ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ METAXEIΡΙΣΜΕΝΗΣ ΒMW F650 GS TOY '01. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΩ ΣΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΣΤΟ FORUM.
1) ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΥΚΝΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΣΤΑΜΑΤΑ-ΞΕΚΙΝΑ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ) ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΟ, ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙ! (ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ) ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΣ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΣΥΝΘΗΚΕς ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΓΑΡΓΑΛΑΕΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥ ΠΟΔΙ!
2) ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 50-60 ΧΜ/Ω ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ (ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ), ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ "ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ" ΕΝΤΟΝΑ ΧΩΡΙΣ Η ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ Η ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ:
3) ΜΕΤΑΞΥ 2000-3000 RPM ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ "ΤΡΥΠΑ" ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ. ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ 3000 ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΔΥΝΑΤΑ.
4) ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ (ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ HONDA) ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚAΙ ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ. AN KAI ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ Π.Χ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΝΕΚΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΣΕ ΠΡΩΤΗ, Η ΟΤΙ Η ΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΚΡΑΣ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ. ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ, ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ![]()