το θέμα είναι ακριβώς αυτό, να βελτιωθεί ο κινητήρας χωρίς να αλλοιωθούν δραματικά τα χαρακτηριστικά απόδοσης. αν το ήθελα, πράγματι θα άλλαζα μηχανή ΄΄οπως λέτε.
    ίσως η πιό "ριζική", λέμε τώρα, επέμβαση είναι η αλλαγή εκκεντροφόρου, κι αν το κάνω τελικά θα είναι κάτι ενδιάμεσο, ίσως από Hornet.
    η ροϊκή εξέλιξη, πολύ πιθανόν πως το ξέρετε, ουσιαστικά δεν είναι άλλο πράγμα από τη λείανση των ακμών με αποτέλεσμα την καλύτερη κυκλοφορία του αέρα και σε συνδυασμό με άλλα ζιγκλέρ βελτιώνει τη καύση. αυτό από μόνο του δίνει "άλογα".
    δε σκέφτομαι αλλαγή βαλβίδων, και πολύ κοστίζει, και σε μιά μηχανή σαν τη δική μας με βαλβίδες των 5χστ. είναι όντως επικίνδυνη αν όχι ανέφικτη.
    φιλτράκι ΚΝ έχω εδώ και τρία χρόνια και πραγματικά δε θυμάμαι πως ήταν με το γνήσιο. έχω κοντύνει και την τελική, ένα δοντάκι μπροστά κι αυτό όντως την έκανε λίγο πιό "ζωντανή"

    μπήκα στο τριπάκι έχοντας ένα κολλητάρι μηχανικό που έχει ασχοληθεί με το θέμα πολλά χρόνια στη γερμανία, και κουβεντιάζοντας γενικά περί βελτιώσεων το σκέφτομαι.
    μιλάμε για πιό φίνα διασπορά του καυσίμου στο θάλαμο καύσης.
    εν τέλει θα δούμε τι θα κάνουμε.
    όσο για τα τελικά βρε παιδιά, δεν ξέρω, όσους έχω ρωτήσει κανείς δεν είπε πως βελτιώνεται η απόδοση ουσιαστικά, κι ο ήχος είναι θέμα γούστου! προσωπικά ο ήχος του μαμά τελικού μου αρκεί. ο πολύ θόρυβος με εκνευρίζει κι απειδή η μηχανή γράφει πολλά χλμ, με βλέπω με ηρεμιστικά ή να βγάζω το τελικό το ακριβοπληρωμένο και να το πετάω στη θάλασσα!

    ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τα σχόλιά σας!
    η ζωή είναι ωραία!!!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    ναι

    καταρχην διαφωνω με το να το πειραξεις-δωσε τα λεφτα και παρε σσ
    ναι μπαινουν οι εκκεντροφοροι του 98+καρμπ+ροικη εξελιξη+φιλτρο+εξατμιση απο λαιμους+ηλεκτρονικη=2500Ε+
    μετα θα εχεις περιπου 95-100 αλογα με φρενα για 80,αναρτησεις


    ΑΡΑ ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΤΟ...
    ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ CBR 600F METAXEIRO...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Καθόλου να μην το βάλεις Νικολή !

    Εγώ το έβαλα πριν τοποθετήσω το τελικό της εξάτμισης κι ένιωθα ότι το μοτέρ ανάπνευσε τέλεια μόλις συνδιάστηκαν και τα δυο, μόλις επανατοποθέτησα το "μαμά" φίλτρο για δοκιμή έμεινα μλκας με το πόσο ξαναγέμισε το μηχανάκι στις μεσαίες, άσε το φιλτράκι του εκεί που βρίσκεται μαζί με το τελικό που έχεις τοποθετήσει..



    Ευχαριστώ για το tip Μάκη.Οντως το γέμισμα στις χαμηλομεσαίες είναι το ζητούμενο εκεί είναι ο χαρακτήρας της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.
    Από τις 5.000 μέχρι τις 7.000 στροφές που το ταξιδεύω είναι απόλαυση.

  9. #9
    πότε θα παλιώσω κι εγώ;!
    Εγγραφή
    08/04/2006
    Μηνύματα
    46

    Re: ναι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
    καταρχην διαφωνω με το να το πειραξεις-δωσε τα λεφτα και παρε σσ
    ναι μπαινουν οι εκκεντροφοροι του 98+καρμπ+ροικη εξελιξη+φιλτρο+εξατμιση απο λαιμους+ηλεκτρονικη=2500Ε+
    μετα θα εχεις περιπου 95-100 αλογα με φρενα για 80,αναρτησεις


    ΑΡΑ ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΤΟ...
    ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ CBR 600F METAXEIRO...


    καλησπέρα!
    κατά βάση δεν έχεις άδικο. αλλά μου αρέσει η θέση οδήγησης. δεν έχω την κ..... για ss.
    θέλω απλά να δυναμώσω λίγο τον κινητήρα. θα μου πείτε πάρε το 1000!
    έχει όμως αρκετά περισσότερα πάγια έξοδα, και στην παρούσα οικονομική κατάσταση δε θέλω να κάνω το άλμα. όπως έχω γράψει αλλού το σκεφτόμουν πριν λίγο καιρό αλλά δε θα ήταν λογικό.
    κι όπως έγραψα παραπάνω, ο μηχανικός είναι κολλητάρι, μαζί θα την κάνουμε τη δουλειά, δε θα μου κοστίσει εργασία.

    θέλω να κάνω ακόμη ένα σχόλιο.
    μπαίνω σε αντίστοιχο γερμανικό φόρουμ, κι εκεί τα ίδια λένε, να μην πειραχτεί η μηχανή. για άλλους όμως λόγους. στη γερμανία υπάρχει ΚΤΕΟ και για τις μηχανές, κι ότι δεν έχει ομολογκαριστεί για κάθε συγκεκριμένο μηχανάκι μπορεί να κοστίσει την άδεια της μηχανής. αν υπήρχε κι εδώ κι ήταν πραγματικά αυστηρό τα 3/4 αυτών που κυκλοφορούν θα είχαν χάσει την άδεια. ακόμη και για εξάτμιση επώνυμη!


    κι εν τέλει γιατί να μην προσπαθήσει κάποιος να βγάλει κάτι από έναν κινητήρα και μάλιστα Honda;!
    οι 10-15 επιπλέον ίπποι ούτε το πλαίσιο μπορούν να επιβαρύνουν εξαιρετικά και πιστεύω ούτε και τα φρένα.

    έχει κανείς ιδέα πόσο μπορεί να κοστίζουν εκκεντροφόροι του Hornet;
    η ζωή είναι ωραία!!!

  10. #10
    Οταν παρεις τα αλογακια που θελεις, θα τα συνηθησεις γρηγορα και παλι δεν θα εισαι ικανοποιημενος. Ολα μια ιδεα ειναι και κατα τη γνωμη μου, αραξε στα κυβικα σου για να μην τραβιεσε τωρα και αργοτερα και καποια στιγμη παρε το 1000 να ηρεμησεις.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    γιατι οχι

    δεν θα χαρεις τα αλογα οπως νομιζεις γιατι το πλαισιο-φρενα-αμορτισερ ειναι φτιαγμενα για εκει+λιγο πανω
    ναι δεν θα περναει ΚΤΕΟ που θα γινει το 2009-2010
    το αποτελεσμα δεν θα ειναι απαραιτητα αξιοπιστο(ναι μεν χοντα αλλα δεν φτιαχνει και ολα τα μεταλλα το ιδιο!!!)
    τα ανταλλακτικα ειναι αρκετα ακριβα(αν δε κανεις κανενα λαθος ,που μπορει να κοστισει+++)
    κρατα το η cbr 600f exei kataplhktikh uesh odhghshw

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
    Ευχαριστώ για το tip Μάκη.Οντως το γέμισμα στις χαμηλομεσαίες είναι το ζητούμενο εκεί είναι ο χαρακτήρας της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.
    Από τις 5.000 μέχρι τις 7.000 στροφές που το ταξιδεύω είναι απόλαυση.
    Kαι κάτι άλλο που παρατήρησα αυτές τις μέρες -μιας και το μαμίσιο φίλτρο το επανατοποθέτησα τις τελευταίες μέρες- είναι η διαφορά στην κατανάλωση, χωρίς να κάθομαι να μετράω με κάθε λεπτομέρεια τι καίει στο χιλιόμετρο βέβαια βλέπω ότι το ντεπόζιτο βγάζει καμμιά 20αριά-30αριά χιλιόμετρα παραπάνω, πάνω κάτω έτσι ;

    Όταν έβαλα το K&N ήταν "φρέσκο" το μηχανάκι, δεν είχα προλάβει να το δουλέψω ακόμα ψηλά και δεν είχα προλάβει να παρατηρήσω την αύξηση της κατανάλωσης, τώρα όμως στα 18000χλμ φαντάσου τι εντύπωση μου έκανε αυτή η μείωση !

    Αν και όποτε βρεθεί η ευκαιρία να συναντηθούμε -σε κάποια εκδρομή ίσως- θα έχω υπόψη μου να κουβαλάω και το K&N μαζί μου για να στο δώσω να το δοκιμάσεις, 5 λεπτά είναι το βάλε-βγάλε έτσι κι αλλιώς


  13. #13
    πότε θα παλιώσω κι εγώ;!
    Εγγραφή
    08/04/2006
    Μηνύματα
    46
    καλημέρα φίλε χανιώτη!
    ο κουμπάρος μου είναι από τα χανιά, ελπίζω όταν κατέβω να τον δω να γνωριστούμε!
    πόσα χλμ βγάζεις μέχρι να ανάψει το λαμπάκι; με το φίλτρο στην αθήνα κάνω περίπου 230 μέχρι το λαμπάκι. κι είχα γράψει σε κείνο που μόλις σχολίασες για το που μετριέται η ταχύτητα πως στα χανιά το καλοκαίρι του '06 έκανα 285χλμ μέχρι να μπει η ρεζέρβα. πάντα με το ΚΝ.
    σημειωτέον πως την έχω λυσσάξει στο χιλιόμετρο τη μηχανή, 55.000
    η ζωή είναι ωραία!!!

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ortho
    καλημέρα φίλε χανιώτη!
    Καλημέρα και σε σένα Γιαννιό !

    Κοίταξε, σε καταστάσεις που περιλαμβάνουν χιλιόμετρα στην εθνική οδό της Κρήτης αλλά με περισσότερα σε επαρχιακιά δίκτυα με πολλές ανηφόρες, κατηφόρες και συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων δουλεύοντας το μοτέρ στη μέση περίπου, είδα μέχρι και 290 στο δεύτερο γέμισμα με το μαμά φίλτρο που τελείωσε την προηγούμενη εβδομάδα, μέχρι τότε δεν είχα δει πάνω από 270κάτι με το Κ&N στις ίδιες περίπου συνθήκες, γι'αυτό λέω "πάνω κάτω" επειδή δεν έχω κάνει κάποια ουσιαστική μέτρηση ώστε να μπορώ να είμαι απόλυτος, φαντάσου ότι σήμερα βρίσκομαι ακόμα στο τρίτο γέμισμα με το φίλτρο της Honda.

    Γενικώς δεν κάθομαι να ασχολούμαι και πολύ με το πόσο καίει στο χιλιόμετρο ή με το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει στο λίτρο για παράδειγμα, μια πεταχτή ματιά ρίχνω στα όργανα κατά το γέμισμα κι αυτό είναι όλο, στα δύο τελευταία γεμίσματα όμως μου έκανε εντύπωση η μια μέρα καθυστέρησης που επισκέφτηκα ξανά το βενζινάδικο !

    Για τα χιλιόμετρα της αυτονομίας πάντως ισχύει αυτό που ανάφερα στην πρώτη παράγραφο, έτσι, γενικά κι αόριστα.

    Με το καλό κι από κοντά !

  15. #15
    πότε θα παλιώσω κι εγώ;!
    Εγγραφή
    08/04/2006
    Μηνύματα
    46
    πολύ πιθανόν στον ανοιχτό δρόμο να υπάρχει διαφορά, κι αυτό που λες είναι πάνω κάτω 10%, άρα σημαντική!
    στην αθήνα....θα πάρω ένα γνήσιο Honda και θα το δοκιμάσω!

    έχω διαβάσει αρκετά από τα σχόλιά σου, έχεις δει πουθενά αυτό που λέω για βελτίωση;
    ίσως τελικά να περιοριστώ στη ροϊκή εξέλιξη και τα ζιγκλέρ, και μετά μιά καλή ρύθμιση.
    καλό και το Hornet, αλλά έχω να σκεφτώ και τα οπίσθια της συζύγου!

    στα Χανιά έχω κάνει στρατιώτης και τον κουμπάρο τον επισκέπτομαι από το '89.
    ελπίζω να αποκτήσω και νέο φίλο!

    η ζωή είναι ωραία!!!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βελτίωση CBF-600S
    από invi69 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2019, 16:15
  2. V-Storm 650 vs Cbf 600s
    από tzo80 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2014, 21:58
  3. Θερμοκρασία κινητήρα CBF-600
    από vagXT στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2011, 05:48
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 21:31
  5. cbf 600 04
    από wild_cat/anima στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF