Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Πληροφορίες για Cb1300

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της Juf
    Εγγραφή
    15/07/2003
    Μηνύματα
    11

    Πληροφορίες για Cb1300

    Χαιρετώ τους φορουμίστες...

    Έχω διαβάσει αρκετά από τα παλαιά πόστ αλλά δεν βρήκα απάντηση σε κάποια θέματα. Επειδή σκέφτομαι να παντρευτώ ένα CB 1300s μέχρι το τέλος της ζωής μου, θα ήθελα τις πολύτιμες συμβουλές κατόχων οι άλλων φίλων που γνωρίζουν το μηχανάκι .

    Πως διαμορφώνεται το κόστος χρήσης;
    Από άνεση στα ταξιδάκια δικάβαλο πως είναι;
    Σε ταχύτητες κινείται άνετα στην εθνική;
    Πως φορτώνεται; Υπάρχουν πλαινές βαλίτσες ή πρέπει να παίξω με σαμάρια; καμιά πρόταση για μια καλή σχάρα πίσω;
    Τι προβλήματα βγάζει και πότε;
    Κάτι το οποίο πρέπει να προσέξω;

    Το μηχανάκι θα παίζει 95% βόλτες και ταξίδια αφού για την πόλη και τη δουλειά υπάρχει παπιός και θα κυκλοφορεί εκεί μόνο για ξεμούδιασμα.


    Τα φώτα σας please για να δούμε τι θα κάνουμε

    Διονύσης

  2. #2
    Το S είναι σχετικά άνετο λόγω του φαίρινγκ και δικάβαλο δεν θα έχεις πρόβλημα έχει καλή σέλα...με τις απαραίτητες στάσεις βέβαια γιατί οι γυναίκες είναι περίεργες τα 120 με 140 είναι απόλυτα χαλαρή ταχύτητα για αυτό το μοτέρ αλλά και για εσένα δεδομένου της κάλυψης του αέρα.Ισως να έχεις ένα μικρό πρόβλημα στις μανούβρες στατικός αλλά είναι αμελητέο.Σε κλειστό επαρχιακό δρόμο είναι αρκετά άνετο γιατί το βάρος του το υπερκαλύπτει η ροπή του μοτέρ και μιλάμε για κτηνώδη ροπή ...προβλήματα γενικά σαν μοτέρ δεν έχει είναι αυτό που λέμε αθραυστο και αλεξίσφαιρο από κει και πέρα μπορεί να βγάλει κάποιες αβαρίες με τη χρήση.Να προσέξεις το φόρτωμα με σαμάρια γιατί η ουρά δεν έχει βερνίκι στα αυτοκόλλητα και θα σου γδαρθούν σίγουρα.Η Givi και η Kappa έχουν βάσεις για βαλίτσες και βαλίτσες σε καλές τιμές προτίμησε τις Κ 40 λόγω κόστους.Αλλά ο χαρακτήρας αυτής της μοτό δεν είναι για μπαγκάζια και συμπράγκαλα άλλα είναι τα γούστα της.Βέβαια για να πας ταξίδι τις χρειάζεσαι οπότε...



    Καλοτάξιδο


    Περισσότερα από τον SF αν το δεί ...

  3. #3
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Σαν εναλλακτικη αφου εχεις ηδη yamaha γιατι δεν βλεπεις και το αντιστοιχο απο εκει πλευρα, οπως και τα moto guzzi, kawa, suzuki. Καπου εχει κανει ενα τοπικ ο ατιμος ο Vestromas αλλα δε θυμαμαι που. Παντως εκεινος απογοητευτηκε γιατι αμεσως μετα αποφασισε να βαλει 1000αρι κινητηρα στο στρωμα του :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ΥΓ Για ριξε μια ματια και σε ST3 που ειναι κουκλα
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  4. #4
    Νέο μέλος Το avatar του/της Juf
    Εγγραφή
    15/07/2003
    Μηνύματα
    11
    @Bavarian: ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το ξέρω ότι ο χαρακτήρας της δεν είναι για ταξίδια αλλά δεν κοιτάω και για FJR. Από την άλλη αν θες να φύγεις 2 εβδομάδες κάμπινγκ και τα απαραίτητα να πάρεις μόνο γεμίζεις τροχόσπιτο. Από την άλλη βέβαια ρε παιδιά ας μην είμαστε υπερβολικοί. Όλα τα μηχανάκια φορτώνονται και ταξιδεύουν αρκεί να μην είμαστε περίεργοι. Πιτσιρικάς θυμάμαι ξένους ταξιδιώτες στη Λευκάδα με τέτοια μηχανάκια, καραφορτωμένα από σκανδιναβία. Φέτος είδα έναν ταλαίπωρο δικάβαλο με R1 από Ισπανία :hypnotize Τώρα θα κολλήσουμε να κάνουμε μερικά χιλιομετράκια με το CB?

    Από κόστος χρήσης γνωρίζεις τίποτα;

    @Road67: φίλε μου το CB μου αρέσει πολύ. Από εκεί και πέρα δεν είμαι σε φάση να κοιτάξω λεπτομέρειες (άλογα, φρένα, ανάρτηση, κτλ.) Γενικά οδηγώ αργά οπότε δεν νομίζω ότι το μηχανάκι θα μου δημιουργήσει πρόβλημα. Ακόμα και αν γίνει αυτό θα μπορέσω να προσαρμοστώ. Επίσης κοιτάω για το τελευταίο μηχανάκι μου με το οποίο θα αράξω. Το ST είναι καταπληκτικό και το έχω οδηγήσει αλλά δεν ταιριάζει σε αυτό που ψάχνω.

  5. #5
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922

    Re: Πληροφορίες για Cb1300

    Το λοιπό:

    Το μηχανάκι είναι πολύ ειδική επιλογή. Το παίρνεις γιατί το γουστάρεις πραγματικά και γιατί έχεις κατασταλάξει στο τι θες από μια μοτοσυκλέτα. Και ναι, πιθανότατα μιλάμε για γάμο. Φορ δε ρέκορντ, και για μένα το απόλυτο -μέχρι στιγμής - τουριστικο-σπορ εργαλείο ειναι το FJR.

    Στα σημεία τώρα, μετά από 14000χλμ αρμονικής συμβίωσης.

    Πως διαμορφώνεται το κόστος χρήσης;
    Κόστος χρήσης. Φρέσκα νούμερα από το τακτικό σέρβις των 12000χλμ είναι ~100? τα αναλώσιμα και ~45 τα εργατικά. Δεν είναι και οι χαμηλότερες τιμές της αγοράς, αλλά άντε να το πας 20-30? κάτω... πόσο παρακάτω; Αν κάνεις κάθε 6000, βγάζεις το κόστος των μπουζί.

    Κόστος κίνησης. Ό,τι προστάξει το χεράκι σου. Μεγάλες διαφορές: Η κατανάλωση ξεκινά από τα 10-11lt/100km για τέζες (αυτονομία 150χλμ) και εγώ το έχω φτάσει ακριβώς στα επίπεδα του CB400(!) ήτοι 5,7-5,8 (αυτονομία ~350χλμ), χωρίς να θυσιάσω την απόλαυση μιας σβέλτης οδήγησης (όχι σε εθνική πάντα). Λάστιχα, ομοίως. Ό,τι πει το χεράκι.


    Από άνεση στα ταξιδάκια δικάβαλο πως είναι;
    Δικάβαλο. Για μένα (193cm) δικάβαλο βόλεψε μόνο με επιβάτη 50 κιλών και κάτω του 1,60 ύψους. Οτιδήποτε άλλο είναι πραγματικά άβολο και για τους δυο. Αλλά αυτό ισχύει για μένα. Αν είσαι μικρόσωμος ή σχετικά κοντός ίσως ο επιβάτης να βολεύεται καλύτερα. Απλά παρατήρησε ότι το πισω μέρος της σέλας είναι ΠΟΛΥ πιο ψηλά από το εμπρός.


    Σε ταχύτητες κινείται άνετα στην εθνική;
    Όσο θες! Ανοίγεις το γκάζει και πάει Η άνεση είναι προσωπικό θέμα... και έχει να κάνει πολύ και με το ύψος σου.
    Μετά τα 130-140 να έχεις υπόψη ότι θα καταπίνει βενζίνη.


    Πως φορτώνεται; Υπάρχουν πλαινές βαλίτσες ή πρέπει να παίξω με σαμάρια; καμιά πρόταση για μια καλή σχάρα πίσω;
    Βαλίτσες εμπορικές νομιζω δεν υπάρχουν, αλλά και να υπάρχουν δλδ δεν μπαίνω καν στον κόπο να ψάξω. Αισθητικά θα με χαλάσει αφόρητα. Μικρά σαμαράκια ίσως να κάτσουν καλά, αλλά μόνο μικρά. Η ουρά είναι λεπτή και το πλαστικό 'περισσεύει' κάπως στο πλαι και δεν πρόκειται να κάτσουν ίσια. Και επίσης θα σου χαλάσουν και το χρώμα από το τρίψιμο. Προσωπικά ούτε σχάρα δε συζητάω, αλλά γούστα είναι αυτά. Σχάρα μπαίνει σίγουρα. Εγώ ταξιδεύω κάπως έτσι (και ΔΕΝ εννοώ το λάστιχο ). Στη φωτό φαίνεται και το γιατί δε θα κάτσουν τα σαμάρια.


    Τι προβλήματα βγάζει και πότε;
    :rotflmao: Aν είχαμε τέτοιες στάνταρ πληροφορίες για τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα, θα είχαμε μια λίστα από τα 5-10 "τα καλά" και θα ψωνίζαμε μόνο αυτά. Νομίζω;
    Πάντως το CB1300 είναι Honda


    Κάτι το οποίο πρέπει να προσέξω;
    To δρόμο και τους άλλους οδηγούς!


    Ελπίζω να βοήθησα.


    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  6. #6
    Νέο μέλος Το avatar του/της Juf
    Εγγραφή
    15/07/2003
    Μηνύματα
    11
    Μάλιστα. Thanks SF για τις πληροφορίες αν και με αποπήρες λίγο


    Είχα την εντύπωση ότι ένα τόσο ογκώδες μηχανάκι δεν θα είχε σοβαρά προβλήματα άνεσης. Δηλαδή μπορεί να είναι χειρότερο από το TDM σε αυτόν τον τομέα;

    Για το FJR συμφωνώ. Μόνο που μου φαίνεται λίγο υπερβολή και δεν είναι τόσο ερωτεύσιμο. Δεν το αποκλείω βέβαια γιατί ότι και να πάρω πρόκειται για γάμο οπότε όπως σε όλους τους γάμους ο έρωτας σβήνει σιγά- σιγά και εκτιμάς άλλα πράγματα

  7. #7
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Επειδη μιλαμε για μηχανη συμβιωσης και σταθμο που ολα αυτα τα μηχανακια περισσοτερο η λιγοτερο ανηκουν σε αυτη την κατηγορια αυτη που προτεινα παραπανω και σε προτρεπω να τη δοκιμασεις παρ' αυτα εγω που ειμαι 27 χρονων με εβαλε σε σκεψεις να την παρω και να μην ξανασχοληθω με μοντελα. Ειναι ενα τελειως διαφορετικο οχημα και προσωπικα αν και το CB δεν το εχω καβαλησει ως τωρα δεν εχω βρει αλλη μηχανη αντιστοιχη. Αξιζει να το δεις, με την προοπτικη βεβαια οτι μπορεις να δεχτεις ως τελευταιο σταθμο μια ιταλιδουλα. Moto Guzzi Breva 1200 sport. Δε σου λεω να μην παρεις τη Honda, απλα καβαλησε την Moto Guzzi.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Επειδη μιλαμε για μηχανη συμβιωσης και σταθμο που ολα αυτα τα μηχανακια περισσοτερο η λιγοτερο ανηκουν σε αυτη την κατηγορια αυτη που προτεινα παραπανω και σε προτρεπω να τη δοκιμασεις παρ' αυτα εγω που ειμαι 27 χρονων με εβαλε σε σκεψεις να την παρω και να μην ξανασχοληθω με μοντελα. Ειναι ενα τελειως διαφορετικο οχημα και προσωπικα αν και το CB δεν το εχω καβαλησει ως τωρα δεν εχω βρει αλλη μηχανη αντιστοιχη. Αξιζει να το δεις, με την προοπτικη βεβαια οτι μπορεις να δεχτεις ως τελευταιο σταθμο μια ιταλιδουλα. Moto Guzzi Breva 1200 sport. Δε σου λεω να μην παρεις τη Honda, απλα καβαλησε την Moto Guzzi.
    Road67 δεν σου την λέω, αλλά ποιά Guzzi καβάλησες και για πόσο?
    Δεν εχουν καμμιά απολύτως σχέση οι 2 μοτοσυκλέτες.
    Και ειδικά σε κλειστες στροφές το Guzzi ειναι σαν 2 κομμάτια, στρίβει το μπροστινό και περιμένεις να ερθει το πίσω.
    Σχεδόν σαν το BMW μου του 75, μόνο που απο μηχανή 35 ετων δεν εχω απαιτήσεις.
    Βέβαια δεν εχω καβαλήσει το συγκεκριμένο αλλά δεν βλέπω αλλαγες σε σχέση με το Guzzi V11 Sport που ειχα καβαλήσει αρκετα.

    Ας μην μιλήσουμε για ποιότητα κατασκευης, φινίρισμα, κλπ γιατί το 1300 δεν εχει αντίπαλο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Road67 δεν σου την λέω, αλλά ποιά Guzzi καβάλησες και για πόσο?
    Δεν εχουν καμμιά απολύτως σχέση οι 2 μοτοσυκλέτες.
    Και ειδικά σε κλειστες στροφές το Guzzi ειναι σαν 2 κομμάτια, στρίβει το μπροστινό και περιμένεις να ερθει το πίσω.
    Σχεδόν σαν το BMW μου του 75, μόνο που απο μηχανή 35 ετων δεν εχω απαιτήσεις.
    Βέβαια δεν εχω καβαλήσει το συγκεκριμένο αλλά δεν βλέπω αλλαγες σε σχέση με το Guzzi V11 Sport που ειχα καβαλήσει αρκετα.

    Ας μην μιλήσουμε για ποιότητα κατασκευης, φινίρισμα, κλπ γιατί το 1300 δεν εχει αντίπαλο.
    Δεν εχει καμια σχεση το 1100. Ειναι αλλη μοτοσυκλετα η 1200 sport. Μονο αν την οδηγησεις θα καταλαβεις τι εννοω. Ακολουθει και φωτο για να καταλαβεις ποιο μοντελο ειναι.
    Παντως για τη 1100 μια και την ανεφερες, να σου πω οτι ειναι τελειως παραδοξο οτι το 750 που θεωρειται υποδεεστερο ειναι πολυ καλυτερο απο τη 1100.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1-.jpg 
Προβολές:	495 
Μέγεθος:	55,0 KB 
ID:	138215
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.595
    Μικρη παρεμβαση δικια μου.
    Επειδη τη Δευτερα που μας περασε....ακυρωσα στο τσακ την αγορά ενος CB1300.
    Ευτυχως το μαγαζι που το πουλαγε μου το εδωσε test ride....ναναι καλα ο ανθρωπος.
    Ολα καλα και όλα ωραία...όπως το περιμενα....αλλα το απέρριψα με τη μία για τα (ανυπαρκτα) φρένα του.
    Για μενα...δεν ειναι απλα απογοητευτικά αλλα κι επικινδυνα.


  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Δεν εχει καμια σχεση το 1100. Ειναι αλλη μοτοσυκλετα η 1200 sport. Μονο αν την οδηγησεις θα καταλαβεις τι εννοω. Ακολουθει και φωτο για να καταλαβεις ποιο μοντελο ειναι.
    Παντως για τη 1100 μια και την ανεφερες, να σου πω οτι ειναι τελειως παραδοξο οτι το 750 που θεωρειται υποδεεστερο ειναι πολυ καλυτερο απο τη 1100.
    Δεν χρειάζεται φωτο , ξερω ποιό είναι.

    Οσο για το αν εχει σχέση με το V11 Sport, εισαι εκτός θέματος.
    Εχει μερικες βελτιώσεις, αλλο ψεκασμό, καλύτερο φινίρισμα και πιο φτηνα περιφερειακα.
    Παει το WP μπροστα κλπ.
    Κατα τα αλλα ειναι ιδια αν βγάλεις τα κουστούμια.

    Για πες μας και τις δικές σου εντυπώσεις απο το Guzzi, το καβάλησες η μας λες οτι ακουσες?

    Portis περίεργο ακούγεται αυτό, μηπως ειχε κανενα πρόβλημα το συγκεκριμένο?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Portis περίεργο ακούγεται αυτό, μηπως ειχε κανενα πρόβλημα το συγκεκριμένο?
    Και μενα μου φάνηκε περιεργο και επικοινώνησα με ενα φιλο στην Κρητη που το εχει το μηχανακι.Επιβεβαίωσε αυτο που του ειπα.
    Οχι "αχρηστα" , αλλα πολύ "λιγα" για την δουλεια που θα επρπε να κάνουν.

    Anyway...καθε εμπόδιο σε καλο.

  13. #13
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    το Guzzi, το καβάλησες η μας λες οτι ακουσες;

    Ασκησεις ηρεμιας και βαθιες ανασες, εντιτ, εσβησα την απαντηση μου και δεν πειραζει αν οποιος παιρνει διαφορετικα πραγματα απο μια μηχανη απο 'σενα τον θεωρεις φερεφωνο, νο προμπλεμ
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Ασκησεις ηρεμιας και βαθιες ανασες, εντιτ, εσβησα την απαντηση μου και δεν πειραζει αν οποιος παιρνει διαφορετικα πραγματα απο μια μηχανη απο 'σενα τον θεωρεις φερεφωνο, νο προμπλεμ
    Mαλλον παρεξήγησες αλλά δεν πειράζει.

    no problem ετσι κι αλλιώς.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Νέο μέλος Το avatar του/της Juf
    Εγγραφή
    15/07/2003
    Μηνύματα
    11
    Peace παιδιά. Φίλε road μπορεί να μην είμαι τρελός μηχανόβιος αλλά έχω τις παραξενιές μου. Η brevia είναι όντως κούκλα αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν θα έπαιρνα ιταλικό ποτέ. Τι να κάνεις. Ο καθένας με τα καπρίτσια του

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 09:58
  2. Πληροφορίες για CBF-600S ABS;
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 12:54
  3. Πληροφορίες για TRIUMPH TIGER 900 '98
    από dolphincry78 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2005, 00:30
  4. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2005, 13:02
  5. Πληροφορίες για διαδρομή
    από sas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2004, 08:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF