Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 47 από 47

Θέμα: MotoGP Sanchering

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pan_ski
    για τα 500άρια οι ίδιοι οι οδηγοί το έχουν πει, εγώ προσωπικά δεν έχω καβαλήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω ενημέρωσέ μας

    δν εχω ακουσει ποτε κανενα να εχει αναφερει τα 500, μονο τα 250..

    το θέαμα είναι πολύ καλό αλλά αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Η κόρη μου το βρίσκει βαρετό και γι αυτό δεν το παρακολουθεί. Αξίζει να ξαναδώ το assen, πέραν γιατί είναι γαμώ τις πίστες, γιατί ο stoner περνούσε το εσσάκι σαν μανιακός με τον ένα τροχό στον αέρα και δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί τέτοιο 'λυσσασμένο' πέρασμα. 800;aria

    δειξε της κορης σου το ασσεν του 06.. κ μετα του 08. κ ρωτα τη ποιο της αρεσε κ ποιο βαρεθηκε..

    αν η μάχη για τη νίκη είναι το πιο σημαντικό τότε μάλλον σου αρέσουν περισσότερο τα 250άρια. προφανώς η μάχη για τη νίκη προσθέτει στο καλύτερο θέαμα. Αλλά οι μάχες για την κορυφή σπανίζουν και δεν είναι φαινόμενο των 800αριών. Αν έβλεπες αγώνες από παλιά (δεκαετία 80), πάντοτε υπήρχαν διαφορές και μάλιστα μεγαλύτερες, έβλεπες αγώνες με 30" διαφορά και βάλε μεταξύ 1ου-2ου.

    εννοειται οτι γινονται καλυτεροι αγωνες στα 250.. κ στα 125 κ στα sbk.. η διαφορα ειναι οτι τοτε (τοτε.. ακομα κ μεχρι περυσι) μπορει να εβλεπες τετοιους αγωνες με διαφορες δευτερολεπτων, αλλα εβλεπες κ μαχες για τη νικη, που τωρα δν υπαρχουν.. απλα..

    με το 'ψέμα' τι εννοείς? μάλλον δε προσέχεις/κατανοείς τα posts. To σχόλιο περί ασφάλειας αναφέρεται στα ηλεκτρονικά και όχι στα 800άρια. Όπως είπα ούτε εγώ τρελλάθηκα αρχικά με την αλλαγή στα 800άρια αλλά το θέαμα που προσφέρουν επειδή στρίβουν πιο γρήγορα είναι πολύ καλό. Αν είναι πιο ασφαλή τα 800άρια σε σχέση με τα 1000άρια δε το γνωρίζω. Επίσης δε γνωρίζω αν ήταν η honda πίσω από αυτό αλλά μου φαίνεται υπερβολικό αυτό που λες, δηλαδή πως θα γινόταν κάτι τέτοιο αν όλες οι εταιρίες δε συμφωνούσαν.

    εννοω οτι ειπαν αυτοι που αποφασισαν να πανε τα 990 σε 800 οτι το κανανε για την ασφαλεια.. αλλα δν βλεπω λιγοτερους τραυματισμους αυτες τις 2 χρονιες αλλα περισσοτερους.. εγω παλι δν κατανοω αυτο που λες οτι το σχολιο περι ασφαλειας αναφερεται στα ηλεκτρονικα κ οχι στα 800αρια(?) τα μηχανακια λεμε αν ειναι περισσοτερο ασφαλη, αν τα ηλεκτρονικα υποτιθεται οτι τα κανουν τοτε γιατι εχουμε περισσοτερους τραυματιες? κ δν καταλαβαινω κ το αλλο που λες.. δλδ αμα δεις ενα 990 να στριβει κ ενα 800 θα καταλαβεις διαφορα..?
    η λογικη στο θεμα με τη χοντα ειναι η εξης.. το 2002 αυτη πρωτη ετρεχε με 990 οταν πρωτοαλλαξαν τα πραγματα. το 2007 ενω ειχε κερδισει την προηγουμενη χρονια ενα απροσμενο τιτλο ειχε πλεον στη 2η χρονια του τον ντανι πεντροζα που εκεινη την εποχη θεωρουνταν ο μονος ικανος να τα βαλει σοβαρα με το ροσσι.. η χοντα εχει πολυ περισσοτερο χρημα κ ανθρωπους να ασχολουνται με τα gp απ οτι ας πουμε η ντουκατι.. κατι που σε ενδεχομενη αλλαγη κανονισμων θα της εδινε ενα υποθετικο πλεονεκτημα οπως το 2002. κατι που δν εγινε.. ολοι οι ιαπωνες εξελιξαν νεα μοτερ απ το 0 ενω η ντουκατι υποκυβισε το προηγουμενο αν δν κανω λαθος κ της βγηκε.. εκει στηριζεται τελος παντων η αποψη μου.


  2. #47
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/01/2007
    Μηνύματα
    199
    λοιπόν, το σχόλιο περί ασφάλειας αναφερόταν σε κάποιον που είπε να βγουν τα ηλεκτρονικά για να αυξηθεί το θέαμα και εγώ είπα ότι χωρίς τα ηλεκτρονικά οι μηχανές δε θα ήταν ασφαλείς. Τα άλογα είναι πάρα πολλά για να μην έχουν ηλεκτρονικά να τα δαμάσουν, αυτή είναι η άποψή μου.

    για τα 800άρια δεν είπα ότι είναι πιο ασφαλή. Αυτό έλεγε η dorna, αν ισχύει ή όχι δεν το ξέρω. Θυμάμαι τον αντίλογο πάντως, του scott russel αν δεν κάνω λάθος, ότι τα 800άρια επειδή θα είναι πιο Peaky (απότομοι) οι κινητήρες τους, θα θυμίζουν 500άρια, και θα είναι πιο πιθανά τα Highsides. Επίσης είπε, και συμφωνώ με αυτό, ότι επειδή θα 'κουβαλάνε' πιο πολλά χλμ στη στροφή θα έχουμε πιο πολλά lowsides το οποίο νομίζω και ότι συμβαίνει.

    για τη διαφορά 800-1000, αναφέρομαι στο ότι στα 800 οι μηχανές περνάνε περισσότερο χρόνο πλαγιασμένες και στρίβουν πιο γρήγορα (με πιο πολλά χλμ). Στα 1000άρια, σε συνέφερε να 'σηκώσεις τη μηχανή, και να έχεις full throttle. Σημασία έχει ότι τώρα τα 800άρια γυρίζουν ήδη πιο γρήγορα από τα 1000άρια επομένως δε ξέρω τι άλλο θα σκαρφιστούν.

    ότι τα 800άρια είναι η καταστροφή των gp δεν το δέχομαι. Τα τετράχρονα γενικώς, και νομίζω ακόμα περισσότερο τα 800άρια επειδή οδηγούνται όπως οι μικρότερες κατηγορίες, δίνουν τη δυνατότητα στο νέο αίμα να πάει γρήγορα από την αρχή και όχι να φάει κάποια χρόνια όπως ήταν παλιά με τα 500άρια. Αυτό για μένα είναι καλό για το άθλημα και όχι κακό, εκτός βέβαια αν έχεις ψύχωση με τον rossi. Φαντάζεσαι το πρωτάθλημα χωρίς τους stoner, lorenzo, de angelis, dovizioso? Τότε θα είχαμε βαρετό πρωτάθλημα! Δίνουν νέα πνοή στο πρωτάθλημα. Μακάρι του χρόνου να έρθει νέος πιτσιρικάς (πχ. kalio) και να νικάει τον stoner (αν και είναι η συμπάθειά μου όπως έχεις καταλάβει).

    η έλλειψη μαχών οφειλόταν πέρσι στα ελαστικά όπου σε κάποιες πίστες τα michelin (ή σε ορισμένες τα bridgestone) δεν ήταν ανταγωνιστικά. Αυτό συμβαίνει λίγο και φέτος, στο βρεγμένο και τώρα στη laguna έχει ξανά πλεονέκτημα η brisgestone. Αν και για τις εταιρίες το ενιαίο στα ελαστικά δεν είναι ότι καλύτερο, πιστεύω ότι για το θέαμα θα ήταν. Βγάζουμε μία παράμετρο από τη μέση που επηρεάζει την επίδοση και τους φέρνουμε όλους πιο κοντά.

    Ας δούμε τώρα τον άλλο αγώνα και λύνουμε τα προβλήματα του Motogp μετά

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Πιος θα παρει το πρωταθλημα στα MotoGP
    από anco στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 14:38
  2. MotoGP Δοκιμαστικα 16/04/2004
    από anco στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2004, 19:19
  3. Δοκιμαστικά MotoGp στο Sepang της Μαλαισίας...
    από DIT στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2004, 12:28
  4. Kαλημέρα και ευλογημένα MotoGp...
    από BICILINDRICO στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 15:17
  5. [b]motogp[/b]
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2003, 19:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF