Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 24 από 24

Θέμα: Βοήθεια για 1ο μηχανάκι !!!

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Kosa
    Τι υπονοείς; Ότι θα είναι ψόφιο, ότι δε θα μπορώ να το σπρώξω ή και τα δύο;
    Γι'αυτό εξετάζω την επιλογή του crm. Εξάλλου είναι κι ένα μηχανάκι που το γουστάρω ενώ κάποιο xt-οειδές θα το έπαιρνα μόνο και μόνο για αυτό που λες, για εξοικίωση. Βαριά τη καρδία βέβαια...
    Αφού έχεις φάε κολλημα με το crm... ολο γι αυτό γράφεις... !!!


    Πάρτο το ρημάδι... να το ευχαριστηθείς...


  2. #17
    Νέο μέλος Το avatar του/της Kosa
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    14
    Επίσης σε άλλο φόρουμ γράφω και για τη Τζένιφερ
    Τόσο πολύ φαίνεται, ε;
    Εντάξει είπαμε, παιδικά όνειρα. Πάντως θα ήθελα να μου επισημάνεις περισσότερο που διαφωνείς και γιατί. Όπως και, αν ξέρεις, τί να προσέξω σε ένα τέτοιο μηχανάκι πριν (αν τελικά) καταλήξω στην απόκτησή του.

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Kosa
    Επίσης σε άλλο φόρουμ γράφω και για τη Τζένιφερ
    Τόσο πολύ φαίνεται, ε;
    Εντάξει είπαμε, παιδικά όνειρα. Πάντως θα ήθελα να μου επισημάνεις περισσότερο που διαφωνείς και γιατί. Όπως και, αν ξέρεις, τί να προσέξω σε ένα τέτοιο μηχανάκι πριν (αν τελικά) καταλήξω στην απόκτησή του.
    Τα crm είναι παλιά μηχανάκια δύσκολα θα βρείς σε καλή κατάσταση...!! Πριν το πάρεις βρες ενα μάστορα να το δεί... !!

    Καλό ψάξιμο λοιπόν....

  4. #19
    Νέο μέλος Το avatar του/της Kosa
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    14
    Thanks

  5. #20
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Η εμπειρια του συνεπιβατη ειναι χρησιμη αλλα οχι τοσο ωστε να ξεκινησεις ναι μεν με ενα μηχανακι που στην πολη θα ειναι σχετικα ακινδυνο αλλα που ειναι προορισμενο για ειδικες [εστω και ερασιτεχνικα] στις οποιες εισαι αμαθης. Σιγουρα, καταλαβαινω. Εχεις φιλους που σου λενε γι' αυτα η πας μαζι τους κι εσυ κι εχεις φαει κολλημα. Αλλα προκειται για σκληρα μηχανακια που καθε κινηση σου πρεπει να ειναι υπολογισμενη. Προτεινω να ξεκινησεις απο κατι πιο βατο. Σ' αυτο στιλ οχηματων, δεν εχουν τη σημασια που νομιζεις τα κυβικα. Γι' αυτο εγω σου προτεινω ενα μηχανακι που θα σε βολεψει μεσα στην πολη κι ερασιτεχνικα ΚΑΙ ΟΧΙ οργανωμενα μπορει να αποδωσει στο βουνο για να κανεις το κομματι σου. FMX 650. Τωρα αν θελεις πιο μικρο σου λεω με σιγουρια οτι κανενα διχρονο των χρονολογιων που αναφερεσαι δεν ειναι καλυτερα στημενο απο το XR250 Baja. Επιπλεον, θες να δωσεις δυο χιλιαρικα. Εχεις υπολογισει τα οσα πρεπει να δωσεις αφ' ενος για εξοπλισμο ασφαλειας αναβατη και αφ' ετερου ποσο θα σου κοστιζει σε οργανωμενη βαση καθε εξορμηση στο βουνο; Πιθανον να μην εχεις σκεφτει τον εξοπλισμο για ενα τετοιο μηχανακι και να σκεφτεσαι οτι με τετοια μηχανακια μεσα στην πολη μπορεις ανετα να κυκλοφορεις ξεκρανωτος και ξεβρακωτος. Μπορει να μοιαζει για μαγκια αλλα ειναι λαθος. Προς Θεου, δε λεω οτι ετσι σκεφτεσαι σωνει και καλα, αλλα σα νεος που εισαι στα τιμονια σου εκφραζω τη θεση και τη σκεψη μου. Μια αλλη αποψη που εχω ειναι πριν προχωρησεις σε αγορα, ζητα απο καποιο φιλο σου να σε βαλει σε μια ηπια ειδικη. Μπορει να μην ειναι αυτο που νομιζεις, μπορει να το εχεις ωραιοποιησει, η μπορει και να σου ταιριαζει γαντι, η να σου αρεσει απολυτα. Αλλα οδηγησε το πρωτα και μετα προχωρας σε μια αγορα. Γιατι ουτως η αλλως αυτα τα μηχανακια ειναι δυσκολο να τα σπρωξεις κι αν το 'χεις μετανιωσει θα ειναι κριμα να βρεθεις στη διαδικασια του περιμενε και αν θα παρεις τα λεφτα που εδωσες. Φιλικα, παντα
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  6. #21
    Νέο μέλος Το avatar του/της Kosa
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    14
    To Road67:

    Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τα όσα λες και σ' ευχαριστώ που αφιέρωσες μέρος του χρόνου σου
    με φιλική διάθεση να μου ανοίξεις τα μάτια και θα σου απαντήσω με την ίδια διάθεση.

    Αρχικά οι φίλοι μου με προτρέπουν να αγοράσω κάτι μικρού κυβισμού (για να μην έχω πολύ γκάζι,
    να μπορώ να το κουμαντάρω ευκολότερα και να εκτιμήσω αργότερα μία μηχανή περισσότερων
    κυβικών, λένε) απόψεις τις οποίες εν μέρει συμμερίζομαι κι ο ίδιος, οπότε το FMX 650 δεν αποτελεί
    κάποια από τις άμεσες επιλογές μου. Επίσης δεν είμαι λάτρης των supermotard και παρομοίων
    "εργαλείων".

    Παρομοίως συμφωνεί κι ο πατέρας μου ο οποίος είναι ένας από τους λίγους ανθρώπους με τους
    οποίους έχω συνκαβαλήσει (κι αυτό λόγω εμπιστοσύνης στον οδηγό - φαντάζομαι καταλαβαίνεις,
    ξέρεις...). Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, κι αυτό λόγω της αύξησης μου σε ύψος και βάρος (2.03 m
    & 90 kg αντίστοιχα), δεν ανεβαίνουμε μαζί στη μηχανή του και η στέρηση αυτής της απόλαυσης
    (έστω και σαν απλός επιβάτης) μου λείπει τραγικά.

    Δυστυχώς δεν έχω φίλους που να ασχολούνται με τις enduroβόλτες και στο μόνο που ελπίζω είναι
    ο αδερφός μου, που κι εκείνος ετοιμάζεται να αγοράσει το κάτι τις του, να επιλέξει κι εκείνος κάτι
    χωμάτινο για να έρχεται μαζί μου και να αφήσει σε κάποιον άλλον το CBR που χαλβαδιάζει. Σε
    κάθε άλλη περίπτωση, πριν βγω στο χώμα θα ψάξω για παρέα μέσα από το φόρουμ ή από αλλού
    γιατί ως αρχάριος στο είδος, άρα κι άπειρος, ακόμη και το παραμικρό μπορεί να μου δημιουργήσει
    μεγάλο πρόβλημα και δε λέω... ωραία είναι η θέα της Αθήνας το βράδυ από ψηλά αλλά δεν είναι
    κάτι που θα θέλω να ζήσω χωρίς να το έχω σχεδιάσει.

    Παρεμπιπτόντως να σου πω ότι δεν σχεδιάζω να πατήσω χώμα γρήγορα αλλά σε βάθος χρόνου
    για να έχω και κάποια εξοικίωση με το μηχανάκι. Συνεπώς ο πλήρης χωμάτινος εξοπλισμός είναι
    κάτι που θα έρθει με τον καιρό και δεν με προβληματίζει τόσο πολύ αυτή τη στιγμή. Άλλωστε
    δερμάτινο μπουφάν υπάρχει διαθέσιμο παρόλο που αυτή τη στιγμή αρωματίζεται με ναφθαλίνη
    στη ντουλάπα λόγω των παραπάνω. Επίσης υπάρχει και κράνος και αν και full face αποδέχομαι το
    να δείχνω γελίος για λίγο καιρό μέχρι να μπορέσω να αγοράσω "χωμάτινο" κράνος και γυαλιά.

    Επίσης η λέξη μαγκιά ή η φράση Ηow-do-I-look είναι κάτι που δεν υπάρχει στη ζωή μου, ειλικρινά.
    Ακόμη κι όταν οδηγώ το αυτοκίνητο σε αυξημένους ρυθμούς ή γενικότερα μ@λ@κίζομαι σε
    άδειους δρόμους ή ακούω τα λάστιχα να τσιρίζουν τα βράδια (προφανώς για να βλέπω τα φώτα
    μέσα στο σκοτάδι και να κόβω εάν πρέπει) στην Πεντέλη ή στον Αγ. Μερκούριο είναι κάτι το οποίο
    κάνω πάντα χωρίς επιβαίνοντες (άρα και μη επιδεικτικά) και πάντα γιατί με γεμίζει συναισθήματα.
    Γυρίζοντας σπίτι δεν μιλάω στον αδερφό μου για τις επιδόσεις μου αλλά π.χ. για το τί κάθεται και
    βλέπει στην τηλεόραση ή στο εσύ σωλήνα (κοινώς γνωστό κι ως youtube ).

    Tέλος, θεωρώ ότι με μία και δύο βόλτες με ξένα μηχανάκια, ως άπειρος πάντα, μάλλον θα
    ενθουσιαστώ πιο πολύ παρά θα κατατοπιστώ για το αν μου ταιριάζει το είδος ή όχι. Κι αυτό γιατί
    το αν τελικά είναι κάτι που σου αρέσει ή που δεν σου αρέσει ή ταιριάζει, είναι κάτι που το ανακα-
    λύπτεις με τον καιρό και σπάνια αστραπιαία. Κι αν τελικά το χώμα είναι κάτι το οποίο δεν μου πάει,
    τουλάχιστον θα μου έχει μείνει ένα ωραίο μηχανάκι και ιδανικό για να μάθω να οδηγώ.

    Με βάση όλα τα παραπάνω, πλέον, ίσως είσαι σε θέση να καταλάβεις γιατί δεν έχω προβεί τόσον
    καιρό σε κάποια αγορά απλά και μόνο επειδή κάτι μου αρέσει εμφανισιακά και πρακτικά. Δεν
    θεωρώ ότι χωράνε επιπολαιότητες σε τέτοια θέματα γιατί όπως λες κι εσύ αν δεν μου αρέσει και
    πρέπει να πουληθεί...; Αυτός είναι κι ο λόγος που απευθύνομαι σε παλαιότερους και εμπειρότερους
    και πλέον σίγουρους σε αυτά που θέλω να δοκιμάσω κι εγώ. Εκείνοι σίγουρα ξέρουν κάτι παρα-
    πάνω που εγώ δεν έχω σκεφτεί...

    Σε κάθε περίπτωση σ' ευχαριστώ για την καλή διάθεση να με βοηθήσεις, πάντα επίσης φιλικά

  7. #22
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Eισαι αρκετα ωριμος και αυτο ειναι καλο. Κατι ομως που ειδα σε ολες τις απαντησεις σου ως τωρα ειναι οτι σε απασχολει το υψος και το βαρος σου. Πρωτα απ' ολα, αυτα τα δυο πρεπει να σε απασχολουν στις εξης περιπτωσεις. Στον αερα [οπου εσενα με βαση την κατευθυνση σου δε σε αφορα αφου δε θελεις το οχημα για ταξιδια κι εξ' ορισμου θα ειναι οικονομικα ασυμφορο ταξιδι με διχρονιλα], στις οργανωμενες ειδικες [που πιστεψε με δεν ειναι υπερβολικο για τους επαγγελματιες του χωρου να ελεγχουν το βαρος τους διαρκως και να παθαινουν αμοκ αν βαλουν μισο κιλο, χειροτεροι κι απο γκομενες ] οπου ολα ειναι υποογισμενα στο παραμικρο και τριτον στο ειδος του οχηματος [οπως σωστα ειπες, θα ειναι δυσκολο να κινηθεις με ενα παπι, η με αλλου ειδους μηχανακια]. Απο εκει και περα θα ηθελα να σου προτεινω, να οδηγησεις ενα διχρονο που να σ' ενδιαφερει και ενα ενα τετραχρονο. Δεν αμφιβαλλω οτι σε θεματα επιταχυνσης και δη συγκινησης τα διχρονα ειναι κορυφαια, αλλα τα τετραχρονα εχουν πιο ομαλο κινητηρα και μπορεις παντα να κανεις και κατι παραπανω που με το διχρονο δε θα μπορεις. Ευχομαι καλη αγορα κι αμα βρεις κανα βουνο που εχει γυρω γυρω κι ασφαλτο δεν εχω αντιρρηση να ερχομαι εγω γυρω γυρω με το fazer κι εσυ απο τα αριστερα η τα δεξια μου να κανεις βουτιες, σουζες και γενικα ολα αυτα τα εξτριμ, και μεσα στη μπιχλα [κοινως χωμα] σπορ
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  8. #23
    Νέο μέλος Το avatar του/της Kosa
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    14
    Όντως με απασχολεί το μηχανάκι να είναι βολικό, ποιόν άλλωστε δεν τον ενδιαφέρει αυτό;

    Όσον αφορά στο θέμα του ύψους (άρα και στην αντίσταση του ανέμου) τα ταξίδια θα έρθουν κάποια
    στιγμή αλλά αυτό δεν θα γίνει με δίχρονο ούτε με 125. Οπότε δεν μιλάω για το άμεσο μέλλον - κατέβασμα
    και προσπέρασμα...

    Όσον αφορά στο θέμα του βάρους αυτό που με απασχολεί επί του παρόντος είναι το μηχανάκι να
    τραβάει και να μην αγκωμαχεί με 90 κιλά στην "πλάτη" του (ενδεχομένως και κάτι παραπάνω αν συν-
    υπολογίσουμε και κάποιον συναναβάτη μια στο τόσο). Για μανία στο γραμμάριο πάντως σε επίπεδο ερα-
    σιτεχνικό - χαβαλετζίδικο είναι λίγο ακραίο...

    Τώρα ως προς το είδος του οχήματος, που είναι και ίσως από τα πιο σημαντικά. Κάποια στιγμή στο
    μέλλον μάλλον θα το γυρίσω σε πιο οn - off, για να μην πω και εντελώς on, αλλά αυτό είναι τόσο
    μακρινό που δεν πρέπει να με απασχολεί επί του παρόντος. Όπως προανέφερα θέλω κάτι για να μάθω
    εύκολα, κάτι που να είναι κοντά στις μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες, κάτι που να με βγάλει και
    εκτός δρόμου.

    Να υπογραμμίσω εδώ ότι όσον αφορά σε "σοβαρές" μοτοσυκλέτες οι εμπειρίες μου είναι πάνω σε
    ΜΖ, BMW και ΗONDA. Απ' όσο ξέρω η ΜΖ κλείνει (έκλεισε; ) οπότε δεν κοιτάω προς τα 'κει. BMW;
    Απαγορευτικά τα διάφορα κόστη. Από HONDA τώρα από μικρός έβλεπα το CRM να μου κλείνει το
    μάτι αλλά σε τετράχρονο μου αρέσει και το CRE 250. Ως προς το πρώτο ξέρω ότι είναι νευρικό,
    δίχρονο γαρ. Και το άλλο όμως δεν ακούω να πηγαίνει τόσο πίσω... Για το λόγο αυτό εξετάζω τα
    λοιπά τους έξοδα: ανταλλακτικά, αξιοπιστία, κατανάλωση, μελλοντική μεταπώληση, κόστος
    απόκτησης. Ειδικά στο τελευταίο, στο κόστος απόκτησης δηλαδή, το CRM είναι πιο προσιτό. Είναι
    όμως αυτό αρκετό για να με κάνει να κατασταλλάξω; Ή μήπως μετέπειτα θα δώσω την διαφορά
    σε συνεργεία; Δεν ξέρω, προβληματίζομαι έντονα. Σαφώς και θα τα οδηγήσω και τα δύο πρώτα.
    Όπως επίσης σαφώς και θα τα κοιτάξει κάποιος μάστορας αλλά και πάλι, ως μεταχειρισμένα θα "ζητάνε" κάποια επιπλέον έξοδα.

    Όσο για τις βόλτες μελλοντικά, πολύ ευχαρίστως. Εδώ είμαστε

  9. #24
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Καντα ενα test ride και ριξε μια ματια και στην kawasaki. Αλλα και η σουηδεζικη husqvarna κατι λεει. Τα ΜΖ δυστυχως και να βρεις αντιπροσωπο να σου φερει καποια μοντελα απο στοκ δεν ξερω τι θα εκανες με σερβις αλλα μαλλον δε θα ηταν και πολυ φτηνο, ισως κατι παρομοιο με Moto Guzzi που ειναι 3 η 4 ολοι κι ολοι στην Αθηνα και δεν ξερουν τι ζητανε.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για μονοκύλινδρα αερόψυκτα
    από ctpanoramix στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 13:01
  2. Μια βοήθεια για Kawasaki
    από tidime στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2004, 14:15
  3. βοηθεια για CRM 250
    από crmaris στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2004, 14:58
  4. Βοήθεια ρε! (νέο μηχανάκι!)
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2004, 14:06
  5. Βοηθεια Για Επιλογη!!!!
    από djupiter στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 01:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF