Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: Σκουτερ sportcity 300 η YBR 250???????

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgosp17
    κοιτα καλυτερα για κανενα μεγαλυτερο..xt600/660,versys,pegasos..η οτι σου αρεσει περισσοτερο..
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fish13
    Τωρα σε κατι μεγαλυτερο δεν παω γιατι δεν ειναι στο χερι μου.Βλεπετε η μηχανη ειναι εταιρικη και οπως καταλαβενετε αποφασιζουν .....αλλοι.

  2. #17
    παλι HONDA ρε παιδια??
    Εγγραφή
    28/11/2007
    Μηνύματα
    177
    Αρχικά δημιουργήθηκε από getEppUserBack
    Μία μικρή παρένθεση. Από scooters δεν ξέρω (δεν τα συμπαθώ και ιδιαίτερα). Αναφορικά με το ybr250 (εγώ έχω το 125), κυκλοφορεί από το 2002 στην λατινική αμερική, όπου και κατασκευάζεται (επειδή έχω ακούσει τις βλακείες για κίνα κτλπ) οπότε δεν τίθεται θέμα αντιγραφής που λες. Απλούστατα όλα τα γυμνά commuters μοιάζουν και είναι πολύ λογικό. Από εκεί και πέρα νομίζω ότι έχει καλύτερο πλαίσιο από το cbf, είναι πιο μεγάλο σε όγκο, έχει το injection και τα ανταλλακτικά είναι πιο φτηνά και η αντιπροσωπεία της yamaha είναι μακράν καλύτερη από τον Σαρακάκη.. από εκεί και πέρα η επιλογή είναι δική σου..
    παιδια να μην παρεξηγηθω
    δεν εχω κατι με τη yamaha kai to ybr --απλα δεν περπαταει καθολου στην ελλαδα
    δεν ξερω το λογο ηρθε με προσδοκιες τρελες να παρει ενα μεγαλο κοματι πιτας απο το cbf αλλα .....με την καμια προσωπικα δεν το εχω συναντησει στο δρομο αν και θα το ηθελα
    θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!!!
    Ο. ΕΛΥΤΗΣ

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdil
    παιδια να μην παρεξηγηθω
    δεν εχω κατι με τη yamaha kai to ybr --απλα δεν περπαταει καθολου στην ελλαδα
    δεν ξερω το λογο ηρθε με προσδοκιες τρελες να παρει ενα μεγαλο κοματι πιτας απο το cbf αλλα .....με την καμια προσωπικα δεν το εχω συναντησει στο δρομο αν και θα το ηθελα
    Πήγαινε να το δεις στην μοτοδυναμική ίσως βεβαιωθείς για αυτό που θα σου πω. Yamaha έχω (έχω και ένα Honda) αλλά σε καμία περίπτωση δεν είμαι κολλημένος με εταιρίες.. αντικειμενικά αν το πάρεις, είναι λίγο καλύτερο από το cbf.. μόνο το διπλό σωληνωτό έναντι του ημίδιπλου(είναι και ημίδιπλο? δεν είμαι και σίγουρος) το fuel injection και το λίγο μεγαλύτερο μέγεθος.. Γενικά στην Ελλάδα δεν περπατάνε τα μηχανάκια αυτά.. (commuters). Και το cbf άργησε λίγο να πιάσει. Εδώ ο κόσμος ή που παίρνει ένα παπί ή που παίρνει 600άρι ss.. (ά και streetfighters..) Πάντως ούτε εγώ θα το αγόραζα, την ώρα που το ninjάκι είναι δικύλινδρο, υδρόψυκτο και βγάζει άλλα 10 άλογα.. + το ότι είναι συνολικά καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο σαν μοτοσυκλέτα.. Επίσης και το cbf και το ybr είναι πολύ ακριβά για αυτό που προσφέρουν, καθώς το κόστος εξέλιξης ήταν μηδαμινό και τα περιφερειακά και χαρακτηριστικά τους είναι χαμηλού κόστους..


  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    4
    Παιδια καλησπερα,επειτα απο παρα πολλες γνωμες (ευχαριστω ολους) και πολυ ψαξιμο(νετ,δρομο κλπ) αποφασισα να πραγματοποιισω την πλακα-απειλη που εκανα πριν απο καποια μυνηματα.
    Τελικα ανταλαξα το cbf μου με ενα ........νεο cbf.
    Το σκεφτηκα ετσι....
    Η Χοντα μου το επερνε 2.200 και το νεο εκανε 3.950
    Μου ειπανε οτι το προβλημα στο νεο μοντελο με τις ταχυτητες διορθωθηκε(αυτο ηταν και το μονο μου παραπονο απο το παλιο μου cbf)
    οποτε σκεφτηκα απο το να αγορασω μια "αντιγραφη" της μηχανης μου που μαλιστα δεν εχει πουλησει ΚΑΘΟΛΟΥ(χαρακτηριστικα εδω κ 15 μερες που το ψαχνω στο δρομο δεν εχω δει ουτε ΕΝΑ αρα μεταπωλησει μηδεν.... ) για την διαφορα του ψεκασμου δεν αξιζε ετσι και αλλιως ξερω την μηχανη τις αντιδρασεις της και τα κρατηματα της οποτε........
    Χοντα cbf ξανα......

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fish13
    Παιδια καλησπερα,επειτα απο παρα πολλες γνωμες (ευχαριστω ολους) και πολυ ψαξιμο(νετ,δρομο κλπ) αποφασισα να πραγματοποιισω την πλακα-απειλη που εκανα πριν απο καποια μυνηματα.
    Τελικα ανταλαξα το cbf μου με ενα ........νεο cbf.
    Το σκεφτηκα ετσι....
    Η Χοντα μου το επερνε 2.200 και το νεο εκανε 3.950
    Μου ειπανε οτι το προβλημα στο νεο μοντελο με τις ταχυτητες διορθωθηκε(αυτο ηταν και το μονο μου παραπονο απο το παλιο μου cbf)
    οποτε σκεφτηκα απο το να αγορασω μια "αντιγραφη" της μηχανης μου που μαλιστα δεν εχει πουλησει ΚΑΘΟΛΟΥ(χαρακτηριστικα εδω κ 15 μερες που το ψαχνω στο δρομο δεν εχω δει ουτε ΕΝΑ αρα μεταπωλησει μηδεν.... ) για την διαφορα του ψεκασμου δεν αξιζε ετσι και αλλιως ξερω την μηχανη τις αντιδρασεις της και τα κρατηματα της οποτε........
    Χοντα cbf ξανα......
    Καλορίζικο.. εγώ πάλι είδα σήμερα στον δρόμο ένα και ήταν πολύ ωραίο, αλλά γούστα είναι αυτά.. δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά νομίζω πως το πρόβλημα δεν έχει αλλάξει αφού ουσιαστικά το cbf είναι μοντέλο 2005 αυτό που πωλείται τώρα.. ας με διορθώσουν οι πιο έμπειροι.. βέβαια να σου πω την αλήθεια, δεν είναι και η μόνη μηχανή με αυτό το κουσούρι και προσωπικά δεν θα με πείραζε και ιδιαίτερα..

    EPP1640

  6. #21
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
    το sportcity οταν το ειχα οδηγησει δεν μου ειχε κανει καλη εντυπωση σε κανενα απο τα παραπανω, μονο απο την τιμη του κερδιζει ποντους, κατα τα αλλα ποιοτικα ηταν χαλια, το μοντελο που ειχα οδηγησει δεν ειχε ουτε 1000 χιλιομετρα και ετριζε ολοκληρο, κακη θεση οδηγησης, πολυ κοντα στο κοντερ θυμαμαι ημουνα, δεν ειχα χορο μπροστα στα ποδια, πολυ "μαζεμενος" ημουνα και γενικα ουτε τα φρενα του ουτε το κρατημα του μου αρεσε, δεν μου εδωσε την στιβαροτητα που μου εδωσαν τα αλλα...

    τελος μπορεις να μου εξηγησεις πως πατησες με το sportcity το geopolis?

    τα δυο μηχανακια φορανε το ιδιο μοτερ με 50 κυβικα παραπανω το geopolis...

    μαλλον ηταν κουλαδι ο αλλος δεν εξηγειται αλλιως...
    Τέσπα, ο άνθρωπος πήρε μηχανάκι, απλά να πω και την δική μου εμπειρία ως κάτοχος 2½ χρόνων και 18.000χλμ, με το sportcity 200.

    Προβλήματα 0, τρίξιμο 0, και η ποιότητα κατασκευής δεν με έχει προβληματίσει καθόλου. Για να είμαι και ποιό συγκεκριμένος δεν έχω σφίξει ούτε μία βίδα, ενώ δεν έχει κάψει ούτε 1 λαμπάκι.
    Κατανάλωση 4 lt/100 και 130-140 χλμ στο κοντέρ τελική.

    Για το geopolis δεν ξέρω να πω, μιας και δεν έχω δει και πολλά. 1 που είδα με πινακίδες ΔΟΚ στην Συγγρού δεν πήγαινε πάνω από 120 (μπορεί να το κράταγε βέβαια ο tester.....)

    Αν τα χλμ που έχω κάνει σας φαίνονται λίγα, υπάρχει καλός φίλος που πήρε το sporcity τον 10/2005 και έχει λίγο πάνω από 70.000 χλμ (!!).
    Βλάβες : Κοντέρ στα 40.000 (αλλάχτηκε εντός εγγύησης)
    Κεντρικό στάντ (έσπασε από το ανεβακατέβα)
    Εχουν ξεθωριάσει τα άβαφα πλαστικά απ΄τον ήλιο.


    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #22
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Μολις ειδα οτι ειναι για εταιρικο το μοντελο. Κατ' αρχην, ξεχνα το xmax. Με καμια δυναμη δε βαζεις κουτα αναμεσα στα ποδια σου [εχει το ''διαφραγμα'']. Επειδη συνεργαζομαι με πολλες εταιριες, μπορω μονο να σου πω οτι ολες ανεξαιρετως εχουν για τους πωλητες και τους εισπρακτορες τους το beverly. Αν σ' αυτους που σου προτεινανε το sportcity ειπες οτι ψαχνεις για εταιρικο, επειδη η εταιρια νομιζω προσπαθει να το πλασσαρει για τετοιο ειναι λογικο να στο προτεινανε.
    Στη στιχομυθια, σχετικα με geopolis και sportcity δε θα εμπλακω αλλο, περα απο μια επεξηγηση στον κατα τ' αλλα [βασει των ποστ του] συμπαθη κατοχο του sportcity. Αν ο οδηγος ειναι τυρι ακομα και στην ευθεια δε θα αποδωσει. Γιατι ενα βασικο ειναι οτι δεν ξερει τα ορια του οχηματος του. Καθε μηχανη και αυτοματο εχει συγκεκριμενο και χαρακτηριστικο τροπο που ''ανοιγει'' οπως και θεση στην οποια ''κουμπωνεις'' για να οδηγεις καλυτερα.
    Κατι τελευταιο. Προτεινα YBR λογω ψεκασμου και λογω ογκου. Το μηχανακι δεν ειναι καρμπον του CBF. Ολα τα γυμνα μοιαζουν μεταξυ τους αλλα λιγοτερο κι αλλα περισσοτερο κι αυτο εχει να κανει κυριως με την αεροδυναμικη και το κεντρο βαρους που εχουν βρει τη φορμουλα οι ετιαριες και δεν την αλλαζουν. Για παραδειγμα η κοψια που δωσανε στο προσθιο μερος του Er-6n αν απο πισω κραταγανε τον κωλο του er-5, το μηχανακι δε θα στεκοταν στο δρομο. Αλλαξανε ολες τις παραμετρους.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  8. #23
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Μολις ειδα οτι ειναι για εταιρικο το μοντελο. Κατ' αρχην, ξεχνα το xmax. Με καμια δυναμη δε βαζεις κουτα αναμεσα στα ποδια σου [εχει το ''διαφραγμα'']. Επειδη συνεργαζομαι με πολλες εταιριες, μπορω μονο να σου πω οτι ολες ανεξαιρετως εχουν για τους πωλητες και τους εισπρακτορες τους το beverly. Αν σ' αυτους που σου προτεινανε το sportcity ειπες οτι ψαχνεις για εταιρικο, επειδη η εταιρια νομιζω προσπαθει να το πλασσαρει για τετοιο ειναι λογικο να στο προτεινανε.
    Στη στιχομυθια, σχετικα με geopolis και sportcity δε θα εμπλακω αλλο, περα απο μια επεξηγηση στον κατα τ' αλλα [βασει των ποστ του] συμπαθη κατοχο του sportcity. Αν ο οδηγος ειναι τυρι ακομα και στην ευθεια δε θα αποδωσει. Γιατι ενα βασικο ειναι οτι δεν ξερει τα ορια του οχηματος του. Καθε μηχανη και αυτοματο εχει συγκεκριμενο και χαρακτηριστικο τροπο που ''ανοιγει'' οπως και θεση στην οποια ''κουμπωνεις'' για να οδηγεις καλυτερα.
    Κατι τελευταιο. Προτεινα YBR λογω ψεκασμου και λογω ογκου. Το μηχανακι δεν ειναι καρμπον του CBF. Ολα τα γυμνα μοιαζουν μεταξυ τους αλλα λιγοτερο κι αλλα περισσοτερο κι αυτο εχει να κανει κυριως με την αεροδυναμικη και το κεντρο βαρους που εχουν βρει τη φορμουλα οι ετιαριες και δεν την αλλαζουν. Για παραδειγμα η κοψια που δωσανε στο προσθιο μερος του Er-6n αν απο πισω κραταγανε τον κωλο του er-5, το μηχανακι δε θα στεκοταν στο δρομο. Αλλαξανε ολες τις παραμετρους.
    Δεν ειδα τις αλλες απαντησεις. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Τέσπα, ο άνθρωπος πήρε μηχανάκι, απλά να πω και την δική μου εμπειρία ως κάτοχος 2½ χρόνων και 18.000χλμ, με το sportcity 200.

    Προβλήματα 0, τρίξιμο 0, και η ποιότητα κατασκευής δεν με έχει προβληματίσει καθόλου. Για να είμαι και ποιό συγκεκριμένος δεν έχω σφίξει ούτε μία βίδα, ενώ δεν έχει κάψει ούτε 1 λαμπάκι.
    Κατανάλωση 4 lt/100 και 130-140 χλμ στο κοντέρ τελική.

    Για το geopolis δεν ξέρω να πω, μιας και δεν έχω δει και πολλά. 1 που είδα με πινακίδες ΔΟΚ στην Συγγρού δεν πήγαινε πάνω από 120 (μπορεί να το κράταγε βέβαια ο tester.....)

    Αν τα χλμ που έχω κάνει σας φαίνονται λίγα, υπάρχει καλός φίλος που πήρε το sporcity τον 10/2005 και έχει λίγο πάνω από 70.000 χλμ (!!).
    Βλάβες : Κοντέρ στα 40.000 (αλλάχτηκε εντός εγγύησης)
    Κεντρικό στάντ (έσπασε από το ανεβακατέβα)
    Εχουν ξεθωριάσει τα άβαφα πλαστικά απ΄τον ήλιο.


    για το sportcity, τι να πω...

    ισως ηταν τελειως μπ@@ρδελο αυτο που οδηγησα, αλλα με μολις 1000 χιλιομετρα τι μπορει να του ειχε κανει ο αλλος...

    για το geopolis επειδη το ειχα και του ειχα πιει και το αιμα κιολας, επιανα ταχυτητες της ταξης των 140 χλμ ανετα (τελικη ειχε γυρω στα 155) και γενικα δεν μου ζητησε ποτε τιποτα, αν και δεν ειχα κανει πολλα χιλιομετρα, γυρω στα 10.000 + ειχε οταν το εδωσα...


  10. #25
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
    για το sportcity, τι να πω...

    ισως ηταν τελειως μπ@@ρδελο αυτο που οδηγησα, αλλα με μολις 1000 χιλιομετρα τι μπορει να του ειχε κανει ο αλλος...

    Μπορεί να το συναρμολόγησε Δευτέρα ο ιταλός μετά από κρεβατομουρμούρα
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #26
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μπορεί να το συναρμολόγησε Δευτέρα ο ιταλός μετά από κρεβατομουρμούρα
    Ηφαιστεια οι Ιταλιδες αλλα κι απο γλωσσα :rotflmao: :rotflmao:
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha YBR 250
    από alex14 στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 333
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2013, 20:53
  2. YBR 250 turbo....
    από notakos600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2008, 17:02
  3. Cbf 250 O7' H' Ybr 250 07'
    από Dekaoxtouros στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2007, 11:59
  4. Ybr 250
    από CIRUS στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2007, 00:02
  5. honda cbf vs yamaha ybr 250 ....
    από stef.corfu στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2007, 23:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF