Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Φυσικά και ο δημοσιογράφος είναι "μαλάκας , τσιράκι, τσιλιαδόρος και πουτάνα" και πολλά άλλα.
Ο δημοσιογράφος είναι ένας έμπορος. Εμπορεύεται την είδηση. Απο την στιγμή που θα την έχει στα χέρια του, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να την πουλήσει όσο είναι φρέσκια. Κάτι σαν τους ιχθυέμπορους. Διαφορετικά θα πάρει τα φρύδια μου και θα πρέπει να αλλάξει επάγγελμα.
"Και ποιο είναι το κακό σε αυτό; Η δουλειά του δεν είναι αυτή; Ή μάλλον μέρος της δουλειάς του; Και φυσικά θα την "βγάλει" στη δημοσιότητα όσο είναι "φρέσκια". Ποιο το περίεργο;"
Ρώτησες γιατί είναι τόσο σημαντική η είδηση (σχετικά με τα προσημειωμένα στην περίπτωση των απαγωγεων). Φοβερά σημαντική από τη στιγμή που υπάρχουν κάποιες χιλίαδες ακροατών-τηλεθεατών-αναγνωστών (ή με μία λέξη πελάτες) που την αξιολογούν σαν σημαντική και θέλουν να την μάθουν. Εδώ το 50% της ειδησιογραφίας περιλαμβάνει το τι χρώμα είναι η ρώγα της Τζούλιας Αλεξανδράτου, πόσα κυβικά σπέρματος παράγει ο Ζαγοράκης ανά ημέρα, αν έχει πυρετό το σκυλί του Κωστέτσου και αν ο Μιχάλης Λιάπης νοίκιασε BMW ή Audi στην Γερμανία.
Γιατί?
Γιατί αυτά ενδιαφέρουν τον κόσμο.
"Δηλαδή για σένα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα το χρώμα της ρόγας τςη Αλεξανδράτου (γυναικάρα πάντως) και το σκυλί του Κωστέτσου με το αν ο Λιάπης πήγε ταξίδι πληρωμένο από επιχειρηματίες οι οποίοι εμπλέκονται σε "μίζες";;; Και για πες μας εκτός από το Star που αλλού έχεις δει στην tv ειδήσεις για τη ρόγα της Αλεξανδράτου;;;;;; Μήπως στο Mega; Στον Alpha και στον Ant1 ή μήπως στα κρατικά; Γιατί εγώ μόνο στο star έχω δει τέτοιες ειδήσεις".
Γενικά ο κόσμος θέλει να ταυτίζεται με αυτά που βλέπει στην τηλεόραση (κατα κύριο λόγο). Και επειδή ο ίδιος είναι φελός θέλει να βλέπει φελούς. Επίσης δεν τον ενδιαφέρει να ενημερωθεί. Να διασκεδάσει θέλει. Να ξεχαστεί απο τα προβλήματα του και να φαντασιώνεται με τις ζωές των άλλων.
"Ε τότε θα υπήρχαν ειδήσεις μόνο κουτσομπολίστικες και τίποτε άλλο".
Και ενώ γνωρίζει ποιός του μεταφέρει την ειδηση, δηλαδή ποιός είναι ο μεταφορέας, τι έχει κάνει , από που τα αρπάζει, ποιούς στηρίζει,
εκεί αυτός, επιμένει να τον βλέπει.
Και ενώ λοιπόν οι δημοσιογράφοι έχουν ξεβρακωθεί εντελώς (ειδικά τα τελευταία χρόνια) και είναι γνωστόν τοις πάσι ότι ο σκοπός τους δεν είναι η ενημέρωση αλλά η παραπληροφόρηση, η χειραγώγηση και η εμπορευματοποίηση της είδησης, δεν τρέχει τίποτα. Οι ακροαματικότητες συνεχίζουν να είναι υψηλές το ίδιο και οι τηλεθεάσεις. Μόνο οι κυκλοφορίες των εφημερίδων έπεσαν και αυτό γιατί οι περισσότερες εφημερίδες είναι πλέον και online.
"Πως... ακριβώς γίνεται αυτό;;;;;; Να έχουν ξεβρακωθεί οι δημοσιογράφοι και να είναι υψηλές οι τηλεθεάσεις;;;;; Το εν λόγω ξεβράκωμα το αντιλαμβάνεται ποιος;;;;;; Αυτός που δεν βλέπει;;; Και από που βγαίνει το συμπέρασμα πως σκοπός τους είναι η παραπληροφόρηση καιη χειραγώγηση;;;;; Δηλαδή το Star το Alter η ΝΕΤ to Mega και οι υπόλοιποι τηλεοπτικοί σταθμοί καθώς και η "Ελευθεροτυπία" το "Έθνος" "Τα Νέα" ο "Ελεύθερος Τύπος" η "Απογευματινή" και όλες οι εφημερίδες τα περιοδικά και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί δουλεύουν στην ίδια κατεύθυνση. Τη χειραγώγησή και παραπληροφόρηση μας. Ε τότε... μαγκιά τους!!!!! Δεν είναι οι δημοσιογράφοι το πρόβλημα αλλά εμείς που είμαστε τόσο μαλάκες και ηλίθιοι. Και σε έναν λαό τόσο βλάκα και κοιμισμένο έχουμε μία ομάδα ατόμων ιδιαίτερα έξυπνους οι οποίοι μας δουλευουν και μάλιστα το κάνουν πολύ καλά. Πράγματι πάρτο σαν δεδομένο".
Μην το ψάχνεις πάρτο σαν δεδομένο. [/B]