Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
Κωστη, σκεψου οτι αν ενα Hornet πληρωνει 490 ευρω για το μεγαλο σερβις, τοτε τα 700 ευρω ειναι λογικα για Ducati αν υπολογισεις και 200 ευρω αλυσιδογραναζα μεσα (κατι που απλα ετυχε να γινει μαζι με το σερβις).![]()
Τα ιδια λεφτα με το μεγαλο σερβις του Hornet (βεβαια εκει το παιδι ειχε κανει περισσοτερες εργασιες, αλλα και παλι....)
Αλχημιτζουρα, ρε ΜΛΚ! ΑΚΟΜΑ δεν εκανες το μεγαλο σερβις;;; ΤΩΝ 20Κ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ Τ Ρ Ι Α ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ;;;;;![]()
![]()
![]()
ρε κατεστραμμένε!!!!! Πότε θα σταματήσεις (ελπίζω κάποτε πως θα γίνει αυτό) να εκφέρεις άποψη για όλα;;;;;;; Λες να μην πήγα σε μηχανικό;;;; Λες να μην την έψαξα;;;;;
Το πήγα για σέρβις το είχα γράψει κιόλας του άλλαξα ιμάντες του βάλαμε και τακάκια πίσω και μια χαρά. Θα το κοιτάξω και άλλη μία καλή (κανά λαδάκι κανά τετοιο) ΑΝ θέλει τίποτα πριν την κάνω για Ευρώπη κι αυτό είναι.
Για το σέρβις των 20.000 τώρα το οποίο θα γίνει μόλις γυρίσω... θα τσούξει πραγματικά όχι γιατί είναι πολλά τα λεφτά αλλά γιατί θα γυρίσω με άδεια τσέπη.
Ρώτησα λοιπόν και ΑΝ χρειαστούν και δισκογράναζα (ωχ αμάν αμάν) θα φτάσει συνολικά το κόστος στα 550-600 ευρώ! Για ένα μεγάλο στον τίγρη είχα πληρώσει γύρω στα 480 με 520 δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό. Μάλλον 480 ήταν. Επομένως οκ δεν το βρίσκω κάτι τόοοσο τρομερό να σκάσω 500+ γιατο Ducati και με δισκογράναζα. Αρκεί... να μείνει εκεί η τιμή!!!
Τα 720 όντως είναι εγκεφαλικό. Έχω πληρώσει και 800+ για τον Τίγρη αλλά είχα βάλει και εξάτμιση είχα βάλει και άλλο τιμόνι και και και.
ΥΓ Για το σέρβις των 20Κ δεν μιλάς;;;![]()
![]()
![]()