Βασικά το xr πλέον δεν υπάρχει καινούριο.. δυστηχώς γιατί είναι ένα πολύ τίμιο ψευτοεντουράκι.. το xt το βρίσκω και εγώ λίγο ακριβό αλλά και αυτό είναι καλό. (αν θυμάμαι καλά, που καλά θυμάμαι έχει το ίδιο μοτεράκι με το ybr). Είναι αλήθεια ότι δύσκολο να βγάλουν ζημιές, αλλά αν βάλεις καινούρια λάστιχα, κανένα service, και τπτ άλλο, έχει αμέσως αμέσως 250 ευρώ.. Γενικά τα 125 έχουν κακή μεταπώληση, και το ybr λίγο χειρότερη γιατί δεν πουλάει ιδιαίτερα αυτό το στυλάκι.. και εγώ το μαύρο έχω αλλά το ψιλομετάνιωσα.. (όπως και στο αυτοκίνητοΑρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
κατανοητό το ότι προτιμάς καινούριο, αλλά λάβε υπόψην σου ότι αυτά τα μηχανάκια -και ειδικά το χρ- δεν πρόκειται να βγάλουν ζημιές, οπότε δεν παίρνεις κάποιο σοβαρό ρίσκο σε μεταχειρα. Μεγάλο συν ότι έχουν πολύ καλύτερη μεταπωλητική αξία από το ybr125) αφενός λερώνει αμέσως, αφετέρου το κάνει να φαίνεται ακόμα πιο μικρό από ότι είναι.. δεν κοιτάς το ασημί η το μπλε?
![]()
πάρτε και 2 φωτογραφίες με μία εκδοση (diversion 125 με φαίαρινγκ) που κυκλοφορεί στην Γαλλία..
http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._Diversion.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...n_Seitlich.JPG
δυστηχώς εδώ η έκδοση αυτή δεν κυκλοφόρησε ποτέ..
ορίστε και μία από το μαύρο σαν το δικό μου..
ΥΓ αν τα έχεις στο χέρι αυτά τα χρήματα ίσως και να το πάρεις πιο χαμηλά από την επίσημη τιμή.. εγώ με 2000 ευρώ πήρα και ταξινόμηση, σήμα και τα σχετικά οπότε εξοικονόμησα γύρω στα 180 ευρώ που είναι ένα καλό μπουφανάκι ή ένα καλό κρανάκι ή τα λάστιχα![]()
![]()