Σ αρεσει δεν σ αρεσει, θα το παρεις!!!![]()
Το γουστο ειναι καθοριστικης σημασιας τελικα αδερφε el mojito.
Οσοι δεν εχουν γουστο απλως παιρνουν κατι αλλο.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
Σ αρεσει δεν σ αρεσει, θα το παρεις!!!![]()
Το γουστο ειναι καθοριστικης σημασιας τελικα αδερφε el mojito.
Οσοι δεν εχουν γουστο απλως παιρνουν κατι αλλο.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
μπα,απεχει πολυ απο τον ορο αυτο.Αρχικά δημιουργήθηκε από σουλης
μάλλον πλέον το τρανσαλπ έγινε και παλι ον οφ
σίγουρα δεν εγινε ΚΤΜ αλλα πάντως κλίνει και λίγο προς το 800GS ετσι και αλλοιως άλλο δικύλινδρο ψευτοχωμάτινο στα κυβικά του δεν υπάρχει οπότε για αυτούς που θέλουν 2 κυλινδρους και χωματάκι στα 600-700 και με τιμη κατω απο 9000 είναι μονόδρομος
ρε παλικάρια ακόμα το παιδεύετε. το V-STROM ΔΕΝ είναι ON-OFF.
Το post ρώτάει ποιό ON-OFF να πάρω. Δεν τα είπαμε ???
Τελικά να δείτε που θα έρθετε στα λόγια μου.![]()
2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...
Ενώ το Transalp είναι.... :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
ρε παλικάρια ακόμα το παιδεύετε. το V-STROM ΔΕΝ είναι ON-OFF.
Το post ρώτάει ποιό ON-OFF να πάρω. Δεν τα είπαμε ???
Τελικά να δείτε που θα έρθετε στα λόγια μου.![]()
![]()
![]()
![]()
:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Σ αρεσει δεν σ αρεσει, θα το παρεις!!!![]()
Το γουστο ειναι καθοριστικης σημασιας τελικα αδερφε el mojito.
Οσοι δεν εχουν γουστο απλως παιρνουν κατι αλλο.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
![]()
εγώ ελάλησα.. TENERE.. τέλος.. παίζει ένα στις αγγελίες αταξινόμητο καλά καλά 1000 ευρώ κάτω.. το είδα όταν άφησα το ybr για service.. φοβερό εργαλείο.. ψηλό, μεγάλες διαδρομές, δεν πήγα χώμα αλλά φαντάστηκα ότι πήγα και τα κατάφερε περίφημα..![]()
Απο το V-Strom σίγουρα πολύ πολύ περισσότερο. Μην ξεχνάς ότι είχα V-STROM για 2,5 χρόνια όπως έγραψα νωρίτερα και το ξέρω καλά.Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ενώ το Transalp είναι.... :rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
![]()
Για τον φίλο που προτείνει TENERE, συμφωνώ απόλυτα, μόνα προβλήματα η αξία μεταπώλησης και η δυσκολία στο ταξίδι. Για αυτούς τους δύο λόγους δεν θα το αγόραζα.
Κατά τα άλλα, σαφώς πλέον ON-OFF και στα περίπου μισά λεφτά των BMW.
2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...
Αμάν πια ρε παιδιά!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
ρε παλικάρια ακόμα το παιδεύετε. το V-STROM ΔΕΝ είναι ON-OFF.
Το post ρώτάει ποιό ON-OFF να πάρω. Δεν τα είπαμε ???
Τελικά να δείτε που θα έρθετε στα λόγια μου.![]()
![]()
Δεν είναι on-off το ένα, δεν είναι το άλλο κτλ.
Τι είναι δηλαδή το v-strom; Street;
Οn-off δεν είναι μόνο τα 800 gs, tenere και ktm adventure επειδή πάνε καλύτερα στο χώμα. Είναι και τα vesrys, tiger κτλ για τους λόγους που έχω περιγράψει παραπάνω.
Απλά έχουν σαφέστερο προσανατολισμό προς την άσφαλτο.
γινεται ενας χαμος με το τι ειναι on off και τι οχι,οσο και να φαγωνομαστε εδω μεσα οι εταιρειες δεν μασανε και τα πιανουν χοντρα απο αυτα που μας πασαρουν σαν on off κι εμεις σαφως τα παιρνουμε.η μας πασαρουν tiger και κατι αλλα για on off,απο που κι ως που.
ε χωμα δεν μπορεις να πας με αγριες διαθεσεις ουτε με vstrom ουτε με transalp ουτε και με gs 1200 κι ειδικα με τις ζαντες που θα γινουνε κουταλι στις πρωτες χοντρες δυσκολιες ουτε φυσικα και με varadero.
ναι μπορεις να μπεις σε καποιο μονοπατι και να τις λασπωσεις λιγο οδηγωντας με προσοχη γιατι ενα λαθακι μπορει να σε αφησει κι εκει,μετα να βγεις και να τις καμαρωσεις λασπωμενες και να ανεβασεις και φωτογραφιες και να πεις,κοιταξτε πηγα χωμα κι οργωσα.
δυστυχως η ευτυχως πλεον οι ψηλες μηχανες πλεον προοριζοντε περισσοτερο για ασφαλτο κι εχουν και καποιες δυνατοτητες για μονοπατια χωματινα διχως ομως υπερβολες γιατι με τετοιους ογκους,βαρος και πλαστικουρες θελει προσοχη.
τα περιοδικα με τα τεστ τα διαβαζω,πολλα δεν τα πιστευω ομως καν.
εχω μπει και με varadero μαυρη η στιγμη,και με gs 1200 και με vstrom <<δεν το περιμενα αλλα πηγε καλα>> και αγανακτησα ειδικα με το πρωτο.το gs πηγαινε πολυ καλυτερα.
με αυτο που δεν ειχα νιωσει τοσο παραξενα ηταν ενα 950 ktm ενως φιλου,πηγαινε σχεδον αφοβα.
απο κει και περα ομως ειναι και το τι βολευει τον καθενα.
εμενα ας πουμε αν με βαζανε να διαλεξω vstrom η transalp new δε θα το σκεφτομουν καθολου,δεν θα εσκαγα με τιποτα τα 8600 ευρω για να λεει η μηχανη μου πανω honda.
θα επαιρνα το vstrom,ομως γουστα και γνωμες ειναι αυτα,σχεδον 9000 για το hondaki παντως εγω δεν τα σκαω,μην μας πιανουν και κοτσους,ενα 7300 και πολλα της ητανε.
Κανένας δεν φαγώνεται, τη γνώμη μας λέμε. Σε forum βρισκόμαστε.
Τώρα για την τιμή έχεις μπερδέψει κάτι. Η "επίσημη" είναι 8210 αλλά μόλις πριν 4 μέρες πήρα τη δικιά μου 7.700 κανονική ελληνική αντιπροσωπείας. Απλά άφησα τα "δώρα" να τα ψωνίσω όπως και όποτε γουστάρω. Και πίστεψέ με τη λέξη Honda θα την εισπράξουμε πίσω, όσοι την επιλέξαμε, στην μεταπώληση της μηχανής στο 110%.Αρχικά δημιουργήθηκε από taksidiotis25
...δεν θα εσκαγα με τιποτα τα 8600 ευρω για να λεει η μηχανη μου πανω honda.
Άρα η τιμή των 8.600 που αναφέρεις είναι τελείως λάθος.
2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...
πάντως εγώ γουστάρω με 1000 το νέο τενερέ.
Πολλοί βιαστήκατε να το κοροιδέψετε οτι του λείπει ένας κύλινδρος και 15 άλογα κλπ κλπ.
Είναι ένα μηχανάκι που έχει τουλάχιστον έντονη προσωπικότητα και σαφή προσανατολισμό- 60% χώμα χώμα όμως όχι μαιμουδιές.
Επίσης δεν κατάλαβα γιατί ορισμένοι λένε οτι δέν είναι κατάληλο για ταξίδι λόγω του μονοκύλινδρου...όταν ορισμένα funduro 650 οργώνανε τους δρόμους ανα την Ευρώπη (και όχι μόνο την Ευρώπη) μόλις πρίν απο μερικά χρόνια.Αλλα ναί ξέχασα τα funduro ήταν BMW...
Μου φαίνεται το πιο ντόμπρο μηχανάκι αυτή τη στιγμή και θεωρώ οτι ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΊΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ON-OFF όπως εγώ προσωπικά θα ήθελα τα on off να είναι...adventure bikes με σαφή προσανατολισμό on-off κι όχι 99% άσφαλτος και 1% χώμα.
Θα σας πώ ένα απλό πχ: δοκιμάστε να ανέβετε ή να κατέβετε ενα ζόρικο πεζοδρομιάκι δικάβαλοι,με vstrom,TA700, versys (ειδικά εδώ γελάμε) κι ελάτε μετά να βγάλουμε τον επιτάφειο βόλτα.
Για τους παλαιότερους θα θυμίσω :africa twin 650 (oxi 750) , TA600,TENERE 660 KAI SUPER TENERE 750 (το απόλυτο για μένα), τα παλιά ΧΤ, μηχανάκια που μπορούσαν να σε πάνε σε όποια γωνιά της γής -τηρουμένων των αναλογιών της εποχής- !
Για μένα το TENERE το καίνούριο φαντάζει σαν την αναβίωση αυτής της ανεπανάληπτης και ισως μοναδικής γενιάς των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ON-OFF.
Ρε παιδια μηπως εχουμε χασει λιγο το νοημα....Εγω με ενα fazer fz1 1000 γυρισα την Β.Ευβοια..Σε τι χωματοδρομους μπηκα δε λεγεται (ξερουν οσοι την εχουν γυρισει). Τι ανηφορες, τι κατηφορες δε λεγεται..Ασφαλως δεν ηταν το ιδιο αν ειχα το ΤΤΡ 600 ή το v strom 650 που ειχα πριν αλλα οκ..Ολα τα μηχανακια πανε, το θεμα ειναι ποσο εμεις το θελουμε.Παρτε ενα μηχανακι, καντε ταξιδακια, μονοι - δικαβαλοι και ας αφησουμε τις εταιρειες και τα περιοδικα να κονταροχτυπιουνται οσο θελουν για το καλυτερο ον - off, πιο παει με 200 στο χωμα, πιο παει με 50, πιο σου ψηνει καφε κτλ![]()
Εννοειται παντα φιλικα..
φιλε strat το θεμα δεν ειναι αν πανε τα μηχανακια σε βατο χωματοδρομο ή ακομα και σε πιο δυσκολο, το θεμα ειναι πως πανε και σε τι κατασταση βρισκονται αφου πανε, εγω με το v-strom που εχω παταω χωμα αλλα πηγαινω χ@σμ@νος τελειως γιατι το μηχανακι δεν ειναι γι'αυτη τη δουλεια και ας λεγεται on-off, βεβαια δεν ειμαι και κανενας εμπειρος αλλα με εντουρο που ειχα πριν κατι χρονια πηγαινα πολυ πιο γ@μι@ντας...
και με το Ζ που ειχα περναγα χωματοδρομους αλλα το λυπομουνα το καημενο, την "ακουγε" κανονικα μιλαμε...
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ............Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
Κανένας δεν φαγώνεται, τη γνώμη μας λέμε. Σε forum βρισκόμαστε.
Τώρα για την τιμή έχεις μπερδέψει κάτι. Η "επίσημη" είναι 8210 αλλά μόλις πριν 4 μέρες πήρα τη δικιά μου 7.700 κανονική ελληνική αντιπροσωπείας. Απλά άφησα τα "δώρα" να τα ψωνίσω όπως και όποτε γουστάρω. Και πίστεψέ με τη λέξη Honda θα την εισπράξουμε πίσω, όσοι την επιλέξαμε, στην μεταπώληση της μηχανής στο 110%.
Άρα η τιμή των 8.600 που αναφέρεις είναι τελείως λάθος.
Το v-strom 650 κάνει 6300-6400 καί μέ abs.........
Tό transalp στά 7700 έχει.....???
Τό v-strom έχει περίπου 200 κιλά καί 68 άλογα........
Τό transalp......?? ΠΟΣA KIλA EINAI.....????
ΜΗΧΑΝΑΚΙ............ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ............
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 150 ΚΙΛΑ........!!!!!
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ..............ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ
Η.........
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΧΕΙΣ 2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΚΑΙ 2 ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ...........!!!!!!!
Άς σταματήσουμε λοιπόν νά τυρρανιόμαστε..........μέ τό on.....καί τό off.....!!!!
Άπλά ότι γράφει on-off περνάει λίγο καλύτερα στό χωματόδρομο άπό ένα hayabusa....!!!
Πές τώρα έσύ έναν λόγο πού ό μέσος όδηγός θάδινε 1,5 χιλιάρικο παραπάνω
καί χωρίς abs..........γιά νά λέει ότι πήρε transalp......
Eίδες τίς πωλήσεις....???
Ένα μηχανάκι 5ετίας έχει τίς.........ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ.........άπό τό νέο transalp........
Στό πρώτο έξάμηνο τού 2008...........!!!!!!
TA ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ.....!!!!!!!!!
Ό καθένας παίρνει ότι θέλει............ΑΛΛΑ...........
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ..................ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.................!!!!!!!!!!
![]()
ποσο μα ποσο που με βρισκεις συμφωνω σε αυτα που λεςΑρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ............
Το v-strom 650 κάνει 6300-6400 καί μέ abs.........
Tό transalp στά 7700 έχει.....???
Τό v-strom έχει περίπου 200 κιλά καί 68 άλογα........
Τό transalp......?? ΠΟΣA KIλA EINAI.....????
ΜΗΧΑΝΑΚΙ............ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ............
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 150 ΚΙΛΑ........!!!!!
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ..............ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ
Η.........
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΧΕΙΣ 2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΚΑΙ 2 ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ...........!!!!!!!
Άς σταματήσουμε λοιπόν νά τυρρανιόμαστε..........μέ τό on.....καί τό off.....!!!!
Άπλά ότι γράφει on-off περνάει λίγο καλύτερα στό χωματόδρομο άπό ένα hayabusa....!!!
Πές τώρα έσύ έναν λόγο πού ό μέσος όδηγός θάδινε 1,5 χιλιάρικο παραπάνω
καί χωρίς abs..........γιά νά λέει ότι πήρε transalp......
Eίδες τίς πωλήσεις....???
Ένα μηχανάκι 5ετίας έχει τίς.........ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ.........άπό τό νέο transalp........
Στό πρώτο έξάμηνο τού 2008...........!!!!!!
TA ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ.....!!!!!!!!!
Ό καθένας παίρνει ότι θέλει............ΑΛΛΑ...........
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ..................ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.................!!!!!!!!!!
![]()