Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 61

Θέμα: Σβίσιμο μηχανής, Τροφοδοσία???

  1. #31
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    - Εννοώ το κύκλωμα ανοιχτό (δηλαδή ο διακόπτης στη θέση που σβήνει το μηχανάκι -Off δηλαδή)

    - Λογικά οταν βγάλεις τα μπουζί θα είναι μες στη μπίχλα ... καθάρισέ τα με λίγη βενζίνη η καθαριστικό καρμπυρατέρ .... βάλτα στις μπουζόπιπες και ακούμπησέ τα κοντά στο μοτέρ χαμηλά ... μόλις έχεις διακόπτη ανοιχτό και Kill switch στο On θα δείς πατώντας τη μίζα αν βγάζουν σπίθες ..


    - Ρεύμα από αλλού- προσοχή να γειώσεις καλά - για να δείς και αν γυρίζει η μίζα και αν έχεις σπινθήρα από τα μπουζί ... αλλιώς αν δεν έχεις άλλη επιλογή γύρνα τη ρόδα με μια ψιλή ταχύτητα (δεν χρειάζεται σπρωχτό - είναι πολύ εύκολο να γυρίσει ο στρόφαλος όταν δεν έχεις τα μπουζί επάνω ... )
    Οκ catmaster, αυτό θα κάνω. Ακόμα και να μην αρπάξει τουλάχιστον να γυρίσει το μοτέρ για να μου φύγει το άνχος του ''φαρακαρίσματος''. Τεσπα θα δοκιμάσω το απογευμά και θα σας ενημερώσω (έτσι για να μη μεινετε με την απορεία ).

    Ευχαριστώ πολύ πάντως για την υπομονή σου.
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  2. #32
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    μου κανεις πλακα ναι?
    Αναλόγως τί κατάλαβες;

    Η ερώτηση μου είναι.. γιατί εφόσον εξαρχής η μίζα γυρίζει κανονικά, και απλά δε γίνεται ανάφλεξη στον κύλινδρο (για οποιανδήποτε αιτία) να γεμίσουν βενζίνη (πέραν του δέοντος φυσικά) οι θάλαμοι καύσεως ώστε να φρακάρει το μοτέρ ;
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Αναλόγως τί κατάλαβες;

    Η ερώτηση μου είναι.. γιατί εφόσον εξαρχής η μίζα γυρίζει κανονικά, και απλά δε γίνεται ανάφλεξη στον κύλινδρο (για οποιανδήποτε αιτία) να γεμίσουν βενζίνη (πέραν του δέοντος φυσικά) οι θάλαμοι καύσεως ώστε να φρακάρει το μοτέρ ;
    καταλαβα πως ναι...για να ρωτας εαν υπαρχει κινδυνος οταν μετραμε συμπιεση να διαλυθει το μοτερ...

    για ξεκαθαρισε το μου και το πιανουμε το τεχνικο μετα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #34
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    καταλαβα πως ναι...για να ρωτας εαν υπαρχει κινδυνος οταν μετραμε συμπιεση να διαλυθει το μοτερ...

    για ξεκαθαρισε το μου και το πιανουμε το τεχνικο μετα...
    Απο τα γραφόμενα του παιδιού καταλήξαμε ότι μάλλον έχει πλημμυρίσει το μοτέρ.
    Και τα συμπτώματα πρίν απο αυτό ήταν να δίνει μιζιές αλλά να μη παίρνει μπρος το μηχανάκι ώσπου έφτασε να φρακάρει το μοτέρ όπως λέει.

    Πρώτο στάδιο, γυρνάει η μίζα και δε γίνεται ανάφλεξη -> έξω μπουζί, μέσα πιεσόμετρο, γυρνάει μίζα, δε γίνεται ανάφλεξη.

    Είδα αυτή την ομοιότητα και με έβαλε σε σκέψεις. Απο την άλλη πιστεύω οτι κάτι μου διαφεύγει επειδή δε στέκει μια τέτοια μέτρηση, προτεινόμενη και από τους κατασκευαστές, να ενέχει τέτοιο κίνδυνο.

    Προσωπικά μου αρκεί να καταλάβω γιατί να πλημμυρίσει ο θάλαμος καύσης, γενικότερα, και απο εκεί και πέρα θα τα βγάλω πέρα με τις απορίες μου.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  5. #35
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Προσωπικά μου αρκεί να καταλάβω γιατί να πλημμυρίσει ο θάλαμος καύσης, γενικότερα, και απο εκεί και πέρα θα τα βγάλω πέρα με τις απορίες μου.
    δεν καταλαβαίνω τι και γιατί δεν καταλαβαίνεις...

    όπως πληρώνει τον θάλαμο το αέριο μίγμα έτσι αν έχεις θέμα με τα καρμπς (πχ τα φλοτεράκια δεν διακόπτουν), εσύ μιζάρεις μανιωδώς, η χωρητικότητες των θαλάμων είναι μικρές, δεν αργείς να έχεις μια υγρή συμπίεση. Θα σε σώσει μόνο αν έως τότε έχεις ξελιγώσει την μπατ, το υδραυλικό σοκ είναι μικρό και δεν σπάσει κάτι.

    Αν δεν σπάσει κάτι με την λίγη δύναμη που έχει απομείνει στην μπατ, μπορείς πάντα να το σπρώξεις με μια μεγάλη ταχ στο κιβώτιο.

    Αν είναι έτσι τα πράγματα πάντως, πρεπέι οπωσδήποτε πριν εκκινήσει το μοτέρ να αλλάξει λάδια.

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Πρώτο στάδιο, γυρνάει η μίζα και δε γίνεται ανάφλεξη -> έξω μπουζί, μέσα πιεσόμετρο, γυρνάει μίζα, δε γίνεται ανάφλεξη.


    Μέτρηση συμπίεσης του θαλάμου εννοείς ;;;

    ...... όταν μετράω με συμπιεσόμετρο το κάνω με ζεστό μοτέρ και χωρίς μπουζί και καύσιμο....

    (ουσιαστικά αέρα πρεσάρω και δεν έχει σχέση με το λόγο συμπίεσης που δίνει ο κατασκευαστής- είναι άλλο νούμερο αυτό )


  7. #37
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    δεν έχει σχέση με το λόγο συμπίεσης που δίνει ο κατασκευαστής- είναι άλλο νούμερο αυτό )
    static compression --->κατ/στής
    cranking compression---> μέτρηση με όργανο.



    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    ..... όταν μετράω με συμπιεσόμετρο το κάνω με ζεστό μοτέρ και χωρίς μπουζί και καύσιμο....
    και με τέρμα γκάζι πατημένο -εκτός αν έχεις βγάλει τελείως τα καρμπς.
    (η χειρότερη ένδειξη να είναι τουλ 75-85% της καλλίτερης, εκτός αν ορίζει κάτι διάφορο ο κατ/στής σου)

  8. #38
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    δεν καταλαβαίνω τι και γιατί δεν καταλαβαίνεις...
    Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί το μείγμα να μη φεύγει κατά τη φάση της εξαγωγής.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Μέτρηση συμπίεσης του θαλάμου εννοείς ;;;

    ...... όταν μετράω με συμπιεσόμετρο το κάνω με ζεστό μοτέρ και χωρίς μπουζί και καύσιμο ....
    Ναι συμπίεση θαλάμου εννοώ όχι τον λόγο συμπίεσης που λέει ο κατασκευαστής. Αυτό το χωρίς καύσιμο μου διέφευγε, thanks.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  9. #39
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    Oπως υποσχέθηκα χθές να σας ενημερώσω για το τι έκανα.

    Ακολουθώντας τις οδηγίες του lamoun και του γατοαρχηγού, έβγαλα τα μπουζια (τα οποία είχαν τα 2 το μαυρο τους το χαλι), εβγαλα ντεπόζιτο βενζίνης και επιδή λόγω φόβου αναφλεξης απο σπινθίρα προτείμισα να μην της δωσω ρευμα αλλα να την σμπρόξω με 6η.

    Αποτέλεσμα?

    Οπως ακριβώς το προβλέψατε, ο στρόφαλος γύρισε κανονικά και εγώ λούστικα στην βενζινα .

    Απο το ένα μπιστόνι με την πρώτη μπροξιά εκτοξέυτηκε πίδακας καυσίμου σε ύψος 3-4 μέτρα! έγώ είμουν φυσικά ακριβός στην τροχιά του εκτοξευόμενου καυσίμου και δέχτικά το ''έφλεκτο'' μπανάκι...

    Αφού επανέλαβα την διαδικασία 3 φορές (προσπάθισα να προστατευτώ με πατσαβούρα αλλά ματαια), καθάρισα μπουζί, τα τοποθέτισα και έδωσα ρεύμα απο αυτοκίνητο.
    Α, δεν σύνδεσα ντεπόζιτο για να μην τραβηξει κιάλο καυσιμο.

    Μετά από μερικές προσπάθιες ώς δια μαγεία το εργαλείο αρπαξε μπρός και αφού έβγαλε αρκετό ντουμάνι στην αρχη δουλεψε κανονικά στο ρελαντί μονη της.

    Την έσβησα, έβαλα το ντεπόζιτο στην θέση του και έβαλα πάλι μπρός, η μηχανή έκανε καύση κανονικά, αλλά παρατηρόντας το φίλτρο βενζίσης είδα ότι δεν τραβάει καθόλου καυσιμο. Αυτό ήταν και το αρχικό προβλημα.

    Μετά απο 10 λεπτά έκαψε ότι είχε μείνει στα καρβς και έσβησε.

    Το θέμα λοιπών βρίσκεται σίγουρα πλέον στην τροφοδοσία, για κάποιο λόγο δεν πηγαίνει καύσιμο απο το ντεπόζιτο στα καρβς. Τα σωλινάκια είναι σωστα συνδεδεμένα, το σωλινάκι υποπίεσης ρουφάει (αν και λίγο αλλά βάζοντας το δαχτυλο εκεί δεν έχω μέτρο συγκρισής για το άν ρουφούσε αρκετα ή όχι).


    Τεσπα το καλό είναι ότι γλυτωσα την χονδρή την ζημιά μάλον. Η μηχανή θα πάει το συντομότερο στον μάστορα αν και δεν θα μπορέσω να την βάλω μαλον μπρός οπότε έχουμε λίγο γ@μήσι μπροστά μας.

    Αν έχει κανείς κάποια ιδέα τι να κοιτάξω ας μου το πεί, για την ώρα ευχαριστώ για τις συμβουλές σας με βοηθήσαν να ηρεμίσω λίγο...
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    Την έσβησα, έβαλα το ντεπόζιτο στην θέση του και έβαλα πάλι μπρός, η μηχανή έκανε καύση κανονικά, αλλά παρατηρόντας το φίλτρο βενζίσης είδα ότι δεν τραβάει καθόλου καυσιμο. Αυτό ήταν και το αρχικό προβλημα.

    Μετά απο 10 λεπτά έκαψε ότι είχε μείνει στα καρβς και έσβησε.

    Το θέμα λοιπών βρίσκεται σίγουρα πλέον στην τροφοδοσία, για κάποιο λόγο δεν πηγαίνει καύσιμο απο το ντεπόζιτο στα καρβς. Τα σωλινάκια είναι σωστα συνδεδεμένα, το σωλινάκι υποπίεσης ρουφάει (αν και λίγο αλλά βάζοντας το δαχτυλο εκεί δεν έχω μέτρο συγκρισής για το άν ρουφούσε αρκετα ή όχι).


    Πρώτα τσέκαρε μήπως έχεις τσακίσει κανένα σωληνάκι ... τσέκαρε και το σωληνάκι υποπίεσης ...

    Δοκίμασε να ρουφήξεις με το στόμα αέρα από το σωληνάκι της υποπίεσης να δεις αν κατεβάζει βενζίνη στο φίλτρο ...

    Απ' ότι κατάλαβα μάλλον τα έχει παίξει το διάφραγμα στο ρουμπινέτο (και φαντάζομαι ότι δεν το έλυσες όταν πλάκωσες με τον αερα το ντεπόζιτο )

    Άλλαξε και λάδια που είπε ο Τάσος ... μην το αφήσεις έτσι γιατί έχει κατεβάσει βενζίνη στο κάρτερ τώρα και το λάδι θα γίνει κώλος ...

  11. #41
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Πρώτα τσέκαρε μήπως έχεις τσακίσει κανένα σωληνάκι ... τσέκαρε και το σωληνάκι υποπίεσης ...

    Δοκίμασε να ρουφήξεις με το στόμα αέρα από το σωληνάκι της υποπίεσης να δεις αν κατεβάζει βενζίνη στο φίλτρο ...

    Απ' ότι κατάλαβα μάλλον τα έχει παίξει το διάφραγμα στο ρουμπινέτο (και φαντάζομαι ότι δεν το έλυσες όταν πλάκωσες με τον αερα το ντεπόζιτο )

    Άλλαξε και λάδια που είπε ο Τάσος ... μην το αφήσεις έτσι γιατί έχει κατεβάσει βενζίνη στο κάρτερ τώρα και το λάδι θα γίνει κώλος ...
    βασικά αν καταλαβα καλά το διαφραγμα ενοείς την μικρή βανα στο κάτω μέρος του ντεπόζιτου.

    Την έβγαλα όταν έβγαλα το ντεπόζιτο και την καθάρισα με αέρα και βενζίνα. Τώρα δεν ξέρω αν φταίει αυτή η όχι.

    Με την υποπίεση να μην κάνει σωστή αναρόφηση παίζει καθόλου?


    edit: μια ακόμα ερώτηση, στο ντεπόζιτο πάνε 3 σωλινάκια, το ένα είναι καυρίμο, το 2ο υποπίεση και το 3ο είναι για τις αναθυμιάσεις?

    και επίσης. Αν πχ το κάπάκι του νεπόζιτου είναι ανοιχτό τότε κατεβαίνει καύσιμο στα karbs ή όχι?
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    βασικά αν καταλαβα καλά το διαφραγμα ενοείς την μικρή βανα στο κάτω μέρος του ντεπόζιτου.
    Το διάφραγμα είναι ένα ...... διάφραγμα (ελαστικό παρέμβυσμα τες πα) που είναι μέσα στο ρουμπινέτο και ουσιαστικά εμποδίζει την ομαλή ροή της βενζίνης προς τα καρμπς όταν έχει σβυστό τον κινητήρα ...



    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    Την έβγαλα όταν έβγαλα το ντεπόζιτο και την καθάρισα με αέρα και βενζίνα. Τώρα δεν ξέρω αν φταίει αυτή η όχι.
    Αν έριξες αέρα με πίεση μέσα από το ρουμπινέτο μπορεί να σκίστηκε η μεμβράνη .... Πάντως αν έχει πρόβλημα θα σου πλυμμηρίζει τα καρμπς με βενζίνη ακόμη και αν έχεις το μηχανάκι σβηστό.
    Αν όμως όπως λες δεν κατεβάζει βενζίνη καθόλου κάτι άλλο φταίει ...



    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    Με την υποπίεση να μην κάνει σωστή αναρόφηση παίζει καθόλου?
    μάλλον εννοείς να μην υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να κατεβάσει καύσιμο ...

    Το πρόβλημα είναι
    - είτε σκισμένο /τσακισμένο/φθαρμένο/βουλωμένο σωληνάκι υποπίεσης
    - είτε τσακισμένο/βουλωμένο σωληνάκι παροχής καυσίμου (λίγο χλωμό το βλέπω)
    - είτε ρουμπινέτο και διάφραγμα

    είτε έχεις κανει μαλακία και δεν έβαλες τα σωστά μαρκούτσια στις σωστές τρύπες ...



    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    edit: μια ακόμα ερώτηση, στο ντεπόζιτο πάνε 3 σωλινάκια, το ένα είναι καυρίμο, το 2ο υποπίεση και το 3ο είναι για τις αναθυμιάσεις?



    Το τρίτο είναι αέρας κοπανιστός που λέμε ... ... αν μπέρδεψες τη σειρά καλό είναι να μη "σγαρλίσεις" άλλο ...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    και επίσης. Αν πχ το κάπάκι του νεπόζιτου είναι ανοιχτό τότε κατεβαίνει καύσιμο στα karbs ή όχι?

    εδώ σ' έχασα που λέμε ...

  13. #43
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    χμ... αυτό με την μεμβράνη δεν το γνώριζα...

    με τα σωλινάκια να τα έχω μπερδεψει δεν παίζει μιασ και τα συμαδεψα απο την πρώτη στιγμή που τα ακούμπισα, άσε που έχουν διαφορετικές διατομές.

    τεσπα, μαστορα θέλει προφανως, απλά αν καταλαβαίνω καλά δεν πρέπει να είναι τίποτα το τραγικό.
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  14. #44
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    χμ... αυτό με την μεμβράνη δεν το γνώριζα... την βάνα ή ρουμπινέτο όπως το λές την έβγαλα , την διέλυσα και την φύσιξα (της αλλάξα τα φώτα με λίγα λόγια) κάποια μεμβράνη που λές δεν είδα, αλλά αν είχε σίγουρα τις άλλαξα τα φώτα με τον αέρα.....

    με τα σωλινάκια να τα έχω μπερδεψει δεν παίζει μιας και τα συμαδεψα απο την πρώτη στιγμή που τα ακούμπισα, άσε που έχουν διαφορετικές διατομές.

    τεσπα, μαστορα θέλει προφανως, απλά αν καταλαβαίνω καλά δεν πρέπει να είναι τίποτα το τραγικό.
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  15. #45
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Ωραία! Η ζημιά δεν είναι τίποτα τραγικό λοιπόν, επανερχόμαστε στο αρχικό πρόβλημα.
    Θα μπορούσες να τα κάνεις μόνος σου, αλλά μόνο και μόνο το σοκ που έπαθες με τα προηγούμενα καλύτερα να το πας απο έναν μάστορα.
    Ρώτα πόσα θα σου πάρει εξαρχής και πές του άν δει πως η τιμή ξεφεύγει να σε πάρει τηλέφωνο πρώτα να στο πει... ( άν θα το κάνει έιναι ένα άλλο θέμα )

    Αν πχ το κάπάκι του νεπόζιτου είναι ανοιχτό τότε κατεβαίνει καύσιμο στα karbs ή όχι?
    Όχι αυτό δε παίζει. Η υποπίεση απλά ανοίγει μια βάνα και μετα η βενζίνη κυλά λόγω βαρύτητας. Το καπάκι δε παίζει ρόλο.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σβίσιμο μηχανής, Τροφοδοσία???
    από reinmeister στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2008, 18:32
  2. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/03/2004, 03:13
  3. Της μηχανής οι ρόδες...
    από almalibera στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2004, 07:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF