παιδια σημερα γυρισα απο διακοπες γεματος αποριες!!
λοιπον θελω να μαθω τι ειναι ο τεντωτηρας καδενας!!
υπαρχει καποο καλο παιδι με διαθεση να μου εξηγησει?
παιδια σημερα γυρισα απο διακοπες γεματος αποριες!!
λοιπον θελω να μαθω τι ειναι ο τεντωτηρας καδενας!!
υπαρχει καποο καλο παιδι με διαθεση να μου εξηγησει?
Η καδενα οσο η μηχανη γραφει πολλες χιλιαδες χλμ, χαλαρωνει. Οποτε για να διατηρειται τεντωμενη, υπαρχει ο τεντωτηρας που ουσιαστικα ειναι ενα συστημα με ενα ελατηριο που σπρωχνει ενα πυρο, ο οποιος πατα συνηθως πανω στην γλυστρα της καδενας, με αποτελεσμα η τελευταια να τεντωνεται.
Οταν ο τεντωτηρας χαλασει ή τερματησει η διαδρομη του, η καδενα αρχικα χτυπα και αργοτερα ισως πηδηξει κανα δοντι εκκ/ρου...
ωραια μεχρι εδω το καταλαβα, ας παμε λιγο παρακατω,
τι ειναι καδενα??
Είναι μια αλυσίδα σαν αυτή που δίνει κίνηση στον πίσω τροχό της μηχανής αλλά σε μικρότερες διαστάσεις. Βρίσκεται εσωτερικά του κινητήρα και έχει ως σκοπό τη μετάδοση κίνησης από το στρόφαλοφόρο άξονα στον εκκεντροφόρο άξονα.Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
ωραια μεχρι εδω το καταλαβα, ας παμε λιγο παρακατω,
τι ειναι καδενα??
ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...
ωραια ....τι ειναι εκκεντροφορος αξονας και τι στροφαλοφορος αξονας;![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ωραια ....τι ειναι εκκεντροφορος αξονας και τι στροφαλοφορος αξονας;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...
Για το τι ειναι εκκεντροφορος κτλ θα ανοιξουμε αλλο θρεντ!![]()
παμε τωρα παρακατω,
σε ενα CBR 600RR '06 με 24.500 Χλμ. μεταξυ 3.500 στρ/λ και 5.500 στρ/λ (περιπου) ακουγετε ενα τριξημο απο μπροστα (εμενα μου φαινεται πως ερχεται απο τα οργανα) σαν κατι να εχει σπασει ,
ο μηχανικος τσεκαρε τα παντα και δεν βρηκε κατι σπασμενο ή κατι ξεβιδωτο. και μου λεει οτι ισως να ειναι ο "τεντωτηρας της καδενας" και αν θελω να τον αλλα ξουμε εχει και 110?.
εχετε καμια γνωμη επι τουτου??
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
Για το τι ειναι εκκεντροφορος κτλ θα ανοιξουμε αλλο θρεντ!![]()
παμε τωρα παρακατω,
σε ενα CBR 600RR '06 με 24.500 Χλμ. μεταξυ 3.500 στρ/λ και 5.500 στρ/λ (περιπου) ακουγετε ενα τριξημο απο μπροστα (εμενα μου φαινεται πως ερχεται απο τα οργανα) σαν κατι να εχει σπασει ,
ο μηχανικος τσεκαρε τα παντα και δεν βρηκε κατι σπασμενο ή κατι ξεβιδωτο. και μου λεει οτι ισως να ειναι ο "τεντωτηρας της καδενας" και αν θελω να τον αλλα ξουμε εχει και 110?.
εχετε καμια γνωμη επι τουτου??
και γαμώ τους μηχανικούς έχεις.....
Φτερά έχεις;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
εχω απο τους καλυτερους αλλα ειναι με σπασμενο αστραγαλο και βιδες και ειναι με αναρρωτικη,Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
και γαμώ τους μηχανικούς έχεις.....
Φτερά έχεις;
ρε νικο παιζει να χρειαζεται αλλαγη ο τεντωτηρας στα 24.500??
Ναι παιζει..... αλλά ακουγεται σε ολο τα φάσμα...Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
εχω απο τους καλυτερους αλλα ειναι με σπασμενο αστραγαλο και βιδες και ειναι με αναρρωτικη,
ρε νικο παιζει να χρειαζεται αλλαγη ο τεντωτηρας στα 24.500??
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρα να το αφησω ως εχει?? και αν χειροτερεψει το ξανα κοιταω?Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ναι παιζει..... αλλά ακουγεται σε ολο τα φάσμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
Αρα να το αφησω ως εχει?? και αν χειροτερεψει το ξανα κοιταω?
Δλδ τώρα αποφάσισες ότι είναι καδένα;![]()
Μπορεί να είναι κάποιο τρίξιμο πλαστικών..... ο τεντοτήρας πάντως ακούγεται από το ρελαντί.... αν είναι να το κοιτάξεις.... αν πηδήξει δόντι..... δεν είναι και το καλύτερο
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
οχι στο ρελαντι δεν κανει το παραμικρο, ο ηχος ακουγετε στα δικα μου αυτια πως ειναι απο καποιο πλαστικο μερος, αλλα ο μηχανικος μου ειπε πως τσεκαρε ολα τα μερη και τις βιδες και δεν βρηκε κατι...Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δλδ τώρα αποφάσισες ότι είναι καδένα;![]()
Μπορεί να είναι κάποιο τρίξιμο πλαστικών..... ο τεντοτήρας πάντως ακούγεται από το ρελαντί.... αν είναι να το κοιτάξεις.... αν πηδήξει δόντι..... δεν είναι και το καλύτεροκαι το κανει μονο στις 3,5 με 5,5 x 1000 rpm. ποτε στις 4με 5, δεν ειναι στανταρ καπου εκει μεσα αλλα το κανει παντα.
Τι να πω ρε παιδιά; Συνήθως οι μηχανικοί θέλουν να βρίσκουν προβλήματα για να παίρνουν φράγκα. Το δικό μου το σαράβαλο έχει κάνει καμιά 70.000χλμ και δεν του έχω αλλάξει ποτέ καδένα και γρανάζια. Και δεν ακούγεται τίποτα μα τίποτα. Τώρα πως είναι δυνατόν το δικό σου με 25.000χλμ να χρειάζεται καδένα...;;; Πάρε και μερικές άλλες γνώμες πριν κάνεις κάτι. Και οι γνώμες να ειπωθούν φυσικά αφού ακούσουν τον κινητήρα. Από εδώ εμείς δεν μπορούμε να καταλάβουμε και τίποτα.![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw
Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
Τι να πω ρε παιδιά; Συνήθως οι μηχανικοί θέλουν να βρίσκουν προβλήματα για να παίρνουν φράγκα. Το δικό μου το σαράβαλο έχει κάνει καμιά 70.000χλμ και δεν του έχω αλλάξει ποτέ καδένα και γρανάζια. Και δεν ακούγεται τίποτα μα τίποτα. Τώρα πως είναι δυνατόν το δικό σου με 25.000χλμ να χρειάζεται καδένα...;;; Πάρε και μερικές άλλες γνώμες πριν κάνεις κάτι. Και οι γνώμες να ειπωθούν φυσικά αφού ακούσουν τον κινητήρα. Από εδώ εμείς δεν μπορούμε να καταλάβουμε και τίποτα.![]()
![]()
![]()
Βγάλε τα πλαστικά και εκεί που έρχονται σε επαφή μεταξύ τους από την εσωτερική πλευρά πάντα, χρησιμοποιήσε μαύρη σιλικόνη. Δεν θα ξανακούσεις τρίξιμο για πολλά - πολλά χιλιόμετρα.
Και αφού θα έχεις βγάλει τα πλαστικά κάντο μια βόλτα να ακούσεις το μοτέρ.
Πάρε και άλλες γνώμες. Πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο ή καλύτερα σε κάποιο φίλο που να έχει εμπειρία.