Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 51

Θέμα: Κοστος κατασκευης πιστας

  1. #1

    Κοστος κατασκευης πιστας

    Ολοι γνωριζετε φανταζομαι την τραγικη κατασταση που λεγεται "πιστα" στην Ελλαδα.
    Με αφορμη το προσφατο κλεισιμο της "πιστας" των Μεγαρων πολλοι και μεσα σε αυτους και ο γραφων αναρωτηθηκαν γιατι στο διαολο ειναι ΤΟΣΟ δυσκολο πια να φτιαξει καποιος μια πιστα της προκοπης.

    Κανεις δεν ξερει να δωσει μια σαφη απαντηση του ποσο μπορει να κοστιζε μια πιστα διεθνων προδιαγραφων, και ομως η μονιμη επωδος οσων ρωτησα ηταν να μην ασχοληθω με το θεμα.

    Εγω ομως οταν μου λενε να μην το ψαξω τοτε ειναι που σκυλιαζω! Ετσι εκανα μια μικρη ερευνα και βρηκα μερικα πολυ ενδιαφεροντα πραγματακια που ειπα να μοιραστω μαζι σας.


    ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

    Μια Ουγγροισπανικη εταιρια ξεκινησε την κατασκευη μιας ολοκαινουργιας πιστας στην Ουγγαρια, μηκους 4,650 μετρων, η οποια ενδεχομενως θα μπει στο αγωνιστικο προγραμμα του MotoGP απο το 2009. Την κατασκευη ανελαβε η Ισπανικη εταιρια Sedesa και το συνολικο κοστος της πιστας & εγκατασταεων ανερχεται στα 80 εκατομμυρια ευρω. http://www.bbj.hu/main/news_41923_se...2Bhungary.html

    Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση αλλα ενα ποσο της ταξης των 80 εκατ. ευρω φαινεται να ειναι "ταριφα" για την κατασκευη μιας πιστας παγκοσμιου κλασεως.
    Η πιστα της Κωνσταντινουπολης με συνολικο μηκος 5,378 μετρα κατασκευαστηκε το 2005 και κοστισε επισης 80 εκατ. ευρω.
    http://www.turkeytravelplanner.com/s...nbul_park.html

    Ετσι λοιπον εχουμε μια πρωτη εικονα του ποσο θα κοστιζε αυτη η περιφημη πιστα στην Ελλαδα.



    ΧΩΡΟΣ

    Τι γινεται απο πλευρας χωρου ομως;
    Η διασημη πιστα της Monza στην Ιταλια βρισκεται μεσα στο ομωνυμο παρκο συνολικης εκτασης 6,500 στρεμματων.
    Ακομα και αν δεχτουμε οτι μια τετοια εκταση ειναι λιγο υπερβολικη για τα Ελληνικα δεδομενα (αν και οχι και τοσο οπως θα δειτε), μπορουμε να δουμε κατι πιο κοντινο σε εμας: Η πιστα της Κωνσταντινουπολης μαζι με τις σχετικες εγκαστασεις καταλαμβανει μια εκταση 2,215 στρεμματων.

    Τετοιες εκτασεις βρισκονται ευκολα στην Ελλαδα.
    Σκεφτειτε μονο οτι το Ολυμπιακο Κεντρο Ιππασιας στο Μαρκοπουλο καταλαμβανει μια εκταση 2,000 στρεμματων ( http://www1.rizospastis.gr/story.do?...8%2000:00:00.0 ) ενω η εκταση που καταλαμβανει το πρωην αεροδρομιου του Ελληνικου ανερχεται στα 5,300 στρεμματα! http://www.lifoland.gr/content/x8/440


    ΚΟΣΤΟΣ ΕΚΤΑΣΗΣ

    Οκ, και χωρο βρηκαμε! Τι κοστος αγορας μπορει να εχει ομως μια τετοια εκταση;;
    Για να δουμε... Ενα προχειρο παραδειγμα που βρηκα ειναι 2,000 στρεμματα στην Κρητη λιγο εξω απο τα Χανια στα 10 εκατ. ευρω και "με θέα το Κρητικό πέλαγος", ετσι, για να βγαζουνε γουστα οι αναβατες οταν θα κουτρουβαλιαζουνε στην Κ10 με στυμμενη 6η!!! http://www.leonidas-homes.gr/view_pr...id=8271&tmpl=7


    ΑΠΟΣΒΕΣΗ
    Οκ, μεχρι τωρα εχουμε το συνολικο κοστος του εργου στα 80 εκατ. ευρω, στο οποιο ενδεχομενως να περιλαμβανεται και η αγορα της εκτασης.

    Μια επιχειρηση ομως που θα αναλαβει να χρηματοδοτησει ενα τετοιο εγχειρημα θελει να βγαλει λεφτα απο αυτο (προφανως). Θα ηταν βιωσιμο ενα τετοιο project;

    Eνα πολυ ενδιαφερον παραδειγμα ερχεται απο την πιστα του Donnington στην Μ. Βρετανια.
    Στην ερευνα που εκανε η κρατικη υπηρεσια αναπτυξης (emda), το Donington Park και η Dorna σε σχεση με το οικονομικο αντικτυπο του MotoGP του 2004 αναφερονται καποια πολυ ενδιαφεροντα στοιχεια! http://www.emda.org.uk/news/newsreturn.asp?fileno=2715

    Εκεινη την χρονια τον αγωνα παρακολουθησαν πανω απο 70,000 θεατες, οι οποιοι ξοδεψαν συνολικα πανω απο 16,5 εκατ. λιρες (20,8 εκατ. ευρω) σε διαμονη, φαγητο και διασκεδαση ενω πανω απο 130,000 θεατες περασαν απο την πιστα και την περιοχη στις 4 μερες του αγωνα.

    Η ερευνα εδειξε οτι οντας στην πιστα οι θεατες ξοδεψαν σχεδον 14,6 εκατ. λιρες μεσα σε μια περιοχη 25 μιλιων, συμπεριλαμβανοντας τις πολεις του Derby, το Leicester και το Nottingham.
    Το ολο event επισης ηταν η πηγη ενος ακομα ποσου της ταξης των 1,9 εκατ. λιρων ανα την επικρατεια.

    Αυτος ο αριθμος προσελευσης θεατων ειναι πολυ συνηθισμενος:
    το MotoGP στη νεα πιστα της Ουγγαριας προβλεπεται να προσελκυει 110 με 140 χιλιαδες θεατες τις ημερες του αγωνα, ενω το GP της Formula 1 στο Hungaroring προσελκυσε 106,000 θεατες http://www.grandprixcities.com/hun.html

    Στο ιδιο μοτιβο, το GP της Formula 1 στην Καταλονια φετος προσελκυσε 136,200 θεατες, ενω πολυ κοντα ηταν και το MotoGP με 130,000 θεατες. http://www.grandprixcities.com/spn.html και το Μουτζελο με 134,000 θεατες. http://www.grandprixcities.com/raceattendances.html

    Περα απο τους αγωνες παγκοσμιου επιπεδου ομως υπαρχει και το τοπικο σκελος.
    Εδω ειναι μια πονεμενη ιστορια στην Ελλαδα... Οσοι εχουν ασχοληθει με τους αγωνες ξερουν καλα.
    Το συμπερασμα ειναι οτι με τοπικους και ΜΟΝΟ αγωνες τα εξοδα μιας τετοιας πιστας ΔΕΝ βγαινουν.
    Σε αυτη την περιπτωση ομως οι τοπικοι αγωνες θα λειτουργουν συμπληρωματικα των διεθνων, αποφεροντας ενα επιπλεον ευπροσδεκτο εσοδο στον ετησιο ισολογισμο.

    Και βεβαια ας μην ξεχναμε τα αγαπημενα μας track days.
    To 0-300 τυπικα εκανε 17-18 TD τη χρονια στα Μεγαρα, και 14-15 σχολεια ετησιως.

    Ο Ζαφ επισης κανει περι τα 17 TD το χρονο http://www.ktmhellasclub.gr/phpBB2/v...99e65dafdc0684

    Με μια μετριοπαθη συμμετοχη 150 αναβατων ανα TD εχουμε εσοδα της ταξης των 7,500 - 9,000 ευρω, η αλλιως 150,000+ το χρονο. Προφανως αυτο το ποσο παει στην τσεπη των διοργανωτων των TD αλλα ενα μερος πηγαινει για την ενοικιαση της πιστας.
    (απο 600 - 4,000 ευρω στην περιπτωση των Σερρων) http://www.serrescircuit.gr/index.php?id=427

    Σε πιστες παγκοσμιου επιπεδου βεβαια τα τιμολογια ειναι αλλα: Στην Monza η ενοικιαση της πιστας για μια ημερα κυμαινεται απο 13,000 ευρω τις καθημερινες μεχρι 22,000 ευρω τα ΣΚ. http://www.monzanet.it/doc_aggiornat...ffe2008ENG.pdf


    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
    Βλεπουμε λοιπον, οτι και μονο με την πιστα να λειτουργει ενα 4ημερο για τον αγωνα του MotoGP, το αρχικο κοστος των 80-90 εκατομμυριων ευρω μπορει να αποσβεστει μεσα σε 4-5 χρονια!

    Αν μεσα σε αυτα βαλουμε και τα δικαιωματα για τηλεοπτικη καλυψη, τις διαφημισεις χορηγων και τοπικων επιχειρησεων καθως και τα Track Days (μονο στις μοτο ειναι πανω απο 30 το χρονο), και τα σχολεια οδηγησης, καθως και τα αντιστοιχα events των αυτοκινητων, τοτε το συνολο των εσοδων αυξανεται θεαματικα.

    Ακομα και αν πρεπει να υπολογισουμε τα ετησια κοστη της πιστας οσον αφορα την συντηρηση, διαχειρηση, προσωπικο, κλπ, ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι εφοσον η πιστα εχει εξασφαλισει αγωνες του ΠΠ εχει και εξασφαλισμενη κερδοφορια.

    Αν στο παραπανω υπολογισουμε οτι ΥΠΑΡΧΕΙ ενδιαφερον τοσο απο FIA (Max Mosley) και απο Dorna για την διεξαγωγη αγωνων του παγκοσμιου στην Ελλαδα, και το ΓΕΓΟΝΟΣ οτι οταν ενας επιχειρηματικος ομιλος ΘΕΛΕΙ να κανει κατι στην Ελλαδα γινεται (αρκει και το ...λαδακι να ειναι καταλληλου SAE), τοτε ειλικρινα δεν βλεπω καμια μα καμια δικαιολογια για το οτι δεν γινεται πιστα στην Ελλαδα....
    Νίκος
    Open Horizons

  2. #2
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Δικαιολογία : ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ και λοιποί ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ!

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    ξεχασες και τις διαφορες δοκιμες που μπορουν να γινονται απο διαφορες ομαδες,περιοδικα κτλ
    η πιστα ειναι βιωσιμη μην κοιτατε την τουρκια που μπηκε μεσα αλλος κοσμος εκει

    80 εκ πολλοι παπαρες που βγαινουν στην τηλεοραση θα πουν οτι ειναι πολλα την ιδια στιγμη που μονο το στεγαστρο στο ΟΑΚΑ στοιχησε 15εκ....

  4. #4
    Κληρονομικό χάρισμα Το avatar του/της dukeandthecity
    Εγγραφή
    27/09/2004
    Μηνύματα
    1.085
    χοντρικοί υπολογισμοί

    έσοδα απο td και αγώνες ελληνικου πρωταθλήματος = έξοδα συντήρησης και λειτουργίας της πίστας

    Απόσβεση κεφαλαίου.

    Εκροές για κατασκευή 80 εκ + 10 εκ + (?) εκ

    όπου (?) λάδι

    τώρα ισχύει και η παρακάτω παράμετρος

    αν ο επενδυτικός όμιλος είναι ξένων συμφερόντων βάλε ότι το (?) ειναι αντιστρόφος ανάλογο με το (t)

    όπου (t) o χρονος κατασκευής.

    αν ο επενδυτικός όμιλος είναι ελληνικών συμφερόντων βάλε ότι το (?) είναι αντιστρόφος ανάλογο με το (q)

    όπου (q) η ποιότητα κατασκευής.


    Αν τώρα κατορθώσεις να βρείς τιμές για το (t) και το (q) που να ικανοποιούν την dorna και την fia και να πάρεις στάνταρ την εγγυηση τους οτι για minimum 5 έτη θα σε έχουν στο πρόγραμμα τους, τότε θα βρείς και τη συνολική εκροή για την κατασκευή και τον χρόνο αποσβεσης της επένδυσης.

    Και επειδή όσοι διαθετουν 100+ μύρια προτιμούν να τα κανουν πασατέμπο απο να τα ρίξουν στην Ελλάδα και μάλιστα σε επένδυση υψηλού ρίσκου

    έρχεσε μια σέρρας και πιάνουμε κουβέντες υψηλού επιπέδου για το πως ντριφτάρω στο γιαουρτι πριν την κ3.


  5. #5
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Λυση θα υπαρξει μονο αν το κανει ιδιωτης η γκρουπ ιδιωτων και το αστειο ειναι πως μπορει να εχει αμεση αποσβεση μεσα σε 3 χρονια γιατι δεν ειναι μονο οι αγωνες, ειμαστε κι εμεις οι ερασιτεχνες απο την αλλη που θελουμε να οδηγησουμε χωρις να πεταγονται κονσερβες απο παντου, αλλα και πανω απο τους αγωνες, αλλα και απο εμας ειναι οι Διαφημισεις που αποφερουν γερα λεφτα.
    Ειναι σαν τα ιδιωτικα πανεπιστημια, ενας θα κανει καπου καπως καποτε την αρχη και θ' ακολουθησουν κι αλλοι.
    Υπαρχουν πολλα μερη με αυτες τις εκτασεις.
    Ενδεικτικα αναφερω,
    Αργολιδα
    Περιοχη Ραχουλι [εξω απο Παραμυθια]
    Αρτα [για οσους ξερουν εκει που εκτρεφουν τους νεροβουβαλους]
    Κρητη ορια Χανιων με Ρεθυμνο [μου διαφευγει το ονομα της περιοχης]
    Περιοχες εξω απο το χωριο Λαλας [στον Πυργο]
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  6. #6
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029

    Re: Κοστος κατασκευης πιστας

    Πολυ καλα τα ειπες..........αλλα ειναι θεωρητικα (δυστυχως)

    Οι καρεκλοκενταυροι δεν σκαμπαζουν απο απλη αριθμητικη


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    [B]
    Μια Ουγγροισπανικη εταιρια ξεκινησε την κατασκευη μιας ολοκαινουργιας πιστας στην Ουγγαρια, μηκους 4,650 μετρων, η οποια ενδεχομενως θα μπει στο αγωνιστικο προγραμμα του MotoGP απο το 2009.
    Η πιστα ειναι μεσα στο προγραμμα του 2009

  7. #7
    Αν βρίσκονταν ένα group επιφανών ιδιωτών θα μπορούσαν να οργανώσουν μία κίνηση.

    Μια ομάδα π.χ. από γνωστούς επιχειρηματίες* που τρέχουν ήδη, θα αναλάμβαναν ένα μεγάλο μέρος της επένδυσης.
    Θα μπορούσαν να κάνουν μία Α.Ε. με σκοπό την δημιουργία της πίστας και ορίζοντας ένα minimum ποσό που θα μπορούσε κάποιος να καταβάλει και ταυτόχρονα να πάρει μετοχές της επιχείρησης.
    Παράλληλα, κάποιος ιδιώτης θα μπορούσε να κάνει donate ότι αυτός θέλει κερδίζοντας μελλοντικές εκπτώσεις ή... δεν ξέρω τι άλλο


    Ωραία τα γράφω...Δεν ξέρω όμως αν το * βάλουμε δίπλα και την λέξη λαμόγιο τι μπορεί να γίνει

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Re: Κοστος κατασκευης πιστας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Ολοι γνωριζετε
    .
    .
    .
    .
    .Αν στο παραπανω υπολογισουμε οτι ΥΠΑΡΧΕΙ ενδιαφερον τοσο απο FIA (Max Mosley) και απο Dorna για την διεξαγωγη αγωνων του παγκοσμιου στην Ελλαδα, και το ΓΕΓΟΝΟΣ οτι οταν ενας επιχειρηματικος ομιλος ΘΕΛΕΙ να κανει κατι στην Ελλαδα γινεται (αρκει και το ...λαδακι να ειναι καταλληλου SAE), τοτε ειλικρινα δεν βλεπω καμια μα καμια δικαιολογια για το οτι δεν γινεται πιστα στην Ελλαδα....

    Δεν ξέρω αν οι υπολογισμοί είναι σωστοί.
    Συνήθως υπάρχουν πολλά "κρυφά" έξοδα που τελικά κάνουν το επιχείρημα μη βιώσιμο ή όχι...Όπως επίσης και τα έξοδα συντήρησης που για τέτοιων προδιαγραφών πίστα δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητα.
    Και από όσο γνωρίζω πίστες που δημιουργήθηκαν πρόσφατα σε χώρες χωρίς παράδοση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό παρ' όλο που πήραν αγώνες F1 και γενικά παγκοσμίου επιπέδου (Τουρκία, Κατάρ κλπ) τελικά "μπήκαν" μέσα χοντρά.
    Δεν ξέρω γιατί εδώ θα τα πάμε καλύτερα...
    Και μιας και μιλάμε για ιδιωτική πρωτοβουλία, κανένας επιχειρηματίας ή όμιλος δεν θα επενδύσει τα (πολλά) χρήματα που απαιτούνται αν δεν είναι σχεδόν 100% σίγουρος ότι θα αποφέρει κέρδη σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
    Το θέμα σίγουρα δεν είναι εύκολο να αναλυθεί από εδώ και χρειάζεται σοβαρή οικονομοτεχνική μελέτη προκειμένου να φανεί η βιωσιμότητα ή όχι.
    Όσο και να το θέλουμε, όσο και να φωνάζουμε, "έξω από τον χορό" και με "ξένα χρήματα" όλα φαίνονται εύκολα.

  9. #9
    Ακόμη και οι υποθέσεις σου είναι πολύ άκυρες.

    Η καινούρια πίστα στην Ουγγαρία δεν κοστίζει 80 αλλά 172μύρια ευρώ περίπουhttp://www.pitpass.com/fes_php/pitpa..._art_id=35632.

    Στους γύφτους κόστισε καμιά κατοστράρα.....120περίπου. Και μάλιστα το φώναζα...μην τρώτε τα γύφτικα παπάρια....κατάπιναν ορισμένοι....Και φυσικά μόνον αυτοί μπήκαν μέσα κι όχι οι άραβες...μην τρελαθούμε.....οι άραβες είναι έξυπνοι...ή τουλάχιστον πολύ πιο πλούσιοι από τους γύφτους.....

    Στην Πορτογαλία που ετοιμάζεται για τον Νοέμβριο και πρίν 15 μέρες έγιναν οι δοκιμές κόστισε περίπου 200μύρια ευρώ!!!.....http://www.autodromodoalgarve.com/ar...truction-site/

    Όταν στην Ελλάδα, με το ζόρι πουλιούνται 100.000μηχανές (και το 60% πάπιες) και 260.000αυτοκίνητα το χρόνο....και ξοδεύονται πολλά περισσότερα, ειδικά φέτος σε μεταγραφές στο ποδόσφαιρο-μπάσκετ.....τότε μάλλον δεν έχεις ιδέα σε ποιά χώρα ζεις.

    Είναι λυπηρό να στο λέω, αλλά συνάμα και πραγματικότητα. Οπότε μην είμαστε αχάρηστοι με τις Σέρρες.

    Η αλήθεια βέβαια δεν έχει να κάνει με πίστες και διάφορα άλλα....έχει να κάνει με κάτι βαθύτερο.....όσο κι αν δεν θέλετε να το πιστεύετε τα λεφτά αυξάνονται αλλά ακόμη κι έτσι, κανείς Έλληνας δεν θέλει να επενδύσει σε Έλληνα....εκεί φτάσαμε. Τέτοια είναι η ξεφτίλα μας.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  10. #10
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Ρε σεις, αν στην Ελλαδα δεν παιζει διαγωνισμος, μιζες κουμπαριλικια με κατασκευαστικες και η προοπτικη του "παιρνειν" μακροπροθεσμα απο το εκαστοτε εργο, δεν φτιαχνεται ουτε πεζοδρομιο 10 μετρων...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    ......
    Δεν ξερω γιατι μου επιτιθεσαι. Θα μπορουσα και εγω να αντιγυρισω να σου πω οτι εισαι ακυρος!
    Εγω παραθεσα αυτα που βρηκα σε πηγες στο δικτυο -ακριβως οπως εκανες και εσυ.
    Δεν ειναι απαραιτητο οτι η δικη σου η πηγη ειναι πιο εγκυρη απο αυτες που παραθεσα εγω. Οποιοσδηποτε μπορει να πεταξει ενα νουμερο, ετσι για εχουμε να λεμε. Απο τη στιγμη που δεν εχουμε προσβαση στις κατασκευαστικες εταιριες τοτε οσα λεμε ειναι θεωριες.

    Οπως και να εχει ομως, ακομα και αν θεωρησουμε οτι το κοστος θα ηταν περι τα 120-140 εκατ. ευρω, τοτε και ΠΑΛΙ με μερικα χρονια αγωνων του παγκοσμιου η αποσβεση θα γινοταν ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
    Δεν ειναι νομιζω κοροιδα τοσοι και τοσοι που φτιαχνουν πιστες ανα τον κοσμο.

    Και κατι ακομα σχετικα με τις πιστες που μπαινουν μεσα σε χωρες που δεν εχουν αυτοκινητιστικη κουλτουρα. Τι εχει γινει στην Ουγγαρια; Το Hungaroring ειναι μια εξαιρετικη και διασημη πιστα πολλες δεκαετιες τωρα, και οπως ειπαμε και παραπανω ηδη μια 2η ετοιμαζεται.
    Τι αυτοκινητιστικη κουλτουρα εχει; Επειδη εχω ζησει εκει σε πληροφορω οτι ναι μεν οι ανθρωποι ειναι πολυ πιο ευρωπαιοι απο εμας στη συμπεριφορα στο δρομο, αλλα δεν εχουν ιδιαιτερη ιστορια με την αυτοκινηση (δεν πανε πολλα χρονια που η χωρα ηταν στο ανατολικο μπλοκ εξαλλου)...
    Πως λοιπον εχει τετοιες πιστες ΚΑΙ μπορουν να ειναι βιωσιμες;

    Αν θες να εισαι αρνητικος και να τα μηδενιζεις ολα και να λες τη μονιμη επωδο "στην Ελλαδα ζεις", "δεν γινεται τιποτα" κλπ κλπ τοτε be my guest και ασε εμας τους βλακες να συζηταμε....
    Νίκος
    Open Horizons

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Δεν ξερω γιατι μου επιτιθεσαι. Θα μπορουσα και εγω να αντιγυρισω να σου πω οτι εισαι ακυρος!
    Εγω παραθεσα αυτα που βρηκα σε πηγες στο δικτυο -ακριβως οπως εκανες και εσυ.
    Δεν ειναι απαραιτητο οτι η δικη σου η πηγη ειναι πιο εγκυρη απο αυτες που παραθεσα εγω. Οποιοσδηποτε μπορει να πεταξει ενα νουμερο, ετσι για εχουμε να λεμε. Απο τη στιγμη που δεν εχουμε προσβαση στις κατασκευαστικες εταιριες τοτε οσα λεμε ειναι θεωριες.

    Οπως και να εχει ομως, ακομα και αν θεωρησουμε οτι το κοστος θα ηταν περι τα 120-140 εκατ. ευρω, τοτε και ΠΑΛΙ με μερικα χρονια αγωνων του παγκοσμιου η αποσβεση θα γινοταν ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
    Δεν ειναι νομιζω κοροιδα τοσοι και τοσοι που φτιαχνουν πιστες ανα τον κοσμο.

    Και κατι ακομα σχετικα με τις πιστες που μπαινουν μεσα σε χωρες που δεν εχουν αυτοκινητιστικη κουλτουρα. Τι εχει γινει στην Ουγγαρια; Το Hungaroring ειναι μια εξαιρετικη και διασημη πιστα πολλες δεκαετιες τωρα, και οπως ειπαμε και παραπανω ηδη μια 2η ετοιμαζεται.
    Τι αυτοκινητιστικη κουλτουρα εχει; Επειδη εχω ζησει εκει σε πληροφορω οτι ναι μεν οι ανθρωποι ειναι πολυ πιο ευρωπαιοι απο εμας στη συμπεριφορα στο δρομο, αλλα δεν εχουν ιδιαιτερη ιστορια με την αυτοκινηση (δεν πανε πολλα χρονια που η χωρα ηταν στο ανατολικο μπλοκ εξαλλου)...
    Πως λοιπον εχει τετοιες πιστες ΚΑΙ μπορουν να ειναι βιωσιμες;

    Αν θες να εισαι αρνητικος και να τα μηδενιζεις ολα και να λες τη μονιμη επωδο "στην Ελλαδα ζεις", "δεν γινεται τιποτα" κλπ κλπ τοτε be my guest και ασε εμας τους βλακες να συζηταμε....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Ακόμη και οι υποθέσεις σου είναι πολύ άκυρες.

    Η καινούρια πίστα στην Ουγγαρία δεν κοστίζει 80 αλλά 172μύρια ευρώ περίπουhttp://www.pitpass.com/fes_php/pitpa..._art_id=35632.

    Στους γύφτους κόστισε καμιά κατοστράρα.....120περίπου. Και μάλιστα το φώναζα...μην τρώτε τα γύφτικα παπάρια....κατάπιναν ορισμένοι....Και φυσικά μόνον αυτοί μπήκαν μέσα κι όχι οι άραβες...μην τρελαθούμε.....οι άραβες είναι έξυπνοι...ή τουλάχιστον πολύ πιο πλούσιοι από τους γύφτους.....

    Στην Πορτογαλία που ετοιμάζεται για τον Νοέμβριο και πρίν 15 μέρες έγιναν οι δοκιμές κόστισε περίπου 200μύρια ευρώ!!!.....http://www.autodromodoalgarve.com/ar...truction-site/

    Όταν στην Ελλάδα, με το ζόρι πουλιούνται 100.000μηχανές (και το 60% πάπιες) και 260.000αυτοκίνητα το χρόνο....και ξοδεύονται πολλά περισσότερα, ειδικά φέτος σε μεταγραφές στο ποδόσφαιρο-μπάσκετ.....τότε μάλλον δεν έχεις ιδέα σε ποιά χώρα ζεις.

    Είναι λυπηρό να στο λέω, αλλά συνάμα και πραγματικότητα. Οπότε μην είμαστε αχάρηστοι με τις Σέρρες.

    Η αλήθεια βέβαια δεν έχει να κάνει με πίστες και διάφορα άλλα....έχει να κάνει με κάτι βαθύτερο.....όσο κι αν δεν θέλετε να το πιστεύετε τα λεφτά αυξάνονται αλλά ακόμη κι έτσι, κανείς Έλληνας δεν θέλει να επενδύσει σε Έλληνα....εκεί φτάσαμε. Τέτοια είναι η ξεφτίλα μας.
    Στο έγραψα, είναι λυπηρό αλλά τα νούμερα που παρέθεσες είναι 3 φορές μικρότερα...ε και τι να κάνω δηλαδή....να μη σου το πω.....

    Κι όσο για το ποιά χώρα ζεις, ειδικά φέτος το τι χρήμα έπεσε στα ποδοσφαιρο-μπάσκετ...άμα τα μάθεις θα καταλάβεις γιατί στο λέω.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  13. #13
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.985
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Ακόμη και οι υποθέσεις σου είναι πολύ άκυρες.

    Η καινούρια πίστα στην Ουγγαρία δεν κοστίζει 80 αλλά 172μύρια ευρώ περίπουhttp://www.pitpass.com/fes_php/pitpa..._art_id=35632.

    Στους γύφτους κόστισε καμιά κατοστράρα.....120περίπου. Και μάλιστα το φώναζα...μην τρώτε τα γύφτικα παπάρια....κατάπιναν ορισμένοι....Και φυσικά μόνον αυτοί μπήκαν μέσα κι όχι οι άραβες...μην τρελαθούμε.....οι άραβες είναι έξυπνοι...ή τουλάχιστον πολύ πιο πλούσιοι από τους γύφτους.....

    Στην Πορτογαλία που ετοιμάζεται για τον Νοέμβριο και πρίν 15 μέρες έγιναν οι δοκιμές κόστισε περίπου 200μύρια ευρώ!!!.....http://www.autodromodoalgarve.com/ar...truction-site/

    Όταν στην Ελλάδα, με το ζόρι πουλιούνται 100.000μηχανές (και το 60% πάπιες) και 260.000αυτοκίνητα το χρόνο....και ξοδεύονται πολλά περισσότερα, ειδικά φέτος σε μεταγραφές στο ποδόσφαιρο-μπάσκετ.....τότε μάλλον δεν έχεις ιδέα σε ποιά χώρα ζεις.

    Είναι λυπηρό να στο λέω, αλλά συνάμα και πραγματικότητα. Οπότε μην είμαστε αχάρηστοι με τις Σέρρες.

    Η αλήθεια βέβαια δεν έχει να κάνει με πίστες και διάφορα άλλα....έχει να κάνει με κάτι βαθύτερο.....όσο κι αν δεν θέλετε να το πιστεύετε τα λεφτά αυξάνονται αλλά ακόμη κι έτσι, κανείς Έλληνας δεν θέλει να επενδύσει σε Έλληνα....εκεί φτάσαμε. Τέτοια είναι η ξεφτίλα μας.
    +1000

  14. #14
    Πάλι ανακυκλωνόμαστε...

    Το θέμα δεν ειναι αν αξίζει/μπορει/κοστίζει μια πιστα προδιαγραφων F1/MotoGP στην Ελλάδα...

    Μπορούμε αντί για ΜΙΑ τέτοια στην οποία θα κανει το πανηγύρι του ο Μοσλει να έχουμε 4-5 μικρότερες/φτηνότερες σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, ανοιχτές συνέχεια όπως οι Σέρρες και με στοιχειώδεις υποδομές όπως οι Σέρρες;

    Μπορούμε;

    Να το χέσω το motogp και τη fia...

    να δω κατι καλύτερο απο το νταμάρι των μεγάρων, κατι εφάμιλλο των Σερρών, αλλα να το δω στη Πελοποννησο, στη Θεσσαλία, στην Ηπειρο, στη Δ. Μακεδονία, στη Στερεά Ελλάδα κ στη Κρήτη
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  15. #15
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Πάλι ανακυκλωνόμαστε...

    Το θέμα δεν ειναι αν αξίζει/μπορει/κοστίζει μια πιστα προδιαγραφων F1/MotoGP στην Ελλάδα...

    Μπορούμε αντί για ΜΙΑ τέτοια στην οποία θα κανει το πανηγύρι του ο Μοσλει να έχουμε 4-5 μικρότερες/φτηνότερες σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, ανοιχτές συνέχεια όπως οι Σέρρες και με στοιχειώδεις υποδομές όπως οι Σέρρες;

    Μπορούμε;

    Να το χέσω το motogp και τη fia...

    να δω κατι καλύτερο απο το νταμάρι των μεγάρων, κατι εφάμιλλο των Σερρών, αλλα να το δω στη Πελοποννησο, στη Θεσσαλία, στην Ηπειρο, στη Δ. Μακεδονία, στη Στερεά Ελλάδα κ στη Κρήτη

    + 950

    Όσο για τον παραπάνω προυπολογισμό.... αν όλοι κάναμε business plan με βάση πόσο πουλάει στο Internet η κυρά μαρία τα 10 στρέμματα της. ή τι διαβάσαμε σε ένα τουριστικό site για την κατασκευή μιας πίστας.... ζήτω που καήκαμε !
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2023, 15:37
  2. Κόστος διπλώματος
    από stako στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 31/07/2010, 14:38
  3. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2006, 18:52
  4. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 09:24
  5. Περί πίστας , μαθημάτων και MOTO DAY TRACK
    από Gandalf dr685sm στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2005, 07:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF