Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: f650 gs ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2008
    Μηνύματα
    2

    f650 gs ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

    ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ METAXEIΡΙΣΜΕΝΗΣ ΒMW F650 GS TOY '01. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΩ ΣΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΣΤΟ FORUM.
    1) ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΥΚΝΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΣΤΑΜΑΤΑ-ΞΕΚΙΝΑ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ) ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΟ, ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙ! (ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ) ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΣ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΣΥΝΘΗΚΕς ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΓΑΡΓΑΛΑΕΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥ ΠΟΔΙ!
    2) ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 50-60 ΧΜ/Ω ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ (ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ), ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ "ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ" ΕΝΤΟΝΑ ΧΩΡΙΣ Η ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ Η ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ:
    3) ΜΕΤΑΞΥ 2000-3000 RPM ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ "ΤΡΥΠΑ" ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ. ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ 3000 ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΔΥΝΑΤΑ.
    4) ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ (ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ HONDA) ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚAΙ ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ. AN KAI ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ Π.Χ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΝΕΚΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΣΕ ΠΡΩΤΗ, Η ΟΤΙ Η ΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΚΡΑΣ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ.

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ. ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ, ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ

  2. #2
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    31/12/2006
    Μηνύματα
    349
    Νομίζω πως το τελικό σου συμπέρασμα είναι η εικόνα της μηχανής. Κατά τα άλλα:

    1. μήπως χρησιμοποιείς λίγο παραπάνω το πίσω φρένο;
    2. Δεν είναι φυσιολογικό.
    3. Συμφωνώ.
    4. Ναι είναι θορυβώδες,αλλά το κούμπωμα της πρώτης είναι κ@βλα. Σε λίγο καιρό θα βρεις και το touch για την νεκρά.

    Καλά γλέντια!
    ​The journey is the reward!

  3. #3
    1. Στο παλιο F650 που είχα το παθαινα κι εγώ. Τι τακάκια χρησιμοποιεις? Ποτε άλλαξες υγρά τελευταια φορά? Εγώ πάντως όταν άλλαξα υγρα και εβαλα τα τακακια της brembo ή τα carbone loraine δεν μου το ξανακανε.

    2. Δεν ειναι φυσιολογικό υπο κανονικές συνθήκες. Φορας βαλίτσα πίσω? Οι πιέσεις σου είναι σωστες?

    3.Είναι μονοκύλινδρο, είναι φυσικό να έχει σκορτσαρισμα χαμηλά.

    4.Ναι το κιβώτιο είναι ψιλομαλακία, δεν είναι honda να είναι βούτυρο. Βέβαια, τουλάχιστον στο δικό μου, τη νεκρα την εβρισκα ευκολα.

    Κατα τ' άλλα...


    Υ.Γ. αν μπορεις μη γραφεις κεφαλαία, είναι κουραστικό στην αναγνωση

  4. #4
    ειχα κι εγω το θεμα με το κοσκινισμα και αφου εδωσα 100 ευρω για να αλλαξω ρουλεμαν
    λαιμου, καταλαβα οτι το μονο που ηθελε ηταν μια απλη ακτινολογηση.
    παντως τοσο η βαλιτσα πισω αλλα και οι πιεσεισ των ελαστικων παιζουν ρολο.

  5. #5
    1. Υπάρχει περίπτωση τα υγρά του πίσω φρένου να έχουν γίνει σούπα (πολυκαιρισμένα, υγρασία κλπ) και για αυτό ύστερα από αρκετή χρήση να θερμαίνονται και να πέφτει η απόδοση του φρένου.
    2. Μπορεί να θέλεις λάστιχα ή αέρα στα λάστιχα ή ακτινολόγηση.
    3. Η τρύπα υπάρχει και είναι πιο εμφανής στο μονόμπουζο που έχεις εσύ.
    4. Το θέμα της νεκράς παίζει πολύ, θα το συνηθίσεις.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2008
    Μηνύματα
    2

    f650 gs ερωτήματα

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Εχω να προσθέσω τα εξής:
    1) Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φαίνεται ότι την πρόσεχε! Η μηχανή έχει όλα τα service στον Παναγιωτόπουλο με τελευταίο στα 50000 χμ. Η μηχανή γράφει τωρα 54000 χμ, οπότε θεωρώ ότι τα υγρά αλλάζονταν κανονικά. Τα τακάκια νομίζω είναι Brembo και έχουν ακόμα πάστα.
    2) Φοράω βαλίτσα πίσω. Τίς πιέσεις τις είχα ελέγξει πρόσφατα (αφού έψαχνα σε τρία βενζινάδικα μέχρι να βρώ κατάλληλο ρυθμιστή που να ταιριάζει στις βαλβίδες!) και έβαλα 28 μπροστά και 32 πίσω, αλλά θα τις ξαναελέγξω. Τα λάστιχα είναι Michelin σε καλή κατάσταση. Κρατάω λοιπόν την ακτινολόγηση του μπροστινού τροχού.
    Δεν ανέφερα ότι η μηχανή είχε στο παρελθόν μία πτώση που όπως μου είπε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έγινε με πολύ μικρή ταχύτητα, αρα μάλλον πρέπει να ελέγξω το μπροστινό σύστημα.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    2
    1. Πιθανόν να χρειάζεσαι αλλαγή υγρών. ελεγξε το. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις (υγρά μαύρα ή πολύ σκούρα, θολά) αλλλαξε τα προληπτικά. Το κόστος είναι μηδαμινό μπροστά στην ασφάλεια σου. Θυμίζει πάντως "βράσιμο υγρών" (μου έχει συμβεί).
    2. εκτός απο τα άλλα που σου λένε οι φίλοι, τσεκάρισε και την αλυσσίδα σου.
    3. Φυσιολογικότατο στην μονοκύλινδρη γερμαναρού...
    4. Είναι σαν τις γυναίκες που αγαπάμε, στην αρχή ζορίζεσαι, αλλά μετά συνηθίζεις τη γκρίνια και μπορεί και να σ'αρέσει...
    Καλα ταξίδια και πάντα όρθιος.
    COYOTE

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2023, 15:37
  2. Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2005, 23:25
  3. Suzuki XF 650 Freewind h BMW F650 GS
    από MikeG στο forum BMW
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2005, 09:53
  4. bmw f650 gs manual στα ελληνικα η αγγλικα
    από nkbl στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 00:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF