Aδερφε dim40, βγαινεις συχνα στην εθνικη; Προσωπικα δεν θα τολμαγα να βγω με αλλο μηχανακι εκτος απο ον οφ.
Ειδικα σε μερικα κοματια, απορω με αυτους που δεν εχουν, πως καταφερνουν μετα απο βολτα και γυρνανε σωοι στα σπιτια τους.![]()
![]()
Aδερφε dim40, βγαινεις συχνα στην εθνικη; Προσωπικα δεν θα τολμαγα να βγω με αλλο μηχανακι εκτος απο ον οφ.
Ειδικα σε μερικα κοματια, απορω με αυτους που δεν εχουν, πως καταφερνουν μετα απο βολτα και γυρνανε σωοι στα σπιτια τους.![]()
![]()
Νομίζω οτι η ορθολογιστική προσέγγυση στην αγορά μηχανής δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
Ειτε ετσι είτε αλλοιώς οι περισσότεροι αγοράζουν την πρώτη μοτο πριν πανε σε ταξίδια/δρομο/χώμα.
Αρα δεν έχουν πραγματικό κριτήρια. Εκτός απο την οικονομική τους δυνατότητα.
Αν επιλέγαμε με ορθολογιστικά κριτήρια το παπί C50 είναι μονόδρομος.
Δεν μπoρούμε να ερμηνευσουμε το βίτσιο, τη κ@vLa, την οπτική, τη χαρά, την ονείροξη του καθενός και ακόμα περισότερο να καταλήξουμε σε μια συνταγή-οδηγο επιλογης
Ειναι σαν τον έρωτα. Είναι μέσα σου, το αποζήτας, σου τυχαίνει εκεί που δεν το περιμένεις, με το άτομο που ποτέ δεν το πίστευες, πιθανόν να σου δώσει hard-times, σε φτιάχει, σε ανεβάζει και πιθναότατα να είναι η λάθος επιλογή.
Χρηση συμβουλή: Ποτέ μη σχολιάζεις επικριτικά τη μηχανή που καβαλά ο άλλος
(αυτό φυσικά δεν ισχύει για το τρόπο που οδηγεί)
Senri no ko mo ippo yori hajimaru
Τι εννοεις ; Σορρυ αλλα δεν την καταλαβα την απαντηση, δεν ρωταω ειρωνικαΑρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Aδερφε dim40, βγαινεις συχνα στην εθνικη; Προσωπικα δεν θα τολμαγα να βγω με αλλο μηχανακι εκτος απο ον οφ.
Ειδικα σε μερικα κοματια, απορω με αυτους που δεν εχουν, πως καταφερνουν μετα απο βολτα και γυρνανε σωοι στα σπιτια τους.![]()
![]()
![]()
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Εννοω οτι το οδικο δικτυο ειναι χαλια και σε μερικα κοματια η εθνικη εχει κατι λουκια και κατι κακοτεχνιες που αν αφαιρεθεις με κανενα ss με κανα κλιπ ον και σφιχτες αναρτησεις, ο χαρος σου χτυπα την πλατη.![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από transporter
...Ειναι σαν τον έρωτα. Είναι μέσα σου, το αποζήτας, σου τυχαίνει εκεί που δεν το περιμένεις, με το άτομο που ποτέ δεν το πίστευες, πιθανόν να σου δώσει hard-times, σε φτιάχει, σε ανεβάζει και πιθναότατα να είναι η λάθος επιλογή.
Χρηση συμβουλή: Ποτέ μη σχολιάζεις επικριτικά τη μηχανή που καβαλά ο άλλος
(αυτό φυσικά δεν ισχύει για το τρόπο που οδηγεί)![]()
![]()
Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.
Οι ..... φήμες μιλάνε για σχάρες, μεγαλύτερες σέλες και μεγαλύτερες γωνίες στα γόνατα.Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
Και όσο αφορά τη πόλη η τα ταξίδια γιατί ένα v-strom η transalp ταξιδεύει και φορτώνεται καλύτερα από ενα bandit ή cbf;
Ο τίτλος του τόπικ, αν δεν πρόκειται για μια αφελή (θα είμαι ευγενικός) απορία, δείχνει μια εμπάθεια προς τα on-off.
Ακριβώς έτσι!!Αρχικά δημιουργήθηκε από transporter
Νομίζω οτι η ορθολογιστική προσέγγυση στην αγορά μηχανής δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
Ειτε ετσι είτε αλλοιώς οι περισσότεροι αγοράζουν την πρώτη μοτο πριν πανε σε ταξίδια/δρομο/χώμα.
Αρα δεν έχουν πραγματικό κριτήρια. Εκτός απο την οικονομική τους δυνατότητα.
Αν επιλέγαμε με ορθολογιστικά κριτήρια το παπί C50 είναι μονόδρομος.
Δεν μπoρούμε να ερμηνευσουμε το βίτσιο, τη κ@vLa, την οπτική, τη χαρά, την ονείροξη του καθενός και ακόμα περισότερο να καταλήξουμε σε μια συνταγή-οδηγο επιλογης
Ειναι σαν τον έρωτα. Είναι μέσα σου, το αποζήτας, σου τυχαίνει εκεί που δεν το περιμένεις, με το άτομο που ποτέ δεν το πίστευες, πιθανόν να σου δώσει hard-times, σε φτιάχει, σε ανεβάζει και πιθναότατα να είναι η λάθος επιλογή.
Χρηση συμβουλή: Ποτέ μη σχολιάζεις επικριτικά τη μηχανή που καβαλά ο άλλος
(αυτό φυσικά δεν ισχύει για το τρόπο που οδηγεί)
+1000
Αρα λοιπον καταληγουμε στο εξης συμπερασμα:
Αγοραζουμε ενα παπι για τις πολυ κοντινες διαδρομες, κοστος ~1.800,00 ευρω.
Ενα σκουτερ για διαδρομες μεγαλυτερες αλλα μεσα στην πολη και αυτες, κοστος ~3.500,00.
Ενα τουρισταδικο για ταξιδια μεγαλων αποστασεων, κοστος ~12.000,00.
Ενα σουπερσπορ για ξεκ@υλωμα σε πιστα και στροφιλικια, κοστος ~14.000,00.
Ενα καθαροαιμο για τα βουνα, κοστος ~7.000,00.
Και ενα ον-οφ για να ειμαστε και στη μοδα, κοστος ~7.000,00.
Συνολο:45.300.00...![]()
![]()
![]()
Ετσι λοιπον θα ειμαστε καλυμενοι και δεν θα μας κραζει κανεις που πηραμε ον-οφ και δεν ταξιδευουμε καθε μερα σε χωματοδρομους αλλα κανουμε και καθημερινη χρηση..![]()
![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Να μην ξεχνάμε οτι η κατηγορία ονοφ (ψιλο)έκανε τον κύκλο της...
Μόνο η Χονδα βγάζει ακόμα ονοφ![]()
Οι υπόλοιποι τα στριτοποιούν σιγα-σιγα![]()
Η πρακτικότητα πάντως μιας μηχανής ονοφ ειναι θα έλεγα μη αμφισβητήσιμη. Φόρτωμα, ανετότερη σέλα, ζελατίνα, μαλακές αναρτήσεις, ύψος απο το έδαφος, ευκολία στην οδήγηση σε καθε είδος δρόμου, φτηνή (σχετικά) κλπ κλπ
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Ε, οχι και στριτοποιησαν το καμαρι μου.Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Μόνο η Χονδα βγάζει ακόμα ονοφ![]()
Οι υπόλοιποι τα στριτοποιούν σιγα-σιγα![]()
![]()
![]()
Την ομορφοτερη μηχανη της τελευταιας 50ετιας.:wacko:
Το καλυτερο ον-οφ που εχει βγει ποτε.:wacko:
Το αξεπεραστοΤΕΝΕΡΕ
:a07: :a07:
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Τα παραλες μεγάλε...στη τελική αν θες το απόλυτο τουριστάδικο πάρε κανα FJR!Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Εννοω οτι το οδικο δικτυο ειναι χαλια και σε μερικα κοματια η εθνικη εχει κατι λουκια και κατι κακοτεχνιες που αν αφαιρεθεις με κανενα ss με κανα κλιπ ον και σφιχτες αναρτησεις, ο χαρος σου χτυπα την πλατη.![]()
![]()
![]()
Εγω τα παραλεω; Προτινεις fzr, για ταξιδι στην Ελλαδα;Εγω απορω γιατι το εισαγουν στη χωρα μας.:rotflmao:
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Αρα λοιπον καταληγουμε στο εξης συμπερασμα:
Αγοραζουμε ενα παπι για τις πολυ κοντινες διαδρομες, κοστος ~1.800,00 ευρω.
Ενα σκουτερ για διαδρομες μεγαλυτερες αλλα μεσα στην πολη και αυτες, κοστος ~3.500,00.
Ενα τουρισταδικο για ταξιδια μεγαλων αποστασεων, κοστος ~12.000,00.
Ενα σουπερσπορ για ξεκ@υλωμα σε πιστα και στροφιλικια, κοστος ~14.000,00.
Ενα καθαροαιμο για τα βουνα, κοστος ~7.000,00.
Και ενα ον-οφ για να ειμαστε και στη μοδα, κοστος ~7.000,00.
Συνολο:45.300.00...![]()
![]()
![]()
Ετσι λοιπον θα ειμαστε καλυμενοι και δεν θα μας κραζει κανεις που πηραμε ον-οφ και δεν ταξιδευουμε καθε μερα σε χωματοδρομους αλλα κανουμε και καθημερινη χρηση..![]()
![]()
με την ίδια λογική θα έπρεπε να παίρνουμε και 5 αυτοκίνητα... ένα παίρνουμε όμως....
και όταν έχεις οικογένεια δε παίρνεις διθέσιο....
Ρε φίλε λέω FJ R,;oχι fzr!!Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Εγω τα παραλεω; Προτινεις fzr, για ταξιδι στην Ελλαδα;Εγω απορω γιατι το εισαγουν στη χωρα μας.:rotflmao:
![]()
![]()
Ειδικά για Εθνική δεν υπάρχει κανένας λόγος για on-οff.Ένα φαζερ,CBF,ER-f,SVs ή αν θες μεγαλύτερα πάρε VFR,TDM(δεν θεωρώ on-off το TDM,έχω ταξιδέψει και ως συνεπιβάτης πολλές φορές),ή αν θες ακόμα μεγαλύτερα πάρε FJR,Blackbird,BMW K100RT,ZZR 1400,Hayabusa είναι πολύ καλύτερα επειδή:Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Aδερφε dim40, βγαινεις συχνα στην εθνικη; Προσωπικα δεν θα τολμαγα να βγω με αλλο μηχανακι εκτος απο ον οφ.
1)Στρίβουν καλύτερα
2)Φρενάρουν σε λιγότερα μέτρα
3)Είναι σχεδιασμένα και στημένα 100% για άσφαλτο(και η Εθνική άσφαλτο έχει)
3)Είναι πολύ καλύτερα ζυγισμένα
Ειδικά μηχανάκια σαν το ΖΖR,FJR,BMW,BUSA έχουν απίστευτη προστασία απ'τον αέρα σε σχέση με on off και πολύ καλύτερη ροή και συμπεριφορά σε ταχύτητες εθνικής,καμμία σχέση με on off.
Δεν υπάρχει μηχανάκι που να τα κάνει όλα πολύ καλά,είναι θέμα περιορισμών και νόμων φυσικής.
Δεν γίνεται το R1 να περνάει τον χωματόδρομο_βατό έστω_με την ίδια άνεση που περνάει ένα on off
Δεν γίνεται ένα on off να ταξιδέψει Εθνική όπως ένα καλό τουριστάδικο μοντέλο
Δεν γίνεται ένα on off να'ναι το ίδιο ευέλικτο στην πόλη μ'ένα γυμνό 600άρι
Δεν γίνεται ένα φεριγκάτο 600-650 να'χει την ίδια προστασία απ'τον αέρα όπως ένα varadero,ούτε να φορτώνεται όπως ένα vstrom
Ξεκαθαρίστε πρώτα τί θέλετε να κάνετε με το μηχανάκι σας και μετά αναγνωρίστε πού δεν τα καταφέρνει καλά...ή μήπως περιμένετε επιβεβαίωση ότι "ναι,το μηχανάκι είναι το καλύτερο και κάνει τα πάντα πολύ καλά";
Ξέρω πχ ότι το SV μου δεν μπορεί να πάρει τις αποσκευές ενός ZZR 1400.Χέστηκα όμως επειδή:
1)Το θέλω καθαρά για βόλτες.
2)Είμαι ολιγαρκής σε πράγματα που παίρνω όταν πάω μικρά ταξιδάκια και τα βολεύω
3)Όταν το ανέβασα εκτός Ρόδου για 15 μέρες έστειλα τις αποσκευές με ΚΤΕΛ για να ταξιδεύω ξεφόρτωτος
4)Αν τύχει και θέλω να πάω πολύ μακρινό ταξίδι θα πάω με τ'αμάξι!!!
ολο αυτο ειναι θεμα marketing καθαρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
Ακριβώς όπως και στα αυτοκίνητα. Γέμισαν οι δρόμοι suv από ανθρώπους που οχι μόνο δε πάνε σε χώμα ούτε στο βουνό δε ανεβαίνουν... ( εκτός από τη Αράχοβα..)
τι εννοω:
επηξαν οι ανθρωποι στις μεγαλουπολεις με την ελλειψη παρκινγκ, το απιστευτο μποτιλιαρισμα και τους τονους τσιμεντου γυρω τους και ζητανε μια ΔΙΕΞΟΔΟ.
η διεξοδος αυτη συνηθως ερμηνευεται με εκδρομη στην φυση. Λογκοι,λαγκαδια,βουνα,ραχουλες,παραλιες κ.λ.π. αυτα θελει να "κατακτησει" ο νεοελληνας και αυτο ονειρευετε καθε φορα που αναζητα ενα οχημα.θελει να ξεφυγει απο την καθημερινοτητα και να ανζητησει μερη που δεν εχουν πατηθει απο κανεναν.
αυτο ακριβως εκμεταλευονται και οι μαρκετιστες των εταιρειων.
λανσαρουν οχηματα που ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ. οχηματα που πανε παντου. ασχετα αν χρειαζεται η οχι.
οχηματα που και η πιο κακοτραχαλη βουνοπλαγια γινετε παιχνιδακι.
οι ανθρωποι τα αγοραζουν.δεν τα πανε ποτε στο "φυσικο" τους περιβαλλον,ειτε λογω ελλειψης χρονου,ειτε λογω ελλειψης εμπειριας, ειτε γιατι φοβουνται μην τα "χαλασουν" (τοσα λεφτα εδωσαν) και εμεις βλεπουμε hummer, suv, gs1200r, ktm990 καλογυαλισμενα στο κολωνακι και στην γλυφαδα.
προσωπικα με ενα εντουρακι (το οποιο θα αντικατασταθει με sm) και ενα ss, ειμαι απολυτα καλυμενος για τις καθημερινες μου αναγκες,τις κ@υλες μου και τα ταξιδια μου.