Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: αλυσίδα-κιβώτιο

  1. #1
    Άλλα 380 μου λείπουν
    Εγγραφή
    11/12/2006
    Μηνύματα
    29

    αλυσίδα-κιβώτιο

    Δηλώνω υστερικός με την αλυσίδα. Την αλλάζω κάθε χρόνο μαζί με γρανάζια από τότε που μου έσπασε πάνω στην εθνική (ευτυχώς χωρίς να μου μπλοκάρει τροχό και σας ποστάρω από τον άλλο κόσμο). Ούτε δυο μήνες δεν έχω που τα άλλαξα.

    Αλλάζω λάστιχα (scorpio sync στο Multi 620 = the best επιλογή- να σαι καλά Μήτσο) και φεύγω για καλοκαιρινό ταξιδάκι. Από Αθήνα μέχρι Πάτρα νομίζω ότι έχω parkinson από τα 110km/h και πάνω. Το κουβεντιάζω με φίλο Τάσο - ειδικό σύμβουλο. Κοιτάμε αλυσίδα. Στην τσίτα. Τη ρυθμίζω στην Πάτρα και την επόμενη συνεχίζω. Στα πρώτα χιλιόμετρα το κούνημα συνεχίζεται. Με το που ανοίγω 140 - 150km/h η μηχανή στρώνει και το πρόβλημα δεν επανέρχεται.
    .................................................................................................... .......................................................
    Λαδώνω την αλυσίδα και ξεκινώ για την επιστροφή. Στα διόδια φρενάρω, απομονώνω, πέφτουν οι στροφές, σταματάω, πάω να κατεβάσω απευθείας από 6η σε 1η και μου κολλάει. Παίζω λίγο με το γκάζι, χρου χρου από το κιβώτιο και τελικά με τα πολλά κατεβάζω. Το ίδιο συμβαίνει και στα επόμενα διόδια. Αν κατεβάσω σταδιακά κόβοντας ταχύτητα no problem.

    Τι συνέβη εξ αρχής; Υπάρχει πρόβλημα; Πρέπει να κάνω κάτι;

    Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως για στροφιλίκια ατελείωτα και πολύ όμορφη διαδρομή προτείνω Ολυμπία - Λαγκάδια - Δημητσάνα - Μεγαλόπολη.
    Άλλα 380 μου λείπουν

  2. #2
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αδερφε καλημερα...μεχρι στιγμης απο ολα τα μηχανακια που εχω οδηγησει αυτο που προσπαθησες να κανεις (εκτη σε πρωτη σταματημενος) κανενα μα κανενα δεν το εχει καταφερει χωρις να παιξω με συμπλεκτη και ζπρωξιμο μπρος πιθω..

    Με λιγα λογια ειναι φυσιολογικο! Οσο για το τρεμουλο θα σε συμβουλευα να πας να τσεκαρεις ξανα το μπροστινο (αν εισαι ψειρας και το πισω) για ζυγοσταθμιση μαλλον εκει ειναι το προβλημα σου με το τρεμουλο.Αν παλι εχει αλλαξει προσφατα αντιβαρα με αλλα αφτερμαρκετ η εβαλες μπαγκαζιερα καπου εκει ειναι το προβλημα σου.Καλο ψαξιμο.

    ps:Tην ξερω την διαδρομη που λες,καλη ειναι μωρε...
    Keep spamming!!!:a13:

  3. #3
    Άλλα 380 μου λείπουν
    Εγγραφή
    11/12/2006
    Μηνύματα
    29
    Ναι ναι συμβαίνει συμβαίνει. Αλλά σπάνια (ducati λεμε) και περιστασιακά (όχι συνεχόμενα)
    Μήπως τα 200+ km με την αλυσίδα τσίτα κάναν ζημιά στις εδράσεις του γραναζιού;

    Οι κραδασμοί πρέπει να οφείλονταν στην παρατεντωμένη αλυσίδα. Γιατί όμως χρειάστηκαν 50km και υψηλή σχετικά ταχύτητα από τη στιγμή που τη χαλάρωσα για να σταματήσει να κουνάει; Μήπως δεν είχε καλή εφαρμογή με κάποιο δόντι από γρανάζι το οποίο και επήδηξε (με το συμπάθειο). Οφείλω να κάνω κάτι άλλο (πέραν του σταυρού μου);

    Υ.Γ. Όχι απλά καλή βρε. Πολύ καλή. Και άκαφτη (ακόμη). Πηγαίντε γιατί του χρόνου τη βλέπω κάρβουνο.
    Άλλα 380 μου λείπουν

  4. #4
    Ηράκλειο, Κρήτη Το avatar του/της mikios400
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    195
    Αρχικά δημιουργήθηκε από adbasil
    Ναι ναι συμβαίνει συμβαίνει. Αλλά σπάνια (ducati λεμε) και περιστασιακά (όχι συνεχόμενα)
    Μήπως τα 200+ km με την αλυσίδα τσίτα κάναν ζημιά στις εδράσεις του γραναζιού;

    Οι κραδασμοί πρέπει να οφείλονταν στην παρατεντωμένη αλυσίδα. Γιατί όμως χρειάστηκαν 50km και υψηλή σχετικά ταχύτητα από τη στιγμή που τη χαλάρωσα για να σταματήσει να κουνάει; Μήπως δεν είχε καλή εφαρμογή με κάποιο δόντι από γρανάζι το οποίο και επήδηξε (με το συμπάθειο). Οφείλω να κάνω κάτι άλλο (πέραν του σταυρού μου);

    Υ.Γ. Όχι απλά καλή βρε. Πολύ καλή. Και άκαφτη (ακόμη). Πηγαίντε γιατί του χρόνου τη βλέπω κάρβουνο.
    το πιο προφανές είναι η ζυγοστάθμιση. Μετά κάνε αυτά που σου λέει κ ο φίλος GIXXERAKIAS. Λάσκαρε κ λίγο την αλυσίδα, δεν πρέπει να είναι τέζα... από την άλλη για το φαγωμένο γρανάζι δεν ξέρω να σε βοηθήσω...

    για το κιβώτιο μην ανησυχείς, δεν είναι σχεδιασμένα για τέτοιες αλλαγές. Εγώ πάντα κατεβάζω φρενάροντας, έτσι ώστε να είμαι πάντα σε θέση να γκαζώσω αν χρειαστεί (κ να έχω τη σωστή σχέση) - μια φορά μου'σωσε κ το τομάρι, τώρα είναι συνήθεια!

    καλή τύχη!

  5. #5
    Άλλα 380 μου λείπουν
    Εγγραφή
    11/12/2006
    Μηνύματα
    29
    Την αλυσίδα τη χαλάρωσα στην Πάτρα. Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί χρειάστηκαν 50km δρόμος μετά τη ρύθμιση της αλυσίδας για να εξαφανιστούν οι κραδασμοί. Φιλοσοφικό ερώτημα.
    Πάντως μετά από αυτά τα 50 km δεν ξαναεμφανίστηκαν. Οπότε νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα ζυγοστάθμισης.

    Κι εγώ συνηθίζω να κατεβάζω φρενάροντας. Αφού μου λέτε πάντως ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ησυχάζω.
    Ευχαριστώ για την τεχνική βοήθεια.
    Άλλα 380 μου λείπουν

Παρόμοια θέματα

  1. Αλυσίδα
    από Nik0s στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2005, 13:57
  2. Exei Aλλαξει Κανεισ Αλυσιδα?
    από giannisman στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2005, 23:15
  3. Πρόβλημα με κιβώτιο ταχυτήτων
    από tdaf στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2005, 09:30
  4. Κιβωτιο!η Εγω Η Τα Λαδια!!!!
    από maikz750madness στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 26/12/2004, 16:10
  5. Αλυσίδα - γρανάζια CBR 600 (?)
    από monstermind στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 19:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF