Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 55

Θέμα: Ktm 950 Adventure

  1. #31
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/07/2008
    Μηνύματα
    16
    Φίλε panos26, τσέκαρε πρώτα αν η μοτοσικλέτα έχει την σωστή ποσότητα λαδιού και να προσπαθείς πάντα να την σταθμεύεις στο κεντρικό σταντ (δηλ ίσια) γιατί η κολοβαλβίδα αυτή επιρρεάζεται. Αν συνεχίσει να στο κάνει, τότε άλλαξε την!
    CB 1000R, EXC-F 250

  2. #32
    φιλε socrati τα γνωριζω αυτα που αναφερεις περι λαδι και σταυθμευσης στο διπλο,
    την μηχανη την εχω 2 χρονια και βαλε.

    κανει τον θορυβο που
    κανει ο τεντωτηρας αλλα με μεγαλυτερη διαρκεια και οχι παντα!

    εγω πιστευω πως ειναι η βαλβιδα που ειπες ή ο τεντωτηρας καθως εχω αρκετα χλμ.

  3. #33
    όταν η ρόδα γυρίζει Το avatar του/της sas
    Εγγραφή
    07/08/2003
    Μηνύματα
    1.013
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
    Γιατί ρε Δημητράκη?
    και εγώ με 04 μοντέλο, πρώτο χέρι 60000χλμ με καθημερινή χρήση στην πόλη
    1 τρόμπα συμπλέκτη και έναν ανορθωτή

    όπως έχουμε πει είναι μη σου κάτσει
    Παράθεση στον εαυτό μου....καλό ΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

    Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη πεις που λένε

    Ξεκίνησε από χθες, όταν είμαι σταματημένος με πρώτη και αμπραγιαριστός το μηχανάκι πάει βόλτα. Η για τρόμπα συμπλέκτη το βλέπω ή για δίσκους

  4. #34
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    10

    Re: Έχω διαφορετική εμπειρία.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    Τα service λαδιών είναι στα 90ευρώ και τα service των 15χιλ χλμ στα 230. Δεν ξέρω από άλλαμηχανάκια για να κάνω σύγκριση, αλλά τελευταία παρακολούθησα αλλαγή λαδιών by the book και κουφάθηκα... Χρειάζεται να ανοίξουν 5 σημεία, που περιλαμβάνουν την αφαίρεση του δεξιού τεπόζιτου και της ποδιάς. Μάλλον για περίπλοκο μου φαίνεται. Άν έχεις προστατευτικά κάγκελα γίνεται ακόμα πιό περίπλοκο.
    Το πιό μεγάλο service που έκανα στα 60χιλ. χλμ. κόστισε 400ευρώ με κάποιες αντικαταστάσεις σε φλάντζες στα καλύματα των βαλβίδων και λύσιμο εμπρόσθιων αναρτήσεων. Η κατανάλωσή μου χωρίς να έχω βγάλει το σύστημα για τους ρύπους, αλλά με Wings εξατμίσεις είναι στα 9-10 λιτ/100χλμ εντός των τοιχών και το φωτάκι ανάβει στα 200χλμ. Εκτός πόλης βλέπω ως και 6,7λιτ/100χλμ.
    Για γκάζια και κατανομή βάρους είναι κορυφαίο.
    Για αξιοπιστία έχω γράψει όλο το ιστoρικό μου στο σχετικό thread και δεν είναι ευκαταφρόνητο.
    Η τιμές που βλέπω για μοντέλο 2003 στα 8500? με 24χιλ χλμ πώς σας φαίνεται; Άψογο οπτικά αλλά παλιό. Ίσως είναι λίγο στα ψηλά; Να σκεφτείς οτι εξατμίσεις και σέλλα θα πρέπει να πειράξεις όπως και δήποτε κατά την ταπεινή μου γνώμη γιά άνεση καί τα δύο.
    Γειάαα.

    ΦΙΛΕ GERF ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ,ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ 950 ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ,ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.ΑΥΤΟΣ (ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΙΔΙΩΤΗΣ) ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ORIGINAL ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕ-ΑΝΘΡΑΚΙ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΨΑΞΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΜΗΠΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΙ,ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΤΙΠΟΤΑ?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	e129_19.jpg 
Προβολές:	1115 
Μέγεθος:	30,9 KB 
ID:	138324

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akamarinos
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    299
    δεν ειναι εργοστασιακο το χρωμα
    αυτος το εχει βαψει

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akamarinos
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    299
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panos26
    φιλε socrati τα γνωριζω αυτα που αναφερεις περι λαδι και σταυθμευσης στο διπλο,
    την μηχανη την εχω 2 χρονια και βαλε.

    κανει τον θορυβο που
    κανει ο τεντωτηρας αλλα με μεγαλυτερη διαρκεια και οχι παντα!

    εγω πιστευω πως ειναι η βαλβιδα που ειπες ή ο τεντωτηρας καθως εχω αρκετα χλμ.
    τα παιξε η γρια σου πανουλη:rotflmao: :rotflmao:


    μηπως ειναι καμια καμπανα?
    οταν πατας τον συμπλεκτη με νεκρα σταματαει?
    η βαλβιδα να κανει φασαρια, δεν πιστευω

  7. #37
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
    δεν ειναι εργοστασιακο το χρωμα
    αυτος το εχει βαψει

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΑΥΤΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ
    ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΞΕΡΩ 4 ΧΡΩΜΑΤΑ(ΑΣΗΜΙ-ΜΑΥΡΟ,ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ-ΜΑΥΡΟ,ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΜΠΛΕ).ΜΑΛΛΟΝ ΛΕΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ Ο ΤΥΠΟΣ!

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akamarinos
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    299
    ειναι σιγουρο αυτο που σου λεω

    το μηχανακι ειναι 950
    2003 ή αρχες 2004

    και δεν εχει βγει τετοιο χρωμα απο την κτμ

  9. #39
    δεν καταλαβαινει τιποτα η γρια αργυρη

    δεν κανει θορυβο η βαλβιδα απλα σκεφτομαι μηπως κολαει και δεν στελνει
    σωστη ποσοτητα λαδιου με αποτελεσμα να ακουγεται ο τεντωτηρας

    καμπανα δεν ειναι, δεν σταμαει ο θορυβος πατωντας συμπλεκτη





    στην φωτο ειναι 950 με αυτοκολλητα απο 990

  10. #40

    Για το χρώμα...

    κατ'αρχήν λυπάμαι για την αργοπορημένη απάντηση ZAHAR24 αλλά δεν έτυχε να δώ την ερώτησή σου. Το χρώμα του τύπου στη Γερμανία είναι σίγουρα καστομιά και μάλιστα όχι η ομορφότερη που έχω δεί. Και το ψέμα δεν είναι η καλύτερη αρχή για μία επιτυχυμένη συναλλαγή. Επιστήνω την προσοχή για τα πρώτα 950 στο ράγισμα του πλαισίου δεξιά, κάτω χαμηλά στη βάση του κεντρικού στάντ, πράγμα που δεν μπορείς να ελέγξεις από μακριά. Εμένα μου βγάλαν την Παναγία να μου αλλάξουν πλαίσιο στην εγγύηση, είναι να ολοκληρωθεί όπου να'ναι και τρέμω το μοντάρισμα.
    Για βλαβολόγιο υπάρχει ειδικό θρέντ με πλούσιο υλικό :
    http://www.moto.gr/forums/showthread...02#post1067402

    Ακόμα μία παρατήρηση για το φωτάκι πίεσης λαδιού που αναβοσβήνει σε συνδυασμό με το κροτάλισμα της αλυσίδας εκκεντροφόρων. Είναι ένδειξη διαρροής ψυκτικού στο κύκλωμα λαδιού. Το φίλτρο λαδιού στουπώνει και εμποδίζει τη ροή λαδιού στο κύκλωμα. Αποτέλεσμα είναι οι αναφερόμενοι θόρυβοι στις βαλβίδες και το φωτάκι να μένει αναμμένο. Σε πιό προχωρημένο στάδιο μπορεί να μείνει χωρίς λάδι ο κινητήρας με καταστροφικά αποτελέσματα. Η διάγνωση γίνεται εύκολα αν ανοίξουμε το καπάκι του συμπλέκτη και δούμε αφρό από μίξη λαδιού-ψυκτικού.

    Υ.Γ. Το κάναμε το θρέντ πολυσυλλεκτικό...

  11. #41
    όταν η ρόδα γυρίζει Το avatar του/της sas
    Εγγραφή
    07/08/2003
    Μηνύματα
    1.013
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
    Παράθεση στον εαυτό μου....καλό ΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

    Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη πεις που λένε

    Ξεκίνησε από χθες, όταν είμαι σταματημένος με πρώτη και αμπραγιαριστός το μηχανάκι πάει βόλτα. Η για τρόμπα συμπλέκτη το βλέπω ή για δίσκους
    Ξανά παράθεση στον εαυτό μου....

    τρόμπα συμπλέκτη καθαρή, από δίσκους που είχαν στεγνώσει προερχόνταν(λαδώθηκαν κι όλα οκ) και από την μανέτα που θέλει αλλαγή γιατί δεν απομονώνει σωστά.

    αυτιά...

  12. #42

    Το πρόβλημα με το συμπλέκτη το είχα και εγώ

    Ελειπής απομόνωση. Μία ανάκληση της ΚΤΜ ήταν να τοποθετηθεί ένα ζιγκλεράκι που λαδώνει τους δίσκους, στην δεξιά πλευρά κοντά στο μπροστινό γρανάζι της αλυσίδας. Αν είναι στεγνοί οι δίσκοι σου θα πρέπει να ελέγξεις αν έχει τοποθετηθεί το εν λόγω ζιγκλεράκι στη θέση πλαστικής τάπας. Έχει αναφερθεί επίσης να βουλώνει το εν λόγω ζιγκλεράκι, αφού η οπή του έχει διάμετρο 0.30χιλ. Το λάδωμα που ανέφερες συνεφέρνει το συμπλέκτη μόνο προσωρινά. Η μανέτα δεν έχει πολύ σχέση με την απομόνωση του συμπλέκτη αλλά με την περιοχή λειτουργίας της απεμπλοκής στην κίνηση του χεριού. Και αυτό ρυθμίζεται από τον κόκκινο ρεγουλατόρο. Γειά χαρά.

  13. #43
    όταν η ρόδα γυρίζει Το avatar του/της sas
    Εγγραφή
    07/08/2003
    Μηνύματα
    1.013

    Re: Το πρόβλημα με το συμπλέκτη το είχα και εγώ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    Ελειπής απομόνωση. Μία ανάκληση της ΚΤΜ ήταν να τοποθετηθεί ένα ζιγκλεράκι που λαδώνει τους δίσκους, στην δεξιά πλευρά κοντά στο μπροστινό γρανάζι της αλυσίδας. Αν είναι στεγνοί οι δίσκοι σου θα πρέπει να ελέγξεις αν έχει τοποθετηθεί το εν λόγω ζιγκλεράκι στη θέση πλαστικής τάπας. Έχει αναφερθεί επίσης να βουλώνει το εν λόγω ζιγκλεράκι, αφού η οπή του έχει διάμετρο 0.30χιλ. Το λάδωμα που ανέφερες συνεφέρνει το συμπλέκτη μόνο προσωρινά. Η μανέτα δεν έχει πολύ σχέση με την απομόνωση του συμπλέκτη αλλά με την περιοχή λειτουργίας της απεμπλοκής στην κίνηση του χεριού. Και αυτό ρυθμίζεται από τον κόκκινο ρεγουλατόρο. Γειά χαρά.
    ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Θα τσεκάρω το θέμα με το ζιγκλεράκι.

  14. #44
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Το ξαναφέρνω το θέμα στην επιφάνεια.

    Όπως καταλαβαίνεται είμαι σχεδόν έτοιμος να κάνω κίνηση.

    KTM 950 Adventure 2004, 40000 χλμ.

    Ερωτήσεις & σκέψεις.

    Προβληματίζομαι κάπως για τα χιλιόμετρα, όχι τόσο για το μοτερ, όσο για τα περιφερειακά (ρουλεμάν, αλυσογράναζα, μπλα μπλα).
    Θεωρείτε τα χιλιόμετρα αυτά πολλά? Το μηχανάκι το παίρνω για να μείνει τουλάχιστον 4 χρόνια & θα είναι το καθημερινό μου εργαλείο.

    Επίσης σκέφτομαι από την άλλη, ότι αν μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα, τότε είναι απίθανο να παρουσιάσει στο μέλλον. Οκ, το θέμα με τη τρόμπα συμπλέκτη το λύνω, αν παρουσιάσει όμως κάτι άλλο τι κάνω?
    Τσεκάρω service book, ανακλήσεις που έγιναν, το βλέπει μηχανικός.
    Υπάρχει κάποιο tip το οποίο μπορώ και μόνος να τσεκάρω & θεωρείτε βασικό.
    Αυτή τη στιγμή έχω BMW F650GS & πραγματικά το μηχανάκι είναι σκυλί.

    Επίσης, service κάθε 5000 (λάδια, φίλτρα) & κάθε 10000 μεγάλο (βαλβίδες, λάδια, φίλτρα)?

    Για πείτε ρε αδέρφια. Μήπως να κοιτάξω για κάτι νεότερο?
    Το budget παίζει μέχρι 8000 max.



  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG

    Το budget παίζει μέχρι 80000 max.


    Με 80 χιλιάρικα Mike εγώ λέω να πάρεις καμια 5-6 καινούργια, να μου κάνεις και εμένα το ένα δώρο...
    :rotflmao:

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2007, 16:08
  2. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF