Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: αισθητηρας Fi

  1. #1

    Question αισθητηρας Fi

    εχω μια varadero injection modelo 2003
    εδω και αρκετο καιρο οταν πας να ανοιξεις το διακοπτη αναβει το FI και δεν σβηνει με αποτελεσμα να μη περνει μπροστα. (αμα το πεδεψεις λιγο ή αν πατησεις πολυ γρηγορα τη μιζα περνει..)
    γνωριζει ρε παιδια καποιος απο εσας περιτινος προκειται?
    ο καθε μαστορας μου λεει τα δικα του! μηπως ειχε καποιος κανενα παρομοιο προβλημα?
    ευχαριστω...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    kai perimeneis me aytes tis plirofories na sou pei kapoios ti exei?
    Tha prepei na sou dinei kodiko to FI,na anavosvinei me kapoio rithmo.Katevase to manual kai koita3e se ti antistixei o kodikos lathous.Pithanon kapoioa enosi klp. an les oti pernei me pedema.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  3. #3
    otan girizeis to diakopti to lampaki menei sinexeia anameno. de sbinei oute anabosvinei me kanena rithmo. apla menei anameno...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    pote den sou anapse me kapoio rithmo?
    Katevase to manual opos kai na exei kai proxora apo ekei.
    Mporeis na epanafereis tis proigoumenes vlaves pou exei diagnosei vraxikiklonontas mia fisa,alla ayta tha ta deis sto manual.
    Stin teliki,pigene se ena e3ousiodotimeno na vreis tin akri.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  5. #5
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Στο βαραντερο δεν αναβοσβηνει το λαμπακι, μενει απλα ανοιχτο οταν εχει βλαβη ο ψεκασμος! Πηγαινε σε ενα σοβαρο συνεργειο να το κοιταξουν, και προσεχε, οταν δεν δουλευει καλα ο ψεκασμος μπορει να κανει περιεργα σβησιματα
    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

  6. #6
    Λοιπόν, εδώ είμαστε... Διαβάζεις προσεκτικά και αν έχεις απορίες μου λες...



    Το FI διαγνώσκει ΟΛΕΣ τις πιθανές βλάβες του ψεκασμού και των αισθητήρων αυτου, προσοχή όμως ΟΧΙ τις μηχανικές αλλά ΜΟΝΟΝ τις ηλεκτρονικές.
    Σε περίπτωση βλάβης, το FI μόλις γυρίσουμε το κλειδί ανάβει μόνιμα, πρέπει να κλείσουμε το πλαϊνό στάντ και να το ξανανοίξουμε για να αρχίσει ο κώδικας MIL (FI) να αναβοσβήνει! Οι βλάβες που ανιχνεύει / διαγνώσκει το FI είναι:

    • Κύκλωμα=καλώδιο
    • Συνδεσμολογία=επαφές

    1. MAP SENSOR περίπτωση 1η (ατμοσφαιρικής πίεσης, βλάβη στο κύκλωμα του (- 1 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δουλευει κανονικά)
    2. MAP SENSOR περίπτωση 2η (ατμοσφαιρικής πίεσης, βλάβη στην συνδεσμολογία του ¨η/ και στον ίδιο, - 2 αναβοσβήσματα– ο κινητήρας δουλευει κανονικά)
    3. ECT SENSOR (θερμοκρασία ψυκτικού – βλάβη στον ίδιο, συνδεσμολογία, κύκλωμα, - 7 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δυσκολεύεται να εκινήσει σε χαμηλές θερμοκρασίες καθώς ‘’προσποιείται’’ τους 90C, αν το ψυκτικό έχει εκείνη την ώρα 5 βαθμούς δημιουργείται το πρόβλημα.
    4. TP SENSOR (αισθητήρας γκαζιού, κύκλωμα, επαφές, ίδιος αισθητήρας - 8 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δεν ανταποκρίνεται στα ανοίγματα του γκαζιού)
    5. IAT SENSOR (αισθητήρας θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα - κύκλωμα, επαφές, ίδιος αισθητήρας - 9 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δουλευει κανονικά ‘’προσποιούμενος’’ εξωτερική θερμοκρασία 25C)
    6. ΑΙΣΘΗΤΉΡΑ ΚΟΝΤΈΡ (τον ίδιο και το κύκλωμα του – 11 αναβοσβήσματα - ο κινητήρας δουλευει κανονικά)
    7. 1ο μπέκ ψεκασμού (το κύκλωμα του μόνον – 12 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    8. 2ο μπέκ ψεκασμού (το κύκλωμα του μόνον – 13 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    9. Αισθητήρας Παλμών-pulse generator (το κύκλωμα και τον ίδιο – 18 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    10. Αντεννa HISS (το κύκλωμα και την ίδια – 19 αναβοσβήσματα– ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    11. Αισθητήρα ‘’λ’’ περίπτωση 1η (το κύκλωμα & τον ίδιο - 21 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δουλευει κανονικά)
    12. αισθητήρα ‘’λ’’ περίπτωση 2η (υπερθερμανση του αισθητήρα - 23 αναβοσβήσματα – ο κινητήρας δουλευει κανονικά)
    13. ECM 1η περίπτωση (την αποθήκευση δεδομένων – 33 αναβοσβησματα – ο κινητήρας δουλευει κανονικά απλώς δεν αποθηκεύει δεδομένα και βλάβες)
    14. ECM 2η περίπτωση (τελείως κατεστραμένη μονάδα – κανένα αναβοσβημα – ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    15. ECM 3η περίπτωση ( ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο, ελαττωματικός αισθητήρας γωνίας, ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο του αισθητήρα γωνίας, ελαττωματικό ρελε σβησίματος κινητήρα, ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο του ρελε σβησίματος κινητήρα, ελαττωματικό kill switch, ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο του kill switch, ελαττωματικός κεντρικός διακόπτης, καμένη ασφάλεια (20Α) της ECM, ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο της γείωσης του κινητήρα – κανενα αναβόσβημα – ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    16. ECM 4η περίπτωση ( βραχυκύκλωμα στην έξοδο της ECM στο κίτρινο/κόκκινο καλώδιο – κανένα αναβόσβημα - ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    17. MIL (FI) (δυσλειτουργεία στο κύκλωμα του μόνον, σε ακραίες περιπτώσεις χαλασμένη ECM – κανενα αναβόσβημα – ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά.

    Αυτές είναι όλες οι βλάβες που ανιχνεύει / διαγνωσκει το FI (MIL codes) αλλά και το ηλεκτρονικό διαγνωστικό (DTC) το οποίο διαθέτουν τα εξουσιοδοτημένα και μας παραμυθιάζουν για ορισμένες διαγνώσεις (π.χ. ανάγκη συχρονισμού κυλίνδρων κ.α) που κάνει το εν λόγω διαγνωστικό. Το FI και το DTC ανιχνεύουν / διαγνωσκουν ΑΚΡΙΒΩς ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Το DTC δείχνει και τις στροφές του κινητήρα.
    Όπως θα παρατηρήσετε στο 9 και 10 τα πιό δημοφιλή εξαρτήματα προς αλλαγή σε ένα Varadero έχουν διαγνωστικό κώδικα ο οποίος λειτουργεί κανονικά αν ακολουθηθεί η σωστή διαδυκασία.
    Ακόμα για τις περιπτώσεις που δεν υπάρχουν αναβοσβήσματα και ο κινητήρας αρνείται να πάρει μπροστά ΜΟΝΟΝ συνεργείο (οχι απαραίτητα εξουσιοδοτημένο) που διαθέτει το βιβλίο των επισκευών μπορεί να δώσει λύση καθώς περιγράφονται λεπτομερώς οι κινήσεις δια την αποκάλυψη της βλάβης.


    Πως μετράμε τα 21 αναβοσβήσματα του FI? φυσικά δν αναβει-σβήνει 21 φορές αλλά, άναμμα του FI για 1,5'' = 10 αναβοσβησματα δηλαδή για τον αριθμό 23π.χ θα αναψει 2 φορές και θα μείνει αναμμένο για 1,5'' την φορά και μετά θα αναβοσβήσει 3 φορές.

  7. #7
    to FI otan to pianei i m@l@ki@ tou menei sinexeia anoixto! DEN zvinei! me kanena rithmo wste na me voithisei na katalavw ti zimia iparxei...
    padws otan ti mixani tin afiseis ston ilio kata kanona den svinei to lampaki...
    sti skia i to vradi den exei idietero provlima. ston ilio exei...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    para3eno....i gnomi mou einai na eleg3eis tis fises gia kakes enoseis,mipos prosfata ekanes kapoia sintirisi stin moto?Des kai ton aisthitira thermokrasias aera sto filtrokouti.An kai amfivalo an aytes oi vlaves apotrepoun tin moto na parei.
    Mipos einai kati pio aplo?Opos to HISS ? dokimase me to allo kleidi,mporei na einai kai o aisthitiras tou HISS stin kleidaria,na min vlepei sosta to kelidi.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grammatikosb
    to FI otan to pianei i m@l@ki@ tou menei sinexeia anoixto! DEN zvinei! me kanena rithmo wste na me voithisei na katalavw ti zimia iparxei...
    padws otan ti mixani tin afiseis ston ilio kata kanona den svinei to lampaki...
    sti skia i to vradi den exei idietero provlima. ston ilio exei...
    Δεν διαβάζουμε προσεκτικά όμως:

    14. ECM 2η περίπτωση (τελείως κατεστραμένη μονάδα – κανένα αναβοσβημα – ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    15. ECM 3η περίπτωση ( ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο, ελαττωματικός αισθητήρας γωνίας, ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο του αισθητήρα γωνίας, ελαττωματικό ρελε σβησίματος κινητήρα, ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο του ρελε σβησίματος κινητήρα, ελαττωματικό kill switch, ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο του kill switch, ελαττωματικός κεντρικός διακόπτης, καμένη ασφάλεια (20Α) της ECM, ανοικτό κύκλωμα=κομμένο καλώδιο της γείωσης του κινητήρα – κανενα αναβόσβημα – ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)
    16. ECM 4η περίπτωση ( βραχυκύκλωμα στην έξοδο της ECM στο κίτρινο/κόκκινο καλώδιο – κανένα αναβόσβημα - ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά)

  10. #10
    to thema einai pws o kinitiras pernei mprosta an patiseis ti miza me to pou giriseis to diakopti. se 1 me 2 deuterolepta. parolo pou to FI einai anameno. an to afiseis parapanw apo 2 deuterolepta den pernei me tipota!! an itan vraxikiklwma tha itan sinexeia kai oxi se xronika diastimata. (auto me mperdeuei)
    episis kati pou ksexasa na anaferw einai pws kai to lampaki HISS paramenei fwteino.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    kati pezei me to HISS,i o aisthitiras i to kleidi sou.
    Dokimase kai me to allo kleidi.An einai ok,pas kai sou programmatizoun 3ana ta kleidia.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  12. #12
    to allo klidi den kanei tipota! menei sinexeia to FI kai to HISS anameno! prin kamia 10karia meres den to ekane!! to allo kleidi pou xreisimopoiw mou kanei kolpa! mwre les na einai kai ta duo kleidia??? i mipws kati allo? antena i o esthitiras??

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    an einai kai ta 2 kleidia pezei na einai i kerea tou hiss.
    Isos malista sou vgazei vlavi to FI logo akrivos dislitourgias tis kereas.Checkarise tis sindeseis tou.I kerea einai pano stin kleidaria.Dokimase ti ora pou anigeis ton diakopti,na valeis to deytero kleidi akoumpita pano stin kerea kai pes
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  14. #14
    το δευτερο κλειδι ειναι off τελειως!
    εβαλα το "καλο" πανω στη κεραια αλλα τιποτα. μαλλον τα επεξε.
    ας ελπισουμε οτι θελει προγραμματισμο και τα δυο κλειδια...

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2015
    Μηνύματα
    7
    Παιδια καλημερα εχω κι εγω ενα varadero τα ειχε φτησει η μπαταρια και πηγα να την βαλω με booster τωρα εχω το εξης θεμα το Fi δεν αναβει καθολου εβαλα καινουργια μπαταρια και μολις ανοιγω τον διακοπτη μου καιει την ασφαλεια του Fi τι μπορει να φταιει ξερει κανεις

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. FI led CBR 600 Fi 2001
    από killbill στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2006, 15:01
  2. Αισθητήρας "λ" και ψεκασμός
    από Goatbarber στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2006, 00:36
  3. Aprillia Pegasus FI light problem
    από 620 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2005, 12:13
  4. Διαστάσεις Vfr Vtec 800 Fi 2005
    από xtapodias στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2005, 10:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF