Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 19 από 19

Θέμα: τεντοτηρας καδενας!

  1. #16
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2008
    Μηνύματα
    21
    RE PAIDIA MHPWS YPARXEI KAMIA PITHANOYHTA NA EXEI KSEKWLHSEI KAPOIO DIAFRAGMA APO AKSAYMHSH KAI NA XTYPA?

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    114
    Και εγώ το ίδιο πρόβλημα είχα αλλά ο θόρυβος μειώθηκε σχεδόν τελείως με αλλαγή τεντοτήρα, όμως τώρα μετά απο 8Κ χιλιόμετρα τον ξαναακούω.
    Μάλλον τεντοτήρας είναι η συντονίζει κάπου το πλάισιο σε αυτές τις στροφές.

    Περιμένω και εγώ το service απο Σεπτέμβριο να το ξαναδώ.

    Παρεπιπτώντος εγώ για αλλαγή τεντοτήρα πλήρωσα 60 Ευρώ και όχι 110 που σου λένε.
    HONDA CBR 600 F4i 2001

  3. #18
    διευκρηνυση:

    ο θορυβος-τριξιμο ακουγεται ΜΟΜΟ κατα την κινηση ποτε μα ποτε οταν το μηχανακι ειναι σταματημενο!!
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.639
    QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
    διευκρηνυση:

    ο θορυβος-τριξιμο ακουγεται ΜΟΜΟ κατα την κινηση ποτε μα ποτε οταν το μηχανακι ειναι σταματημενο!!
    [/QUOTE]



    Τσέκαρε την αλυσίδα κίνησης (καθάρισμα - γρασάρισμα - σωστό τέντωμα) και τα γρανάζια αν είναι σε καλή κατάσταση. Στις 3500 - 5500 στροφές αν στο ξανακάνει πάτα συμπλέκτη να ακούσεις αν τυχόν είναι από την αλυσίδα ο θόρυβος.

    Με ένα ροπόκλειδο τσέκαρε τις βίδες που πιάνει το μοτέρ στο πλαίσιο και όσες άλλες έχουν εύκολη πρόσβαση. Μη ξεχάσεις τις βίδες των πλαστικών.

    Αν τελικά ακούγεται η καδένα εκκεντροφόρων (χλωμό γιατί θα ακουγόταν και στο ρελαντί), ίσως χρειαστεί αλλαγή πέρα από τον τεντωτήρα και η γλύστρα. Βάλε πρόχειρα ένα πανί στην εξάτμιση να μειωθεί ο θόρυβός της να ακούσεις καλύτερα το μοτέρ.

    Ισως όμως να θέλει απλό τέντωμα. Στο δικό μου μηχανάκι (ZZR 1100 96΄) μπορείς να ρυθμίσεις το τέντωμα της καδένας και μάνουαλ αφού δεν είναι και τόσο αυτόματη όσο υπολόγισε η kawasaki!!!, βγάζεις τον τεντωτήρα και υπολογίζεις περίπου σε πιο δόντι ήταν (τα μικρά δόντια του τεντωτήρα, όχι των εκκεντροφόρων) και τον ρυθμίζεις ένα ή δυο δόντια παραπάνω. Για ψάξου λίγο.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Innova 125 τεντοτηρας καδενας εκκεντροφορου,ερωτηση
    από Fotis12 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2011, 20:40
  2. Πρόβλημα Καδένας
    από koufaloni στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2009, 20:00
  3. Τεντωτηρας καδενας
    από hornetakias στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2007, 12:44
  4. Αλλαγη γλιστρας καδενας R1
    από Steve123 στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2006, 21:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF