Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Κι εγώ πρότεινα στον Γιώργο να κάνει το στρώσιμο της μηχανής "μεικτά". Δηλαδή, όχι το παίρνω, πάω Θεσσσαλονίκη με 6η και στο γυρισμό το τερματίζω...
Θεωρώ ότι η μοτοσυκλέτα όπως είπε και ο alarm πρέπει να στρωθεί σε ρεαλιστικό περιβάλλον, να δουλέψουν όλες οι σχέσεις με νορμάλ ανοίγματα του γκαζιού και σε μεσαίες στροφές.
Και πρέπει να στρωθεί (κατά τη γνώμη μου, διορθώστε με), γιατί κι εγώ δεν πιστεύω ότι το στρώσιμο είναι @α@αριές των εταιρειών που σε κόβουν και καλά για να μάθεις τη μηχανή πριν την ανοίξεις...
Η άγνοιά μου σε τετρακύλινδρους κινητήρες μεγάλων ιπποδυνάμεων και τελευταίας τεχνολογίας με ώθησε να ποστάρω την ερώτηση, γιατί το άτομο είναι συνειδητοποιημένο και όχι τρελλοκάγκουρας που θα την πουλήσει του χρόνου για να πάρει την καινούργια με +5 άλογα.
Δεν πήγαμε δικάβαλλο για τον λόγο ότι δεν με βόλευε η σέλα!!!![]()
![]()
Αλλά δεν νομίζω ότι μηχανή με 175 άλογα θα ζοριστεί με δεύτερο άτομο!!!![]()
![]()
Ευχαριστώ όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα τον φίλο alarm για τις επεξηγηματικές πληροφορίες του!!!![]()
![]()