Το ξέρω ότι δεν είναι τσοπεριές,παράδειγμα ήτανε!Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
Άλλο άμβλεία γωνία τού σώματος στή σέλλα καί άλλο varadero......
Δέχομαι ότι ή όξεία γωνία τού σώματος στό haya καί στό μηχανάκι σου είναι
πιό έτοιμοπόλεμη,πιό έπιθετική,πιό γρήγορης άντίδρασης στό άπρόοπτο.
Άλλά τήν ίδια γωνία μπορείς νά δώσεις στό σώμα σου,ώς πρός τόν κάθετο
άξονα τής λεκάνης έννοώ καί στό όποιοδήποτε on-off.........άπό τόν
όδηγό έξαρτάται άν λυγίσει λίγο άγκώνες καί γείρει.........
Έσύ όμως μπορείς τό άντίθετο...??
Μάλλον δέ φτάνουν τά χέρια σου.....
Τά on-off φίλε μου δέν είναι τσοπεριές.....
Κατάλαβα τί λες,αλλά προσωπικά λόγω αρίδας και επειδή παραφτάνουν τα χέρια μου πρέπει να λυγίσω πολύ τα χέρια για να πετύχω τη γωνία που περιγράφεις σε μη κλιπονάτο μηχανάκι.Εκτός κι αν έχει χαμηλά το τιμόνι σε σημείο που στριμμένο τέρμα να βρίσκει ντεπόζιτο!![]()
![]()
Άσε που πρέπει να κάθεται ο πισινός μου τέρμα πίσω με πόδια μου όμως τότε να έχουν γωνία 90ο.Άστο το'χω δοκιμάσει...
Το μόνο τιμονάτο που ίσως θα με βόλευε είναι το er6-f..Αν είχε 2 πόντους χαμηλότερο τιμόνι (μαζί και με ψηλότερη σέλα) θα'ταν τέλειο.
Γι αυτό σου λέω κάθε περίπτωση ξεχωριστή.Όπως και συ με πρόβλημα στη μέση θες συγκεκριμένη στάση πάνω στο μηχανάκι που πιθανόν να μη βολεύει κάποιον χωρίς πρόβλημα,έτσι και γω λόγω άκρων δε βολεύομαι σε τιμονάτη μηχανή.Γι'αυτό δεν μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα ότι "τα on off είναι τα πιο άνετα,ή η καλύτερη επιλογή".![]()