Λεω καποια στιγμη να το τολμησω. Επισης τρελενομε και με το αντιστοιχο kawasaki zrx1200. Πιο θα περνατε και γιατι. Το yamaha xjr 1300 δεν μ αρεσει καθολου και δεν ξερω γιατι, αλλα πειτε και γι αυτο την γνωμη σας.![]()
![]()
Λεω καποια στιγμη να το τολμησω. Επισης τρελενομε και με το αντιστοιχο kawasaki zrx1200. Πιο θα περνατε και γιατι. Το yamaha xjr 1300 δεν μ αρεσει καθολου και δεν ξερω γιατι, αλλα πειτε και γι αυτο την γνωμη σας.![]()
![]()
ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ ΚΑΘΟΛΟΥ!!! ME KΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ GSX 1400.ΝΟΜΙΖΩ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 9500ΕΥΡ
Το 2001 η Suzuki παρουσίασε την GSX 1400, χτυπώντας βάναυσα τον ανταγωνισμό που πήρε τις «χιλιάρες» τού τότε και τις έφτασε στα 1.200 και 1.300 κυβικά. Οι μύστες των δεκαετιών του '70 και του '80 θα αναγνωρίσουν στην κλασική μορφή της μια μοτοσυκλέτα που έθρεψε τα όνειρα πολλών γενεών μοτοσυκλετιστών. Η σύγχρονη εκδοχή της δεν έχει αλλάξει και πολύ εξωτερικά. Από μέσα, βέβαια, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Ηλεκτροχημική επίστρωση στους κυλίνδρους (SCEM), εξελιγμένος ψεκασμός από GSX-R με δύο πεταλούδες, εξαπίστονες δαγκάνες φρένων, αναρτήσεις με όλες τις ρυθμίσεις...
Η έκδοση Yoshimura είναι ένα κερασάκι στην τούρτα της GSX, η οποία σερβίρεται στην ίδια τιμή που ως τώρα κόστιζε η απλή έκδοση - δηλαδή, η «περιποίηση» Yoshimura δώρο. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα ευκολοδήγητη, καλοζυγισμένη και ισορροπημένη παρά τα 252 κιλά της, σωστή εργονομικά για να μην σε προβληματίζει με το μέγεθός της, καλοστημένη και «υπερ-ροπάτη». Στην πόλη χώνεται όσο το μέγεθός της το επιτρέπει, ο ψεκασμός της είναι βελούδινος, το τιμόνι της κόβει αρκετά ώστε ποτέ να μη ζητήσεις περισσότερο, η σέλα είναι αρκετά χαμηλή για να βολέψει κάθε ανάστημα. Οπουδήποτε και να οδηγείς, ο συμπλέκτης είναι -προφανώς!- άχρηστος, καθώς οποιαδήποτε σχέση επιταχύνει αβίαστα από τις 1.000 στροφές. Εδώ χάνεται η έννοια «χαμηλές» και «μεσαίες», λες και όλη η περιοχή που δείχνει το στροφόμετρο είναι ωφέλιμη.
Όσο κι αν την παρομοιάζουμε με θηρίο, η GSX αρέσκεται στη χαλαρότητα, κι αυτό το διαπιστώνεις πολύ γρήγορα μαζί της. Καλύτερα βγες από την εθνική και ψάξε για επαρχιακές διαδρομές όπου η ροπή έχει τον πρώτο λόγο, βάλε μια 4η ή 5η στο κιβώτιο και ξέχνα τη...
Κιεγω στη γυρα ειμαι για αυτα......![]()
Λοιπον....CB1300 το πιο συγχρονο....υδρόψυκτο,ψεκαστό,μεγαλυτερη ιπποδυναμη,HONDA...αλλα και με ενα σκαλοπατη της ροπης στις 2000rpm που διορθώνεται μονο με PowerCommander και ελευθερη εξάτμιση. (Ανεπίτρεπτο για τα κυβικά του)
Yamaha XJR1300......Yamaha,και οτι αυτο σημαίνει για το τελειο και αψογο after sales service , bullet proof μοτερ....αεροψυκτο,ευτυχως πλεον ψεκαστο κιαυτο,μεγαλο μειων τα 2 τελικα που γιναν ενα...και το μεγαλυτερο μειον....οτι με τετοιο μοτερ...ειναι ανεπιτρεπτο η μεγιστη δύναμη να βγαινει στις 8000rpm....
Suzuki GSX1400.....η μεγαλη αγαπη μου.....ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ.....ΦΡΕΝΑΡΕΣ....ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ...ψεκαστό με διπλες πεταλουδες, αεροαιλεοψυκτο ,τεραστιο ψυγειο λαδιου και ροπη απο SCANIA.
Συγκεκριμένα....αφηνωντας τον συμπλέκτη...εχεις 11 Κιλα ροπης και φτανεις τα 13 στις 5000rpm.Αυτο ζητάω εγω απο ενα μοτερ.
Δυστυχως σταματησε η παραγωγη του το 2007 λογω euro3 και δεν το βρίσκεις πλέον καινουργιο.....
Αυτα...αμα θες...πανε να ψαξουμε μαζι![]()
K εγω για το σουζουκι ψηνομε περισοτερο. Μαλλον για του χρονου το βλεπω, αν βρω καινουριο και γιοσιμουρατο, απο κανα που εχει ξεμεινει.
Η που θα κανω αυτο, η που θα τουμπανιασω το vstrom με αναρτησεις και εξατμιση και θα αραξω στα κυβικα μου.![]()
![]()
![]()
To μόνο που σηκώνει κάτι παραπάνω απο χαλαρές βόλτες είναι το kawasaki και παραλίγο να το πάρω σε κάποια φάση αλλά πήρα το Hornet να το χώνω και λίγο παραπάνω.
Τα αλλα είναι βολτίσια και μόνο και αν σου κανει αυτό μεγειά σου, αλλά αν βρεθείς σε κανα στροφιλίκι θα σε περνανε και τα V strom(χωρίς πλάκα όμως)
Το ZRX εχει πολύ δύναμη και ροπή, με μια εξάτμιση μόνο παίρνει 20 ίππους, εχει 6πίστονες και πηρούνι πολύ καλύτερο.
Ολα υστερούν στα αμορτισέρ πίσω και θέλεις ενα χιλιάρικο γοα να βάλεις της προκοπής.
Του GSX μάλιστα κλάνουν γρήγορα και πανε για πέταμα.
Το ZRX ειναι μονόδρομος σ αυτη την κατηγορία για μένα, και εχουν μείνει ακόμα μερικά, τα δίνουν 9.990.
Αυτα...
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ναι....κακως ξεχασαμε το Kawasaki.
Βεβαια ειναι και θεμα γουστου.
Παντως οποιο και να παρει κανεις απο τα 4...σιγουρα δεν θα εχει στο μυαλο του πίστες και γονατίσματα![]()
Προτιμω yamaha, kawasaki. H Honda δεν πειθει γι' αυτο που ειναι και η suzuki απλα δε μου καθεται.
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Κι όμως σε μαγαζί στα Χανιά είδα δύο της κούτας και δεν είναι και η αντιπροσωπεία της Suzuki !Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Δυστυχως σταματησε η παραγωγη του το 2007 λογω euro3 και δεν το βρίσκεις πλέον καινουργιο.....
Παρά 10 ευρώ 11 χιλιάρικα μου είπαν ότι κάνουν![]()
Κι εμένα μ'αρέσουν αυτά τα μοτόρια, θα είχα πρόβλημα να διαλέξω αν έμπαινα στο τριπάκι. Με μια γρήγορη εκτίμηση κι απ'όσα έχω δει μέχρι σήμερα τα βάζω σε αυτή τη σειρά πάντως.
-Suzuki
-Kawasaki
-Honda
-Yamaha
To Ηοnda το βάζω στην τρίτη θέση λόγο τιμής, αν αφαιρέσω αυτό το κριτήριο το CB-1300 το φαιριγκάτο ανεβαίνει πρώτο στην προτίμησή μου, κόκκινο-άσπρο !:a07:
![]()
Ρε τους απατεωνες !!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Παρά 10 ευρώ 11 χιλιάρικα μου είπαν ότι κάνουν![]()
Αυτη ηταν η επισημη τιμή πώλησης του Σφακιανάκη οταν ήταν ακομα σε κυκλοφορια κανονικά.
Και δω ειχαν μείνει 2-3 κομμάτια σε καποιους εμπόρους αλλα τα δίναν 10.300 !!!
Μιλαμε παντα για επισημα...οχι παραεισαγωγής.
Σαν παραεισαγωγής το φθηνοτερο που είχα δει (κούτα ετσιι ?) ήταν στο MotoHellas 8900 !!!
Ετσι να πας να τους πεις....![]()
![]()
Και θα τους κάνω τη μούρη κρέας !Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Ετσι να πας να τους πεις....![]()
![]()
![]()
Δυστυχώς στην επαρχία δεν περνάνε και πολύ αυτά, εδώ δεν βλέπεις ούτε του 10ευρου δωράκι όταν αγοράζεις καινούργια μοτοσυκλέτα να φανταστείς.
Απ'την αρχή τό'ξερα ότι στην Αθήνα θα πουλιέται φθηνότερα και τα 700 ευρώ διαφοράς είναι μεγάλο ποσό όταν μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι και της επίσημης αντιπροσωπείας μάλιστα.
![]()
Αν βεβαια αγοραζα κατι τοσο μεγαλο θα προτιμουσα κατα την αποψη μου παντα [που δεν ειναι διολου ταπεινηΑρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Προτιμω yamaha, kawasaki. H Honda δεν πειθει γι' αυτο που ειναι και η suzuki απλα δε μου καθεται.![]()
] την ιταλιδα κουκλιτσα breva 1200 sport abs που εξ' ορισμου μπορει να μη χαρακτηριζεται ιδιας κατηγοριας, αλλα ειναι
![]()
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο