Καλά δεν τρελαίναμε κιόλας δεν με απασχολεί έχω και αλλά πράγματα να κάνω .αλλά μιας και ανοίγεις το ζήτημα περιμετρικής τι να πω ο δρόμος έχει απίστευτες κακοτεχνίες (μηλαω και σαν πολίτικος μηχανικός όχι με μεγάλη εμπειρία)ο δρόμος στενεύει χωρείς λόγο και αίτια στα τούνελ (χάνετε η λωρίδα έκτακτης ανάγκης ) που κανονικά δεν πρέπει να κινούμαστε σε αυτή αλά θα έπρεπε να υπάρχει και μέσα στα τούνελ .οι είσοδοι τον τούνελ είναι σκέτη απογοήτευση .εκεί που έχεις 120 μπορεί το αυτοκίνητο να μηδενίσει χιλιόμετρα γιατί στα αριστερά και στά δεξια μέσα στο τούνελ υπάρχουν πεζοδρόμια που εμφανίσετε με το που μπαίνεις στο τούνελ ,επίσης η άσφαλτος είναι στρωμένη τμιμακά κατά την κατασκάβει της αλλά δεν πρόσεξαν την υψομετρική διάφορα και εκεί που έχεις 120 σκας επάνω σε μικρά σαμαράκια .++++++++++τις υπερβολικές ταχύτητες που αναπτύσσουν όλοι οι οδηγοί .περισσότερα ατυχήματα γίνονται στην είσοδο τον τούνελ .και μετά λόγο υπερβολικής ταχύτητας έχουν πετάξει κάνα 2 τύποι στην οβριά πάνω στις μπάρες. ενώ το όριο ταχύτητας κοντά και μέσα στα τούνελ είναι 80.πριν 3 χρονια ο 2 ξάδελφος μου είχε 200 με ένα πηραγμένο άλφα ρωμαίο έσκασε στην είσοδο του τρίτου τούνελ στο ρεύμα για Αθηνά .και έτσι όπως έχουν κάνει τις εισόδους σαν «τσουλήθρες « ανέβηκε όλο το αυτοκίνητο στα 7,50 μετρά που είναι όλο το ύψος της σήραγγας και καρφώθηκε στις λάμπες τις σήραγγας .ο Θανάσης πέθανε εκείνη στην στιγμή του έσπασε τον θώρακα η ζώνη ,μετά η ζώνη κόπηκε μόλις ακούμπησε τις λάμπες και ο Θανάσης έπεσε από τα 7,50 μετρά στο οδόστρωμα νεκρός και μετά έπεσε και το διαλυμένο άλφα ρωμαίο 2 μετρά πίσω του ……![]()
![]()