παιδιά θέλω γνώμες για αγορά καινούριοu 2504t husqy,wr,ktm,k.a.ευχαριστώ
παιδιά θέλω γνώμες για αγορά καινούριοu 2504t husqy,wr,ktm,k.a.ευχαριστώ
να παει και ο καθρέφτης
Όποιο απο τα 3 που προανέφερες και να πάρεις είναι αστέριαΑρχικά δημιουργήθηκε από man300
παιδιά θέλω γνώμες για αγορά καινούριοu 2504t husqy,wr,ktm,k.a.ευχαριστώ![]()
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
λογω μοχλικου(+απο τα ktm) κ δυναμης(+απο τα wrf),θαλεγα husgy...
αν βελτιωθει και λιγο το after sale service....
ε.και??
KTM καλύτερα . Ειναι δοκιμασμένο ,τα ξέρουν τα συνεργεια ,εχει ανταλλακτικά .................
Husqy δεν θα έπαιρνα αν και μου αρέσουν πολύ.
ΚΤΜ μάλλον όχι διότι δεν μου αρέσουν τα 4χρονα ΚΤΜ.
Yamaha μάλλον γιατι τα μοτερ τους είναι απίστευτα και σε απόδοση και σε αξιοπιστία, και γενικότερα το στήσιμο τους μου κάνει.
Δοκίμασε και βλέπεις.
Εδώ ktmaki είσαι άδικος .Αρχικά δημιουργήθηκε από ktmakis
ΚΤΜ μάλλον όχι διότι δεν μου αρέσουν τα 4χρονα ΚΤΜ.
Αν εξαιρέσεις το PDS που λέει και ο επίτροπας (πράγμα που ισχύει και για τα 2τ) τα μηχανάκια είναι άψογα και απο επιδόσεις και απο αξιοπιστία (μιλάω απο το 2007 και μετά τουλάχιστον για το 250)![]()
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Φέτος καβάλησα το CRF 250 4Τ ,enduro της ΗΜ (το δίμπουκο).
Αν και μέχρι τώρα το huqsvarna ήταν το καλύτερο από αυτά που είχα δοκιμάσει,χωρίς να έχω άποψη γιά το ktm,το honda έδειξε υπεροχή.
Στήσιμο,ροπή,γκάζι-36 τροχό-αλλά βασικά αναρτησάρες showa.
Bέβαια βγαίνει ακριβό και χρειάζεται διαδικασία να το φέρεις από ιταλία,άν τα ξεπερνάς όλα αυτά και το θέμα ότι δεν μπορείς να το τεστάρεις,αξίζει τον κόπο.
Φέτος το βγάζουν και με μίζα και 290.
Το yamaha μου φαίνεται λίγο πίσω από τον ανταγωνισμό άσε που νομίζω δεν υπάρχει και αυτό ετοιμοπαράδοτο.
Οπότε τα λιγότερα αρνητικά και συνολικά το καλύτερο πακέτο είναι το ktm.Που πιστεύω με ακράποβιτς και υπερκυβισμένο σε 290 θα πλησιάζει το honda σε άλογα,αλλά πάντα θα υστερεί σε βάρος-PDS.
Ναι βρε δεν είπα οτι δεν είναι καλά μηχανάκια. Το έχουν αποδείξει άλλωστε. Απλώς εμένα δεν μου αρέσουν συγκριτικά με τα Ιαπωνικά.
Kαταρχάς το 290 φέτος είναι 300 και φυσικά πρόκειται για 'εσωτερικό' μοντέλο της ΗΜ Ηοnda , δλδ. ΔΕΝ πρόκειται για εργοστασιακό μοντέλο της Honda Ιαπωνίας. Οι εντυπώσεις που είχα από '05 CRE F450X που ενώ ήταν εισαγωγή της εδώ αντιπροσωπείας προερχόταν από την HM Honda (ήταν μεταβατική περίοδος λίγο πριν έρθει το CRF-X,πέρναγε από Ιταλία όπου γίνονταν οι απαραίτητες αλλαγές για να πάρει έγκριση τύπου), δεν ήταν και οι καλύτερες. Όπου είχαν βάλει το χέρι τους είχε γίνει @αλακία.Φέτος το βγάζουν και με μίζα και 290.
Το yamaha μου φαίνεται λίγο πίσω από τον ανταγωνισμό άσε που νομίζω δεν υπάρχει και αυτό ετοιμοπαράδοτο.
Οπότε τα λιγότερα αρνητικά και συνολικά το καλύτερο πακέτο είναι το ktm.Που πιστεύω με ακράποβιτς και υπερκυβισμένο σε 290 θα πλησιάζει το honda σε άλογα,αλλά πάντα θα υστερεί σε βάρος-PDS.
Θεόβαρο κλειστό τελικό, βαρυφορτωμένο τιμόνι με διακόπτες και καλωδιώσεις χύμα στο κύμα που το έκανε πιο βαρύ και από Africa είναι αυτά που δε ξεχνάω με τίποτα. Και να μην ασχοληθούμε με θέματα service, πχ για να ρυθμίσεις βαλβίδες μάλλον θέλει μία μέρα λύσιμο και άλλη μιά δέσιμο... (ο φίλος το πούλησε πριν χρειαστεί....). Και εκείνο δεν είχε ψεκασμό...... τοποθετημένο από τους Ιταλούς (όπως τα τωρινά).
Το WR250F γιατί δεν είναι ετοιμοπαράδοτο?
Και γιατί είναι πίσω από τον ανταγωνισμό? Μάλλον το πιο φρέσκο design από όλα είναι....
Και γιατί το ΚΤΜ θέλει Akrapovic και υπερκυβισμό?
Μήπως θέλει μαμά εξάτμιση και προσεχτικό ρύθμισμα τροφοδοσίας?
Μήπως τα -προτεινόμενα από την ΚΤΜ- jettings είναι συνήθως πλούσια?
Μήπως το PDS θέλει και αυτό πιο προσεχτικό ρύθμισμα (αν και εγώ θα προτιμούσα την ύπαρξη μοχλικού)?
Μην παρασύρεστε από φήμες και τις -εύκολες συνήθως για να ξεμπερδεύουμε- 'τοπικές' λύσεις.
Αν και τελικά (έτσι για να τον τρελλάνω....), το CRE F-X (whatever - πουτ@να τα έχει κάνει η Honda με τους κωδικούς των μοντέλων... βλέπε XR125 :o ) πρέπει να πρόκειται για πολύ καλή κατασκευή που δυστυχώς εφόσον δεν εισάγεται και υποστηρίζεται άμεσα από ανταλλακτικά, την κάνει κακή επιλογή.....
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Ρώτα την γιαμάχα...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Το WR250F γιατί δεν είναι ετοιμοπαράδοτο?
Και γιατί είναι πίσω από τον ανταγωνισμό? Μάλλον το πιο φρέσκο design από όλα είναι....
Και γιατί το ΚΤΜ θέλει Akrapovic και υπερκυβισμό?
Μήπως θέλει μαμά εξάτμιση και προσεχτικό ρύθμισμα τροφοδοσίας?
Μήπως τα -προτεινόμενα από την ΚΤΜ- jettings είναι συνήθως πλούσια?
Μήπως το PDS θέλει και αυτό πιο προσεχτικό ρύθμισμα (αν και εγώ θα προτιμούσα την ύπαρξη μοχλικού)?
Μην παρασύρεστε από φήμες και τις -εύκολες συνήθως για να ξεμπερδεύουμε- 'τοπικές' λύσεις.
Αν και τελικά (έτσι για να τον τρελλάνω....), το CRE F-X (whatever - πουτ@να τα έχει κάνει η Honda με τους κωδικούς των μοντέλων... βλέπε XR125 :o ) πρέπει να πρόκειται για πολύ καλή κατασκευή που δυστυχώς εφόσον δεν εισάγεται και υποστηρίζεται άμεσα από ανταλλακτικά, την κάνει κακή επιλογή.....
Είναι πίσω από τον ανταγωνισμό γιά μένα λόγω υποδύναμης και μη ανανέωσης του κινητήρα.
το ktm θέλει καλύτερη ροπή και λίγο παραπάνω δύναμη...οπότε ακράποβιτσ και 290.
...όλα τα παραπάνω είναι η γνώμη μου..και περί ορέξεως ohlins χρυσά...![]()
..... και ΚΤΜ κόκκινα.....![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Με την ακραπα θα συμφωνήσω (η μαμά θέλει "σήκωμα" χαμηλά) αλλα για το 290 όχι.Αρχικά δημιουργήθηκε από iatrodikastis
το ktm θέλει καλύτερη ροπή και λίγο παραπάνω δύναμη...οπότε ακράποβιτσ και 290.
Πέρα του οτι φεύγεις απο την κατηγορία (Ε1) για 250 η δύναμη είναι υπεραρκετή.
Άλλωστε τα αποτελέσματα το αποδεικνύουν![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
ευχαριστω παίδες μάλλον για husqy πάει ο φίλος.τώρα όσο για τις επίδοσης του ktm είχα ένα 450 03 και ακράπα του βάλλα αλλα τι διαφορα την έκανε το jetarisma του karmp.οπως και στο 300 που εχω![]()
![]()
![]()
να παει και ο καθρέφτης
Αυτό το 450 (το 03) ήταν τέρας δύναμης. Μεχρι και δυσχρηστο !!
Ένα καλό τελικό είναι αρκετό και απαραίτητο κατά την γνώμη μου στο ΚΤΜ. Το 290 είναι για όποιον τον τρώει η τσέπη του. Το θέμα είναι μπρος-πισω εξάτμιση και 290 μας κάνει περίπου 1200+ ευρά...Αρχικά δημιουργήθηκε από iatrodikastis
το ktm θέλει καλύτερη ροπή και λίγο παραπάνω δύναμη...οπότε ακράποβιτσ και 290.
Enduro Republic, Prime Minister