Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 60

Θέμα: Transalp , KLE500 ή Freewind ;

  1. #31
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif
    οι κραδασμοί που έχει ενα μονοκύλινδρο είναι απίστευτα κουαραστικοί για τον αναβάτη τόσο για την μέση του όσο και τα μαλακά του μόρια και όχι μόνο. Εξάλλου όταν έχεις ενα μηχανάκι όπως το freewind Π.Χ. θα θέλησεις έστω κάποια στιγμή να κάνεις ένα μικρό ταξίδι το οποίο θα είναι απίστευτα κουραστικό τόσο για τον αναβάτη όσο και για την ίδια την μηχανή (τραβάει ζόρι το μοτορι, κουβαλάει σχεδόν τα ίδια κιλα με ένα αντίστοιχο δικύλινδρο με το δικύλινδρο να έχει 15-20 άλογα παραπάνω freewind-trasalp) αν δε είσαι με συνεπιβάτη και με μπακάζια τα πράγματα δυσκολεύουν περισσότερο με αποτέλεσμα το ταξίδι σου πέραν των 120-130χλμ να μην είναι άνετο και κυρίως ασφαλές, πχ. προσπέραση. Αν απ' την 'αλλη έναν υποψήφιο αγοραστή δεν τον ενδιαφέρουν τα παραπάνω και δεν έχει πρόβλημα με τα μεινεκτήματα του μονοκύλινδρου και πρασανατολίζεται για χρήση εντός πόλης άντε και 20χλμ πιο έξω απ'α αυτήν τότε κατά την προσωπική μου απόψη τα 650 cc δεν χρειάζονται.

    ΥΓ:ΚΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΑ ΜΕ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ. ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ Μ' ΑΥΤΟ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ
    το σουζουκι ειναι μονοκυλινδρο(γιατι το εβαλες μαζι με το ΤΑ στην παρενθεση)

    απο κει και περα μιας που το ειχα θα σου πω οτι δε κουραστικα ουτε λεπτο και δε καταλαβαινω τι εννοεις κραδασμους .....κανα καθαροαιμο θα παρει?η καμμια χαρλει?

    και 2καβαλα και με μπακαζια το σουζουκι με πηγε παντου ανετα τωρα αν εννοεις στης προσπεραση οτι δεν εχεις την ιπποδυναμη για να την κανεις οταν εχεις τερματισει την ταχυτητα εχεις δικιο για αυτο φροντιζεις να κατεβασεις η να ανεβασεις μιας που ως γνωστον τα μονοκυλινδρα δινου χαμηλα την ιπποδυναμη τους με αποτελεσμα να αλλαζεις παιζεις με τις ταχυτητες στις συγκλονιστικες στροφες των 5000-6000

    απο κει και περα μεγαλου κυβισμου μονοκυλινδρα σαν το σουζουκι και το καβασακι δεν χουν τα προβληματα ακριβως οπως τα αναφερεις και τα συγκεκριμενα εχουν σελαρα για ταξιδια το τιμονι τους κοβει απιστευτα (ειδικα το σουζουκι) μεσα στη πολη (πιο πολυ και απο παπι ναι!)

    ειναι οικονομικα και σε βγαζουν αρκετα χλμτρ και εναι καλα σχολεια κατεμε εαν δεν θες ενα καθαρο εντουρακι η ενα στριτακι των 250-400 σεσε

    γνωμη μου παντα

    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  2. #32
    Μέλος Το avatar του/της miketzif
    Εγγραφή
    17/06/2008
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    το σουζουκι ειναι μονοκυλινδρο(γιατι το εβαλες μαζι με το ΤΑ στην παρενθεση)

    απο κει και περα μιας που το ειχα θα σου πω οτι δε κουραστικα ουτε λεπτο και δε καταλαβαινω τι εννοεις κραδασμους .....κανα καθαροαιμο θα παρει?η καμμια χαρλει?

    και 2καβαλα και με μπακαζια το σουζουκι με πηγε παντου ανετα τωρα αν εννοεις στης προσπεραση οτι δεν εχεις την ιπποδυναμη για να την κανεις οταν εχεις τερματισει την ταχυτητα εχεις δικιο για αυτο φροντιζεις να κατεβασεις η να ανεβασεις μιας που ως γνωστον τα μονοκυλινδρα δινου χαμηλα την ιπποδυναμη τους με αποτελεσμα να αλλαζεις παιζεις με τις ταχυτητες στις συγκλονιστικες στροφες των 5000-6000

    απο κει και περα μεγαλου κυβισμου μονοκυλινδρα σαν το σουζουκι και το καβασακι δεν χουν τα προβληματα ακριβως οπως τα αναφερεις και τα συγκεκριμενα εχουν σελαρα για ταξιδια το τιμονι τους κοβει απιστευτα (ειδικα το σουζουκι) μεσα στη πολη (πιο πολυ και απο παπι ναι!)

    ειναι οικονομικα και σε βγαζουν αρκετα χλμτρ και εναι καλα σχολεια κατεμε εαν δεν θες ενα καθαρο εντουρακι η ενα στριτακι των 250-400 σεσε

    γνωμη μου παντα


    τι δεν καταλαβες απο την παρένθεση........... (τραβάει ζόρι το μοτορι, κουβαλάει σχεδόν τα ίδια κιλα με ένα αντίστοιχο δικύλινδρο με το δικύλινδρο να έχει 15-20 άλογα παραπάνω, freewind-transalp)....... το susuki ειναι μονολύλιδρο και το ΤΑ δικύλινδρο με 15 περιπου άλογα παραπάνω και σχεδόν τα ίδια κιλά. Νομίζω ότι έιναι απλό και κατανοητό αυτό που λέω.

    Τώρα ως προς το θέμα τον κραδασμών έχεις ακόμα το freewind ή το έχεις αλλάξει? γιατι αν το έχεις ακόμα ή το έχεις αλλάξει με μονοκίλυνδρο πάλι και δεν έχεις οδήγήσει δικύλινδρο (πολλά χλμ σε ταξίδι) για να διαπιστώσεις την διαφορά τους δεν νομίζω πως είμαι σε θέση να στο μεταφέρω με τετοιο τροπο που ωστε να το καταλάβεις.

    Ουτε έγω το καταλαβαινα απόλυτα παρά μονο όταν αγόρασα δικυλινδρο. Έκανα πολλά ταξίδια με φίλους που έιχαν ΤΑ στροματα και διαφορα άλλα μηχανάκια αυτού του τύπου και γω με ένα gs 650 του 04. Λυπάμαι που το λέω άλλα έγω στα 50-60 χλμ πορείας ηθελα οπωσδήποτε στάση ( λόγω κραδασμών κούραση στα χέρια στην μέση και στα μαλακά μόρια) ένω οι άλλοι δεν καταλάβαιναν τίποτα.

    Και όπως έγραψες και σύ ... γνωμη μου πάντα


    φιλικά

  3. #33
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2007
    Μηνύματα
    6

    Άποψη για το KLE

    Ήμουν περαστικός και είδα το thread, οπότε είπα να αφήσω και εγώ την άποψή μου.

    Έχω (στην Ελλάδα) ένα ΚΛΕ (2001) με το οποίο κάθε καλοκαίρι κατεβαίνω Χανία απο Θεσσαλονίκη. Το υπόλοιπο διάστημα το οδηγά ο πατέρας μου καθώς εγώ ζω στο εξωτερικό.

    Το μηχανάκι λοιπόν είναι σκυλι μαύρο και φθηνό στη συντήρηση. Επίσης είναι άνετο μέσα στην πόλη λόγω διαστάσεων. Μέχρι εδώ όλα καλά.....

    Στο δρόμο, πάνω απο τα 120-130χλμ είναι όντως βάρκα-γιαλό όταν είσαι μόνος και έχεις μπαγκαζιέρα. Αυτό μου την έδινε πάντα, καθώς έχει πολύ γκάζι ακόμα το οποίο δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Με δύο άτομα είναι πιο σταθερό και το κοντέρ έχει δείξει μέχρι 170χλμ (αν θυμάμαι καλά) σε κατηφόρικό δρόμο. Όμως, όταν είσαι διπλός καταλαβαίνεις τη διαφορά στο τράβηγμα - δυσκολεύεται αρκετά.

    Η προστασία απο τον αέρα δεν είναι καλή αν και βελτιώνεται λίγο με μια ψηλότερη ζελατίνα.

    Η οικονομία καυσίμου δεν είναι κακή, αλλα αν το πιέσεις στα περίπου 170-180 χιλιόμετρα θα γυρίσεις στη ρεζέρβα.

    Με λίγα λόγια, αν και είναι τίμιο μηχανάκι, δεν θα το αγόραζα ξανά. Το έχω ακόμα γιατί βολεύει τον πατέρα μου, και εδώ έχω άλλη μηχανή.

    Το freewind δεν το έχω οδηγήσει, όμως προσωπικά δεν μου αρέσει η εμφάνισή του. Νομίζω το ΤΑ είναι η πιο καλή επιλογή απο τα τρία μηχανάκια (αν αι αυτό δεν το έχω οδηγήσει σε κανονικό ταξίδι).

    Αυτά,
    Sol

  4. #34
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από miketzif

    Και όπως έγραψες και σύ ... γνωμη μου πάντα


    φιλικά [/B]
    εχω Ζ750 τουτεστιν 4κυλινδρο(σορυ 2κυλνδρο εχω οδηγησει ελαχιστα και αυτο απο φιλους αλλα μαλλον καταλαβαινω τη διαφορα του σουζουκιου με το Ζ μου) και το σουζουκι ακομα το εχω

    για την παρενθεση δε καταλαβα εγω καλα νομιζα οτι εννοουσες οτι το σουζουκι ηταν 2κυλινδρο οπωτε δικο μου λαθος

    και εγω ΔΕΝ κανω σταση με το σουζουκι κατω απο τα 150+χλμτρ ταξιδιου δεν με ενοχλει ο καθενας εχει τις αντοχες του

    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  5. #35
    Μέλος Το avatar του/της miketzif
    Εγγραφή
    17/06/2008
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    εχω Ζ750 τουτεστιν 4κυλινδρο(σορυ 2κυλνδρο εχω οδηγησει ελαχιστα και αυτο απο φιλους αλλα μαλλον καταλαβαινω τη διαφορα του σουζουκιου με το Ζ μου) και το σουζουκι ακομα το εχω

    για την παρενθεση δε καταλαβα εγω καλα νομιζα οτι εννοουσες οτι το σουζουκι ηταν 2κυλινδρο οπωτε δικο μου λαθος

    και εγω ΔΕΝ κανω σταση με το σουζουκι κατω απο τα 150+χλμτρ ταξιδιου δεν με ενοχλει ο καθενας εχει τις αντοχες του

    Σίγουρα για να κάνεις ταξίδι χρειάζεται φυσική κατάσταση την οποία όταν οδήγούσα το gs νόμιζα ότι δεν έιχα και λέω νόμιζα γιατί όταν έκανα ταξίδι με ΤΑ εκέινη την περίοδο, κατάλαβα ότι το πρόβλημα ήταν στο μήχανακι μου και όχι σε μένα.

    Γενικά θέλω να πιστεύω ότι στον πήγασο στο freewind και στο gs έχω "αρκετή εμπείρια" (λόγω πολλών χλμ και με τα τρία). Για να μην έιμαι πολύ άδικος με το susuki θα σου πώ ότι από τα τρία (συγκριτικά παντα) έχει τους λιγότερους κραδασμούς (τα άλλα 2 έχουν ρόταξ κινητηρα και του gs συγκεκριμένα κάνει σαν τρακτερ).

    Τώρα έχω στρομ και όταν κάνω ταξίδι και αναλογίζομαι τα ταξίδια με τα μονοκύλινδρα που έχω κάνει, δεν μπορώ να πιστεψω ότι πριν χρόνια ταξίδευα μ'αυτα και η σύγκριση (υποκειμένική πάντα) δεν έχει να κάνει με τους κραδασμούς μόνο αλλά με την γεικότερη συμπερίφόρα που έχουν όλα τα μηχανκιά που αναφέρω.

    Εν πάση περιπτώση αυτοί είναι λίγο πολύ οι λόγοι (υποκειμενικοί ) που με κάνουν να είμαι αρκετά εως πολύ αρνητικός με τα μονοκύλιδρα, τουλάχιστον με αυτά που έχω οδήγήσει και ξέρω και μετά την μεταβαση μου σε δικύλινδρο δεν νομίζω ποτέ ότι θα αγόραζα μονοκύλιδρο ξανα.


    ΥΓ: ποτέ μη λές ποτέ

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Transalp

    Σαφώς πιο ολοκληρωμένο και all around μηχανάκι απο τα άλλα δυο που αναφέρεις σε όλα τα ταιρεν. Απο κει και πέρα αν βάλεις την αξιοπιστία του και πολύ περισσότερο την μακράν κατα την γνώμη μου, πιο ευκολή πώληση του στο μέλλον μάλλον το θεωρώ μονοδρομο.... IMHO παντα!!!!

    Καλή αγορά...

  7. #37
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    με αποτελεσμα να αλλαζεις παιζεις με τις ταχυτητες στις συγκλονιστικες στροφες των 5000-6000



    ρε Ενι αλλαζες ταχυτητες στο freewind στις 6,000 στροφες?






    Εγω παλι με το ζορι στις 4,000...

  8. #38
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2008
    Μηνύματα
    10
    Οδήγησα και τα 3 και μπορώ να πω ότι το transalp με ικανοποίησε με διαφορά από τα άλλα δυο . Επίσης οδήγησα και vstrom το οποίο πραγματικά δεν παίζεται . Νομίζεις οδηγείς αυτοκίνητο . Αλλά είναι πιο ακριβά από αυτά που σκοπεύω να "επενδύσω" .

  9. #39
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2008
    Μηνύματα
    8
    TO Freewind το θεωρείτε καλή αγορά για αρχάριο;
    (μοντ. '99, 35000χλμ, 1700ευρώ από γνωστό)
    Ή να τη ψάξω για ΧΤ 660r & ΚLE 500 με τα διπλά χρήματα?

  10. #40
    παρε το transalp Πολυ καλυτερο κατα την γνωμη μου.

  11. #41
    τα τρανασαλπ 600-650 τα είχα πολυ αξιόπιστα μηχανάκια για κάθε μερα χωρις να κάνουν κατι τέλεια αλλα και χωρίς να υστερουν ουσιωδως κάπου
    Αν ζείς σε μεγάλο αστικο κέντρο και δεν ταξιδευεις μεγάλες αποστάσεις το ΧΤ είναι οτι πρέπει καθότι πιο ευέλικτο απο τα τρανσαλπ

  12. #42
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2008
    Μηνύματα
    8
    τα τρανασαλπ 600-650 τα είχα πολυ αξιόπιστα μηχανάκια για κάθε μερα χωρις να κάνουν κατι τέλεια αλλα και χωρίς να υστερουν ουσιωδως κάπου Αν ζείς σε μεγάλο αστικο κέντρο και δεν ταξιδευεις μεγάλες αποστάσεις το ΧΤ είναι οτι πρέπει καθότι πιο ευέλικτο απο τα τρανσαλπ
    Ζω Αθήνα και το θέλω για καθημερινή μετακίνηση και με την πρώτη ευκαιρία εκδρομές από 30 έως και 360 χλμ

  13. #43
    Τι ύψος και βάρος έχεις?

  14. #44
    μπα,xt πλεον δεν προτεινω,1000 φορες το transalp.πιο μηχανη και δεν μπορω να πω οτι δεν ειναι και ευελικτο.

  15. #45
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2008
    Μηνύματα
    8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από σουλης
    Τι ύψος και βάρος έχεις?
    175cm
    90kg

    Μοντέλο λέμε

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  2. Suzuki Freewind xanei ladia
    από rallisg στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2004, 01:58
  3. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53
  4. transalp?v-strom 650?freewind?aprilia pegaso?
    από medieval στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 29/02/2004, 00:04
  5. Χαμηλώνει το Transalp (650 '03)
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2004, 07:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF