Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 38 από 38

Θέμα: CBF-600 & βελτίωση κινητήρα

  1. #31
    πότε θα παλιώσω κι εγώ;!
    Εγγραφή
    08/04/2006
    Μηνύματα
    46

    Re: ρε φιλε

    μιας και το εχεις βαλει στο μυαλο σου και σε εχει ψησει ο μηχανικος -φιλος σου ,δεν το κανεις...
    εγω μια χαρη θελω αν γινετε να μας πεις ποσα αλογα εβγαζε πριν και ποσα μετα,ποσο σου κοστισαν τα αλογα-καταναλωση και τελος αφου δεν θελεις σσ -πιο γρηγορο μοτο τι θέλεις?

    όταν θα το κάνω θα τις δώσω τις πληροφορίες!

    όσο για την τελευταία ερώτηση, πιο γρήγορο μοτο τι θέλεις,
    είπα πως δε γουστάρω τη θέση όδήγησης ss, πρώτον και δεύτερον έχω και τη γυναίκα μου που είναι μόνιμος επιβάτης. και πες μου εσύ αν αντέχει η δικιά σου 1500 χλμ σε μία εβδομάδα διακοπών στο σελάκι των ss. και 2 σακβουαγιάζ πίσω και το tankbag.
    για να σου λύσω την απορία,αν και δε θα έπρεπε, αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα 1000άρι, το ίδιο ή το Tiger, δεν τα έχω όμως και θέλω να δυναμώσω λίγο τη μηχανή που έχω!
    για όποιον το θεωρεί μαλακία, ας εκφράσει μία φορά τη γνώμη του και μετά να σωπάσει.

    προσωπικά, όπου έχω γράψει αυτό κάνω.
    η ζωή είναι ωραία!!!

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    μα την εξεφρασα

    και εγω και αλλοι αλλα φαινεσαι ετοιμος να το κανεις
    οτι και αν σου ειπαμε εβρισκες κατι(σημαινει οτι το θελεις),δεν σου επιτεθηκα ,αλλα ειλικρινα θα ηθελα αν το εκανες να ελεγες τα αποτελεσματα για αλλους ,εγω το εκανα και ειπα οτι απλα εχασα τα λεφτα μου ,για αυτο σου το λεω
    πιστευεις δηλαδη οτι 10 αλογα θα σου προσφερουν κατι ...ποιο ανετο ταξιδι για σενα και τη γυναικα σου(ισα ισα που θα επρεπε να σκεφτεσαι πιο ωριμα ...)
    δεν εχεις λεφτα για το 1000 και σκεφτεσαι μετατροπες+ε???


    δεν γραφω τιποτα αλλο κανε οτι θες ,αν ομως κανεις την αλλαγη (που εγω το θελω)
    δωσε μας στοιχεια πριν και μετα

  3. #33
    πότε θα παλιώσω κι εγώ;!
    Εγγραφή
    08/04/2006
    Μηνύματα
    46
    οκ bsari, ήμουν λίγο απότομος και ζητάω συγγνώμη, αλλά το θεώρησα επίθεση.

    το πιθανότερο είναι πως σε πρώτη φάση θα αλλάξω τα ζιγκλέρ, έχεις κάποια πρόταση;
    και θα κάνω την ροϊκή εξέλιξη, για εκκεντροφόρους θα δω, βασικά αν το κάνω αυτό θα φροντίσω ώστε να μην αλλάξει πολύ ο τρόπος απόδοσης. όπως είπα ο μηχανικός είναι πολύ έμπειρος σε μετατροπές και θα το σκεφτούμε. υποθέτω ότι είναι μηχανολογικό πρόβλημα η αύξηση της ροπής στη διατήρηση των κυβικών. θα δούμε.
    ότι και να κάνω πάντως θα μετρήσω πριν και μετά και θα το παραθέσω!

    ψωμί κι αλάτι!
    όλοι μας τις μηχανές αγαπάμε!
    η ζωή είναι ωραία!!!

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    οκ

    δες στο σαιτ της dynojet εχει διαφορα για το μοτο σου
    ροπη δυστυχως λογω κυβικων ελαχιστη θα ειναι η αυξηση,σου ειπα τι χρειαζετε για να εχεις τα μεγιστα ,ειχα δει παλια προτζεκτ γερμανια για αυτο τα ειπα,
    εξατμιση,καρμπ(του cbr),filtro,εκκεντροφοροι,ηλεκτρονικη
    για ροικη εξελιξη σε καρμπυρατερατο μοτερ δε ξερω αν θα κερδισεις τιποτα ουτως η αλλως οταν ανοιγεις το γκαζι πινει το ατιμο ...
    με τις παραπανω αλλαγες ειχαν δει 102 αλογα!!
    τωρα ποσο οδηγησιμο ηταν...καποιοι κυκλοφορουν με παπια με τελικη 180+
    εγω ΔΕΝ θα το εκανα...

  5. #35

    Re: οκ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
    δες στο σαιτ της dynojet εχει διαφορα για το μοτο σου
    ροπη δυστυχως λογω κυβικων ελαχιστη θα ειναι η αυξηση,σου ειπα τι χρειαζετε για να εχεις τα μεγιστα ,ειχα δει παλια προτζεκτ γερμανια για αυτο τα ειπα,
    εξατμιση,καρμπ(του cbr),filtro,εκκεντροφοροι,ηλεκτρονικη
    για ροικη εξελιξη σε καρμπυρατερατο μοτερ δε ξερω αν θα κερδισεις τιποτα ουτως η αλλως οταν ανοιγεις το γκαζι πινει το ατιμο ...
    με τις παραπανω αλλαγες ειχαν δει 102 αλογα!!
    τωρα ποσο οδηγησιμο ηταν...καποιοι κυκλοφορουν με παπια με τελικη 180+
    εγω ΔΕΝ θα το εκανα...
    Για να βαλουν καρμπυρατερ απο cbr πρεπει να αλαξαν και τη κεφαλη, και να αυξησαν και τη συμπιεση, μαλον εβγαλαν και τα διαφραγματα απο τους λαιμους η αλαξαν λαιμους, το μηχανακι παντως με τοσες αλλαγες θα ειναι ασταθες λιγο οποτε θα εβαλαν και ενα steering dumper (μα τι tunistas ειμαι ρε παιδι μου) υποψιν τα καρμπυρατερ του cbr ειναι 36αρια αν θυμαμε καλα ενω του cbf και του hornet 34αρια. Το project Που λεει το το bsari ειναι για το Hornet μαλον και οχι για το cbf. Βασικα οτι και να κανεις στο 600 θα το ευχαριστιεσε μονοκαβαλος γιατι ειναι 600. Αλλη η ροπη του 1000 και αλλη του 600 (γενικα μιλαω). Οποτε για δικαβαλος μαλον θα χρειαστεις κατι με πιο πολλα κυβικα για να τραβαει πιο ευκολα.

    Εχει ψαξει κανεις αν μπενει το αβανς +4 μοιρες που βγενει για hornet και cbr?

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    Re: Re: οκ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Για να βαλουν καρμπυρατερ απο cbr πρεπει να αλαξαν και τη κεφαλη, και να αυξησαν και τη συμπιεση, μαλον εβγαλαν και τα διαφραγματα απο τους λαιμους η αλαξαν λαιμους, το μηχανακι παντως με τοσες αλλαγες θα ειναι ασταθες λιγο οποτε θα εβαλαν και ενα steering dumper (μα τι tunistas ειμαι ρε παιδι μου) υποψιν τα καρμπυρατερ του cbr ειναι 36αρια αν θυμαμε καλα ενω του cbf και του hornet 34αρια. Το project Που λεει το το bsari ειναι για το Hornet μαλον και οχι για το cbf. Βασικα οτι και να κανεις στο 600 θα το ευχαριστιεσε μονοκαβαλος γιατι ειναι 600. Αλλη η ροπη του 1000 και αλλη του 600 (γενικα μιλαω). Οποτε για δικαβαλος μαλον θα χρειαστεις κατι με πιο πολλα κυβικα για να τραβαει πιο ευκολα.

    Εχει ψαξει κανεις αν μπενει το αβανς +4 μοιρες που βγενει για hornet και cbr?
    ηταν για το cbf600,τα καρμπ ηταν οπως ειπες αλλα δεν χρειαστηκε αλλους λαιμους...
    ολα γινονται

    συμφωνω...

  7. #37
    Εσυ τι αλλαγες εχεις κανει bsari?
    Τα χεις κλαψει τα λεφτα σου? :P

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    στο cbf

    ειχα εξατμιση καρμπον οπεν της μιβ,φιλτρο dna,dynojet stage 1,me καταλληλη ρυθμιση (τα αισθητικα αστα)
    κοστος700+
    αποτελεσμα ωραια αποκριση-ηχος
    δεν τη μετρησα ποτε

    εμενα μου αρεσε εστω και ο ηχος-αισθηση(οπως ενα παπι με σεμπρινγκ)
    τωρα αν καθε αλογο κοστιζει 100ε αν αξιζει...

    στο χορνετ εκλαψα πολλα περισσοτερα 1500ε και κερδισα συνολικα 9 αλογα!!!
    εξατμιση,φιλτρο,κομαντερ,μπουζι ιριδιου
    περι ορεξεως...


    παντως αν τα 2000 τα εδινα εξαρχης θα ειχα παρει ενα 600 σσ+++
    ομως τα ηξερα αυτα εξαρχης και τα γουσταρα

    ομως απο θεμα πρακτικοτητας-ανεσης(βλεπε γυναικα) αστα cbf1000*****

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Βελτίωση CBF-600S
    από invi69 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2019, 16:15
  2. V-Storm 650 vs Cbf 600s
    από tzo80 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2014, 21:58
  3. Θερμοκρασία κινητήρα CBF-600
    από vagXT στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2011, 05:48
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 21:31
  5. cbf 600 04
    από wild_cat/anima στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF