Αρχικά δημιουργήθηκε από pan_ski
για τα 500άρια οι ίδιοι οι οδηγοί το έχουν πει, εγώ προσωπικά δεν έχω καβαλήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω ενημέρωσέ μας
δν εχω ακουσει ποτε κανενα να εχει αναφερει τα 500, μονο τα 250..
το θέαμα είναι πολύ καλό αλλά αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Η κόρη μου το βρίσκει βαρετό και γι αυτό δεν το παρακολουθεί. Αξίζει να ξαναδώ το assen, πέραν γιατί είναι γαμώ τις πίστες, γιατί ο stoner περνούσε το εσσάκι σαν μανιακός με τον ένα τροχό στον αέρα και δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί τέτοιο 'λυσσασμένο' πέρασμα. 800;aria
δειξε της κορης σου το ασσεν του 06.. κ μετα του 08. κ ρωτα τη ποιο της αρεσε κ ποιο βαρεθηκε..
αν η μάχη για τη νίκη είναι το πιο σημαντικό τότε μάλλον σου αρέσουν περισσότερο τα 250άρια. προφανώς η μάχη για τη νίκη προσθέτει στο καλύτερο θέαμα. Αλλά οι μάχες για την κορυφή σπανίζουν και δεν είναι φαινόμενο των 800αριών. Αν έβλεπες αγώνες από παλιά (δεκαετία 80), πάντοτε υπήρχαν διαφορές και μάλιστα μεγαλύτερες, έβλεπες αγώνες με 30" διαφορά και βάλε μεταξύ 1ου-2ου.
εννοειται οτι γινονται καλυτεροι αγωνες στα 250.. κ στα 125 κ στα sbk.. η διαφορα ειναι οτι τοτε (τοτε.. ακομα κ μεχρι περυσι) μπορει να εβλεπες τετοιους αγωνες με διαφορες δευτερολεπτων, αλλα εβλεπες κ μαχες για τη νικη, που τωρα δν υπαρχουν.. απλα..
με το 'ψέμα' τι εννοείς? μάλλον δε προσέχεις/κατανοείς τα posts. To σχόλιο περί ασφάλειας αναφέρεται στα ηλεκτρονικά και όχι στα 800άρια. Όπως είπα ούτε εγώ τρελλάθηκα αρχικά με την αλλαγή στα 800άρια αλλά το θέαμα που προσφέρουν επειδή στρίβουν πιο γρήγορα είναι πολύ καλό. Αν είναι πιο ασφαλή τα 800άρια σε σχέση με τα 1000άρια δε το γνωρίζω. Επίσης δε γνωρίζω αν ήταν η honda πίσω από αυτό αλλά μου φαίνεται υπερβολικό αυτό που λες, δηλαδή πως θα γινόταν κάτι τέτοιο αν όλες οι εταιρίες δε συμφωνούσαν.
εννοω οτι ειπαν αυτοι που αποφασισαν να πανε τα 990 σε 800 οτι το κανανε για την ασφαλεια.. αλλα δν βλεπω λιγοτερους τραυματισμους αυτες τις 2 χρονιες αλλα περισσοτερους.. εγω παλι δν κατανοω αυτο που λες οτι το σχολιο περι ασφαλειας αναφερεται στα ηλεκτρονικα κ οχι στα 800αρια(?) τα μηχανακια λεμε αν ειναι περισσοτερο ασφαλη, αν τα ηλεκτρονικα υποτιθεται οτι τα κανουν τοτε γιατι εχουμε περισσοτερους τραυματιες? κ δν καταλαβαινω κ το αλλο που λες.. δλδ αμα δεις ενα 990 να στριβει κ ενα 800 θα καταλαβεις διαφορα..?
η λογικη στο θεμα με τη χοντα ειναι η εξης.. το 2002 αυτη πρωτη ετρεχε με 990 οταν πρωτοαλλαξαν τα πραγματα. το 2007 ενω ειχε κερδισει την προηγουμενη χρονια ενα απροσμενο τιτλο ειχε πλεον στη 2η χρονια του τον ντανι πεντροζα που εκεινη την εποχη θεωρουνταν ο μονος ικανος να τα βαλει σοβαρα με το ροσσι.. η χοντα εχει πολυ περισσοτερο χρημα κ ανθρωπους να ασχολουνται με τα gp απ οτι ας πουμε η ντουκατι.. κατι που σε ενδεχομενη αλλαγη κανονισμων θα της εδινε ενα υποθετικο πλεονεκτημα οπως το 2002. κατι που δν εγινε.. ολοι οι ιαπωνες εξελιξαν νεα μοτερ απ το 0 ενω η ντουκατι υποκυβισε το προηγουμενο αν δν κανω λαθος κ της βγηκε.. εκει στηριζεται τελος παντων η αποψη μου.