καλησπερα! καθως θελω ν αγορασω το cbf250, σαν πρωτη μηχανη θα ηθελα να μ πειτε εντυπωσεις για τ μοντελο αυτο...τελικα ειναι αεροψυκτο ή οχι γιατι εχω ακουσει διαφορες εκδοχες!
καλησπερα! καθως θελω ν αγορασω το cbf250, σαν πρωτη μηχανη θα ηθελα να μ πειτε εντυπωσεις για τ μοντελο αυτο...τελικα ειναι αεροψυκτο ή οχι γιατι εχω ακουσει διαφορες εκδοχες!
αερόψυκτο είναιΑρχικά δημιουργήθηκε από kalamity jane
καλησπερα! καθως θελω ν αγορασω το cbf250, σαν πρωτη μηχανη θα ηθελα να μ πειτε εντυπωσεις για τ μοντελο αυτο...τελικα ειναι αεροψυκτο ή οχι γιατι εχω ακουσει διαφορες εκδοχες!
είναι και σχολείο, έχει και τα προβληματάκια του :wacko:
γι' αρχή δεν ειν' κακό πάντως![]()
θα προτεινες κατι αλλο σ αυτη την κατηγορια?
κ οταν λες "προβληματακια" , τι ειδους ?
![]()
YBR 250 που ειναι και ψεκαστουλιΑρχικά δημιουργήθηκε από kalamity jane
θα προτεινες κατι αλλο σ αυτη την κατηγορια?![]()
![]()
![]()
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Σωστά. Κατά τα άλλα είναι ίδια τα μηχανάκια.Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
YBR 250 που ειναι και ψεκαστουλι![]()
![]()
Και αν ακούς πολλές εκδοχές υπάρχει το google![]()
Εγώ πάντως λέω το ninja250 που είναι και δικύλινδρο
το βασικό - και ταυτόχρονα δισεπίλυτο - είναι μια ψιλοσπαστική δυσκολία να βρεις νεκρά, αλλά συνηθίζεται δεν είναι τίποτα φοβερό :smilea:Αρχικά δημιουργήθηκε από kalamity jane
κ οταν λες "προβληματακια" , τι ειδους ?
![]()
Καλά δε το συζητάω,1000φορές το ninja,2κύλινδρο και πιο "μηχανή" σε σχέση με τ'άλλα.Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Σωστά. Κατά τα άλλα είναι ίδια τα μηχανάκια.
Και αν ακούς πολλές εκδοχές υπάρχει το google![]()
Εγώ πάντως λέω το ninja250 που είναι και δικύλινδρο
Αν κ μεγάλο σχολείο, δεν θα το πρότεινα, μόνο και μόνο λόγω του γνωστού προβλήματος με την νεκρά... Δεν ξέρω αν το YBR είναι καλύτερο ή χειρότερο, είναι σίγουρα λίγο πιο άσχημο :P
Εννοείται καλύτερο απ όλα το μικρό ninja. Μετά ίσως κανά GSF μεταχείρα.... Μιλώντας πάντα για την streetόβια κατηγορία.
...
Το νιντζακι ειναι το πιο φρεσκο απ' ολα αλλα καλο ειναι να το τεσταρεις να δεις πρωτον αν σε βολευει η θεση οδηγησης και δευτερον σου αρεσει. Ως 2κυλινδρο ειναι σαφως η καλυτερη επιλογη. Κι απο τα αλλα δυο ειναι το μονο που μπορει να κανει ανετοτατα ταξιδι [και τα αλλα μπορουν αλλα αυτο θα ειναι αρκετα πιο ανετο και δε χρειαζεται καν σταση] μιλαω παντα με γνωμονα τον παππου του zzr το οποιο στα χρονια του ηταν ενα φοβερο μηχανακι, ταξιδευε ανετα με 160 αλλα ηταν δυστυχως πολυστροφο.
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
στα μοντελα 2006 και μετα δεν εχει προβλημα η νεκρα!!![]()
καλο σχολειο (και γω τωρα το περναω):wacko:
ασπαστη πολυ οικονομικηπροτεινω μεταχειρισμενο γυρω στα 2500 ε
![]()
για να μαθεις ανετα πανω της χωρις...τυψεις![]()
τα αλλα που προταθηκαν δεν υπαρχουν μεταχειρισμενα![]()
δικο σου το μαχαιρι δικο σου και το ....καρπουζι
και οταν νιωσεις ετοιμη πας για...οτιδηποτε τραβαει η .....τσεπη σου![]()
θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!!!
Ο. ΕΛΥΤΗΣ