Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 38

Θέμα: ατύχημα στην περιμετρική της Πάτρας

  1. #16
    Banned Το avatar του/της gozntari
    Εγγραφή
    27/05/2008
    Μηνύματα
    58
    Καλά δεν τρελαίναμε κιόλας δεν με απασχολεί έχω και αλλά πράγματα να κάνω .αλλά μιας και ανοίγεις το ζήτημα περιμετρικής τι να πω ο δρόμος έχει απίστευτες κακοτεχνίες (μηλαω και σαν πολίτικος μηχανικός όχι με μεγάλη εμπειρία)ο δρόμος στενεύει χωρείς λόγο και αίτια στα τούνελ (χάνετε η λωρίδα έκτακτης ανάγκης ) που κανονικά δεν πρέπει να κινούμαστε σε αυτή αλά θα έπρεπε να υπάρχει και μέσα στα τούνελ .οι είσοδοι τον τούνελ είναι σκέτη απογοήτευση .εκεί που έχεις 120 μπορεί το αυτοκίνητο να μηδενίσει χιλιόμετρα γιατί στα αριστερά και στά δεξια μέσα στο τούνελ υπάρχουν πεζοδρόμια που εμφανίσετε με το που μπαίνεις στο τούνελ ,επίσης η άσφαλτος είναι στρωμένη τμιμακά κατά την κατασκάβει της αλλά δεν πρόσεξαν την υψομετρική διάφορα και εκεί που έχεις 120 σκας επάνω σε μικρά σαμαράκια .++++++++++τις υπερβολικές ταχύτητες που αναπτύσσουν όλοι οι οδηγοί .περισσότερα ατυχήματα γίνονται στην είσοδο τον τούνελ .και μετά λόγο υπερβολικής ταχύτητας έχουν πετάξει κάνα 2 τύποι στην οβριά πάνω στις μπάρες. ενώ το όριο ταχύτητας κοντά και μέσα στα τούνελ είναι 80.πριν 3 χρονια ο 2 ξάδελφος μου είχε 200 με ένα πηραγμένο άλφα ρωμαίο έσκασε στην είσοδο του τρίτου τούνελ στο ρεύμα για Αθηνά .και έτσι όπως έχουν κάνει τις εισόδους σαν «τσουλήθρες « ανέβηκε όλο το αυτοκίνητο στα 7,50 μετρά που είναι όλο το ύψος της σήραγγας και καρφώθηκε στις λάμπες τις σήραγγας .ο Θανάσης πέθανε εκείνη στην στιγμή του έσπασε τον θώρακα η ζώνη ,μετά η ζώνη κόπηκε μόλις ακούμπησε τις λάμπες και ο Θανάσης έπεσε από τα 7,50 μετρά στο οδόστρωμα νεκρός και μετά έπεσε και το διαλυμένο άλφα ρωμαίο 2 μετρά πίσω του ……

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
    Τι σκατά θα γίνει με αυτήν την περιφερειακή Πατρών; Έχει γραφτεί πολλάκις ότι υπάρχει πρόβλημα με αυτόν τον κωλόδρομο. Τι θα γίνει με αυτήν την ιστορία ρε γαμώτο;;;;;;

    ΥΓ Φίλε gozntari μην τα παίρνεις άνευ λόγου και αιτίας. Κανείς δεν στην λέει μην το παίρνεις έτσι.
    Είναι αλήθεια ότι υπάρχει πρόβλημα...πχ.οι έξοδοι της περιμετρικης είναι ΑΠΑΡΕΔΕΚΤΕΣ,κλειστές κατηφορικές φουρκέτες διαρκείας.Ο οδηγός έρχεται χαλαρωμένος από δρόμο με πλάτος και ξαφνικά τσιτώνεται απότομα μπαίνοντας σε στροφή που τον αιφνιδιάζει σε σχέση με το δρόμο που οδηγούσε για ώρα.

    gontzari χαλάρωσε,σε forum είσαι όχι σε εκκλησία!

  3. #18
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Φίλε gozntari καταρχήν καλά έκανες που το πόσταρες το θέμα. Προσωπικά δεν είχα καμία πρόθεση να σου την πώ, ούτε σε εσένα ούτε σε κανένα! Μάλιστα είναι συχνό φαινόμενο οι νταλικιέριδες να το παίζουν "θεοί" στους δρόμους, οπότε υπέθεσα ότι αυτό που έλεγες ήταν όντως αυτό που έγινε. Το λάθος σου ήταν ότι άρχισες βρίσιμο χωρίς να γνωρίζεις τι έγινε, αλλά και πάλι οκ όλοι κάνουμε λάθη! Σκέψου όμως ότι το φόρουμ αυτό το διαβάζει πολύς κόσμος και νταλικιέριδες και διάφοροι άλλοι που είναι ταυτόχρονα και μοτοσυκλετιστές, οπότε το σωστό είναι αν δεν είμαστε σίγουροι τουλάχιστον να μην γράφουμε με πάθος, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις.

    Όπως και να έχει ο άνθρωπος "έφυγε"...
    Chris

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Φίλε gozntari καταρχήν καλά έκανες που το πόσταρες το θέμα. Προσωπικά δεν είχα καμία πρόθεση να σου την πώ, ούτε σε εσένα ούτε σε κανένα! Μάλιστα είναι συχνό φαινόμενο οι νταλικιέριδες να το παίζουν "θεοί" στους δρόμους, οπότε υπέθεσα ότι αυτό που έλεγες ήταν όντως αυτό που έγινε. Το λάθος σου ήταν ότι άρχισες βρίσιμο χωρίς να γνωρίζεις τι έγινε, αλλά και πάλι οκ όλοι κάνουμε λάθη! Σκέψου όμως ότι το φόρουμ αυτό το διαβάζει πολύς κόσμος και νταλικιέριδες και διάφοροι άλλοι που είναι ταυτόχρονα και μοτοσυκλετιστές, οπότε το σωστό είναι αν δεν είμαστε σίγουροι τουλάχιστον να μην γράφουμε με πάθος, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις.

    Όπως και να έχει ο άνθρωπος "έφυγε"...
    + 1000
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  5. #20
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παιδια, περα απο τον ανθρωπο που χαθηκε,θελω να πω κι εγω κατι για τους φορτηγατζιδες...

    Οι περισσοτεροι ειναι πολυ καλοι οδηγοι,επαγγελματιες με εκατομυρια χιλιομετρα στο ιστορικο τους οι οποιοι οδηγουν ΠΟΛΥ μα πολυ καλυτερα απ'τον καθε βλαμενο με το ελαφρυ 1400αρι του που νομιζει πως ειναι ο αρχοντας της ασφαλτου.Δειτε τους στα εθνικα δικτυα πως περνουν τις στροφες,που δεν ξεφευγουν απο τη λοριδα τους ουτε ποντο,σε αντιθεση παλι με τους περισσοτερους οδηγους αυτοκινητοων που δε μπορουν να στριψουν σωστα μια παρατεταμενη στροφη χωρις να βγουν απο τη λοριδα τους.Επεισης δειτε πως παροτι εχουν ενα πολυ ογκοδες οχημα να κουμανταρουν ειναι πολυ πιθανοτερο να κανουν στην ακρη για να διευκοληνουν καποιον να περασει...

    Και για τους οδηγους μηχανων εχω να σουρω πολλα,ειδικα για αυτους με τα "μεγαλα", αλλα οδηγαω κι εγω οποτε..

  6. #21
    Banned Το avatar του/της gozntari
    Εγγραφή
    27/05/2008
    Μηνύματα
    58
    τις βρισιές τις περνώ πισω .όμως νταλικέρης είχε υπερβολική ταχύτητα 50 μετρά κώλυα έκανε και τον παρέσυρε για τόσα μετρά .δεν νομίζω πως αν είχε βρει κάποιον μπροστά του με λίγα χμ/ω θα γινόταν κάτι διαφορετικό .άκουσα αυτό το σενάριο πολύ λογικό μου φάνηκε και το ανέβασα .θα ενέβαζα το ling με το τι έγινε ακριβώς και θα ζητούσα συγγνώμη στον νταλικέρη αλλά με πρόλαβες .καθημερινά στην tv ακούμε σενάρια τι να κάνω σε αυτό τον κόσμο μεγαλώνω .σε κατάλαβα απόλυτα αναγνωρίζω τι ακριβώς έκανα και σε ότι λες συμφωνώ. Μπορούσες να ανεβάσεις το ling και απλός να πεις εστί έγινε, όχι πως δεν θα έκραζαν άλλοι αλλά λέω εγώ …τεσπα .καλή κάρδια

  7. #22
    Banned Το avatar του/της gozntari
    Εγγραφή
    27/05/2008
    Μηνύματα
    58
    κοιτά αυτά που λες για τους νταλικέρηδες εν μέρη είναι σωστά .το ότι ξέρει να στρίβει κάποιος δεν τον καθίστα και καλό οδηγό είναι πολλά τα κριτήρια …μπορείς όμως να καταλάβεις ποιοι νταλικέρηδες κάνουν ταξίδια στο εξωτερικό χωρίς να δεις το σήμα για τις διεθνείς μεταφορές πχ ποτέ δεν μένουν στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης . αυτοί είτε έλληνες είναι είτε ξενοι ξέρουν να οδηγούν . μονό αυτούς εμπιστεύομαι .δεν ξέρω μπορεί να τρομάζει ο όγκος το μέγεθος τους αλλά δίπλα μου και πίσω μου δεν θέλω νταλίκα αν δω ότι είναι πίσω μου ανοίγω το γκάζι .η οδήγηση σε ευρωπαϊκό δίκτυο είναι εμπειρια τους κουλάρει γιατί εκεί μπορεί να σε καταγγήλλει και το διπλανό σου όχημα ότι κάνεις μαλακιές και στην επομένη διασταύρωση σε περιμένει η τροχαία .όχι εδώ που βγαίνεις από τον χωματόδρομο και πας σε κάτι που λέγετε εθνική με 140 με λακκούβες που μοιάζουν με κρατήρες έλεος

  8. #23
    Μεταλλικό Μέλος! Το avatar του/της id12586
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    214
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    Παιδια, περα απο τον ανθρωπο που χαθηκε,θελω να πω κι εγω κατι για τους φορτηγατζιδες...

    Οι περισσοτεροι ειναι πολυ καλοι οδηγοι,επαγγελματιες με εκατομυρια χιλιομετρα στο ιστορικο τους οι οποιοι οδηγουν ΠΟΛΥ μα πολυ καλυτερα απ'τον καθε βλαμενο με το ελαφρυ 1400αρι του που νομιζει πως ειναι ο αρχοντας της ασφαλτου.Δειτε τους στα εθνικα δικτυα πως περνουν τις στροφες,που δεν ξεφευγουν απο τη λοριδα τους ουτε ποντο,σε αντιθεση παλι με τους περισσοτερους οδηγους αυτοκινητοων που δε μπορουν να στριψουν σωστα μια παρατεταμενη στροφη χωρις να βγουν απο τη λοριδα τους.Επεισης δειτε πως παροτι εχουν ενα πολυ ογκοδες οχημα να κουμανταρουν ειναι πολυ πιθανοτερο να κανουν στην ακρη για να διευκοληνουν καποιον να περασει...

    Και για τους οδηγους μηχανων εχω να σουρω πολλα,ειδικα για αυτους με τα "μεγαλα", αλλα οδηγαω κι εγω οποτε..
    Ανεξάρτητα απο το ατύχημα ήθελα να το πώ και εγώ αυτό.
    Στην ΕΟ είτε με το κουτί είτε με την μηχανή μου κάνουν πολύ συχνά χώρο για να περάσω με ασφάλεια. Τους θεωρώ πολύ πιο συνειδητοποιημένους οδηγούς απο τον μέσο όρο των υπόλοιπων οδηγών. Εξαιρέσεις σαφώς και υπάρχουν.

    Όσο για το ατύχημα, τί να πώ? Μιλάμε για έναν δρόμο που περιμέναμε δεκαετίες να λειτουργήσει και μετά τον πρώτο χρόνο έγινε επικίνδυνη. Αν δεν τον έχεις ξανακάνει νομίζεις ότι πρόκειται για δρόμο που επιτρέπει μεγάλες ταχύτητες αλλά κρύβει παγίδες θανατηφόρες. Ποιός ξέρει όμως τί έγινε στην προκειμένη.. RIP...

  9. #24
    Μέλος Έξτρα Σπέσιαλ Το avatar του/της MitsosNaked
    Εγγραφή
    13/07/2007
    Μηνύματα
    318
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    Παιδια, περα απο τον ανθρωπο που χαθηκε,θελω να πω κι εγω κατι για τους φορτηγατζιδες...

    Οι περισσοτεροι ειναι πολυ καλοι οδηγοι,επαγγελματιες με εκατομυρια χιλιομετρα στο ιστορικο τους οι οποιοι οδηγουν ΠΟΛΥ μα πολυ καλυτερα απ'τον καθε βλαμενο με το ελαφρυ 1400αρι του που νομιζει πως ειναι ο αρχοντας της ασφαλτου.Δειτε τους στα εθνικα δικτυα πως περνουν τις στροφες,που δεν ξεφευγουν απο τη λοριδα τους ουτε ποντο,σε αντιθεση παλι με τους περισσοτερους οδηγους αυτοκινητοων που δε μπορουν να στριψουν σωστα μια παρατεταμενη στροφη χωρις να βγουν απο τη λοριδα τους.Επεισης δειτε πως παροτι εχουν ενα πολυ ογκοδες οχημα να κουμανταρουν ειναι πολυ πιθανοτερο να κανουν στην ακρη για να διευκοληνουν καποιον να περασει...

    Και για τους οδηγους μηχανων εχω να σουρω πολλα,ειδικα για αυτους με τα "μεγαλα", αλλα οδηγαω κι εγω οποτε..

    Πάνο σε βρίσκω πολύ σωστό. Και μάλιστα μου είχε κάνει εντύπωση στα πρώτα μου ταξίδια εθνική οδό με μηχανή ότι οι πιό "εντάξει" μαζί μου που με προσέχανε και με βοηθούσανε να περάσω ήταν οι νταλικιέρηδες. Εν αντιθέσει με τους
    'μικρούς' με τα 1400αρια αλλά και 2000αρια που μόνο δύσκολη μου κάνανε τη ζωή. Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά μήν τα ισωπεδώνουμε όλα. Κρίμα πάντως για τον άνθρωπο.

  10. #25
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
    Πάνο σε βρίσκω πολύ σωστό. Και μάλιστα μου είχε κάνει εντύπωση στα πρώτα μου ταξίδια εθνική οδό με μηχανή ότι οι πιό "εντάξει" μαζί μου που με προσέχανε και με βοηθούσανε να περάσω ήταν οι νταλικιέρηδες. Εν αντιθέσει με τους
    'μικρούς' με τα 1400αρια αλλά και 2000αρια που μόνο δύσκολη μου κάνανε τη ζωή. Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά μήν τα ισωπεδώνουμε όλα. Κρίμα πάντως για τον άνθρωπο.


    Πολυ συμφωνεις γενικα Μητσο μαζι μου...

    Μ'αρεσει

  11. #26
    Ανήσυχο πνεύμα.... Το avatar του/της latris mixanis
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    4.051
    Συγγνώμη αλλά έχει μπει κάποιος από σε σας σε νταλίκα και να κάνει κάποια διαδρομή??

    Έχετε την εντύπωση ότι είναι ΙΧ και θα σταματήσει σαν κ αυτό?? Μιλάμε για τόνους διαφορά... Σαφώς υπάρχουν καλοί και κακοί οδηγοί φορτηγών, δίκυκλων κλπ
    Το χώρο των φορτηγατζήδων δυστυχώς ή ευτυχώς τον γνωρίζω αρκετά καλά(όχι δεν οδηγώ φορτηγό). Τις περισσότερες φορές τους τους πιέζουν άλλοι για να πηγαίνουν γρήγορα, για να είναι υπέρβαροι κοκ. Βέβαια αν αρνηθούν συνήθως τους δείχνουν την έξοδο και όταν κάποιος έχει οικογένεια και υποχρεώσεις δε μπορεί να φέρνει συνέχεια αντιρρήσεις.(Άλλη κουβέντα αυτό)


    Τώρα όσο αφορά το δρόμο, ίσως θα έπρεπε σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας να απαγορευτούν παπάκια μικρά μηχανάκια γενικά!!

    Κρίμα στον Άνθρωπο που έφυγε...

    Τρελοκοτσιδού..!!!!

  12. #27
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Πρωτον,
    p@nos μαλλον αναφερεσαι στους οδηγους ΤΙΡ γιατι οι περισσοτεροι αλλοι που οδηγουν φορτηγα παρεκκλινουν τελειως απο τη λωριδα και βγαινουν στο αντιθετο γιατι τα διπλωματα που δινουν ειναι της π//τσας και δεν ξερουν ουτε καν τα ορια τους [Αν κινηθεις Αιτωλοακαρνανια, Ηπειρο θα καταλαβεις τι εννοω].

    Δευτερον,
    gozntari αυτο που λες για τα 50 μετρα δεν επιβεβαιωνει τιποτα. Εχω επαγγελματικο διπλωμα κι εχω ασχοληθει οσο ημουνα φοιτητης. Πρωτα απ' ολα τα φορτηγο εχει 2 φρενα. Το ποδοφρενο που εχει την ιδια λειτουργια με του αυτοκινητου και το ''τραβηχτο'' [λεγεται ετσι για να το ξεχωριζεις απο το χειροφρενο γιατι κι αυτο στο χερι ειναι, αν και νομιζω υπαρχουν καποιοι τυποι φορτηγων που κι αυτο στο ποδι το εχουν] ο ρολος του ειναι αυτος του επιβραδυντη. Μειωνει ταχυτητα ωστε με το ποδοφρενο να σταματας αρμονικα ωστε να μη σπασει ο αξονας και καταστραφει τοσο το φορτηγο οσο και εμπορευματα αξιας εκατομμυριων. Οταν συμβει το εκτακτο, μιλαμε για φρεναρισμα πανικου οπου χρησιμοποιεις το τραβηχτο και σε κλασματα του δευτερολεπτου πατας και το ποδοφρενο. Αν ο φορτηγατζης δεν προλαβε να χρησιμοποιησει φρενο πριν πεσει στον ατυχο ανθρωπο ειναι πολυ λογικο και πιθανο στον πανικο να μη χρησιμοποιεισαι το τραβηχτο αλλα απευθειας το ποδοφρενο και αφ' ενος να ''κλειδωσε'' ο αξονας και αφ' ετερου ο ρολος του τραβηχτου ειναι να επιβραδυνει ενα οχημα τονων το οποιο δε γινεται να σταματησει χωρις επιβρδυνση ακομα κι αν φρεναρεις τον κινητηρα με αλλαγες [οπου και παλι το φρεναρισμα με αλλαγες ειναι αποτομο και επιζημιο για τον αξονα]. Λογικο να κλειδωσε πλαγια ο αξονας και εξ' ισου λογικο να συρθηκε. Δεν ειναι απαραιτητα δειγμα υπερβολικης ταχυτητας. Φυσικα δεν το αποκλειω, δεν ημουνα εκει. Αλλα σου εξηγω οτι δεν μπορεις να εισαι απολυτος και ειδικα σε καταστασεις που δεν γνωριζεις.

    Φιλικα παντα
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Πρωτον,
    p@nos μαλλον αναφερεσαι στους οδηγους ΤΙΡ γιατι οι περισσοτεροι αλλοι που οδηγουν φορτηγα παρεκκλινουν τελειως απο τη λωριδα και βγαινουν στο αντιθετο γιατι τα διπλωματα που δινουν ειναι της π//τσας και δεν ξερουν ουτε καν τα ορια τους [Αν κινηθεις Αιτωλοακαρνανια, Ηπειρο θα καταλαβεις τι εννοω].

    Δευτερον,
    gozntari αυτο που λες για τα 50 μετρα δεν επιβεβαιωνει τιποτα. Εχω επαγγελματικο διπλωμα κι εχω ασχοληθει οσο ημουνα φοιτητης. Πρωτα απ' ολα τα φορτηγο εχει 2 φρενα. Το ποδοφρενο που εχει την ιδια λειτουργια με του αυτοκινητου και το ''τραβηχτο'' [λεγεται ετσι για να το ξεχωριζεις απο το χειροφρενο γιατι κι αυτο στο χερι ειναι, αν και νομιζω υπαρχουν καποιοι τυποι φορτηγων που κι αυτο στο ποδι το εχουν] ο ρολος του ειναι αυτος του επιβραδυντη. Μειωνει ταχυτητα ωστε με το ποδοφρενο να σταματας αρμονικα ωστε να μη σπασει ο αξονας και καταστραφει τοσο το φορτηγο οσο και εμπορευματα αξιας εκατομμυριων. Οταν συμβει το εκτακτο, μιλαμε για φρεναρισμα πανικου οπου χρησιμοποιεις το τραβηχτο και σε κλασματα του δευτερολεπτου πατας και το ποδοφρενο. Αν ο φορτηγατζης δεν προλαβε να χρησιμοποιησει φρενο πριν πεσει στον ατυχο ανθρωπο ειναι πολυ λογικο και πιθανο στον πανικο να μη χρησιμοποιεισαι το τραβηχτο αλλα απευθειας το ποδοφρενο και αφ' ενος να ''κλειδωσε'' ο αξονας και αφ' ετερου ο ρολος του τραβηχτου ειναι να επιβραδυνει ενα οχημα τονων το οποιο δε γινεται να σταματησει χωρις επιβρδυνση ακομα κι αν φρεναρεις τον κινητηρα με αλλαγες [οπου και παλι το φρεναρισμα με αλλαγες ειναι αποτομο και επιζημιο για τον αξονα]. Λογικο να κλειδωσε πλαγια ο αξονας και εξ' ισου λογικο να συρθηκε. Δεν ειναι απαραιτητα δειγμα υπερβολικης ταχυτητας. Φυσικα δεν το αποκλειω, δεν ημουνα εκει. Αλλα σου εξηγω οτι δεν μπορεις να εισαι απολυτος και ειδικα σε καταστασεις που δεν γνωριζεις.

    Φιλικα παντα
    Ποδόφρενο, χειρόφρενο και retarder είναι πλέον τα μόνα μέσα που χρησιμοποιούνται για επιβράδυνση και ακινητοποίηση. Το χειροκίνητο (στα παλαιάς γενιάς οχήματα) κατά κύριο λόγο βοηθά στο να αποφύγει ο οδηγός τα φουντώματα στα φρένα όταν για παράδειγμα κατεβαίνει με 40+ τόνους μικτός το Μπράλο. Δεν είναι φρένο ακινητοποίησης. Χρησιμοποιήτε μαζί με το κλαπέτο και με μια μικρή ταχύτητα στο σασμάν ανάλογη της περίστασης, έτσι ώστε να μπορείς να συγκρατείς το όχημα με όσο το δυνατόν λιγότερο ποδόφρενο.

    Σε καταστάσεις πανικού ένα είναι το φρένο. (και πρέπει να εύχεσαι να δουλεύει καλά)
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  14. #29
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    Το χειροκίνητο (στα παλαιάς γενιάς οχήματα)
    Και υπαρχουν τοσα πολλλα καινουργια και δη καλοσυντηρημενα φορτηγα οχηματα στην Ελλαδα.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Και υπαρχουν τοσα πολλλα καινουργια και δη καλοσυντηρημενα φορτηγα οχηματα στην Ελλαδα.
    Αυτό να λέγεται..
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Η πίστα της Πάτρας στην τελική ευθεία!
    από giannis21 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 188
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2017, 18:42
  2. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2008, 14:59
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2008, 16:54
  4. Ατυχημα στην εθνικη στο υψος της Νεμεας
    από ruyjin στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2008, 06:56
  5. Σάββατο πρωί στην πίστα της Πεντέλης..
    από free rider στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2005, 19:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF